Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset VOL 4

En mä jaksanutkaa odottaa huomiseen... Tein testin ja siihen piirtyi melkein heti toinen viiva kontroliviivan vieraan. Mä olen ihan sekaisin täällä ja odottelen ukkoa kotiin töistä. VOIKO TÄÄ OLLA OIKEESTI TOTTA!! En tiedä itkisinkö vai nauraisinko ja tekis mieli soittaa kaikille ja sit ei toisaalta kellekkään.... Oon riemuissani ja peloissani yhtä aikaa. Uskomatonta kun tässä kierrossa ei olla paljon "yritettykään" ja peitto on heilunut hyvin harvakseltaan. Uskaltaako Early Detection -testiin luottaa?

Unico ONNEKS OLKOON kihlauksesta!! :flower:
 
Onpas täällä tapahtunut kaikkee!!

Ihanaa Hallama :heart: :heart: Paljon Onnea!! olipas sulle siinä ihana synttärilahja!

Unicolle Onnittelut kosinnasta! Me ei olla naimisissa,mutta kihloissa ollaan oltu kohta parivuotta. Naimisiinmenosta ei olla sen enempää keskusteltu, ehkä sitten joskus jos on rahaa..

Kaapo :hug: :hug:
 
paljon onnea Hallama :flower: :flower:

Kamala huomata itsestään tällaisia piirteitä, mutta en osaa täysin rinnoin nyt iloita, olen ehkä vain kateellinen... Minunhan piti tässä kierrossa plussata... Tiedän, ettei toisen onni ole minulta pois, vaan voin iloita heidän kanssaan, mutta silti tämä on vaikeaa. Jos joku ystävistäni tulisi kertomaan olevansa raskaana, en varmaan jaksaisi tätä uutista. Tottakai olisin iloinen heidän onnestaan, mutta silti, aina ei vaan jaksa.

Mieskin lohdutteli, että onhan se hyvä, että kierto oli nyt normaalin pituinen jne. tänään vaan ei jaksa mistään asiasta iloita, vaikka onkin perjantai... :headwall:
 
Täällähän on tapahtunu vaikka mitä! Ihanaa!!! :heart:
Unicolle onnittelut kihlauksen johdosta! Upeata! Kyllä se pikkuinenkin sieltä vielä tulostaan ilmoittaa! Aivan varmasti!

Plussakin tänne taas saatiin! Oikein paljon onnea Hallamalle!! :flower: :heart: Liityt tuonne odotuspuolelle meidän joukkoon kun siltä tuntuu!

Kaapo :hug: tiedän tasan tarkkaan tuon tunteen... Kun kovasti tahtoo ja odottaa ja pettymys toisensa jälkeen tulee, niin matalaksi se mielen vetää. Voimia!


Tasapuolisesti koko ihanan pinon väelle ooooikein iso PLUSSAPUHURI!
+++++++++++++ :whistle: Phhhhuuuuuuuuhh!!!


Delfis ja vilpertti
22+3 :heart:
 
Kiitos kaikille onnitteluista. =) Tein aamulla apteekin testin ja kyllä siihenkin tummat viivat piirtyi. Tuntuu ihan uskomattomalta.

Cladoceran , muita oireita ei tosiaan ole kuin lievät menkkamaiset kivut alavatsassa. Tai no on mulla kyllä tullu ihan hirveesti näppyjä naamaan ja tuntuu että monta kertaa päivässä pitäis kasvot pestä, kun iho rasvottuu...

Mies on ihan innoissaan ja tekee jo suunnitelmia. Mä yritän vähän jarrutella (ja pitää omia tunteita myös kurissa), kun vielä on aika monta mutkaa matkassa ennen kuin uskaltaa ajatella että se pieni ihminen on ihan oikeesti tulossa. Pelottaa, että jos onkin tuulimuna tai kohdun ulkopuolinen.... tai jos sikiössä on joku vika. En uskalla vielä nauttia tästä täysillä, kun pelkään sitä että jos tulee keskenmeno niin meen ihan palasiksi siitä.

Kaapo jaksamista, tiedän tunteen minäkin!
 
:heart: :heart: ONNEA :heart: :heart: UNICO! :flower: =)

Suosittelen kovasti, että siirrytte nopeasti sanoista tekoihin. Kaduin pitkään tosin paljon sitä, että en vakavammin alkanut suunnitella häitä heti kihlauksen jälkeen, koska miehen mielestä se oli kiirehtimistä. No, meillä menikin sitten yli neljä vuotta kihlauksesta häihin. Hirveän helposti se vaan alkaa lykkääntyä, jos ei heti ota asiakseen sopia päivää, kun vielä on innoissaan! Mutta ehkä toisille sopii verkkaisempikin tahti.

:heart: :heart: ONNEA :heart: :heart: HALLAMA! (Tulethan pian odotuspuolelle? Toivoisin kovasti, että siellä olisi joku pienemmillä viikoilla kuin itse olen... :ashamed: )

Kaapo, sun tunteet ovat ihan luonnollisia eikä niitä kannata sen suuremmin itseltä kieltää, kunhan pitää järjen mukana. Tiedän todella hyvin, mistä puhut, koska ehdin niin kauan kadehtia muita. Meillähän projekti kesti lähes kolme vuotta. Sanoin monta kertaa, että jos vaan joku kertoisi mulle, että joskus saisin oman vauvan, en kadehtisi enää. Mutta sellaista varmuutta ei mistään tule, ja pelko lisääntyy, kun aika kuluu.

Nuo tunteet olivat suurin syy siihen, että lakkasin yhtenä päivänä avaamasta kaksplus-palstaa. En halunnut kuulla enää yhtään kertaa, että joku kiilasi taas jonossa ohi. En tiedä, johtuuko se juuri siitä, vai paikkakunnan muutosta ja monesta uudesta haasteesta, mutta yhtäkkiä ne kateuden tunteet alkoivat tulla harvemmin ja harvemmin. Voi sanoa, että yhdessä vaiheessa olin suurin piirtein neutraali asian suhteen, joitain tunnemyrräköitä lukuunottamatta. Ehdin ollakin noin puoli vuotta aika rento asian suhteen, pystyin kuulemaan kavereiden vauvauutisia niin kuin se ei olisi koskenut mua. Ja sitten yhtäkkiä, yhtenä päivänä: plussa omassa tikussa.

Ei se mennyt aika nyt enää tunnu yhtään pitkältä. Mutta tiedän, ettei se lohduta ketään teistä. Haluan vaan sanoa, että kateuden tunteet ovat normaaleja, mutta oman itsensä takia kannattaa etsiä keinoja päästä niistä hallitsevimmista ajan mittaan yli.

Paljon tsemppiä teille kaikille.

:heart: piip 10+3
 
Kaapo tsemppiä ja pää pystyyn! Toivottavasti mielesi kirkastuu pian ja ainakin hetkittäin mietit muitakin juttuja. Kiitokset Piip viistaista sanoistasi ja kokemuksestasi, mulle ainakin kuulosti hyvältä kuulla, sillä ajoittain tuo kateus ja harmitus, suru ja toivottomuus on käyneet omassakin mielessä. :flower: Hyviä vointeja ja tarrasukkia sinne :heart:

Delfis ootpas säkin jo pitkällä! Tuntuu, että vastahan se plussa... Onnea ja mukavaa pullistumista sinne!

Hallama jännittäviä viikkoja teillä edessä! Pidä nyt pienestä hyvä huoli ja lujasti kiinni. Mulla juilii nyt kolmatta päivää, tai ehkä jotenkin painaa/puristaa kohdun aluetta. Nyt on ehkä dpo 8... Toivon, että se ei olisi vain toivoa ja aika lujaa tipun kyllä tossa viikon päästä. Voih, kun osaisikin olla odottamatta ja toivomatta mitään. :$
 
Kaapolle tsempitykset täältäkin!! Tuttuja tunteita..myönnetään..

Ihana kun noi vatsan kasvattelijat käy täällä säännöllisesti kuulumisia kertomassa!! Olispa niin ihanaa päästä teiän puolelle kirjotteleen :wave:

Cladoceran jospa se juiliminen nyt olis merkki jostain isommasta asiasta :heart:

Hallama tiedän,kuinka pelottavia aikoja sä nyt elelet, rauhallisesti vaan!! Ootko ajatellu mennä jonnekin yksityiselle ensimmäiseen ultraan?

Täällä lomaillaan edelleen, kaks viikkoo takana ja toiset mokomat edessä B) Aika hurjaa biletystä tää nyt on, kun ukkokin on poissa..mutta jospa ei sitte syksymmällä enää tarttis tällästa elämää harrastaa... Mulla on nyt neljättäpäivää tullu sellasta ihme ruskeeta tuhrua aina välillä, hittovie, mitähän sekin meinaa.. ärsyttävää.. Mä en yhtään usko,että tää kierto mulle ainakan mitään plussaa vielä tuo, jotenkin sellanen olo, että mahtoko sitä ovista sittenkään edes tapahtua, ..mutta enskierrossa sitten taas clomit avuks..

Nyt mä taas unohdan tän kropantoiminnan kyttäämisen!!

Mukavaa viikonloppua kaikille!! :wave:

+++++++++++++++++++++++ :whistle:
 
Perjantai 31.7.






Kaapo80.............29.......kp 3/30..................yk 4
Unico..................29.......kp 8/29...................yk 01/07
vadelmaunelma..30.......kp 14/.....................yk 21
Murmelin............ 29.......kp 17/28-38...........yk 6 (km 1/2009)
Cladoceran.........29.......kp 25/37-42(-51)....yk 6
päpsy78.............30.......kp 25/29-33.............yk 4
Toivo79..............30........kp 31/27-32.............yk 4
Gilmore...............29.......kp 60/30-35.............yk 20









Taustalla:

maikkis123.........29
teetee................29
Sharona.............28
Sun Rise.............28
Lupu...................29
Piglet..................30
Janis...................30
Hammy...............28
Kevätesikko........29
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30
Mirna..................28
Myrtle.................27






Plussanneet:

Hannie (yk 2) 11/2008
Pilvilinna (09/07) 11/2008
Maaemo (yk 2) 11/2008
Talviyö (yk 4) 11/2008
Mandy81 (yk 1) 11/2008
Iloinen (yk 1) 12/2008
Rosehip (yk 1) 01/2009
Citrus (yk 9) 01/2009
Nasuli (yk5) 02/2009
piki80 (yk 4 km) 02/2009
La Mer (yk 3) 03/2009
delfis (yk 7) 03/2009
JoJo79 (yk 6) 03/2009
Ada (5/07, km 2/09) 4/2009
salome (yk 4, km 12/08) 4/2009
Piip. 30 6/2009
Hille79 (yk 9) 7/2009
Minna77.31 7/2009
Hallama80 (yk 6) 7/2009

Plussa tuulia kaikille ! ++++++++++++++ !






TARKISTAKAA JA ILMOITTAKAA VIRHEISTÄ



 
kaapo :hug: jaksuja tossa kohtaa kiertoa varsinkin ymmärrän tunteen. Ei ole vielä toipunut pettymyksestä.
Täällä alkaa oleen jos sellanen fiilis et kiva kun joku onnistuu kunhan sitä ei kerota mulle menkkojen aikaan ;) Kyl mää kauhulla odotan et joku kaveri kertoo se vois olla vaikea paikka

hallama kiva että mies on mukana noin innolla :D peukut pystyssä et tuut sitten tänne kertomaan kumpi tuli :)

Kiitos kaikille onnitteluista! on se hyvä et on paikka mihin tuulettaa kun ei me olla sitä vielä kertomassa :D sit kun poruka huomaa tai sitten kun päästään uuteen kotiin :)
piip: mä olen sitä mieltä et päivähän päätetään heti kun on kosittu ;) nyt meillä tosin on kasi vaihtoehtoa toinen on siitä huono et edellisenä päivänä olis ukon 30pippalot :) no ja toinen olis noin 5kk päästä :) kun mulla on jälleen tietyt kriteerit miten sen päivän pitää sijaita :LOL:

cladoceran, sulle tulee sitten elokuun eka plussa vai? :) peukuttaa ja heittää vettä myllyyn... (vai kuka testaa ekana ;))

murmelin, peukuja ettei merkkais muuta kun yhtä asiaa :D

*ällö lima juttu varoitus* ai juu tänään veskissä tuli paperiin kirkkaan punasta ja pikkasen hyytymää :/ tää on ihan öö:nä ei vielä pitäs se oviskaan olla kun sunnuntaina alan vasta testaileen ja siinä vaiheessa oli aamupissa jo mennyt hukkaan. no täytyy seurailla. Tosin tuntuu että limakalvot on jokseenkin kuivat, saattaa johtua siitä kun sen kupin huolsin niillä pyyhkeillä et olisinkohan ollu hätänen ja laittanut se paikoilleen liian aikaisin kun pinnasta ei ole se aine vielä haihtunut. No jos siltä tuntuu vielä oviksen jälkeen niin sitten hiivakuuria ajattelin kokeilla, mut en ennen kun muutenhan se voi haitata ;) ja sitä paitsi mulla on maanantaina ikäänliittvyä papa seulonta, tuli muuten vanha olo ku sai kutsun.

hups sorry romaani tuli et napsahti ;)
 
Lauvantai 1.8.






Kaapo80.............29.......kp 4/30..................yk 4
Unico..................29.......kp 9/29...................yk 01/07
vadelmaunelma..30.......kp 15/.....................yk 21
Murmelin............ 29.......kp 18/28-38...........yk 6 (km 1/2009)
Cladoceran.........29.......kp 26/37-42(-51)....yk 6
päpsy78.............30.......kp 26/29-33.............yk 4
Toivo79..............30........kp 32/27-32.............yk 4
Gilmore...............29.......kp 61/30-35.............yk 20









Taustalla:

maikkis123.........29
teetee................29
Sharona.............28
Sun Rise.............28
Lupu...................29
Piglet..................30
Janis...................30
Hammy...............28
Kevätesikko........29
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30
Mirna..................28
Myrtle.................27






Plussanneet:

Hannie (yk 2) 11/2008
Pilvilinna (09/07) 11/2008
Maaemo (yk 2) 11/2008
Talviyö (yk 4) 11/2008
Mandy81 (yk 1) 11/2008
Iloinen (yk 1) 12/2008
Rosehip (yk 1) 01/2009
Citrus (yk 9) 01/2009
Nasuli (yk5) 02/2009
piki80 (yk 4 km) 02/2009
La Mer (yk 3) 03/2009
delfis (yk 7) 03/2009
JoJo79 (yk 6) 03/2009
Ada (5/07, km 2/09) 4/2009
salome (yk 4, km 12/08) 4/2009
Piip. 30 6/2009
Hille79 (yk 9) 7/2009
Minna77.31 7/2009
Hallama80 (yk 6) 7/2009

Plussa tuulia kaikille ! ++++++++++++++ !






TARKISTAKAA JA ILMOITTAKAA VIRHEISTÄ



[/quote]

 
sunnuntai 2.8.






Kaapo80.............29.......kp 5/30....................yk 4
Unico..................29.......kp 10/29...................yk 01/07
vadelmaunelma..30.......kp 16/......................yk 21
Murmelin............ 29.......kp 19/28-38.............yk 6 (km 1/2009)
Cladoceran.........29.......kp 27/37-42(-51)......yk 6
päpsy78.............30.......kp 27/29-33..............yk 4
Toivo79..............30........kp 33/27-32.............yk 4
Hlemmur.............27........kp 35/ ?....................yk 2
danuli79.............30........kp39/28-41..............yk 5
Gilmore...............29.......kp 62/30-35.............yk 20









Taustalla:

maikkis123.........29
teetee................29
Sharona.............28
Sun Rise.............28
Lupu...................29
Piglet..................30
Janis...................30
Hammy...............28
Kevätesikko........29
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30
Mirna..................28
Myrtle.................27






Plussanneet:

Hannie (yk 2) 11/2008
Pilvilinna (09/07) 11/2008
Maaemo (yk 2) 11/2008
Talviyö (yk 4) 11/2008
Mandy81 (yk 1) 11/2008
Iloinen (yk 1) 12/2008
Rosehip (yk 1) 01/2009
Citrus (yk 9) 01/2009
Nasuli (yk5) 02/2009
piki80 (yk 4 km) 02/2009
La Mer (yk 3) 03/2009
delfis (yk 7) 03/2009
JoJo79 (yk 6) 03/2009
Ada (5/07, km 2/09) 4/2009
salome (yk 4, km 12/08) 4/2009
Piip. 30 6/2009
Hille79 (yk 9) 7/2009
Minna77.31 7/2009
Hallama80 (yk 6) 7/2009

Plussa tuulia kaikille ! ++++++++++++++ !






TARKISTAKAA JA ILMOITTAKAA VIRHEISTÄ


Jokohan pian paukkuu elokuun plussa saldo auki?
 
danuli, niin tuttua niin tuttua. Tänne on tosiaan hyvä purkaa ja höpöttää mieltä painavat asiat. Ei se mies todellakaan aina jaksa kuunnella kaikkea selitystä ;) ja saa rauhan paremmin jotenkin tuntuu että osa asioista ymmärretään täällä paremmin kun mies ikuna :)
 
:wave: Tervetuloa danuli

Huhhuh, että oli aika rankat tyttöjenillat... nyt vois pitää sitte hieman taukoa.. sellasen 9kk nyt vaikka alkuunsa ;) Vaikka tässä kierrossa en kyllä usko mitään ihmettä tapahtuvan, jotenkin on niin sellanen olo,että ei jaksa uskoo..Ja sen mä nyt lupaan,että en tälläkertaa sorru testaileen yhtään ennen kun on oikeesti menkat myöhässä vaikka mitä ihme oireita taas kuvittelisin!

Jos sovitaan tytöt,että plussataan kaikki ihan näin elokuun kunniaks =)

+++++++++++++++ :whistle:
 
Murmelin, yritys on hyvä 10 et testaa sen plussan mut kaikki riippuu kropasta :LOL: Yritetään olla yllyttämättä sua liian aikaisin testailuun eikös vaan :D Millon muuten ajattelit et ne on myöhässä? kun sullakin on tota haarukkaa?

Muuten kellään kokemusta hiivatuehdusksesta ja oviksesta? mitä mahtaa tehä? siis vaikuttaa mahiksiin?

Jaapa, huomenna alkaa ovis testailu et antaas kattoa mitä näyttää :D
 
Kiitoksia unico ja murmelin!
Juu luulen tosiaan et tää on just hyvä paikka kuumeilla :) Toki mieskin halua lasta, ja on luullu joka kuukausi että oon raskaana, mut ei se oikein jaksa kaikkee kuunnella, ja varsinkaan juttuja oviksesta ja kaikista epämääräisistä oireista :whistle:

Murmelin, juu yritetään plussata elokuun kunniaksi, siis ainakin yritetään ;)

Unico, mulla ei kyllä oo kokemusta oviksista ja hiivatulehduksesta, ei oo ikinä sattunut yhtäaikaa. Oot sä käyttänyt jotain lääkettä hiivatulehdukseen? Luulis et ei sinäänsä mitään vaikuta, ellei lääkkees oo jotain mikä vähentäs mahkuja, muuten en kyl tiedä.
 
danuli, sepä se oli ihan pakko laittaa okei ovis testaus alkaa vasta huomenna mut kumminkni eli periaatteessa pitäs olla ohi. Noo ei kai siinä muuta mut kun mun pitäs mennä hu papaan niin hiukka hirvittää. Meinasin siis jos olisin kärvistelly oviksen ohi asti ilman lääkitystä sillä siis ajattelin et kumpi nyt on vähemmän tuhoava. Okei valinta tehty mut kun koskaan ei tiiä koska seuraavan kerran on sama tilanne :) just pääsi sanomasta ukolle et sitten ei pihdata ens viikolla kun pitäs olla hedelmällisemmät päivät päällä :LOL:
 
Tervetuloa Danuli! :flower: Täällä tosiaan on oikeastaan ainoa kanava, jossa voi avautua ja jakaa kaikenmaailman limajuttuja. Mulle ainakin mies on kerran ihan suoraan sanonnut, ettei ihan välttämättä halua kuulla millasta limaa tänään tuli :LOL:

Kerran sille toin luettavaksi sellasen tiivistelmän kierron vaiheista, jonka printtasin netistä ja yritin selittää, että miks mä niitä lämpöjä mittailen ja limoja tarkkailen... Se kun aina vaan naureskelee, kun tungen herätyskellon soidessa suuhun kuumemittarin ja jatkan unia :kieh:

Jutun luettuaan se totes vaan, että antaa niitten limojen olla, se kyllä jumppaa mun kanssa ja toivoo mun kertovan sitten kun plussa on taulussa... Näin siis meillä. Kyllä se sitten olan takaa kurkkii kun täällä "vauvakanavalla" lueskelen ja kyselee, että onko plussia. :heart:

Murmelin selvä pyy, kättä päälle! Mä olen ilolla tuossa diilissä mukana! :heart: Viikko vielä piinaa täällä edessä. Vaikka kp:n puolesta ei oliskaan vielä aikoihin...

Unico en mäkään kyllä tiiä tosta hiivasta ja oviksista... Mulla ei (onneks) oo aikoihin hiivaa ollut. Se on kyllä kamalaa se. Toivottavasti on jo ohi!
 

Yhteistyössä