Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset VOL 4

Danuli mulla ainakin oli nännit tosi kipeet jotain 4 päivää oviksen jälkeen, sittemmin on ollu rinnat sen verran arat, et mahallaan nukkuessa joutuu vähän "asettelee", että pystyy olee. Mä siis yritän kovasti nukahtaa aina mahallaan.

Kiitos kaikille teille testaustsemppaajille! :heart: Tänään oli vielä lämmöt pysyneet ylhäällä ja jos huomennakin näin on edelleen, niin sitten tosiaan aion testata. Jännittää ihan pirusti. Jos lämmöt on laskeneet, niin putoan kyllä kovaa ja korkealta.

Kovasti oireita ei ole ollut. Mahassa tuntuu oudolta, mutta sekin saattaa johtua ihan vaan siitä, että ajattelen koko ajan, että josko siellä joku kasvaisi...
Koko viikon viime sunnuntaista asti on särkenyt päätä. Yleensä mun päänsärky johtuu kipeistä niskoista, mutta tää on jotenkin erilaista... Yleensä aina joudun ottaa särkylääkettä, kun kipu on niin kova, mutta nyt oon vedelly koko viikon. Tuntuu ihan kun ois kireä panta päässä. Päänsärkykin saattaa johtua tästä säästä, mikä vaikuttaa jotenkin "kohta ukkostaa" -keliltä, mutta ukkosta ei ole kuulunut.
Mahan outouden ja päänsäryn lisäksi oon ollut täysin saamaton ja laiska, vaikka ulkona paistais, niin ei vaan pysty lähtee. Koiraparatki saa tyytyä pikkulenkkeihin vadelmapuskalle ja takas, kun en jaksa lenkittää niitä kunnolla.
niin joo... koko ajan on nälkä. Voisin vaan syödä ja se alkaa näkyä jo kropassakin. Toivoisin, et syksy alkais jo kunnolla ja käynnistyis noi tanssit ja muut urheiluhommat...

Mut siis.. Huomiseen! Mä yritän saada nukuttua ja ajateltua jotain muuta kun mun mahaa. :LOL:
 
Cladoceran mä olin hiukan päivissä edellä, tänäänhän on vasta torstai eikä perjantai :p

Tosta nännien kipeytymisestä viime kierrossa oviksen jälkeen ja sittemmin kivun häviämisestä kyl päättelin tai ainakin mietin etten ollu raskaana, enkä siis ollutkaan. Mutta jotenkin aattelisin et jos kipu yltyy ja pysyy, niin se vois tarkottaa jotain, toivotaan ainakin.

Niin siis peukkuja cladoceran et sun lämmäöt pysyy ylhäällä ja pääsisit huomen testaa ja plussan toivottavasti =)
 
Just joo. Lämmöt pysyi ylhäällä :D testi näytti negaa :/ Nyt siis täytynee tyytyä odottelemaan, kai tässä parin päivän sisällä jotain tapahtuu. Olis kyllä ollut kiva saada joku ratkaisu, mutta eiköhän tässä ole loppuelämä taas aikaa.

Mies totesi vaan, että "höh, no, sit voit ainakin ottaa kaljaa!" :heart:
 
Cladoceran, nyt on jänskät paikat :D plussa tuulia sinne kovasti :) mutta kuulostaahan hyvältä kun lämmöt ylhäällä :) Tyypillinen miehen sanomaksi :)

Mite Hlemmur testasitko?

Täällä oli illalla älyttömän paha olo siis oksettava, kutitteli et nouseeko ylös vai ei, onneksi ei noussu ja nyt on jo parempi :D
 
Perjantai 7.8.





danuli79.............30........kp 4/28-41...............yk 6
Kaapo80.............29.......kp 10/30....................yk 4
Unico..................29.......kp 15/29...................yk 01/07
Joyan..................29......kp 17/23-?................yk 1
Opal................... 29......kp 21/32..................yk 1
Murmelin............ 29.......kp 24/28-38.............yk 6 (km 1/2009)
Cladoceran.........29.......kp 32/37-42(-51)......yk 6
päpsy78.............30.......kp 32/29-33..............yk 4
Toivo79..............30........kp 38/27-32.............yk 4
Hlemmur.............27........kp 40/ ?....................yk 2
Gilmore...............29........kp 67/30-35.............yk 20









Taustalla:

maikkis123.........29
teetee................29
Sharona.............28
Sun Rise.............28
Lupu...................29
Piglet..................30
Janis...................30
Hammy...............28
Kevätesikko........29
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30
Mirna..................28
Myrtle.................27
Odessa80..........29
vadelmaunelma..30





Plussanneet:

Hannie (yk 2) 11/2008
Pilvilinna (09/07) 11/2008
Maaemo (yk 2) 11/2008
Talviyö (yk 4) 11/2008
Mandy81 (yk 1) 11/2008
Iloinen (yk 1) 12/2008
Rosehip (yk 1) 01/2009
Citrus (yk 9) 01/2009
Nasuli (yk5) 02/2009
piki80 (yk 4 km) 02/2009
La Mer (yk 3) 03/2009
delfis (yk 7) 03/2009
JoJo79 (yk 6) 03/2009
Ada (5/07, km 2/09) 4/2009
salome (yk 4, km 12/08) 4/2009
Piip. 30 6/2009
Hille79 (yk 9) 7/2009
Minna77.31 7/2009
Hallama80 (yk 6) 7/2009

Plussa tuulia kaikille ! ++++++++++++++ !






TARKISTAKAA JA ILMOITTAKAA VIRHEISTÄ




 
danuli: en kyllä voi sanoa, että nännit olisi kipeytyneet oviksen aikaan tai nyt jälkeen. Olen kyllä asiasta pelkästään tyytyväinen, nimittäin 10 vuoden pilleriputken aikana tissit tuli ihan tarpeeksi "kosketusärsyyntyviksi", jos joku ymmärtää mitä tarkoitan.

Hlemmur: peukkuja täältäkin, kerro jo!!

Omista tämänhetkisistä tuntemuksista voisi sanoa, että ilmavaivoja piisaa vieläkin ja alavatsaa jomottaa edelleen vallan. Kuivuus iski myös alakertaan, että ainakin sen mukaan tuo ovis olisi siis ollut arvioimanani ajankohtana.

Plussia toivottelen lähipäivinä testaajille!!
 
Opal, no niin yt sittenvaan jännätään ja kattellaan kaikki maholliset oireet :)

Odessa80, Sitä se kuu mulla meni alku viikon unet pipariksi sen takia kait. Nyt se on onneksi laskemassa joten pitäs helpottaa. Mulla tuo kuu vaikuttaa selvästi vieläkin uniin. Osuis vaan yövuorot täydellekuulle niin menis helposti :)
 
Unico: vettä myllyyn; elohiiriä alavatsassa... :LOL:
Ja yksi muutos viime kiertoon on se, että finnejä ei ole tullut lainkaan vielä tässä kierrossa. Sehän voi johtua pelkästään pillereiden lopetuksesta, mutta miksei se voisi jotain
muutakin kertoa ;)

Miten teillä muilla iho käyttäytyy kierron eri vaiheissa??
 
Cladoceran toivotaan et lämmöt pysys ylhäällä! Plussatuulia multakin+++++ :whistle: Odottavan aika on pitkä, vaik se loppuelämä oiskin aikaa ootella ;)

Hlemmur muakin kiinnostas tietää et testasitko, ja mitä näytti =)

Opal mulle tää nännien kipeytyminen on ihan uus juttu, ku en ton reilun 10 vuoden pilleriputken aikana kertaakaan olleet kipeet :)

Mun iho ja samalla hiukset on nyt kyl pillereiden lopettamisen jälkeen rasvottuneet selkeesti aiempaa enemmän, mitä lähempänä tädin tuloa sitä enemmän naama kukkii, en muista et edes teininä ois ollu näin rasvanen/finninen iho, tai sit on aika kullannut muistot ;)

 
Hei kaikille pitkästä aikaa ja tervetuloa uudet!


Olen nyt tullut sellaiseen tulokseen, että mut kannattaa varmaan laittaa tuonne taustalle. Eli yritän lopettaa tällä palstalla pyörimisen, koska en oikein koe olevani vauvakuumeinen tai muuta, vaan pikemminkin onneton, katkera, kateellinen ja ahdistunut sekä toivonsa menettänyt lapseton. Eilen alkoi monen viikon "risusavotta" eli IVF/ICSI pitkällä kaavalla eli vaihdevuosia pukkaa nyt päälle. En oikein jaksa toivoa ja odottaa tältäkään hoidolta mitään ja olen jo etukäteen ahdistunut, kun taas menee pieleen. Kun ei odota liikaa, ei petykään niin paljon - ehkä?!?

Olen kirjoitellut tälle palstalle nyt 2 vuotta ja teidän seuranne on ollut mukavaa ja kannustavaa. Kiitokset kaikille! Onneksi en silloin tiennyt, mitä edessä on. Ja uusille lyhyt kertaus: takana on reilu 2v. yritystä, aloitettu hoidot syksyllä 2008, todettu vaikea endo, jota jo leikattu kerran ja lisää tulossa, 2 kemiallista raskautta ja kasa pettymyksiä ja nyt aloitettu rankimmat hoidot mitä lääketiede onkaan ikinä keksinyt.

Toivotan teille kaikille kaikkea hyvää ja pikaisia plussauksia! Käyn edelleen kurkkailemassa ja katsomassa, miten hommat täällä etenee, mutta yritän vaientua ja pysyä tuolla lapsettomien puolella, kohtalotovereiden joukossa. Mutta sen lupaan, että jos se plussa nyt jotenkin tikkuun vielä joskus tulee, niin tänne tulen siitä ensimmäisenä raportoimaan. Nyt heippa toistaiseksi! :wave:

PS: Gilmore & Maikkis: Jos aloittelette syksyllä IVF/ICSI -hoitoja, niin tuolla lapsettomuuspuolella on meillä jo oma ketju, jossa tietoja vaihdetaan ahkeraan ;)
 
Vadelmaunelma, :hug: otetaan sit sut pois, mut kuulisin mielelläni ainakin minä susta välillä jotain jos palstalle eksyt, sun kanssa pitkä yhteinen kuumeilutaival takana nini toivois sinne jo sitä pysyvää plussaa ja lopputulosta! :hug:
antaahan tää taas vähän toivoa ja jaksuja. Jotenkin uusi virta päällä kun odottelee sitä tutkimus aikaa :) Katotaan sit kun niissä on käynyt onko ihan lyöty olo ;) Tähän saumaan se sopis hyvin se raskauskin, ostettiin uus isompi kämppä mentiin kihloihin ja kohta naimisiin ja niin eipä tässä muuta isompaa olla tehty :LOL: niin sopis joukon jatkoksi ennen kun sisustaa kämpän niin saada se plussa ;) Jos ei niin syksymmällä sitten sinne lapsettomuus puolelle enempi, nyt käyny kyllä jo kurkkimassa.
 
Miinusta näytti testi. Viime viikon tiistaina, kun menkkoja jo odottelin, oli (vasta kp 28:na) semmoista limaa että ajattelin että olisikohan tuo ovulaatio. Taisi se sitten olla. Jos ens viikolla alkaa suunnilleen tiistaina menkat niin sitten se oli ovulaatio. Mikä olisi ihan hyvä uutinen siinä mielessä, että ainakin ovulaatiota tapahtuu... (Luulin ettei ovista tuu ollenkaan kun käytin ovistikkuja kp 25 saakka ja sitten luovutin ja olin kauhuissani että mulla on ovulaatiohäiriö tai jotain...)

No nyt on ainakin se mahdollisuus poissuljettu, että tämä pitkittynyt kierto johtuisi raskaudesta. Mukavaa sinänsä että saa edes vähän selvyyttä asioihin.

Niin paitsi jos siitä kp 28 oviksesta(?) olisi tärpännyt eikä vielä näy testissä? Ei voi tietää... No ensi viikolla saa vastauksen kun/jos menkat alkaa.
 
Vadelmaunelma :hug: Kiva kun poikkesit kertomassa taas kuulumisia. Toivottavasti hoito auttaisi vihdoin.

Hittolainen... täällä on ollut koko päivän ihan lyöty olo. Jotenkin mikään ei kiinnosta, en saa mitään aikaan ja muutenkin on vaan ihan nolla olo. Tuntuu jotenkin väärältä, kun oon ihan unelmatyössäni, mutta silti en oo loman jälkeen (kahteen viikkoon) saanut mitään tehtyä. Hommia olisi, kivojakin, eikä edes liikaa vaan sopivasti. Silti en saa mitään aikaan.

Kesän aikana oon lihonut. Muuten se kait olis normaalia, mutta kun oon ollu tällanen kutakuinkin samanpainonen viimeiset n. 15 vuotta. Nyt paikat turpoaa ja vaatteet ei mahdu päälle. Liikunta ei kiinnosta, kuten ei paljon mikään muukaan.

Tajusin, että jos nyt ei tärppi käynytkään ja jos kierto oikeesti lyhenee, niin ens kuussa oon viikon työmatkalla (joka ei edes yhtään kiinnosta) just oviksen aikaan. Eli ens kesänäkään ei sitten vielä ole vauvaa... :snotty:

Jotenkin päivän aikana kaikki on vaan tuntunut surkeelta. Ehkä tää on vaan sitä perus-PMSää, mutta ei oo kyllä ikinä ollu näin paha.

sori vuodatus. :ashamed:
 
Cladoceran, nyt tää toivoo et se on sit ketutusta kun menkat ei tuu vaan sulla on kyytiläinen :) toivoo toivoo todella toivoo!

Hlemmur peukkuja ja hermoja sinne myös!


ai niin ei sitenkannata testata kumilenksun kestävyyttä lähellä nassua. Varsinkaan kun se ei kestä, tuntuu aika ikävälle kun se räpsähtää naamalle ;)
Ja vielä vali vali mulla koskee mahaan
 
Lauvantai 8.8.





danuli79.............30........kp 5/28-41...............yk 6
Kaapo80.............29.......kp 11/30....................yk 4
Unico..................29.......kp 16/29...................yk 01/07
Joyan..................29......kp 18/23-?................yk 1
Opal................... 29......kp 22/32..................yk 1
Murmelin............ 29.......kp 25/28-38.............yk 6 (km 1/2009)
Cladoceran.........29.......kp 33/37-42(-51)......yk 6
päpsy78.............30.......kp 33/29-33..............yk 4
Toivo79..............30........kp 39/27-32.............yk 4
Hlemmur.............27........kp 41/ ?....................yk 2
Gilmore...............29........kp 68/30-35.............yk 20









Taustalla:

maikkis123.........29
teetee................29
Sharona.............28
Sun Rise.............28
Lupu...................29
Piglet..................30
Janis...................30
Hammy...............28
Kevätesikko........29
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30
Mirna..................28
Myrtle.................27
Odessa80..........29
vadelmaunelma..30





Plussanneet:

Iloinen (yk 1) 12/2008
Rosehip (yk 1) 01/2009
Citrus (yk 9) 01/2009
Nasuli (yk5) 02/2009
piki80 (yk 4 km) 02/2009
La Mer (yk 3) 03/2009
delfis (yk 7) 03/2009
JoJo79 (yk 6) 03/2009
Ada (5/07, km 2/09) 4/2009
salome (yk 4, km 12/08) 4/2009
Piip. 30 6/2009
Hille79 (yk 9) 7/2009
Minna77.31 7/2009
Hallama80 (yk 6) 7/2009

Plussa tuulia kaikille ! ++++++++++++++ !






TARKISTAKAA JA ILMOITTAKAA VIRHEISTÄ



 
jaa jaa lima juttuja siis tulossa ;) Eilen huomasin ison kasan valkkaria housuissa, meinaiskohan tuo nyt sitten et ovis on ollu ja jänäillään. Toisaalta kyllä myös se kohdus napukka oli kutakuinkin kiinteä. Et nyt on se hermoja raastava hetki ja ajanjakso menossa. Nooh kunnyt keksis jotain kivaa, huvipuistoon voi lähteä mut kun hyvä ilma joten se on varmasti tupaten täys, mut täytyy miettiä vielä :) siellä aika ainakin kuluis.
 
Joopajoo. Eilinen pms-puuska taisi olla mitä ounastelinkin. Tänään siis kp 1 taas. Takana kaikkien aikain lyhin kierto 32 d ja käynnistyi siis yk 7. Kiertopäiviksi vois listalle ehkä laittaa ton 32-42. Jos lyhyt kierto jatkuu, niin seuraava ovis menee ohi. Paskojen paska, mutta ei voi mitään. :'(
 
Cladoceron :hug: Tosi kurja juttu kyllä, ois ollu niin kiva jos oisit plussannu, ku sul oli kaikkee oireitakin! Täytyy kyl sanoo et kyllä tää ihmiskroppakin on ihan uskomaton, ku se pystyy huijaa ja sitä pystyy kan huijaa. Positiivista oli lyhyt, kierto toivottavasti sillä ois positiivinen vaikutus tulevaan. Pää pystyyn uuteen nousuun, vaik tiedän et ei oo kivaa tällä hetkellä! :|

Hlemmur jänniä aikoja sulla, katellaan kuinka käy. Odottavan aika vaan on niin pitkä.

Vadelmaunelma en kerinny sun kaa täällä kuumeilla, mut olen lukenut näitä keskusteluja ja toivotankin sulle oikein hyvää jatkoa! Toivotaan et saisit avun lapsettomuushoidoista.

Unico tässä nyt kans limajuttuja :) mulla oli viimeks ovislimoja hiukan ovisplussapäivänä, ja siit 3 päivän päästä menkkamaisia kipuja ja paljon valkkaria. Arvotukseksihan nuo mun kohdalla jäi, mut ihmettelin et mitä se oli, varsinkin se kipu, ku se oli erilaista ku sillo ovisplussan aikana. Mut kuten jo mainitsinkin, kroppa on ihmeellinen, ois kyl kiva tietää et mitä kaikkee aina tapahtuu. Mä ainakin reagoin vähän liian herkästikin kaikkeen ja tunnen liian herkästi kaiken. Koitahan jotain keksiä ajan kulumiseks! :)

Mietin tässä, et onks kuin monen mies tietonen et täällä käy kuumeilemassa? Mä en oo vielä kertonu, en tiedä et mitä se sanos, tuskin reagois mitenkään. Mut jotenkin tuntuu et ei haluis et se ainakaan tulee tänne jotain lukemaan, vaik toisaalta nää koskee sitäkin ja on sekin kiinnostunut. Helpommin vois aina tulla tänne kuumeilee ku mieskin tietäs, eikä tarviis "salaa" käydä ;) vois vaan aina huikata et meen nyt taas kuumeilee, ja saisin olla koneella rauhassa, kun ollaan aika kovia molemmat surffaa koneella, ja taloudessamma on vaan yks kone :)
 

Yhteistyössä