**SyYskUun SyDänTenMurSkaaJaT** KESÄKUU

Alkuperäinen kirjoittaja Roona82:
Alkuperäinen kirjoittaja Mii26:
Argh turvotus veti jo varpaat valkoisiksi |O Kamalaa.. kumpa tähän olis joku poppaskonsti, muttaku ei :/ Nesteenpoistolääkkeet on ymmärtääkseni raskausaikaan kielletty. No 2h täytyy maata jalat 3:n sohvatyynyn päällä niin vähän laski. Nyt kävin ripustamassa pyykit, niin tuntuu jo että kohta oon taas samassa tilanteessa. On se ihme, jollei nilkkoihin tuu raskausarpia :eek:
Mä kans maannu varmaan tunnin sohvalla koivet katossa. Ja nyt ku aloin taas hommaileen ja nousin jaloilleni, saman tien turvotus takas. Ja nakit kans ihan pökkelönä.. Inhottava kirjottaakki tällä koneella kun sormet ei taivu kunnolla!
Se on tää pirun helle kun niin salakavalasti iski! Inhottavaa :(
Ooks kokeillu turvotukseen jalkakylpyy kylmässä vedessä? Tai viileetä suihkuu? Mä ajattelin laskee itelleni kohta kylmän kylvyn, kuhan tuo pesukone lopettaa niin uskaltaa mennä kylppäriin lotraan veden kans :x
Viilee suihku ei auta mut ajattelin tänään testata kylmää jalkakylpyä:) se vois auttaakin. Saapa nähdä sitten että 5 minuutiks vai 5 tunniks ;) Miehen oluttölkki-cooleritkin pääsi parempaan käyttöön tos päivällä :D
 
Nuppu09 kiitos muistutuksesta :flower: Missasin vain reilut viisi minuuttia ohjelman alusta, mutta menikin aikaa ennen kuin löysin tekstityksen meidän uudesta telkkarista. Enhän mä siitä ruotsista mitään ois irti saanut :ashamed:

Turvotus kuulostaa joillakin olevan hirmu kovaa :hug: Itselläni turvotusta löytyy myös, mutta se vaivaa ainoastaan vasemmassa jalassa, jossa on jokin '"vamma" muutenkin ja se on aina turvoksissa. Iltapäivisin alkaa jo työkenkää puristamaan ja crocsit onkin olleet parhaat kengät muutoin tässä kotonurkilla liikkuessa.

Nukkumisesta
ei tässä talossa ole tullut taas yhtään mitään |O :kieh: Poika on nyt jo pari viikkoa taas vaikeroinut ja häärinyt unissaan tosi paljon. Viime yönä lisäksi yski paljon ja niinpä olin jalkeilla klo 00:30-4:15, kunnes poikakin hiljeni syvään uneen. Herätyskello soi tuttuun tapaan 5:30, joten vähille jää unet täälläkin. Mahassa on kyllä vilkasta elämää öisin myös. Herkkäunisena en saa välillä nukutuksi edes miehen raskaan hengityksen vuoksi, joten uniongelmista suurin osa taitaa johtua korvien välistä :ashamed:

Taas mä sorruin tähän armottomaan mässäämiseen :ashamed: Käsi käy sipsipussissa ja välillä vähän jätskiä ja sitten taas suolaista :headwall: Taidan siirtyä kumpuani ja ruhoani kasvattamaan sohvannurkkaan, kun ei nyt jaksa ihan täydellä virralla :whistle:
 
Jalkojen turvotukseen auttaa itselläni tuki-stay-upit. Ne on siis tavallisen näköiset stay-upit, mutta nilkoista huomattavasti tiukemmat (pukeminen voi olla vähän hankalaa). Itselläni ei ne jalassa jalat turpoa ollenkaan, joten kehtaa käyttää hameita näillä helteillä. Muuten olisi varmaan elefanttijalat. Näitä tukisukkia saa Instrumentariumista (ainakin niistä missä on hyvä olo -tuotteita). Hintaa näillä on vajaa 30 euroa, mutta ne eivät mene rikki, ja niitä voi siis käyttää esim juhlissa. Joten tulee halvemmaksi kuin tavalliset stay-upit ja jalatkin näyttää kapeammilta, kun ne ei pääse turpoamaan.

Helteistä en kyllä oikein välitä, mutta on varjossa silti kiva olla kun on lämmintä.

Helinä
 
P'itkästä aikaa pikasesti jotain..

Turvotusta mulla on eniten aamulla. Tai ainaki sillon sen huomaan sormista. Jaloissa tuntuu joskus, mutta ei niin hirveästi.

Karvojen kasvuun en oo kiinnittäny huomiota ko en oo niin fanaattinen karvojen ajelija (kainalokarvat ainoastaan.. :D ). Hiukset tosin oli hieman huonommassa kunnossa, joten samoin multa lähti sellaset 35cm pois ja nyt on outo olo ko ei oo pitkiä hiuksia. :D

Hemppu 29+5
 
Merkkaan vaan ja koitan palailla mahdollisimman pikaisesti.
Neljältä lähtee meidän lento ja mulla hommia vielä vaikka muille jakaa :kieh: :ashamed: :snotty:
Nyt hommia jatkamaan ja sitten pika suihkuun

Bebes & Salamatkustaja 29+3 :heart::heart:
 
Hyvää myöhäisiltaa,

saakeli taas näin vaan pätkän tosta kätilöistä.

Tänään on ollut mielenkiintoinen päivä. Oltiin neuvottelemassa lainaa ja kyl ne sitä myöntää :p Nyt vaan täytyy laittaa kova kovaa vasten noiden korkojen kanssa ja kilpailuttaa viel muutamassa paikassa. mielenkiintoinen on tuo laina maailma :whistle:

Oltiin tänään miehen kanssa katsomassa noita vaunuja ja kyl me ollaan sitä mieltä et ne on noi emmaljungan city crossit. niin kevyet voi vitsit. päätin kuitenkin lähettää viestiä viel ainakin yhteen ruotsalaiseen firmaan kysyäkseni hintaa. laitoin kans yhdelle tosi hyvälle ystävälle viestä ruotsiin et mitä vois tilata edullisesti vaunut.

lastentarvikemaailmasta tarjosivat vaunuista, city kopasta ja cracon kaukalosta yhteishintaa 920. kyl on kallista, mutta toki on noissa sitten tuo jälleenmyyntiarvokin hyvä.

mites teil muilla, jotka ootte jo hankkineet nuo vaunut? mihin hintaa ja mistä ootte saaneet?

mulla alkaa tulla paniikki. Huomenna katsomaan espoosta yhtä asuntoa. toivonkin sen olevan kiva, ku hintakaan ei olis kauheen kova.

turvotusta on jonkin verran mut pidän jalat joka yö koholla. tukassa en ole huomannu mitään erikoista ja masussa on kauhea määrä karvaa :ashamed: joka varmaan kyl lähtee pois.

huomiseen!

jooseppi & möykky 29+0 :heart:

ps. toivottavasti möykky antaa mun nukkua tulevana yönä sillä nyt muutamana yönä olen käyny varmaan joku 6 kertaa vessassa.
 
Huomenia vaan! B)

Helteet senkun jatkuu ja minä olen lähdössä 4 päiväksi srk:n leirille sääksiin parin h päästä..ihana kun pääsee taas vähän kotinurkista poies =)

Palaan taas :heart:

Äippä35v ja Nuppu 26+3 :flower:
 
Täällä on alkanu aamu huonosti, joka paikkaan koskee, eilen alko kipu pakarassa ja se säteilee reiteen, koskee ja kovaa, värkkiin koskee kun se häpyliitos vai mikä se nyt on (rusto) alkaa häviämään veke nii koskee,liitos kivut on ihan uskomattomat, viime yönä nukuin tyyny haarojen välissä mut sekään ei meinannu auttaa :'(

Mut joo, tänään mennään kaverin luokse päivää viettää nii on neitillekkii kaveria ja mulle AIKUISTA juttu seuraa et josko se päivä tästä paranisi :heart:

Nyt potkii pieni niin kovasti kylkeen että ei oo kaukana et se ulostautuu pihalle tuolta, hurja kakara :p

Jos nyt ottas aamusumpetta hiukan kitusiin ja lukis uutisia, joskohan sitä sitten heräis edes vähäsen.

Niin ja noista synnytyskertomuksista, kirjotan heti kun vaan jaksan, tuloo pitkä stoori :D :kieh:

Kaunista päivää kaikille B)
Zeny 28+6 ( aika menee ihan sika nopeeta :whistle: )
 
Jooseppi:
Meil on Emmaljunga city crossit. Ostettiin ne vuonna 2007 ja hintaa niil oli 525?, kysyin paketti hinnan ja sain kärrit+duo pussin hintaan 550?, lisäks ostin niihin myöhemmin paksun jalkapeitteen ja sen hinta oli 38? enkä saanut alea (toinen paikkakunta). Nyt ostettiin tulevalle muksulle lisäks se city koppa+hoitolaukku+ esikoiselle seisomalauta hintaan 305? ja kaikki on merkiltään Emmaljunga. Kallistahan se on ja ikinä ei saa sitä rahaa niistä takasin mitä nisitä on ite maksanut mutta varmastki kuitenkin rahaa niist takas saa :) tosi kestävät on meillä ainaki kärrit olleet ja en aijo myydä niitä enen ku meidän lapsi luku on täysi. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja jooseppi:
mites teil muilla, jotka ootte jo hankkineet nuo vaunut? mihin hintaa ja mistä ootte saaneet?
Me suoritettiin testiajot Suomessa ja päädyttiin tilaamaan Saksasta Teutonia Primukset pehmeällä kantokopalla + ilmakumirenkailla. Samaan satsiin ostettiin sitten Britax römer baby safe plus shr kaukalo + isofix-alusta + adapteri jolla kaukalon saa kiinni vaunujen runkoon. Kaikki yhteensä postikuluineen 977e. Kaukalo tuli jo muutama viikko sitten ja vaunujen toimitus on viikolla 29.

Mulla tuntuu kans olevan turvotusta enemmän aamulla. Sormet on ihan nakit ja jalkapohjiin sattuu kun nousee sängystä. Lisäksi maha-asukki on alkanut liikkumaan huomattavasti enemmän viimeisen reilun viikon aikana. Ja supistelee! Nyt muutamana päivänä maha on mennyt ihan kovaksi ja olo tukalaksi ja se helpottaa vasta kun makoilee hetken.. Maanantaina meen takasin töihin ja tiistai aamuna on neuvola. Saa nähdä pääsenkö lääkärin puheille sillä työkuntoinen en oikein tunne olevani..

-Usvatähti + *POKS* 30-
:heart:
 
Pikaisesti ultrakuulumiset.. Iso :heart: POIKA :heart: tuolla masussa asustaa. Painoarvio oli tosiaan 1200 g ja tolla kasvutahdilla tulis 4 kg, jos syntyy oikeaan aikaan :eek: Rauhoitteli kyllä että tässä vaiheessa vaan suunta antava arvio - tais olla mun ilme näkemisen arvonen :LOL:

Mutta nyt pakkaamaan vielä loputkin tavarat ja kohti pohjosta! (Kiva istua tällä ilmalla 5h30min junassa :| )

uneksija85 ja poika-papu 27+3 :heart:
 
mOi! Täällä on taas tuskailtu supistusten kanssa. Eilen piti pötkötellä tunti ja juoda kovasti vettä ennenku alkoi helpottaa. Huh. Pelottavaa!!! Sit rupesin nukkumaan ihan suosiolla että saa levättyä kunnollla. Onneksi tytöllä oli vielä tää yks hoitopäivä ennen kesälomaa niin saa makoilla rauhassa. Olis sinne Vaasaanki lähtö sunnuntaina mutta hirvittää kyllä että miten sinne voi lähtee jos tuollain supistelee.
Onneksi ens keskiviikkona on taas lääkärineuvola (ylimääräinen).

Turvottaa joo... lähinnä kasvoja ja oikeaa jalkaa tuosta säärestä alaspäin. Mullakin joku vamma ilmeisesti tuossa jalassa ollut nyt muutaman vuoden jonka takia sitte jalkapöytä turpoaa välillä. Ja nyt sitten vielä enemmän tietty. Sormet on lähinnä aamulla sellaiset jähmeät ja sormukset tiukemmalla, mutta illalla sitten taas ihan normaalit.

Meille hommattiin Britax Vigour 3+ vaunut+ siihen sopiva kaukalo adaptereilla. Ratasosaan hommasin sitten pehmeän kantokopan niin saa pieneen kasaan sen tonne auton kyytiin. Hintaa tuli paketille jotain vajaa 600e.

Mä oon huomannut että minulla on hiukset tosi hyvässä kunnossa aina näin raskausaikaan. Eivät rasvoitu kovinkaan nopeasti..saa olla pari kolme päivää pesemättä, kun normaalisti pitäis pestä päivittäin :eek: . Karvojen kasvu on vähän kiivaampaa varsinki kainaloista. Iho on ollu aivan älyttömän kuiva, mutta siitä huolimatta en vaan jaksa sitä rasvailla... sitten raavin itteni verille :/ .

Päänsärkyä on ollu nyt jo neljänä päivänä peräkkäin....inhottavaa. Pitänee alkaa mittaamaan verenpaineita säännöllisesti, vaikka tähän asti on olleet iha ok. Pissakin ollu puhas ainakin noiden sticksien mukaan kun oon kotona niillä testaillu.

Mutta nyt pitäs mennä pelaamaan esikon kans uunoa... ja sitte makoilemaan. Ja vettä juomaan.

Muistakaahan tekin juoda kovasti!!!!!!

Naksos& Miina :heart: tänään rv tasan 30 Jiihaa!!! :heart:
 
mites teil muilla, jotka ootte jo hankkineet nuo vaunut? mihin hintaa ja mistä ootte saaneet?
Me lähdettiin Keravalle asti (Pikkuhurmuriin) ostamaan vaunuja tarjouksen perusteella, mutta liikkeessä huomattiin että vaunut eivät olleetkaan mieleiset. Haluttiin pienet, kätevät ja helposti liikuteltavat vaunut kaupunkikäyttöön. Ihastuttiin sitten Brion Go rattaisiin. Ne on niin hurjan näppärät, pari klikkausta niin ne saa rattaista vaunuiksi sekä menevät mielettömän pieneen tilaan. Me kuljetaan julkisilla ja muutenkin pyöritään paljon keskustassa kaupoissa ja kahviloissa joten nämä ovat siihen käyttöön aivan täydelliset. Liikkuvien etupyörien ja kevyen rungos ansiosta vaunuja voi liikuttaa vaikka yhdellä kädellä :D Otettiin sekä rattaat ja vaunukoppa ruskealla värityksellä, runko metallinen. Ratasosaa voi sitten "tuunata" vaikka kullanvärisellä kuomulla ;) heh. Ratasosa kustansi 645e ja vaunukoppa 215e eli yht 860e. Noihin saa Brion turvakaukalonkin kiinni, mutta sitä me ei tarvita. Enpä voisi olla enempää innoissani näistä vaunuista :LOL: !!!

Tosiaan se turvotus sitten palasi. Ei auta vaikka kuinka joisi ja pitäisi jalkoja ylhäällä. Joillakin turvotus tekee siis ihan kipeää?? :/ Mulla onneksi vaan ulkonäöllinen haitta, mutta haittaa siis suuresti. Oikeen hävettää ihmisten ilmoilla kulkea kun olo on muutenkin jo kuin norsulla :ashamed: .

Toinen inhottava haitta mikä mulle on tullut näillä lämpimillä keleillä on jalkahiki. Hyi, kamala mikä haju! Ei ole ikinä ennen mitään hajua lähtenyt, nyt tosi paha. Yök yök yök. Eilen illalla kun tulin kotiin oli pakko pestä kengät tahranpoistoainneella ennen kuin niistä se lemu lähti |O Täytyy vissiin käydä ostamassa jalkadeodoranttia.

Tänään meillä on vikakerta neuvolan järjestämää perhevalmennusta. Jos en ihan väärin muista, niin siellä on tänään paikalla tuoreet vanhemmat ja pienenpieni vauva :) .

M&M 27+5 :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja miimumaija:
Tosiaan se turvotus sitten palasi. Ei auta vaikka kuinka joisi ja pitäisi jalkoja ylhäällä. Joillakin turvotus tekee siis ihan kipeää?? :/ Mulla onneksi vaan ulkonäöllinen haitta, mutta haittaa siis suuresti. Oikeen hävettää ihmisten ilmoilla kulkea kun olo on muutenkin jo kuin norsulla :ashamed:
Kyllä se vähän tekee kipeää :/ ei nyt mitään jatkuvaa särkyä, mutta kun nilkka ja jalkapöytä ei enää anna periksi taipumiselle niin aika ikävä on kävellä.. tasajalkaa.. norsu-olo, todellakin :p Pitkät housut jalassa viipotin isukille kylään, se ihmetteli et miksei siul oo mekkoo päälläs. Näytin vähän näitä hakotukkeja ja jaksoi sitä naurattaa..vaikkakin sanoi et ei se haittaa, näkeehän kaikki ton siun "tilan" :D Miust on huvittavaa kun jokkut kutsuu tätä tilaksi :LOL: No tila tai ei, mutta kyllä nää norsujalaat pysyy piilossa. piste.

Kohta olis taas neuvola. Toivottavasti kaikki ok. Verenpaineet on ihme kyl laskenu miltei normaalitasolle (kotimittauksissa). 120+/80+ mennään. Alapaine on siis hiukan ylhäällä kun normisti olis 70+. Mut kuitenkin. Ihan hyvät paineet :)

Kukas se niistä lainan koroista kirjotteli? Voipi olla pankit aika kitsaita niiden kanssa. Marginaalit taitaa olla aika "hyvissä" lukemissa. Toivottavasti saatte neuvoteltua hyvät korot! Täällä on sen verran kauan sitten otettu asuntolaina et marginaalit oli aika pikkusia kun korot oli muuten korkeemmalla. Nyt muutettiin prime 1kk:n euriboriksi ja maksetaan ihan onnettoman pientä korkoa :D Ja mikäs siinä, vanhat lainaehdot säilyi, joten tais pankin tätiä vahän syödä kun ei voinu laittaa nykyistä marginaalia :LOL: Ite täytyy vaan seurailla joka kk tilannetta, että milloin on aika muuttaa pitkälle korolle. Monta kk on maksettu siis miltei puolet vähemmän :) Onnea lainaluvasta :flower:

 
Huomentavainen...

LÄÄH kun on taas kuuma! Mulla täälä kaikki ikkunat auki ja silti tuntuu, et ilma ei vaihdu...! Aivan kamalaa.
Mä lilluin eilen viileässä kylvyssä koipieni kera, ja hetkeksi tosiaan helpotti... mutta vain hetkeksi. Illalla särki koko alakroppaa, lonkat, häppärit, pakarat, polvet, nilkat, jalkapöydät... Ihan järkyttävää. Itkustin vaan miehen kainalossa sohvalla kun sattui niin paljon, eikä mikään auta. Ja minkäs mieskään siihen tekis? Yritti hieroa minkä pystyi, mutta eipä sekään kamalasti sitä kuumotusta lievittänyt. Vähäsen se onneksi sai verenkiertoa parannettua. Otin pari panadolia ja onneksi nukahdin samantien.. ihme ja kumma.

Ja nyt nukuinkin 10 asti. Heräsin, kädet ihan turvonnu edelleen.... Alakroppa ei oo onneks enää niin kipeä kuin eilen, nilkat toki turvottaa... Mua ÄRSYTTÄÄ kun ihmiset kommentoi, että "mitä sä nyt valitat kun on kesä ja aurinko paistaa ja helteet".... Ja että nyt pitäs nauttia ja ottaa aurinkoo ja rentoutuu vielä kun voi, että syksyllä sitten vaann vauva parkuu ja paskat kelit. Näillä kivuilla ja näillä hormoneilla tekis mieli karjua niille naama punaisena ja toivottaa ne kaikki painumaan hevon v***uun....

:LOL: :LOL: :LOL:

Nuppu, entisena Nurmijärveläisenä (Klaukkala) pistin heti huomiota kun kerroit meneväsi sääksiin. Muistelen edelleen viime kesää kun siellä tuli käytyä ahkeraan. Ja oikeastaan joka kesää. Mun kavereita käy siellä ihan Vantaalta asti. Ihana paikka :heart: Ja täynnä muistoja nuoruudesta, ajeltiin sinne aina fillareilla kesäisin :D

Nyt vois alkaa katteleen mitä vaatetta pitäs pakkaa mukaan. Tai no mitä sitä katteleen - ollaan 2 viikkoa reissussa, joten pakkaan KAIKEN :D:D:D Ihana huomenna lähteä! Ja otan kyllä läppärin&Elisan mollukka-mobiililaajakaista-modeemi-paskan mukaan, joten voin päivitellä tätä sitten heinäkuun vaihteessakin :D

Roona&Tahvo joka fudaillut kylkiin 2 päivää KIPEÄSTI! :) 29+3
 
Voi eiiiih... Mikä on normaali määrä vaatetta pakata mukaan 2 viikon reissulle? Mulla tuli 65 litran rinkka täyteen vaatteista. Ja osan karsin jopa pois kun kävin ne pinot läpi ennen pakkaamista. Ja siis, me mennään anoppilaan - sielläkin ON pesukone, ettei tarvi joka päivälle uusia vaatteita. Mut SILTI? Ärsyttävää olla nainen :p Sit viel urheilukassiin erikseen kaikki muu sälä mitä tarvii mukaan, kosmetiikka, lääkkeet, kamera+tarvikkeet, kännykän laturi, pari kirjaa, ym.ym. Mies varmaan oletti, et meidän kummankin vaatteet ja kamat mahtuu tohon yhteen rinkkaan. Vaik... Sen vaatteita en siis pakannu ollenkaan ku en tiiä mitä se ottaa mukaan. Varmaan vaan pari t-paitaa :LOL:

Ja nyt tääl kämpässä on virallisestikin jo niin kuuma, et taidan lähtee johonkin. Tiiä sit mihin, ku pihalla yhtä kuuma, ja autossa varmaan vielä kuumempi? Prisman maitohyllyvälikössä on kyllä aina ihanan viilee... pitäsköhän mennä ja tarjoutua suorittaan niille vaikka joku inventaario huvin vuoks? :LOL:

 
Neuvolassa käyty :)

Ihan hyvin oli asiat. Syke tytsyllä 140+, mahan hytkyminen nauratti neuvolan tätiäkin ja sanoi että liikkuvainen vauva voi hyvin :heart: Raivotarjonnassa edelleen, niinkuin viimeiset 10vkoa! Miule 300g/vko lisäpainoa, sf 28 cm, muut arvot oli sit ennallaan.. jaa niin verenpaine oli hiukan laskenut! Hyvältä siis vaikuttaa! Sen kunniaks pinkviini mango-meloni tuutti naamariin, sluprs :p
 
Meillä oli ekalla ja tokalla Brion kombit, mutta ehdin myydä ne pois vähän ennen raskautta. Ei niiden jälleenmyyntiarvo niin kova ole. :| Vaikka nekin oli kuin uudet, kun olen kuitenkin todella hyvin säilyttänyt.

Eilen saapui meidän vaunut ja kaukalo.
Kaukalo on siis Britaxin Baby Safe Plus SHR ja se Belted-base alusta, kun ei auton kohtalosta tiedetä. Vihreänä tuo istuin, niin ihana!
Vaunut tulivat samalla palasina ja olivat niin mahtavat koota. Ei muuta kuin klikklikklik ja olivat koossa. Merkiltään BabyWelt Oregon GTS, kovalla isolla kantokopalla.

Hintaa koko paketille, eli siis kaukalo, alusta, vaunut ja sadesuoja ja postikulut kotiin oli vajaa 572e ja nämä tilattiin siis Saksasta, tuli monta sataa halvemmaksi entäs Suomesta samainen paketti.
 
Pelkopolilla käyty, oli kiva jutella aijemmasta synnytyksestä kun siin ei tosiaan kaikki sujunut aivan ongelmitta. Ny luottavaisemmin mielin odottaa syksyä, kun sinne valmiiks "suunniteltu" ja kirjattu ylös synnytyksen eri vaiheista jne...tosin, synnytyshän etenee miten etenee mut kuitenkin, sainpahan itseluottamusta ja rohkeutta tulevaan koitokseen. Samal ultrattiin pikkuinen, paino arvio tältä hetkeltä oli 1300 g ja sanoi et jos tätä tahtii jatkuu kasvu niin olis sit n. 3,5 kiloinen. Ihte toivon et pysyis siin mis aijemmat kaksikin, eli siin kolmes kilossa. Siel se neitokainen istuskeli ja imi peukaloaan. =) Oli söpöä kahtoa.

Ny kylvettään lapset ja sit nukkumaan, koko porukka. Hirmu väsy taas.
 
Jaahas ei tarvikaan mennä nukkuun varmaan koko iltana - nukahdin päikkäreille ja heräsin vasta. Huh! Kaippa se on toi lämmin ilma joka tekee extraväsyneeksi.

Mun pitää ihan googlettaa että mikä toi Vividin mainitsema bimmerparty on, en oo koskaan kuullutkaan :ashamed:

Vaunuja en oo vielä hankkinut..ens viikolla aloitan sen savotan, katsotaan löytyisikö mieleisiä alennusmyynneistä - mun tuurilla varmasti ei.

kerttu ja puru 28+2 :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja kerttuneiti:
Jaahas ei tarvikaan mennä nukkuun varmaan koko iltana - nukahdin päikkäreille ja heräsin vasta. Huh! Kaippa se on toi lämmin ilma joka tekee extraväsyneeksi.

Mun pitää ihan googlettaa että mikä toi Vividin mainitsema bimmerparty on, en oo koskaan kuullutkaan :ashamed:

Vaunuja en oo vielä hankkinut..ens viikolla aloitan sen savotan, katsotaan löytyisikö mieleisiä alennusmyynneistä - mun tuurilla varmasti ei.

kerttu ja puru 28+2 :heart:
No nyt munki oli pakko googlettaa se ihme bimmerparty ku säki otit puheeks.... etkä ees sit kertonu et mitä löysit!! Ja siis... anteeks mut :LOL: :LOL: :LOL: Vähän meni kyllä ohi, mä luulin et ne on jotku rantabileet tai jotain muuta hauskaa :D Okei, ei mikään ihme etten oo kuullukkaa, kun en oo mikään "bimmer"-fani :D Mut varmaan ihan hauskaa jos tykkää sellasesta :)
 

Yhteistyössä