Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset VOL 4

Sunnuntai 9.8.






päpsy78.............30.......kp 1/29-33..............yk 5
Cladoceran.........29.......kp 2/32-42(-51)......yk 7
danuli79.............30.......kp 6/28-41..............yk 6
Kaapo80.............29......kp 12/30..................yk 4
Unico..................29......kp 17/29..................yk 01/07
Joyan..................29......kp 19/23-?...............yk 1
Opal................... 29......kp 23/32..................yk 1
Murmelin............ 29.......kp 26/28-38.............yk 6 (km 1/2009)
Toivo79..............30........kp 40/27-32.............yk 4
Hlemmur.............27........kp 42/ ?...................yk 2
Gilmore...............29........kp 69/30-35.............yk 20









Taustalla:

maikkis123.........29
teetee................29
Sharona.............28
Sun Rise.............28
Lupu...................29
Piglet..................30
Janis...................30
Hammy...............28
Kevätesikko........29
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30
Mirna..................28
Myrtle.................27
Odessa80..........29
vadelmaunelma..30





Plussanneet:

Iloinen (yk 1) 12/2008
Rosehip (yk 1) 01/2009
Citrus (yk 9) 01/2009
Nasuli (yk5) 02/2009
piki80 (yk 4 km) 02/2009
La Mer (yk 3) 03/2009
delfis (yk 7) 03/2009
JoJo79 (yk 6) 03/2009
Ada (5/07, km 2/09) 4/2009
salome (yk 4, km 12/08) 4/2009
Piip. 30 6/2009
Hille79 (yk 9) 7/2009
Minna77.31 7/2009
Hallama80 (yk 6) 7/2009

Plussa tuulia kaikille ! ++++++++++++++ !






TARKISTAKAA JA ILMOITTAKAA VIRHEISTÄ



[/quote]

 
Cladoceran :hug: :hug: :hug: Toivottavasti se seuraava ovis on sillee et sen pystyy hyödyntämään!

Danuli, meillä mies jokus käskee tulla tänne kun se ei jaksa kuunnella et kyllä se tietää :) Meillä on koneet samassa huoneessa ja näkyyhän sitä toisen ruudulle.

Täällä alkanut valkovuoto värjäntymään rusehtavaksi :( olikohan se nyt tässä sit, no vielä ei punerra kuminkaan ja pitäshän tässä kestää enen kun alkaa kunnolla vielä tovi. No aika näyttää, mut pudotti kyllä jo himppasen matalammalle.
 
Unico toivottavasti enteilee jotain muuta kuin tädin tuloa, plussatuulia =)

Täällä ei vaan tätiä näy ja sit alkanut kuvittelemaan kaikenlaisia oireita. Pelkkää kuvitelmaa varmaankin. Testiä en oo vielä tehnyt, odotan vielä. Odotan sitäkin, että isännys tulee kotiin ja sit yhdes testataan, jos ei nyt ala.. Kääk. Tosin edelliskierrossa kanssa venyi sinne 35 kp:n, että katsotaan miltä huomenna näyttää. Ei kyllä minkäänkaltaista vuotoa ole havaittavissa.
 
Cladoceran :hug: :hug: :hug:

Vadelmaunelmalle myös :hug: ja todellakin sydämestäni toivon, että saatte hoidoille vastinetta ja oman pikkuvauvelin syliinne :heart: Rankka on tuo tie,mutta toivottavasti sen päässä odottaa ihana palkinto :heart:

Hlemmurille negapahoittelut! Mutta jospa todella ovis oli myöhemmin!! Toivotaan näin!

Danuli mulla on kans muutamassa kierrossa tullu nännit kipeeks hetkellisesti oletetun oviksen jälkeen, ja sillon kerran kun onnistuin saamaan sen plussan testiin,niiin tissikipu ei ollennkaan siinä kierrossa loppunut,siitä mä olinkin ihan varma,että tärppi kävi. Nyt tietääkin sitten että ei taaskaan tässäkierrossa mahkuja, tissit ei oo kipeet :|

Meillä en tiedä tietääkö mies mun vauvakkuumeilustani täällä sivuilla, meillä on omat koneet ja mulla oma työhuone, jossa saan ihan rauhassa kuumeilla =) Luulisin,että ei sitä plajoo kiinnosta mun limajutut ja muut kropan kyttäämispuheet.. Rakas mieheni kun ei oikein vieläkään tajua, että on vaan yksi mahdollisuus kuussa tulla raskaaks,ja se on sen ovulaation aikaan..se kun raukka parka kuvittelee, että se on koska vaan mahdollista, ja ihmettelee kun ei onnistuta...vaikka nää asiat oon kyllä sille moneen kertaan koittanu rautalangasta vääntää...

Unico ei kai noilla sun kiertopäivillä vielä pitäis tädin antaa merkkejä, jospa se vihdoin olis jotain muuta :heart:

Päpsylle peukkuja!!!!!!!

Täällä ei mitään ihmeellistä, on vietetty pitkästä aikaa rauhallinen koti-viikonloppu yhdessä miehen kanssa :heart: Oireita ei nyt sitten oo minkäänlaisia, valkkari ainoastaan on hieman outoa edelleen,mutta rinnat ei arista, mahassa ei tunnu enää mitää... viimekierto oli 29päivää,että kai mä niitä menkkoja odottelen perjantaille-lauantaille...
Viikko vielä lomaa jeeeees B)

Plussapuhureita nyt meille tänne!!!+++++++ :whistle:
 
Mä en nyt oikeen käsitä, oliko mulla joku huijaustäti vai mikä se oli. Torstaina tuli aamulla vähän verta vessassa käydessä, samoin perjantaina. Siinäpä se sitten olikin?! Eli jos se ei ollu täti, niin sit mulla olis menossa kp 33.

Suuret halit pettyneille :hug:
 
päpsy, peukkuja sinne sullahan on nyt hyvällä mallilla :D Millon ajattelit testata?

Murmelin niinpä niin ei pitäis mut mut ennen menkkoja tulee vähintään se viikko monasti enemmänkin rusehtavaa valkkaria ja sit se muuttuu, saattaa olla päivän tiputtamatta mitään niin siitä tietää et seuraavana päivänä tod näk hanat aukeaa, ja se olis laskettuna seuraavan viikon lauvantai eli melkei 2viikkoa, et mä en ala jos toi näin aikasin alkaa ilmoitteleen. Se on ollu 10päivää viikkoa ennen mitä se ennen on tiputellut.

Odessa, tai sit se hämäs sua ja sulla on salamatkustaja (tai se ikävämpi vaihtoehto et hanat aukeaa jossain välissä)
 
Noo ni, ei tarvinnut mennä testiä ostamaan. Keittiössä touhusin ja tajusin, että veri vaan valuu housuihin. Että täti tuli sit kerralla, ilman mitään varoitus merkkejä. Tuskin tämä nyt mitään kiinnittymisvuotoakaan on, että se siittä.
Eli tänään sit taitaa olla se kp 1 ja yrityskerta 5. Huoh :'(
 
Päpsy EIIII! Ei näin... *pomppii tasajalkaa ja puristaa nyrkkejä* :hug: Noh. Nostetaan nokka pystyyn heti uuden viikon alkajaisiks ja näytetään keskaria tädille jahka se häippää. Jos se vaikka älyäis...

Unico meniks sun ovis siis jo? Oisko kiinnittymistä? *toiveikkaana* =)
 
Huomenta tännekin!

Unico toivottavasti tuo on kiinnittymisvuotoa!! ;)
Ja Päpsylle :hug:

ON: viikonloppuna mm. nippailut ja jomotukset jatkui, samoin mahan "ilmapallo-ominaisuus". Muuten tiedossa vaan odottelua, työreissuun pitäisi lähteä täksi viikoksi, niin saapahan taas paiskia hommiakin. Yritän kyllä ainakin iltaisin päästä seuraamaan mitä teille muille kuuluu, jos vaikka plussia saataisi tällä viikolla muuallekin kuin lämpömittariin!! ;)
 
opal, siinä aika ainakin menee nätisti kun on reissussa (vaikkakin työ)

Juu ovis meni jo, mut kun tätä on melki joka kierrossa tosin himppa myöhemmin alkaneena. + että paha olo ja yököttää, se vielä puuttuset sais ykätaudin :( tai sit mun epämääräiset syömiset tekee.
 
Maanantai 10.8.





Odessa80..........29........kp 1/34..................yk 2
päpsy78.............30.......kp 2/29-33..............yk 5
Cladoceran.........29.......kp 3/32-42(-51)......yk 7
danuli79.............30.......kp 7/28-41..............yk 6
Kaapo80.............29......kp 13/28-30............yk 4
Unico..................29......kp 18/29..................yk 01/07
Joyan..................29......kp 20/23-?...............yk 1
Opal................... 29......kp 24/32..................yk 1
Murmelin............ 29.......kp 27/28-38.............yk 6 (km 1/2009)
Toivo79..............30........kp 41/27-32.............yk 4
Hlemmur.............27........kp 43/ ?...................yk 2
Gilmore...............29........kp 70/30-35.............yk 20









Taustalla:

maikkis123.........29
teetee................29
Sharona.............28
Sun Rise.............28
Lupu...................29
Piglet..................30
Janis...................30
Hammy...............28
Kevätesikko........29
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30
Mirna..................28
Myrtle.................27
vadelmaunelma..30





Plussanneet:

Iloinen (yk 1) 12/2008
Rosehip (yk 1) 01/2009
Citrus (yk 9) 01/2009
Nasuli (yk5) 02/2009
piki80 (yk 4 km) 02/2009
La Mer (yk 3) 03/2009
delfis (yk 7) 03/2009
JoJo79 (yk 6) 03/2009
Ada (5/07, km 2/09) 4/2009
salome (yk 4, km 12/08) 4/2009
Piip. 30 6/2009
Hille79 (yk 9) 7/2009
Minna77.31 7/2009
Hallama80 (yk 6) 7/2009

Plussa tuulia kaikille ! ++++++++++++++ !






TARKISTAKAA JA ILMOITTAKAA VIRHEISTÄ


Mitäköhän kuuluu toivolle ja Gilmorelle?
 
No niin, pitäkääpä minulle peukkuja että tiistaina/keskiviikkona alkais menkat. Mulla oli kp 30 semmosta limaa että luulen sen olleen ovulaatio (kerroin tästä aiemminkin ja sanoin että se olisi ollut kp 28 mutta nyt huomasin laskeneeni väärin, se olikin kp 30). Haluaisin niin kovasti varmuuden edes jostakin asiasta - jos ne menkat alkaa ny huomenna tai viimeistään ylihuomenna, niin kyllä se sitten varmasti oli ovulaatio (kun oviksenhan pitäis tapahtua 14 pv ennen menkkoja). Tämän asian selviäminen olisi ois positiivinen juttu, kun olen tässä pelännyt että tuleeko minulle ovista ollenkaan... Alkaa tämä ylipitkäksi venähtänyt kierto jo muutenkin ottaa pannuun. Kp 43 tällä hetkellä menossa, huoh...
 
Unico, juu itseasiassa silloin "ovis"päivänä tuli yhden kerran lakanoita heiluteltua, eli tsänssit on... Tosin dpo 10 tekemäni raskaustesti näytti miinusta, mutta ainahan on mahdollista, että ei vaan vielä näkynyt liian aikaisin tehdyn testin vuoksi tai jotain.

Joka tapauksessa: tulis nyt vaan ne perhanan menkat, tai vaihtoehtoisesti raskaustestiin plussaa. Jos ei tule kumpaakaan tällä viikolla niin minä revin kohta tukan päästäni! :headwall:
 
Keskaria tädille, kannatetaan!!!!

Odessa :hug: uusikierto,uudet kujeet ;)

Tsemppiä täältäkin Hlemmurille! Toivottavasti saat pitää tukan päässä, mieluummin plussan johdosta :D

Mä tässä metin, että pesiskö ikkunat...hmmmm..viimevuonna viimeks pesty, olis varmaan aiheellista.. tulis jotain hyödyllistäkin tehtyä lomallansa.. kai tää ajatus ikkunoitten pesusta on jotain menkkoja ennakoivaa siivousvimmaa plaaah...
 
Moi kaikille ja tervetuloa uusille. täällä on taas viikonlopun aikana tapahtunut niin paljon, etten edes muista kaikkea vaikka yritin lukea jutut.

mulla on kp 13/28-30 ja yk 4

ovistestejä ostin ja perjantaina ja sunnuntaina (lauantaina unohdin) testit näytti negaa, kuten arvasinkin. mitään ovisoireita ei ole ollut, joten toivotaan, että ovis olisi myöhässä.

Mä sen taisinkin jo aiemmin kertoa (tai sitten vaan yksikseni tätä mietin), että seuraava vauvauutinen ottaa koville ja niinhän se otti. varsinkin kun niitä tuli kaksin kappalein. Siis kahdelle eri tutulle on tulossa perheenlisäystä, kummassakaan ei onneksi ole ensimmäinen lapsi, niin se ei niin pahalta tuntunut. tiedän, ettei olla edes kauaa yritetty ja onnistumistodennäköisyys on heikko, kun en ole kotona paljoakaan, MUTTA silti se oli vaikeaa. onneksi kaikki meni hyvin näiden ihmisten seurassa, sitten kun kahdestaan miehen kanssa jäätiin, niin se pettymys omaan onnistumiseen (tai siis onnistamattumuuteen) iski.

en ole oikein jaksanut täällä käydä usein, kun tulee niin huono mieli. hyppää aina tämä vauva-asia mieleen, eikä sitä jaksa koko aikaa märehtiä. pitää välillä yrittää iloitakin!
 
Eli se olis sit vissiin kp 1 tällä hetkellä ja edellinen kesti sen 34 pv.
Kai se on nyt uskottava, et tästä lähtee käyntiin sitten yk2.
Olihan harvinaisen kiukkunen täti, mut oli pakko lähteä liikenteeseen, niin nappasin viissatasen Panadolin.. Nyt ei onneks enää tunnu kipeälle.
Tosin -juhuu- ekat luomumenkat jotain 12 vuoteen B)
 
kaapo, :hug: jaksuja noitten uutisien kanssa. Toivottavasti se seuraava on sitten sun kertoma. sillon kun siltä tuntuu nin tuu piipahtamaan ;) ja jaksuja, kyllä se iloisempiakin asioita tarvii ainakin sillon ku ottaa päähän.

Odessa :hug: ja toisaalta onea luomumenkoista, jos seuraavat sittenjää ainakin 9kk väliin ;)
 
:hug: kaikille tädin yllättäneille!

Muille jännitteville peukkuja ja plussatuulia :)

Ois kiva saada tänne plussiakin, kun tuntuu et täti on niin monen yllättänyt.

Kaapolle :hug: tuttujen vauvauutisista, koitahan jaksaa. Tiedän ite et ei se helppoo ole, mulla on sisko raskaana viimesillään, ja se on viel pikkusisko :( toki siis onnellinen olen hänen puolestan, mut kyl se välillä pistään oman mielen matalaks. Mut toivotaan et jokainen meistä sais vielä kertoa saman ilouutisen.

Hlemmur toivotaan et pian ratkeis suuntaan tai toiseen, ikävää ku joutuu vaan odottaa eikä tiedä missä mennään.


 

Yhteistyössä