Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset VOL 4

kaapo, kiva et on seuraa ;) en siis päässyt tänään lähtemään kauppaan (okei laiskotti) niin jos huomenna menee niin jos kokeilis tehä päiväpissasta sitten, tekis mieli just sen takia et on viikonloppuna ohjelmaa. Tosin maha on arka ja odotan et tulvii mut se voi johtua muustakin. Et periaatteessa pitäs tietää et vois tehä jotain valintoja mut mut :) noo jos kohta uneen ja sitten aamulla kauppaan (muutakin asiaa et pitäs potkia ittensä liikkeelle) mut toi maha on ärtsynipistelee joo mut ei ehkä sitä ihan menkka nipistelyä, emmä tiiä kai sitä vaan toivoo niin paljon että kaiken laskee no ei tässä kuitenkaan mee kun pari päivää maks viikko et selviää ;) ehkä mä kestän. Siis senkin jälkeen vaiks saisin negan r testistä niin mä oon metari toivomaan kunnes padot aukeaa ;)
 
Perjantai 24.7.





Unico..................29.......kp 1/29...................yk 01/07
vadelmaunelma..30.......kp 7/.........................yk 21
Murmelin............ 29.......kp 10/28-38................yk 6 (km 1/2009)
Cladoceran.........29.......kp 18/37-42(-51)......yk 6
päpsy78.............30.......kp 18/29-33.............yk 4
Toivo79..............30........kp 24/27-32.............yk 4
Kaapo80.............29.......kp 24/30..................yk 3
Hallama80..........28.......kp 30/31-34..............yk 6
Gilmore...............29.......kp 53/30-35.............yk 20









Taustalla:

maikkis123.........29
teetee................29
Sharona.............28
Sun Rise.............28
Lupu...................29
Piglet..................30
Janis...................30
Hammy...............28
Kevätesikko........29
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30
Mirna..................28
Myrtle.................27






Plussanneet:

Hannie (yk 2) 11/2008
Pilvilinna (09/07) 11/2008
Maaemo (yk 2) 11/2008
Talviyö (yk 4) 11/2008
Mandy81 (yk 1) 11/2008
Iloinen (yk 1) 12/2008
Rosehip (yk 1) 01/2009
Citrus (yk 9) 01/2009
Nasuli (yk5) 02/2009
piki80 (yk 4 km) 02/2009
La Mer (yk 3) 03/2009
delfis (yk 7) 03/2009
JoJo79 (yk 6) 03/2009
Ada (5/07, km 2/09) 4/2009
salome (yk 4, km 12/08) 4/2009
Piip. 30 6/2009
Hille79 (yk 9) 7/2009
Minna77.31 7/2009


Plussa tuulia kaikille ! ++++++++++++++ !






TARKISTAKAA JA ILMOITTAKAA VIRHEISTÄ


 
Pakko purkaa tää on ihan paniikissa, en mä uskalla tehä sitä testiä. Tuntemukset vaihtelee laidasta laitaan huoh. No on se ainakin ostettu ja ostin varoiksi sit sellasen missä on kaksi testiä joten jää sitten kumminkin varastoon toinen. Täytyy nyt vaan siirtää sitä vessassa käyntiä mahdollisimman pitkään et olis kunnon näyte (kun muistas millon kävi viimeksi. Sorry tätä jaarittelua. Nyt oon ihan varma et ne menkat alkaa mut ainakin saa varmuuden kun testaa (juu-u aion tehdä sen seuraavalla vessareissulla, ennen kun lähdetään viikonlopuksi möksälle. Joten olen täällä varmasti vielä monta kertaa jos en saa alettua millekkään (pitäs pakata;)) Kunhan höpötän, mua ei ookkaan pitkän aikaan jännittänyt näin paljon, johtuu varmasti tosta päätöksestä tehä toi testi, meinaan jos se on nega niin voi hyvin mielin ottaa pari siideriä jos on jotan muuta ei oo mitään ongelmaa (hyvät selitykset valmiina ;))
 
Onko Unico jo testaillut, vaiko aamulla vasta? Jännää!!

Mä tulin lähinnä sanomaan, että mua ärsyttää taas ihan jumalattomasti yks miehen kaveri. Se on niin kakara! Mitään muuta se ei tee kuin ryyppää ja bilettää joka viikonloppu, ja kerskailee kuinka monta päivää milläkin reissulla on tullut viinaa putkeen vedettyä. Voi onpa hienoa tosiaan! No nyt sillä vamma-apinalla on synttäribileet, ja mulle on ihan ok, että mies menee niitä tuohon lähelle mökille juhlistamaan, ja mun oli itsekin tarkoitus poiketa moikkaamassa yhteisiä kavereita. Mutta nyt tää vamma-apina nosti metelin, että miten niin mun mies ei saa olla sielä koko viikonloppua, ja koska musta on tullu tämmönen vihanen pomottaja.

Voi hemmetin hemmetti, ensinnäkin, mun mieheni oli MUN synttäriviikonloppuna tän vamma-apinan, ja muiden känniääliöiden kanssa festareilla, enkä mä siitä sen suurempaa meteliä nostanut, vaikken kovin arvostanutkaan. Ja justhan ne oli äijäporukalla kuukaus sitten koko hemmetin viikonlopun mökillä, mies tuli sieltä silmä mustana kun sukelsi katiskaan, eikä soittanut koko kolmen päivän reissulta mulle kertaakaan, enkä mä siitäkään ymmärtänyt olla vihainen. Niin mikä hemmetin vihanen pomottaja mä olen!? Ihan siitä vaan saa mies juosta kavereiden kanssa kalassa ja harrastuksissa, mut jos mä tosta viinalla läträämisestä marisen, niin mulla on siihen hemmetin hyvä syy! Miks tollasesta tyhjänpäiväsestä asiasta pitää edes keskustella? Tuleva isä ei dokaa ja biletä joka viikonloppu, PISTE. Kerran kuussa on musta enemmän ku tarpeeks, siitäkin vois ottaa puolet pois. Tässä mitään teinejä enää olla.

Ja toisekseen, ollaan ajat sitten luvattu olla miehen vanhempien talovahtina, kun ne on reissussa. Meillä piti olla kiva viikonloppu sielä kaksin, hyvää ruokaa, paljon saunomista ja uimista ennen ku täti tulee ma tai ti pilaa kaiken. Niin musta on aika hemmetin paljon, että mä annan siitä yhteisestä sovitusta ajasta viikon varoitusajalla edes sen vuorokauden tän vamma-apina "kaverin" käyttöön. Oikea ystävä osais kunnioittaa kaverinsa parisuhdetta, ja olis iloinen, että kaveri ylipäätään tulee niinkin pitkäks aikaa.

Noh, eihän toi vamma-apina näistä meidän vauva- ja lapsettomuustutkimus-suunnitelmista mitään tiedä, kiukuttaa vaan että pitää muhun purkaa. Idiootti.
 
myrtle, No un sun ukollas kaveri. Toisaalta ootte jo aiemmin luvanneet jotain ja ainakin mulle lupaukset on sellasia jotka pidetään. eikös sun ukon tarttis sanoa sille et on jo ajat sitten sovittua menoa ja sen vuoksi ei voi olla siellä. Voima ja jaksuja :hug:
testaan sit kun tulee hätä mut ennen lähtöä :)
 
Pöh kroppa huijaa, tulihan se hätä kun siitä puhu, mut pökät oli tipahdelli verta joten kattellaan jos nyt vielä vaikka huijais huoh... Tod näk ei ärsyttävää. Laitetaan siis jälleen tolle listalle päivitys ja kattellaan mitä tapahtuu huoh :( Muka ehti jo alkaa toivomaan kun ei ne sillon alkanutkaan...
 
Voi Unico, kumpa se täti ei tulis.. Inhottavaa..

Hemmetti, nyt se ukko sitten lähti, ei edes ehitty näkeen ku mä olin lohdutuskampaajalla ja meinasin sielki alkaa koko ajan itkee. Sentää tucca nyt hyvin, en ollukaa puoleen vuoteen ollu. :)

Mut mikä kiire sillä äijällä nyt taas oli, ettei kahta tuntia voinu odottaa, ku hyvin ties et mul on paha mieli täst koko jutusta. Niin tyypillistä miehen käytöstä, äkkiä vaa pakoon, ettei hullu akka käy kinuu jotai lisää. Nyt mul on tääl sit yksi edessä kaikki pakkaaminen ja reissuvalmistelut. Siis sinne miehen porukoille, viikko ollaan. Jos mä nyt edes menen ku ärsyttää niin paljon.

Nyt pitäis sitten siivota, tiskata, pyykätä, viedä roskat, kastella kukat, pakata autoon koira, kissa, niiden safkat viikoks, koiran peti, koiraportti, kissan vessa ja pienempi kiipeilypuu. Ei sillä, ettenkö selviäis yksinkin kaikesta, mutta mies lupas viedä tänään noi eläinten tarvikkeet. Eihän se mitään muistanu ku muka niin kiire bilettään, tai sit vaa pois mun luota. Kai mä sit oon ihan hirvee kotinatsi ja rajotan sen elämää. Mut hitto sanois sen sitte, jos viel on menohaluja. Viimeks tänään pyysin et sanoo, ettei mee mahdollinen pieni elämä sen takia pilalle ku iskä dokaa. Ei se nyt hirveesti ole käyny, mut lähinnä siks ku minä oon se ikävä ämmä, joka vinkuu vastaan. Must tuntuu et mä oon joku ilon pilaaja ja taakka ja hirvee rajoite.

Vaikken ees oo. Etelänmatkan jälkeen mies lähtee norjaan kalaan, en mä siitäkään mitään sano, vaikka itse voisin lähteä kummipoikaa katsomaan, mut ei sinne voi koiraa ja kissaa molempia ottaa. Onneks ne tuli nyt tänne päin maailmaa, näen niitä sit vaikka joka päivä nyt kun ne on täällä.

Kaikki varmaan ajattelee, et mitä hittoa mä tollasen kans oon mitään perhettä ees perustamassa, kun sillä selkeesti on viel menohaluja. En kuulkaa tiedä itsekään. Miks ihmeessä se sit ei vaadi ehkäisyä, tai miks se mihinkää tutkimuksiinkaa suostuu? Tosi ristiriitasia viestejä, en tajuu. Haluu perheen ja haluu vapauden. Sit ku aika usein tuntuu, et ton sen yhen todella dominoivan kaverin tarpeet menee aina mun edelle. Hirvee meteli, jos mun mies ei lähe sen kotkotuksiin mukaan, puhumattakaan jos mies yrittää mitään perua tai ees kompromissia. Ja kaikki on tietysti sen tyypin mielestä sit mun syy, mä oon muuttunu ja yritän varastaa häneltä kaverin.

Mä oon ihan hullu, tää meidän juttu päätyy varmaan eroon tätä menoa. Mä en jaksa noita ton kavereita enää. Ja sitä et mun puolia ei pidetä. Ja sitä et mä oon se ikävä ämmä, joka kieltää kaiken hauskanpidon. Oikeesti oon mielestäni aika lepsu. Mut joku raja!

Mies on jo tän vuoden aikana ollut ainakin neljästi öitä pois kotoa kavereiden luona, mökeillä ja laivalla. Must se ei ole normaalia parisuhteessa. Kaikkiaan vuoden aikana tästä taakse päin tää on varmaan kymmenes kerta, se on lähes kerran kuussa! Puhumattakaan kaikki muut ihme biletyskerrat, mitä toi sen yks kaveri varsinkin järjestää ihan koko ajan. Mun mielestä, jos on noin kova tarve olla koko ajan kavereiden kanssa jossain, niin kannattais harkita parisuhteen järkevyyttä.

Mulla alkaa oleen mitta täys, mut tuntuu pahalta nyt perääntyäkään, just saatu lapsettomuusasiat etenee, ja on meillä paljon tulevaisuuden suunnitelmia. Yhdessä on niin hyvä olla, jos noi sen kaverit ei koko ajan sekottais ja olis vaatimassa, ja sit hirvee meteli jos meille ei käy. En mä tämmöstä ainakaa loppu elämääni jaksa. Ei tää oo normaalia, eihän? Äh, kai mä sit oon hirvee nalkuttaja. Helvetti ku en edes ole!! Olenko? Paljonko mun pitää joustaa?
 
Unico :hug: :hug: tädistä, hitto vie, mä olin kans jo niin varma ,että nyt sä plussaat..

Myrtle :hug: Mulla on aika samanlaista täällä ollut kevään ja kesän, miehellä mielessä vaan kaverit,kaverit, niitten kans bailausta melkein joka viikonloppu.. Mä oon sitte itekin koittanu järkätä omien kavereitteni kans niin plajon kaikkee bilettä kun vaan on jaksanu.. mutta mä olisin kyllä niin valmis luopuun niistä kaikista..
Aika samanlaisia aatoksie on ollu kans,kun sulla. Jotenkin mä oon ajatellu sen osittain niin, että ukolle on tullu hirvee menokausi just ny, että ehtii sit tarpeeks mennä ja touhuta kavereittensa kans ennen ku meille vauva joskus siunaantuu.. Sitä en kyllä tiedä jääkö noi reissut sit oikeesti edes sillon, mutta sillon ainakin olis mulla tarpeeks hyvä syy panna se touhu loppuun..

miehet on sikoja.. mutta silti ei niitä ilmankaan voi elää :(
 
Murmelin, nii, mutku mä ainaki mieluummin olisin vaa kotona ja rakentaisin pesää... :D Toisaalta kai se ois fiksua hengata kavereiden kans ja antaa mennä vaan, nyt ku viel pystyy... Mutku en mä halua. Mua inhottaa baarit ja humalaiset ihmiset. Vaikka nytki oon pikku punkkupöhnässä. Mut mä humaloin mieluummin sit keskenäni tai miehen kans kaksin. Surffaan netis vauvapalstoil ja luen vauvalehtiä. Mikä varmaan ahdistaa miestä ihan suunnattomasti. Luultavasti se alkaa taisteleen vastaan sen enemmän, mitä enemmän mä touhotan. Ite ainakin alan inhoomaan kaikkea entistä enemmän, mitä enemmän sitä asiaa näkee ja siitä vouhotetaan. Kuten just vaikka bilettäminen. Mitä enemmän mies sitä tekee ja kehottaa mua tekeen samoin, sen enemmän mä jumiudun neljän seinän sisään ja leikin täydellistä kotiäitiä. Ja kuvittelen, et se on ainoa oikea tapa elää. Vaik ite olin viel vuos sitten varsinainen bilehile.

Toisin sanoen, mä olen kohta kauheissa riidoissa kaikkien miehen kavereiden kanssa, ja miehellä on entistä tukalammat paikat mun takia.... Mutkun mä oon menoni mennyt, eikä mun päähän mahdu enää muuta kuin vauvavauvaVAUVA! Josta tosin yritän olla kotona ihan hiljaa, ettei ukkokulta ahdistu. Näistä palstoista se ei tiedä, mut sain kummipojan äidiltä kasan vauva-lehtiä, niin pitäähän niitä nyt lukea. :)

Kevääl meil oli saman tyyppinen tilanne moottoripyörän kans. Mies ei mistään muusta puhunutkaan, ja oli joka viikonloppu sitä pirun pyörää rassaamassa, kun mä hoidin kotia. Must on ihana olla pyörän kyydissä, mutta sain keväällä niin yliannostuksen koko typerästä rakkineesta, etten halua edes omaa kypärää. En o kertaakaan ollu viel miehen kyydissä, ja pyörä on ollu sentään yli vuoden.... Typerää.

Noh, koitan pitää mielessä, että täydellistä miestä ei ole olemassakaan. Jos sellainen muka löytyy, niin luultavasti siinä on jotain todella mätää. Pettäjä tai joku rahapelihullu. Kuten erään tuntemani naisen miesystävä, tuo joka aamu kahvin sänkyyn ja ostelee timanttisormuksia, mutta just paljastui siitäkin se musta puoli.
 
Voi Myrtle! :hug: Uskon ite siihen, että molemmilla täytyy olla sopivasti (?) omaa elämää ja menoja omien kavereiden kanssa. Me ollaan eriteillä aika useinkin ja se tekee hyvää molemmille. Osittain ehkä siksi, että täällä pikkupaikkakunnalla asustellaan ja molemmilla on kaverit 100-250 km:n päässä ja täällä ei oo paljoakaan tuttuja... Sitten kun jommallakummalla on menoa niin toinen jää koirien kanssa kotiin. Sillai saadaan vähän tuuletettua omia päitä ja keskinäisiä välejä.

Ymmärrän sun ahdistuksen, jos toinen vaan menee ja jää itelle tunne, että se ei yhtään välitä. Kyllä mullekin niitä hetkiä tulee. Toivon, että saatte puhuttua asian järkevästi kasaan. Huutaminen ja räyhääminen ei varmasti auta... sun täytyy jotenkin rauhassa saada sanottua, miltä susta tuntuu. En todellakaan usko että suhde voi tuohon kaatua, jos muuten kaikki on hyvin. Kerran kuukaudessa meno ei musta kuulosta paljolta, jos muuten kuitenkin on normaalia saman katon alla eloa ja yhteisiä kesälomasuunnitelmiakin edessä.

Toivon sulle paljon jaksamista tähän viikonloppuun. Mäkin olen just ryyppyleskenä kotona ja oon vaan löhönnyt ja kattonut läskienkiusausohjelmaa ja muuta hömppää telkkarista ja syönyt liikaa herneitä. Ajattelin vielä korkata siiderin ja kuunnella sateen rummutusta ja nautiskella omasta olostani.

Tänään tuli ovistikkuun haamunen, joten ovis lienee paikallaan joskus ma-ti välillä. :heart:
 
Myrtle? Joko parempi mieli? :flower: *kurkkaa oven takaa kukkapuskan kanssa*

Meitsi kävi tänään testaamassa koiran paimennustaipumuksia; huisi matka oli, vaikkei pojalla ollutkaan taipumuksia. Pelästyi kohti tulevaa lehmää. Silti oli hienoa seurata, kun moni koira, joka ei eläissään ole lehmää nähnytkään, lähtee vaan suoraan paimentamaan. Vau!

Hommasta innoissani unohdin tikuttaa oviksen kun hädissäni syöksyin kotona vessaan. Täytyy siis odotella nelisen tuntia ja koittaa sitten muistaa. ;)
 
Cladoceran, kiitos kysymästä. Ei oikeastaan tunnu miltään. Mies tahtoi jäädä vielä toiseksikin yöksi ryypiskelemään. Mä menin yhdeksi yöksi sen vanhemmille yksin, kun kerran oltiin sovittu, että sielä ollaan. Nyt tulin kotiin, mies olkoon yksin ja selvittäköön päätään. Kaverit on nyt niin monesti menneet parisuhteen edelle, että mulla alkaa oleen mitta todella täysi. Ja eiköhän joku niistä ole sielä häntä viihdyttämässä, kun paska akka on hankala ja kohtuuton. Meidän suhde on tällä hetkellä pahasti vaakalaudalla, ainakin mun osalta. En nyt jaksa kertoa, missä kaikissa tilanteissa tuo on mut jättänyt, mutta äitini kanssa kun juttelin, niin oli kuulemma hyvin surullista kuultavaa ainakin hänen mielestään.

Ja sitten tais tätikin tulla. Päivän ajoissa vieläpä. Lämmöt tosin ei vielä ole laskeneet yhtään, mutta eiköhän huomenna jo. Että sekin vielä. Viettelen lomaani tädin kanssa sitten. Ja alko oli kiinni, en saanut edes punkkupulloa lohduksi. Mitenhän meidän etelänmatkankin käy...

Mies yritti jotain vaihtokauppaa eilen, on kuulemma suunnitellut isoja tekoja lähiajoiksi meidän suhteelle, että enhän ota itseeni, jos hän vielä on kavereiden kanssa. Mutkun kyse ei ole vain tästä yhdestä kerrasta. Näitä on jatkuvasti. Enkä mä tahdo tämmöstä elämää. Eli pitäköön vaan suuret suunnitelmansa, jos ei osaa käyttäytyä niiden arvoisesti. Mul on nykyään jatkuvasti paha mieli ton paskapään takia, en jaksa enää. Vaikka luultavasti annan vielä yhden mahdollisuuden, jos hän vaan älyää sitä pyytää, ja myöntää olleensa ajattelematon, tai jotain. Jos oliskin kyse vain tästä kerrasta, mutta tää tuntuu olevan ihan kuukausittaista, ja kaikki juhlapäivät viettää mieluummin kavereiden tai vanhempien kanssa. Eli itsekin on valintansa tehnyt.
 
Myrtlelle superlohtu :hug: :hug: Koitahan saada asiat siellä järjestykseen :heart: Ootteks te kauan ollu yhdessä?

Mulla olis tänään ollu LA... hitto,vie, tää päivä on paha, tiesin sen jo etukäteen.. sitten osu just tällepäivälle veljen ja sen vaimon vauvan ristiäiset.. hiukan kyyneltä pukkas,kun pappi puhui jotain suuresta ihmeestä,joka teilla siinä on edessänne. Missä mun ihmeeni viipyy?? Meinasin huutaa.. mutta sain kyyneleeni jotenki loppuun,niin että ei ehkä kovin moni huomannu.. Suloinen oli vauva, ja onneks kukaan sukulainen ei tullu kyseleen mitään "koskas te alatte lapsia hankkiin juttuja.." Huoh..

Mulla on lieviä nippailuja mahassa ja valkkaria tulee..olisko mitenkään mahdollista, että ehdittäisiin vielä vauvakin laittaan alulle ennenkun mies huomenillalla lähtee poikien kanssa viikon reissuun. Se on vaan jo nyt niin täpinöissään tulevasta reissusta,että en tiä millä ihmeellä mä sen nyt saan kellistettyä.. niin ja mitään stressiä ei siis pitäny ottaa tässä kierrossa.. joo, jos tän yhden kerran vaan.. sitte vois olla loppukuun ihan stressaamatta :kieh:
 
Voi Myrtle :hug: Voimia nyt sinne kovasti. Pidä huoli itsestäsi! Ihan tulee kurja mieli puolestasi.

Murmelin osanottoni LA:n johdosta, miten voikaan olla noin kurja tuuri, että osuu lähipiirissä ristiäiset samalle päivälle, huhhuh... Siitä vaan kuule muhinoimaan, voithan aina osallistua ja jakaa sen hyvän mielen ja sillä verukkeella uiskennella peiton alle? :LOL: ja eihän siitä mitään stressiä tule??? ;)

Täällä on lomat lusittu ja huomenna pitäis mennä takas töihin. Huhhuijaa, ei yhtään kiinnostais. Toisaalta on kyllä hyvä, että tulee joku säännöllisyys tähän elämään. Varmaan kuolisin johkin turhautumisödeemaan jos joskus pääsisin esim. äitiyslomalle saatika jos joutuisin työttömäksi... Täytyy siis olla iloinen että on töitä (etenkin näinä aikoina) ja mennä vaan kiltisti paikalle. Onneksi nelkeen kaikki muut lomailee vielä ainakin viikon ja saan rauhassa höpöttää kuulumiset ja istua pitkät kahvitunnit sen ainoan työkaverin kanssa, joka tietää meidän yrityksestä. Eli ihan kiva siis palata töihin. :saint:

Tikutin jälleen ovishaamun, joten ei se kai ohi vielä ole. Aamulla lämmöt kertokoot. :wave:
 
Tulihan tuo :( uutta putkeen ja mahollisimman huonona päivänä oli runsain tulva :( No siitä selvittiin. Onneksi on lunette keksinyt nuo kupin desinfiointi pyyhkeet niin selviää ilman vettäkin aivan loistavat mökki olosuhteissa. (Pakko hehkuttaa)

myrtele :hug: ja yritä jaksaa jos saisitten siellä asiat selvitettyä kun ei pääse pakoon (?) Miehes täytyy laittaa se kaveri kuriin ilman että sekoittaa sua siihen. Yritä saada keskustelu aikaan kun ootte kahen ja rauhassa. Niin kauan on hyvä joustaa kun se on molemmin puolista. *Lukee lopuja viestejä* :hug: :hug: :hug: :hug: Jaksuja ja Isokasa suklaata!

Meillä välillä kun tuo ukko ei jaksanut lähteä sano et mä en päästä Savu alko mullan nousemaan korvista et ei käy noin ei sanota tai sit kohta kaikki on mun syytä jos tuo ei lähe. No nyt on onneksi lopettanut (mun tietääkseni), ei musta tarvi ns pirttihirmua tehdä jos itteä ei huvita. Mutta joo sen onn sanonut et mulla on muutama tärkeä juttu ja jos niistä luistaa niin nousee meteli ja menoista pitä kertoa ajoissa eikä niin et joo meen nyt (varsinkin jos oli sjotain yhteistä) aika hyvin oppinut kun tarpeksi keskusteltu. Samoin mä ilmotan heti jos on jotain tulevassa. (Välillä tuo kyllä lipsuu mut parempaan menossa kun tietää et on tärkeää mun monen sanomisen jälkeen)

murmelin :hug: :hug: :hug:

cladoceran ovis tsemppiä!
 
Maanatai 27.7.





Unico..................29.......kp 4/29...................yk 01/07
vadelmaunelma..30.......kp 10/.........................yk 21
Murmelin............ 29.......kp 13/28-38................yk 6 (km 1/2009)
Cladoceran.........29.......kp 21/37-42(-51)......yk 6
päpsy78.............30.......kp 21/29-33.............yk 4
Toivo79..............30........kp 27/27-32.............yk 4
Kaapo80.............29.......kp 27/30..................yk 3
Hallama80..........28.......kp 33/31-34..............yk 6
Gilmore...............29.......kp 56/30-35.............yk 20









Taustalla:

maikkis123.........29
teetee................29
Sharona.............28
Sun Rise.............28
Lupu...................29
Piglet..................30
Janis...................30
Hammy...............28
Kevätesikko........29
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30
Mirna..................28
Myrtle.................27






Plussanneet:

Hannie (yk 2) 11/2008
Pilvilinna (09/07) 11/2008
Maaemo (yk 2) 11/2008
Talviyö (yk 4) 11/2008
Mandy81 (yk 1) 11/2008
Iloinen (yk 1) 12/2008
Rosehip (yk 1) 01/2009
Citrus (yk 9) 01/2009
Nasuli (yk5) 02/2009
piki80 (yk 4 km) 02/2009
La Mer (yk 3) 03/2009
delfis (yk 7) 03/2009
JoJo79 (yk 6) 03/2009
Ada (5/07, km 2/09) 4/2009
salome (yk 4, km 12/08) 4/2009
Piip. 30 6/2009
Hille79 (yk 9) 7/2009
Minna77.31 7/2009


Plussa tuulia kaikille ! ++++++++++++++ !






TARKISTAKAA JA ILMOITTAKAA VIRHEISTÄ

 
Tää on hiukka hidas taas nykyään, menkat lopuillaan ja nyt alkaa tulla se mekka v*tutus päälle et miksi ei taaskaan onnistunut. Onneksi kohta on ihan kokonaan loppu niin jos pääsis sit yli siitä huoh. niin ailahtelevaista taas tän mieli on. Voikun osais olla toivomatta/odottamatta yhtään mitään ei sit pettyskään ja kaikki olis iloista ylläriä.

kiitos piip
 
Voi Unico Eihän tässä näin pitäny käydä!

:hug:

ON: täällä jo odotellaan menkkoja. Päivällä jo mietin, että milloin kehtaisin ekan kerran testata jne, mutta nyt olen täysin varma, että kohta ne hanat aukeaa. Mulla on meinaan kamala migreeni ollut tänään. Eilenkin oli pientä päänsärkyä ilmassa. Tämä ei voi enteillä mitään muuta kuin tädin vierailua. Plääh.
 

Yhteistyössä