Hakutulokset

  1. H

    sokerirasituskokeesta

    Hei, onko kellään vastaavaa tilannetta: Neuvolassa pissatestissä yhden kerran sokerit koholla, +1. Sain tikkuja kotiin ja testailin, sain aina normaalin tuloksen. Laittoivat kuitenkin sokerirasituskokeeseen, josta sain normaalin tuloksen. Nyt taas neuvolan pissatestissä sokerit koholla, +3...
  2. H

    Kertynyt vuosiloma ennen äitiyslomaa

    Aiotteko pitää ennen äitiyslomaa kertyneet lomat pois? Kannattaako se ja onko siihen oikeus?
  3. H

    Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset syyskuussa

    Vadelmaunelma I H A N A A :heart: :heart: :heart: ONNEA!! :flower:
  4. H

    Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset syyskuussa

    Moi, täältä nopeasti työn lomasta kuulumisia. Käytiin tänään nt-ultrassa. Kaikki näyttäis olevan hyvin, turvotusta oli 1,3mm. Ensi viikolla tulee veriseulan tulokset. Siellä se pieni potki ja sormetkin nähtiin. :heart: Tuntui hullulta katsoa niitä liikkeitä, kun ei itse tunne vielä yhtään...
  5. H

    Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset syyskuussa

    Kertokaas tytöt, että missä vaiheessa teillä on alkanut maha näkyä? Kattelin tossa mahakuvapinoa täällä odotuskeskusteluissa ja siellä oli jo aika moisia mahoja 11. viikolla. Mulla ei ole havaittavissa mitään muutoksia vielä... hallama 10+5
  6. H

    Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset syyskuussa

    Unico, Hapsiainen ja Päpsy voimia teille pahoinvoinnin keskelle! Mulla oli monta viikkoa yöpöydällä yöpalaa (banaania, viinirypäleitä, keksejä jne), koska joka yö heräsin näläntunteeseen. Päivisin ei saanut tarpeeksi syötyä eikä mulla tuntunut nälkä silloin muuten kuin huonona olona. Huono olo...
  7. H

    Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset syyskuussa

    Vadelmaunelma, ihania uutisia! Toivottavasti molemmat pienet kiinnittyy kunnolla ja raskaus alkaa etenemään :heart: Te olette sen kyllä jo ansainneet!! ON: täällä on jo pahoinvointi helpottanut niin, että töissä olen pystynyt olemaan suht normaalisti. Ja ruokakin jo maistuu paremmalta. Viime...
  8. H

    Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset syyskuussa

    Onneksi olkoon pienistä ihmeitstä Valkolilja ja paljon voimia koko perheelle kasvamiseen! :flower: Päpsy ja Unico itkuherkkyyttä on täälläkin ja mieli melkein koko ajan maassa muutenkin johtuen tästä kaameasta olosta, joka vaivaa jo viidettä viikkoa. Eilen oli ensimmäinen päivä 4:n...
  9. H

    Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset elokuussa

    Hui, täällähän on käynyt kuhina sitten viime käynnin!! ONNEA paljon Unico :heart: Saitko mille viikolle ajan? Mulla on eka neuvola vasta ensi viikolla. Kävin varhaisultrassa ykstyisellä ja se teki hyvää että näki siellä sen pienen. Että tää oikeesti on totta. Olen nyt siis viikolla 8+4...
  10. H

    Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset elokuussa

    Hitsi Jojo ja Rosehip, mä näin kans ihan samanlaista unta tossa vähän aikaa sitten! Maha oli kasvanut tosi nopeasti ja vauvan naama tuli tohon navan viereen niin että oikein näki minkä näköinen se on. Aika hullua että nähdään samoja unia!! Mulla oli tänään se varhaisultra ja sellainen 13mm...
  11. H

    Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset elokuussa

    Päpsy onneks olkoon :heart: Enpäs kauaa ehtinyt ollut porukan "untuvikko" ;) Täällä pahoinvointi vaan jatkuu ja kävin lääkärissä toissa päivänä. Jäin viikon sairaslomalle, koska töissä olo tuntuu todella vaikealta tämän oksentelun ja väsymyksen takia. Pomolle jouduin siis kertomaan jo...
  12. H

    Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset elokuussa

    Täällä on nyt pahoinvointi mennyt siihen pisteeseen että lähdin kesken päivän töistä kotiin. Mikään ei oikein maita ja laatta on lentänyt varmaan jo se 10 kertaa tänään. Huomenna meen käymään neuvolassa, saan kai sieltä jonkun sairaslomalapun työpaikalle. Sanoin niille etten halua vielä töissä...
  13. H

    Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset elokuussa

    Onnea Pilvilinnalle ja koko perheelle :flower: Pakko tänne valittaa, että mulla on ihan kauhee ällöolo joka päivä. Ja melkein oon joutunut joka päivä oksentamaan kerran tai pari. Tosin kunnolla ei sekään tule. Ja sit oon ihan hirveen väsynyt koko ajan, nukun superpitkiä yöunia mut ei tunnu...
  14. H

    Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset elokuussa

    Sain ensimmäisen ajan neuvolaan vasta 31.8.!! Huh, kun tuntuu pitkältä odotukselta. Hoitaja sanoi, että ekalla kerralla täytetään vain papereita ja mitataan hemoglobiini ja verenpaine. Mitään ei puhunut edes että tehtäis terveyskeskuksessa raskaustestiä, outoa.... Voitteko kertoa vähän tarkemmin...
  15. H

    Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset heinäkuussa

    Sitä mä vähän pelkäsinkin että ykstyiselle pitää mennä. Toisaalta ei haittaa, koska olen käynyt jo monta vuotta ihanalla gynellä papa-kokeissa. Ja kyllä me odotetaan sinne viikolle 8 ihan suosiolla. Huh kyllä tää taitaa olla totta.. tässä on nyt pitkin päivää tullut pahan olon aaltoja ja äsken...
  16. H

    Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset heinäkuussa

    uuu vielä joutuu siis odottamaan ikuisuudeeeeen.... |O
  17. H

    Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset heinäkuussa

    Hei vaan kaikille :wave: Tein eilen positiivisen testin, jonka tänä aamuna varmistin toisella. Kaikki tuntuu vielä epätodelliselta eikä oikein vielä uskalla uskoakaan ennen kuin on terveyskeskuksessa todettu ja ultrattu. Oletteko kaikki käyneet varhaisraskaudenultrassa? Milloin kävitte...
  18. H

    Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset VOL 4

    Kiitos kaikille onnitteluista. =) Tein aamulla apteekin testin ja kyllä siihenkin tummat viivat piirtyi. Tuntuu ihan uskomattomalta. Cladoceran , muita oireita ei tosiaan ole kuin lievät menkkamaiset kivut alavatsassa. Tai no on mulla kyllä tullu ihan hirveesti näppyjä naamaan ja tuntuu...
  19. H

    Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset VOL 4

    En mä jaksanutkaa odottaa huomiseen... Tein testin ja siihen piirtyi melkein heti toinen viiva kontroliviivan vieraan. Mä olen ihan sekaisin täällä ja odottelen ukkoa kotiin töistä. VOIKO TÄÄ OLLA OIKEESTI TOTTA!! En tiedä itkisinkö vai nauraisinko ja tekis mieli soittaa kaikille ja sit ei...
  20. H

    Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset VOL 4

    Kaapo ISO RUTISTUS :hug: Mulla menkka juilintaa ollut päivän mittaan, mutta ei vuotoa. Hypin kohta seinille täällä!! Mutta perjantaihin odotan.

Yhteistyössä