Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset VOL 4

Voisin kernaasti liittyä myös tähän joukkoon jos sallitte? Tuonne kesällä aloittaviin jo ehdin "listautua".
Ikää 29 ja nyt menossa kp 19/32 ensimmäistä vars. yrityskiertoa. Pillerit jätettiin pois kesäkuussa.
Ovistestit ostin tähän kiertoon, vaikka muuten "yritys" on meillä vielä puuhaillaan_kun_siltä_tuntuu -asteella, koska halusin oppia tunnistamaan kehoni merkkejä ja ehkäpä jopa mahd. oviksen.
Mutta siis liuskatestillä tuli sitten eilen vahva ovisplussa. Limat kyllä jatkuu edelleen ja alavatsalla jonkinlainen paineen tunne, mitään varsinaisia kipuja ei ole ollut.
Että kattoos nyt kuin käy... Se täytyy todeta, että ainakin se hyvä puoli on tuosta hormonilisän lopettamisesta ollut, että halut on palanneet :D
 
Keskiviikko 5.8.





danuli79.............30........kp 2/28-41...............yk 6
Kaapo80.............29.......kp 8/30....................yk 4
Unico..................29.......kp 13/29...................yk 01/07
Joyan..................29......kp 15/23-?................yk 1
Opal................... 29......kp 19/32..................yk 1
vadelmaunelma..30.......kp 19/......................yk 21
Murmelin............ 29.......kp 22/28-38.............yk 6 (km 1/2009)
Cladoceran.........29.......kp 30/37-42(-51)......yk 6
päpsy78.............30.......kp 30/29-33..............yk 4
Toivo79..............30........kp 36/27-32.............yk 4
Hlemmur.............27........kp 38/ ?....................yk 2
Gilmore...............29.......kp 65/30-35.............yk 20









Taustalla:

maikkis123.........29
teetee................29
Sharona.............28
Sun Rise.............28
Lupu...................29
Piglet..................30
Janis...................30
Hammy...............28
Kevätesikko........29
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30
Mirna..................28
Myrtle.................27
Odessa80..........29






Plussanneet:

Hannie (yk 2) 11/2008
Pilvilinna (09/07) 11/2008
Maaemo (yk 2) 11/2008
Talviyö (yk 4) 11/2008
Mandy81 (yk 1) 11/2008
Iloinen (yk 1) 12/2008
Rosehip (yk 1) 01/2009
Citrus (yk 9) 01/2009
Nasuli (yk5) 02/2009
piki80 (yk 4 km) 02/2009
La Mer (yk 3) 03/2009
delfis (yk 7) 03/2009
JoJo79 (yk 6) 03/2009
Ada (5/07, km 2/09) 4/2009
salome (yk 4, km 12/08) 4/2009
Piip. 30 6/2009
Hille79 (yk 9) 7/2009
Minna77.31 7/2009
Hallama80 (yk 6) 7/2009

Plussa tuulia kaikille ! ++++++++++++++ !






TARKISTAKAA JA ILMOITTAKAA VIRHEISTÄ


Tervetuola opal, Toivottavasti testeistä on apuja :D

 
Onnittelut unicolle ovisplussasta! Pidetään peukkuja pystyssä ja sormet ristissä et tärpäis. Hyvä et reenaukset on kunnossa ;)

Cladoceran toivotaan et tää ja huominen menis supernopeesti ja täti pysys poissa, nii et tulis jo perjantai ja pääsisit testaamaan :) Sul pitäs olla nyt sairaasti tekemistä, et pystys ajatuksia välillä siirtää johonkin muuhunkin (niin hankalaa ku se onkin :) ).

Tää on muuten oikeesti tosi mukavaa jännätä muiden puolesta täällä, ja varsinkin nyt ku itellä on kierto taas alussa ja mitään jännää ei tapahdu pitkään aikaan. Mä todella toivon et plussia alkas ilmestyy =)
 
danuli, yhes välisä tässä pinossa järjestään vastatulleet plussas :D Sehän tässä onkin suola kun saa vaihtaa kokemuksia purka ajos siltä tuntuu ja jännätä myös sillon kun ei oo itellä jännättävää :)
 
Kuin kauan kannattaa odotella tätiä kylään, ennenku rupee testaamaan?
Ku mulla odotettavissa ekat luomutädit :LOL: *ellei sit ole tärpänny...!!*
Laastareiden kans olis tänään pitäny täti tulla.

Uskomatonta kuin tämä mieli muuttuu!
Kun jätin ehkäisyn pois, ajattelin, että toivottavasti tärppää vasta syksyllä.
Nyt taas tiedän, et jos ei tärppää ennen syksyä, niin :headwall:
 
Odessa, mulla veny mekat pillerikiertoa oliskohan ollu noin 3-4 päivää pidemmiksi ekalla kertaa. Ja juu ehdin tekemään testin kun olin niin malttamaton, et ihan miten sun hermo kestää odotella :D Pidetään peukkuja! Niin se on kummalinen se ihmisen mieli :)
 
B) Koko Päivä lomailtu hiekkarannan paahteessa,hieman punoittaa näemmä sieltä sun täältä..vaikka ei edes aurinko paistanu kokoaikaa, tää on just sitä parasta kesälomassa,että saa olla ja nauttia B)

Cladoceran jännittää todella sun puolesta, plussaa todella toivon sulle tikkuun piirtyvän :heart: Jostain olen kyllä lukenu,että ovistestit on näyttäny myös viivaa raskaudessa..että tiedä sitä sitten mikä totuus on ;)

Unicolle Onnittelut Ovisplussasta!! Sitten vaan peukut pystyyn! Voi kans testailla seuraavaks noilla ovistesteillä.. jos ne on hyviä ja luotettavia.. Mulla on viä noita Onestepin testejä, ja ihan just vasta huomasin kans lukee käyttöohjeen,että täytyy näyte jäähdytää ennen testausta..mä kyllä viimekuussa testeilin ihan siitä vaan tuoreeltaan,ei mulla oo aikaa aamuisin alkaa mitään jäähdytteleen, jää viä kipot lojuun pitkin vessaa ja pahimmassa tapauksessa päätyy kissojen käsittelyyn :snotty: Hankalia, todella..

Danuli Normaalien E-Pillereitten aikaan ei tapahdu ollenkaan ovista, eli sitä se lääkäri ei oo voinu munasarjoista ultralla nähdä,että muodostuuko munarakkuloita vai ei, mutta senhän pystyy kyllä onneks nykyään noilla ovistesteilläkin aika hyvin itte tarksitaan, ovuloiko vaiko ei. Mä en kyllä koskaan ole saanut positiivista viivaa ovistestiin, enpä kyllä nyt tässäkierrossa edes tikutellut,kun niin piti olla stressitön ja kroppaa kyttäämätön lomailukierto :LOL:

Odessa Mulla sillon joskus parivuottasitten kun pillerit lopetin venahti muistaakseni eka kierto 40päivään.. olin kans jo ihan varma, että heti tärppäs..mutta ei sittenkään.. Aluks mä muistan kans tunteet,että apua,jos heti tulee raskaaks, sitte ku kuukausi kuukauden jälkeen en tullukaan,niin rupes jo niin pelottaan, että jos mä en koskaan tulekaan raskaaks..ja saa vauvaa :| Toivottavasti sulla käy nää asiat hieman helpommin :flower:

Opal Tervetuloa!! Kylläpäs tänne nyt on uutta verta saatu mukavasti!!

).( Täällä vihloo aika tavalla vasemmasta munasarjojen kohdasta.. apuuva..onkohan mulla joku cysta... Ja sit kauheeta valkosta klönttistä valkkaria tullu tänää.. voiko hiivatulehdukseen liittyä mahan vihlonnat? Kutinaa ei kyllä oikeestaan ole.. Aika outo juttu.. Vihloo oikeestaan vähän väliä mahaa.. Vaikee olla noteeraamatta tätä kroppaansa,kun näitä merkkejä sen toiminnasta tai ei toiminnasta tulee nyt näin selvästi :headwall: Ukkokikn tossa just tokas kun sanoin että mahaan sattuu, että ootko sä raskaana? Höpöhöpö sanoin siihen.. vaikka mielessä kyllä itelläkin taas alkaa pilvilinnat rakentua,kun kierron loppupuolella ollaan..että mitä jos kumminkin.. mutta en mä uskalla sitä edes ääneen sanoa, pettyy taas kuitenkin jos ja kun alkaa liikaa unelmoimaan..

Anteeks,tästähän tuli oikeen romaani.. :ashamed:

:wave:
 
Ei oo täti vielä tullut, eikä oo semmoista oloakaan. Mutta aamulla sit tietty... Ainut oire mikä vois raskausoireeksi kuvailla on jumalaton väsymys ja laiskuus. Mistään ei tuu mitään, sohvalla vaan torkkuu ja telkkaria töllöttää. Ulkonakin ois niin hieno ilma, mutta ei jaksa niin ei jaksa. Lieneekö tää univelkaa vai pelkkää laiskuutta sitten vaan.

Oikein nolottaa ja harmittaa, että tämmöinen laiskimus on. Hommia kotonakin ois vaikka kuinka, mutta nyt tää sohva tuntuu niin mukavalta. Eikä tää oo kyl ainut ilta tällä viikolla, kun näin on käynyt. Noh, ei tätä ainakaan voi tehdä isännyksen ollessa kotona. Että ei parane enää ensi viikolla maata illat pitkät sohvalla, kun tuo tulee kotio.
 
päpsy, no nythän sulla on siisi ihan pakko otta alunkinsti ja sit päivää ennen kun tulee niin reipastut ja paikat kuntoon :D Peukkuja et sulla olis hyviä uutisia sit ens viikolla :D millon ajattelit testata?

murmelin, ei sitä koskaan tiiä mitä se kroppa kertoo :D peukkuja sinne! pitää sitävälillä jonkun muunkin mun mun kirjoittaa romaania :D

Täällä kokopäivän mahaan nipistellyt ja kärvistellyt. Nooh kattoo sitten kattoo sitte :) Jos huomenna tarinois enempi. Meinaa tullu ajoittain kokeiltua tota kohdun napukkaa, mut nyt ei jaksa pitää mennä punkkaa ja houkutella ukko mukaan :D

 
Torstai 6.8.





danuli79.............30........kp 3/28-41...............yk 6
Kaapo80.............29.......kp 9/30....................yk 4
Unico..................29.......kp 14/29...................yk 01/07
Joyan..................29......kp 16/23-?................yk 1
Opal................... 29......kp 20/32..................yk 1
vadelmaunelma..30.......kp 20/......................yk 21
Murmelin............ 29.......kp 23/28-38.............yk 6 (km 1/2009)
Cladoceran.........29.......kp 31/37-42(-51)......yk 6
päpsy78.............30.......kp 31/29-33..............yk 4
Toivo79..............30........kp 37/27-32.............yk 4
Hlemmur.............27........kp 39/ ?....................yk 2
Gilmore...............29........kp 66/30-35.............yk 20









Taustalla:

maikkis123.........29
teetee................29
Sharona.............28
Sun Rise.............28
Lupu...................29
Piglet..................30
Janis...................30
Hammy...............28
Kevätesikko........29
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30
Mirna..................28
Myrtle.................27
Odessa80..........29






Plussanneet:

Hannie (yk 2) 11/2008
Pilvilinna (09/07) 11/2008
Maaemo (yk 2) 11/2008
Talviyö (yk 4) 11/2008
Mandy81 (yk 1) 11/2008
Iloinen (yk 1) 12/2008
Rosehip (yk 1) 01/2009
Citrus (yk 9) 01/2009
Nasuli (yk5) 02/2009
piki80 (yk 4 km) 02/2009
La Mer (yk 3) 03/2009
delfis (yk 7) 03/2009
JoJo79 (yk 6) 03/2009
Ada (5/07, km 2/09) 4/2009
salome (yk 4, km 12/08) 4/2009
Piip. 30 6/2009
Hille79 (yk 9) 7/2009
Minna77.31 7/2009
Hallama80 (yk 6) 7/2009

Plussa tuulia kaikille ! ++++++++++++++ !






TARKISTAKAA JA ILMOITTAKAA VIRHEISTÄ
 
Jaahas, tein sitten huvikseen tänäänkin ovistestin :D Se näytti negaa, mut siis kumminkn se testiviiva viellä näky oli haalea vaalea :D Tulipas tyydytettyä uteliaisuus. Nyt voi seuraavat jättää sitten tohon kun saa sen viivan :D
*Sitten seuraa ällö lima tms juttuja* Nyt kun sittemin mennyt aikaa ja tullut kokeiltua tota kohdun napukkaa, sen korkeudesta en kyllä osaa sanoa mitään mutta sen rakenne muuttuu, eilen illalla se oli vielä ihan ns löllöä, nyt aamulla oli jo himppasen kiineteämpää mut löllöä oli myös eli jos tästä voi ja tosta testistä jotain päätellä niin ilmeisesti se ovis on sitten näillä main tai ainakin mennyt ohi kun se muttuu ihan kiinteäksi kait. Ainakin noihin testeihin se sopis. Mut täytyy jatkaa harjoituksia ja kokeilla aina välillä miltä tuntuu. *ällö varoitus kiinni*
Nyt sitten periatteessa alko mun piina päivät. Jos edelliseen ovisplussaan verrataan niin menkkojen pitäs alkaa kp29 mut toiaalta jos sitä ennen alkaa tiputtelemaan nniin peli on jo ainakinosittain menetetty, siks osittain kun tää jaksaa silti toivoa vaiks lopputulos on tiedossa huoh jos vaikka kerrankin huijais. Mut nyt sitten vaan piianailua. Mahakin muuten on rauhoittunut. Ja tästä päästäänkin sit siihen et onko monella maha löysä oviksen aikaan? ;) Mä kun luulin et mun maha reagoi rautaan mut kai se olis sit jatkanut eikä rauhoittunut.

PLUSSATUULIA ! ! !
 
Unico: sama täällä, testasin vielä eilen huvikseni tuota ovista ja tulos oli enää haamu. Eli samoissa mennään sitten tuon kierron suhteen! En pysty tuohon sun kysymykseen pidemmältä aikaväliltä vastaamaan, mutta ainakin nyt pari viimeistä päivää mulla on maha vaivannut. Ilmaa ja toisaalta löysyyttä oli ihan älyttömästi ilman sen parempaa syytä kuin ovis.

Sitä mun piti vielä noista ovistesteistä sanomani, että itse tilasin halvimmat liuskatestit kotitesti.fi:stä ja vielä pihinä ihmisenä puolitin niitä kokeeksi, kun ei sitä vielä niin vakavasti testaile niin ajattelin kokeilla jos silti toimisivat, ja toimihan ne. Haamu ja plussa piirtyivät puolikkaisiinkin ihan mallikkaasti, että vinkkinä vaan
;)
Plussia toivon kovasti kaikille teille, tosi mukavaa on jännätä muiden tilannetta varsinkin kun itsellä ei nyt sitten pariin viikkoon taida olla mitään kerrottavaa.
 
opal, kiva (tai no niin)mut kuminkin et muillakin on samoja oireita. Mulla kun tohon mahaan oli vaihtoehto mut se ei poistunut joten ovis on tykkösenä listalla. Käytätäkö sä muuten ne puolikkaat sitten peräkkäisinä päivinä? Kun ohjeissa sanotaan että avaamisn jälkeen käyttää ;) mua on laiskuus vaivannut, ei jaksa alkaa säätämään. Näyttää kerta et noi 2kk testit riittääkin 3kk:si niin aika hyvin osunut kohilleen. Tottahan sää tuut kertoon kaiki maholliset ja mahottomat oireet niin voi arpoa et mihin ne liittyy :LOL: varsinkin jos mennään suht samaa rataa nyt loppu kierto :) vaikka yksilöllisiähän noi on mut niinkivaa vertailla :)
 
nopea merkintä, että täällä ollaan. huomenna eka ovistesti. toivotaan, että se plussa testiin piirtyis viikonloppuna, niin voisi edes jotain mahdollisuutta olla.

Tervetuloa kaikille uusille!! täällähän kuhinaa riittää, välillä kesällä tuntu, että on liiankin hiljaista. Nyt sit menoa ja jännitystä riittää! JEI!
 
Joo käytän peräkkäisinä päivinä. Laitan sen puolikkaan vaan takaisin sinne pussiin sen kuivapakkauksen seuraksi ja hiukan teipillä kiinni. Ja hyvin toimii. Järkeilin itse, että eihän nyt normi wc:ssä niin kosteaa ole etteikö se kuivana pysyisi. Joku kylppäri voi tietysti olla eri juttu.
Ja ilman muuta tulen kertomaan kaikki mahdolliset ja mahdottomatkin oireet nyt kun on hyvä väylä löytynyt!
:D
 
Odessa täti huijaaaaaa!!!!

Cladoceranille peukkuja huomisaamun testaukseen!!!!

Kaapolle tsemppiä oviksen metsästykseen!

On nää piinapäivät aika piinapäiviä.......

Mun mahanippailut siirty yöllä toiselle puolelle..aattelin jo, että joku umppari kohta puhkee, mutta nyt ne on niinkun vähentyny.. Tissit alkanu aristaa..kai mä nekin oon jo polttanu tuolla auringossa.. ei vaan, ku painaa nii sattuu..... olihan mulla vaikka mitä oireita viimekierrossa,paljon varmaan clomeista johtuvia.. Ja nehän saattaa kertyä elimistöön,että mun tuurilla nää tuntemukset taas kans johtuu niistä...

Auringossa taas maattu kokoheladagen B) Ihanaaaaaaa :flower:

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ :whistle:
 
Murmelin joo ei kai ne siin e-pillereiden aikases ultras voinu kattoo ku mahdollisii kystiä ja limakalvojen paksuutta, et aika turha oli, ku ei mulla noita kystia ollu =) Mut viime kierrosta siis sain ovis plussan kp27, ja tuntemustan perusteella kai siihen on uskomista.

Odessa juu mä kans toivon et täti vaan huijaa sua! Mulla eka kierto pillereiden lopettamisen jälkeen veny 6 päivää pidemmäks ku normaalisti. Oon sen verran pessimistinen luonne, et pystyin olemaan testaamatta, koko ajan vaan aattelin et ehkä huomenna jne. mut näin yk lisääntyessä hermoni eivät enää ole yhtä pitkät :whistle:

Kaapolle onnea oviksen bongailuun, toivotaan et osuis oikeaan aikaan!

Unico mä mietin tota vatsajuttua, ku oon herkkä reagoimaan mahalla muutenkin. Muistelen et mulla oli ummetuksen puolella ovisplussan aikoihin ja siit muutaman päivän päästä löysällä. Ihanaa tekstiä muuten ;) Mäkin muuten viime kierrossa tikutin ovistestillä vielä ovisplussaa seuraavana päivänä ja negahan se oli, tai sellanen haamu, piti munkin päästä kokeilemaan mitä tapahtuu.

Tästä tulikin mieleen et onks kellään nännit ollu kipeenä oviksen jälkeen tai aikoihin? Mulla oli sitä viime ja sitö edellisessä kierrossa nännit tosi kipeet muutaman päivän ajan. Nyt ne alko olla kipeenä pari päivää ovisplussan jälkeen.

Cladoceran saitko testattuu? Hlemmur onnea testailuun!

plussatuulia++++++++++ :)
 
Murmelin, odottavan aika on pitkä ja kaikki pienimmätkin tuntemukset muka voimistuu :)

Hlemmur, peukut pystyssä, tuuhan sit heti kertomaan tulos :D

danuli, sit kun tarpeeksi tulee kiertoja niin ei se silti helpota vaiks kuinn sanos itelleen et ei se kumminkaan oo niin silti pitää jännätä ja kun epäsäännöllinen kierto niin vielä enemmän :) Hermoja sulle ja nopeaa plussausta myös :)

täällä jänskättää jo (juu tiedetään oon pimee) no kai se sitten taas tasaantuu kun himppa aikaa kuluu. Mielessä on et mitä jos oliskin tärpännyt ja meille tuli pikkunen :) (kyllä vieläkin jaksaa innostua vaikka tietää että todennäköisesti sit taas pudotaan ja lujaa ja arvioituna menkkojen alkamis päivänä en saa pudota vaan pitää hallita itsensä vaiks tuntus kovin pahalta, toisaalta jos ne ei ala niin ei silti uskalla vieläkään innostua joten pääsee kunnialla ohi niin sit saa omassa rauhassa tehä mitä lystää/mihin on aihetta)

Tää piinaa teitä höpöjutuillaan himppa tiheään yrittäkää kestää :LOL:
 

Yhteistyössä