Hellou,
Aika on mennyt ihan käsittämätöntä vauhtia. Olen lueskellut näitä juttuja ja kävin äsken katsomassa, että itse olen kirjoitanut viimeksi huhtikuussa. Siis h-u-h-t-i-k-u-u-s-s-a!!! Ei ole kyllä ollut tarkoitus pitää näin pitkää taukoa mutta jotenkin on lipsahtanut...
Mii26 Minulla ei kyllä vatsa ota vielä oikeastaan ollenkaan vastaan. Toki se on isontunut ja pyöristynyt mutta ei se varsinaisesti vielä elämää estä. Välillä ihan mietin, että onkohan tuo LA (21.9) ihan oikein kun tuntuu, että muilla on paljon isommat masut. Suppareitakan ei vielä ole (onneksi!) ainoastaan kävely rupeaa painamaan vattassa jossakin vaiheessa joten aika sohvaperunana olen lukuunottamatta 2 krt/vko joogaa.
Carina ja Jooseppi Myös minä olen pk-seudulta. Vielä asustelleen Helsingissä mutta loppukesästä meistä tulee espoolaisia. Itse asiassa juuri nämä muuttohässäkät ovat pitäneet meitä kiireisinä viimeiset kuukaudet. Jooseppi kyseli mielipidettä Tuomarilasta. Nämähän ovat tietty makuasioita ja joku tykkää isästä ja toinen pojasta
mutta sanoisinko niin, että omalla kohdallani Tuomarila ei ole top ten listalla. Asunnot ovat kivoja ja uusia, vieressä kulkeva juna helpottaa elämistä mutta... minun makuuni Espoon Keskusta on liian lähellä. Siellä on paljon häirikkökäyttäytymistä, spurguja ja "ei lapselle" sopivaa ympäristöä. Tuomarilan kaupoista en osaa sanoa mitään mutta isot kaupat ovat ainakin Keskuksessa... Mutta kuten sanoin, tämä siis vain minun mielipiteeni.
Enpä olisi ikinä kuvitellut sanovani, että
ihanaa kun on pilvistä :hug: . Rupesi vaan tämä asunto jo olemaan niin tukalan kuuma ettei unikaan tullut koko viime yönä. Normaalisti nautin lämmöstä ja vielä toukokuussakin olin ihan fiiliksissä Kreikan +30 asteessa. Mutta ilmeisesti raskaus on jo sen verran pitkällä, että rupeaa vaikuttamaan kuumuuden sietokykyyni.
Tänään testailemaan lastenvaunuja, joista en siis ymmärrä yhtikäs mitään. Tuntuu aika raskaalta ja epätoivoiselta tieltä lähteä niitä hankkimaan. Se on vähän kuin auton osto: millaiset jarrut, onko jousitus hyvä, ratasosa, kuomut ja kopat... Ihan kauheeta, en kyllä osaa, tiedä enkä ymmärrä mutta hirmu kalliita ne ovat joka tapauksessa. Plaah, ei auta kun ryhdistäytyä ja lähteä matkaan.
Cummastelija 27+5