Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset VOL 4

Ensimmäistä kertaa tänne kirjoitan... Eli esikoisesta haaveilen. kp 35/?? yk 2.

En tiedä kiertoni pituutta, koska jätin e-pilsut pois vasta reilut pari kk sitten joten kierrot voi olla ihan mitä sattuu. Viimeksi kierto oli 29 joten melkein viikon on nyt menkat myöhässä enkä ole raskaustestiä tehnyt vielä.

Olen tämmöinen 27 v ja naimisissa. Nämä vauvakuumeilut ovat ihan uusi juttu minulle =) .
 
Cladoceran, juu helpottaa se onneksi (mulla oli viimevuonna loppuvuodesta, mut ei tyypillinen mut testi näytti joten samat oireet niin aattelin kuurittaa). Ei täälläkään mies taho kuulla lima juttuja :LOL: :saint:

miten niin tää taas roikkuu täällä. Mut hei mun ukko haluaa kattella hääleffoja ihan täysillä :) se on söpö.

Hlemmur, tervetuloa ! lisään sut listalle kun ehin
 
Unico, hyvä et helpottaa toivotaan ettei lääkitys vaikuttanut mahiksiin mitenkään! Mullakin on jonkin verran ollu noit hiivatulehduksia, mut loppuivat kuin seinään ku lopetin pillerit. Joskus aina tulee sellanen olo et joko taas ois tulehdus, mut oon ootellu vähän aikaa ja se on menny ohi ilman lääkettä, eli ollu jokin harhatulehdus vaan ;)

Mäkin oon miehelle joskus selittäny naisen kuukautiskierron, je nyt se tajuu sen verran et pitää olla ovis ja sopivasti peittojen heiluttelua just siihen aikaan et tärpää, ku ressu luuli varmaan ennen et millo vaa voi kierrosta tulla raskaaks kun ei käytä ehkäsyy :p Mut ei se mistään limoista kyl haluu kuulla ;)
 
Tervehdys, taas sorvin vieressä, lomat melkein pidetty, eikä tämä työnteko lainkaan kiinnostais.....

Onnittelut plussanneille ja Unicolle kihlauksesta. Ja tervehdykset kaikille uusille kuumeilijoille. Täälläpäs on kuukauden aikana tapahtunut vaikka mitä B)

Itselläni ei mitään uutta, ei tietoa, että mikä kp tänään. En ole paljoa noista murehtinut. Sekstailukin jäänyt vähän väliin, kun isännys ei pelipaikalla.

Plussatuulia kaikille tasapuolisesti ++++++++ :whistle:
 
danuli, joo eipä tääläkään ukolle meinannu ensin mennä millään jakeluun et se ei oo ihan sama millon puuhailee vaan pitäs osua siihen tiettyyn kohtaan ja siltikään ei oo näköjään mitään takeita... Mut nyt jo ymmärtää tuon :) Tosin meillä on aikaa kulunut et kai sitäkin jo harmittaa

päpsy, oliko hyvä loma? Pitääköhän nuo sun päivät sitten paikkansa?

täällä kokeiltu eka ovis testi negaa näytti et ei sitten ainakaan pitäs olla ohi mennyt taas alkaa jännäily testailu :D
 
Maanantai 3.8.






Kaapo80.............29.......kp 6/30....................yk 4
Unico..................29.......kp 11/29...................yk 01/07
vadelmaunelma..30.......kp 17/......................yk 21
Murmelin............ 29.......kp 20/28-38.............yk 6 (km 1/2009)
Cladoceran.........29.......kp 28/37-42(-51)......yk 6
päpsy78.............30.......kp 28/29-33..............yk 4
Toivo79..............30........kp 34/27-32.............yk 4
Hlemmur.............27........kp 36/ ?....................yk 2
danuli79.............30........kp 40/28-41..............yk 5
Gilmore...............29.......kp 63/30-35.............yk 20









Taustalla:

maikkis123.........29
teetee................29
Sharona.............28
Sun Rise.............28
Lupu...................29
Piglet..................30
Janis...................30
Hammy...............28
Kevätesikko........29
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30
Mirna..................28
Myrtle.................27






Plussanneet:

Hannie (yk 2) 11/2008
Pilvilinna (09/07) 11/2008
Maaemo (yk 2) 11/2008
Talviyö (yk 4) 11/2008
Mandy81 (yk 1) 11/2008
Iloinen (yk 1) 12/2008
Rosehip (yk 1) 01/2009
Citrus (yk 9) 01/2009
Nasuli (yk5) 02/2009
piki80 (yk 4 km) 02/2009
La Mer (yk 3) 03/2009
delfis (yk 7) 03/2009
JoJo79 (yk 6) 03/2009
Ada (5/07, km 2/09) 4/2009
salome (yk 4, km 12/08) 4/2009
Piip. 30 6/2009
Hille79 (yk 9) 7/2009
Minna77.31 7/2009
Hallama80 (yk 6) 7/2009

Plussa tuulia kaikille ! ++++++++++++++ !






TARKISTAKAA JA ILMOITTAKAA VIRHEISTÄ




 
Unico Loma meni oikein rattoisasti, vähän liian nopeasti vaan. Mutta niinhän se yleensä menee. Kyllä nuo mun kiertopäivät on oikein. Eli 28 kp tänään.

Eipä oo tätiä siis näkynyt, viime viikol pari kertaa sekstailtiin ja sitäkin kiihkeemmin, kun ei oltu moneen viikkoon nähty :heart: Nyt tarvii vaan toivoa, että ovis osui siihen kohtaan. Minkäänlaisia tuntemuksia ei ole ollut, paitsi, että herppes ilmestyi viime viikolla taas huuleen (pahus :'( ) ja sit jotain pissatulehdukseen viittaavaa, kai. Huomenna pitää varmaan viedä näyte labraan. Taisin vilustua tässä, kun piti sateessa kävellä vaatteet ja kengät aivan märkänä. Että tämmöisissä tunnelmissa palattu taas arkeen.
 
Mulle voi sit päivittää kp 1/28-41 ja yk 6. Kurvas täti sit paikalle, et se siitä lupauksesta plussata elokuussa :(
Pakko sen verran omaa napaa, ku harmittaa tällähetkellä jotenkin kovasti. Eihän meillä vielä noita yk kauheesti oo, mut ku kierto on noin pitkä, nytkin 40, niin odottelu tuntuu viel pidemmältä. OOn jo miettiny et pitäskö gynelle lähtee selvittää syytä pitkään kiertoon, mut sain kuitenkin tikutettua tässä kierrossa oviksen kp 27, ja tuntemuksetkin oli niin vahvat et ois ovis just ku tikutkin näytti, niin aattelin et ehkä se kroppa pelaa, mut en tiiä...Mulla on sisko, joka on viimesillään raskaana, ja tuli raskaaks tosi nopeesti, niin tuntuu aina toi tädin saapuminen extra ilkeelle, ku tietää et oma sisko saa kohta vauvan, ja mä en välttämättä ikinä. Enkä muuten oo kauheen kärsivällinen luonne muutenkaan :whistle: No mut ei kai tässä kun taas eteenpäin ja uuteen yritykseen. Sori mun vuodatus! Ja toivon et teil muilla tää elokuu viel vois olla se plussakuukausi!
 
Päpsy, niinhän se loma ruukaa menne nopeaan... Ikäviä noin sun loman sivuvaivat :) toivottavasti alkaa helppottamaan pian, ja ennne kaikkea et ovis olis osunut oikeaan kohtaan ja kohte se huutelee plussaa...

danuli: :hug: :hug: :hug: Kurjaa... Yritä jaksaa Varmasti tuntuu pahalta kun vielä noin lähellä ollaan raskaana. Tietääkö teillä kukaan teiän yrityksestä? Mut sait sentään oviksen kiinni :)

Tänne, ovis testi negaa mut nyt siihen tuli jo kaksi viivaa toinen heikompi kun toinen joten ilmeisesti huomenna tai ylihuomenna tulee sitte kunnon plussa toivotaan. Mut näyttäs siis ainakin tolla hormonipuolella pelaavan tää kroppa kai ;) nyt on taas jokseenkin toiveikas olo, täytyy vaan muistaa käydä noita peittoja heiluttelemassa, vaiks ukko onkin paljon töissä, mutonneksi yöt kotona ja tietää tilanteen :D siis sen et tää viikko on tarkkaa puhaa ja peitot heiluu joka ilta mielelään. Ja Saahan siihen puhtia rankan työpäivän jälkeen kun odottelee kotii näteissä (ja sesikkäissä vaatteissa) Noh tulipas taas tekstiä ;) Mut toivo on jälleen noussut :LOL:

Mitäköhän toivolle oikeasti kuuluu kun ei oo näkynyt ja päivät alkaa oleen täys ja ylikin :D
 
Tiistai 4.8.





danuli79.............30........kp 1/28-41...............yk 6
Kaapo80.............29.......kp 7/30....................yk 4
Unico..................29.......kp 12/29...................yk 01/07
Joyan..................29......kp 14/23-?................yk 1
vadelmaunelma..30.......kp 18/......................yk 21
Murmelin............ 29.......kp 21/28-38.............yk 6 (km 1/2009)
Cladoceran.........29.......kp 29/37-42(-51)......yk 6
päpsy78.............30.......kp 29/29-33..............yk 4
Toivo79..............30........kp 35/27-32.............yk 4
Hlemmur.............27........kp 37/ ?....................yk 2
Gilmore...............29.......kp 64/30-35.............yk 20









Taustalla:

maikkis123.........29
teetee................29
Sharona.............28
Sun Rise.............28
Lupu...................29
Piglet..................30
Janis...................30
Hammy...............28
Kevätesikko........29
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30
Mirna..................28
Myrtle.................27
Odessa80..........29






Plussanneet:

Hannie (yk 2) 11/2008
Pilvilinna (09/07) 11/2008
Maaemo (yk 2) 11/2008
Talviyö (yk 4) 11/2008
Mandy81 (yk 1) 11/2008
Iloinen (yk 1) 12/2008
Rosehip (yk 1) 01/2009
Citrus (yk 9) 01/2009
Nasuli (yk5) 02/2009
piki80 (yk 4 km) 02/2009
La Mer (yk 3) 03/2009
delfis (yk 7) 03/2009
JoJo79 (yk 6) 03/2009
Ada (5/07, km 2/09) 4/2009
salome (yk 4, km 12/08) 4/2009
Piip. 30 6/2009
Hille79 (yk 9) 7/2009
Minna77.31 7/2009
Hallama80 (yk 6) 7/2009

Plussa tuulia kaikille ! ++++++++++++++ !






TARKISTAKAA JA ILMOITTAKAA VIRHEISTÄ

Odessa, laitoin sut tohon tautalle, jos haluat listalle laskemaan niin kerro päivät ;)
 
Danuli Mulla on kans tosi pitkä kierto ollut pillereiden lopettamisesta (eli viime marraskuusta). Kierrot tosiaan vaihdelleet välillä kp 37-42 ja yksi venähti peräti kp 51. Kävin kesäkuussa gynellä, joka ultrasi munikset ja totesi, että kaikki näyttää ok:lta. Munarakkulat on mulla rivissä, kun ne yleensä on kuulemma sekaisin ja siksi niitä vaan kypsyy hitaammin ku normaalisti.

Tosi kypsää se on, kun joutuu aina ekstrapitkään odottelemaan uutta kiertoa ja h-hetkiä. :/

Toisaalta heti tähän on korjattava, että tässä kierrossa todennäköisesti ovuloin jo kp 16-18, eli kierto olisi nyt roimasti lyhyempi!! :heart: En tiedä onko stressittömän kesäloman vai foolihappo-kalanmaksaöljykapselikuurin ansiota (jotka siis aloitin viime kierron lopulla). Nyt elän siis jännittäviä päiviä...

Lämpöjä seuraan ja niiden perusteella tuo ovis pääsikin ohi, kun olin lomalla, eikä elämä oo yhtään säännöllistä ja lämmöt siksi heittelee. Nyt kun oon palannut töihin ja elämä on taas säännöllistä, niin lämmöt paljasti, että luteaalivaihetta mennään. Jos lämmöt pysyy ylhäällä, niin testailen sitten perjantaina. :whistle:

Että paljon jaksamista sinne vaan! Ei se pitkä kierto välttämättä ole huono, jos kuitenkin ovuloit! Sehän se tärkeintä on. plussapuuuuhhhh +++++ :wave:
 
Moi, eka yritys (yk1??) ja ikää 29. KP on varmaankin kiertopäivä, joka taitaa olla 14. Kierron pituudesta ei ole hajua, edellinen oli 23 pvää, mutta rengas varmaan sekoittaa kun joskus aikoinaan ollut muistaakseni yleensä 30-32. Jänskättää!

Mitä tarkoittaa täti?
 
Onks se sit lk :D

Nyt kun tässä lukee näitä viestejä, tulee ihan eri ajatuksia omasta olotilasta. Ehkä en syönytkään liikaa hampurilaisia lomalla, vaan vatsanturvotus on jo jotain muuta... Ehkä mulla ei olekaan mikään flunssa, vaan mahdoton nenän tukkoisuus on jotain muuta... Ehkei vielä kuitenkaan, mut tulee jännä kuun loppu :)
 
:wave: Täällä onkin paljon uusia! Tervetuloa kaikille!!

Unicolle Tsemppiä oviksen metsästykseen!!! Peitot vaan heilumaan, niin saadaan sitten parin viikonpäästä onnitella :p :heart:

Päpsy toivottavasti pääset vaivoista pian eroon!! Ja saisit jonkun muun ihanan yllärin loman ajalta :heart:

Mulla on täällä joku ihme turvotus-kausi nyt alkanu, eilen oikein poltteli alamahaa ja nyt kans niinkun kiristelee oudosti.. ja aivan turvoksissa, outo juttu.. Kannattas varmaan tässä pariviikkoo kun on vielä lomaa niin hieman koittaa panostaa muuhunkin kun makoiluun.. lenkille siis.. sitten tietty kun ei oo näin ihanan kuuma... :LOL: Tänkin päivän oon vaan maannu auringossa ja lueskellu hyviä kirjoja..

Plussapuhureita ++++++++++++ :whistle:

 
Kiitos unico ja cladoceran! Kyllä tää tästä taas...

Tervetuloa muuten Joyan ja Odessa! vaik siis aika uus oon itekkin..

Kyllä meidän läheisimmät tietää että yritetään, siis porukat ja sisko ja muutama ystävä. En oo kauheesti halunnu asiasta mainostaa mm. töissä, ku tuntus et se vaan stressaa. Muutenkin porukka siellä jo melkein mahaan taputtelee ja komentoivat et kannattas alkaa lasta hankkimaan, niinku niit jotenkin vaan tipahtelis silon ku haluu. Oon toki ilonen siskon puolesta et se saa vauvan, mut täytyy myöntää etten ihan täysillä oo jaksanu mukana hössöttää, ku se sen verran kuitenkin kirpasee. Ja kun tuntuu et kaikki hössöttää vaan sen ympärillä, eikä ketään kiinnosta mitä mulle kuulee. Yksis sukujuhliskin kaikki kyseli vaan siskolta raskaudesta, ainut mitä musta haluttiin tietää oli et millon mulla on kesälomat :/ Mut kai se on ymmärretävää ja onhan raskaudesta varmaan helppo puhua.

Mullakin on kerran ultralla katottu munasarja ja kohtu, kaikki oli ok, mut se katottiin kun vielä söin pilereitä, en tiedä onko sillä vaikutusta asiaan? Vähän on ollut stressiä, huomaan sen kun hiuksiakin lähtee, voihan toikin tietty vaikuttaa kierron pituuteen. Kai se on pääasia et ovuloi, vaik vähän myöhempäänkin, en tiedä. Ku mun ovistesteissäkin sanotaan et jos kierto on yli 40 pvä, niin pitäs ottaa lääkäriin yhteyttä. Mut kai se on sen takii et sillo voi olla mahdollista ettei ovuloi ollenkaan. Mut jos kuitenkin ovuloi mut kierto on vaan pitkä niin kai sillon on mahiksen tulla raskaaksi, toivottavasti. Cladoceranin kanssa oon samaa mieltä et extrapitkät kierrot ovat aika kypsyttäviä. Mut joo taas tuli omaa napaa ja huolella, sori!

Onnea unicolle oviksen bongailuun! Toivotaan että haalean toisen viivan ilmestyminen tietäisi vahvaa kahta viivaa piakkoin!

Cladoceran toivotaan et lämmöt pysys ylhäällä ja pääsisit testauspuuhiin!

Millasia ovistestejä te muuten käytätte? Mulla on onestepin liuskoja. En ihan 100 varmasti luota niihin, kun jotenkin epäilyttää se kun niis sanotaan et pissan pitää jäähtyä huoneenlämpöseks ennen testausta, ei mul ainakaan oo aamulla kauheesti aikaa odotella, tai saati sit töissä. Niis sanotaan et voi testaa mihin aikaa vuorokaudesta, onks kuitenkin joku suositusaika? Ite oon aamulla testannu.

niin ja plussapuhureita teille kaikille+++++++++++++++++++++

;)
 
Wau tännehän tulee porukkaa kun pipoa :D tervetuloa kaikille, yritän nakella teitä tonne listalle ja jos jotain menee väärin nini korjatkaa :)

Odessa bingo, täti on just ne ;)

Cladoceran
, eihän sulla sit enää hirveän kauan oo kunsaa ruveta jänskäilemään :) peukkuja

murmelin, kun turpoiskin vaan mahasta :D mut tää turpoaa vähän joka paikasta jos laittaa pään alaspäin roikkumaan niin tuntee et silmäluomet alkaa kiristään kun nestettä kertyy ja tuntuu epämukavalta. autihan nyt kumminkin loman viimoisista päivistä :)

mulla on fertestin ovistestejä, suoraan prismasta (ja on muuten ekat mitkä näyttää mulle ees oviksen, en muista mitä oli kun aikaisemmin kokeilin niin selkeää ovista ei tullu ollenkaan). Noi on just aamupissasta (osaa ei saa tehä aamupissasta), hmm en mä muista lukeeko et pitää jäähtyä :| no kuitenkin tuoretta kumminkin ja napannu sen ja mitä nyt menee et loppuun pissii niin sen jälkeen sen tikun tökännyt ja kattonut kelloa. Mä tosin saan aamulla kulumaan veskissä aikaa hyvinkin tohon testiin tarvittavan niin ;) Jos samaa rataa mennään niin huomenna taiylihuomenna pitäs olla vahvempi testiviiva, et hyvin aikaa vielä reenata :D ainakin on taa skäytetty hyväksi päivät jos koko viikon jaksaa ja ens viikollakin vielä hiukan perään varmistukseksi ja hauskan pidoksi :D

*oli pakko käydä lukemassa käyttöohjeet tossa ei ainakaan puhuttu mitään jähdyttämisestä, vaan se et on se ekavirtsa*
 
Pitäsköhän munkin kokeilla noita fertestin ovistestejä, mitä sä unico mainitsit, noi one stepin on jotenkin hankalia, vaikkakin aika edullisia, varsinkin jos niitä tuhlaa n. 18 kpl/kk :) Ku aattelin viime kierros ottaa asian varman päälle, ja alkaa tikuttaa jo kp 10, ja sit tikuttelinkin kp 27 asti ennen ku plussaa näytti, meinas palaa hermo ja vaipua epäuskoon :p Onks noi fertesin testit kalliita? Kuulostavat muutenkin hyviltä, kun jos ne pitää ottaa heti aamuvirtsasta, se ois helpompaa ku arpoo et millon ois hyvä hetki.
 
danuli, tossa on paketissa se 10kpl ja mitä nyt sanos etten valehtelis, maksokohan se 10-15 euroa en mee vannomaan. täytyy vilasta kun prismaan menee (ja ehkä ostaa lisää. Mut mulla helpottaa asiaa kun ne saa tehdä aamulla, mää mitään muista enää sitten päiväseltään :) täytyy tarkistaa tuo hinta kun seukki kerran prismaan osuu :) oli ens alkuun hankala löytää niitä ees sieltä, kun eivät olleet kempparihyllyssä vaan luontaistuote juttujen kanssa samassa ja alimmassa nurkassa :LOL: Mut ton yhen kierron kokemuksella olen tyytyväinen (ja toinen kierros tulossa kovaa vauhtia mukaan ja varmasti tuun hihkumaan jos/kun se ovisplussa ilmaantuu). Voithan sä kokeilla et ensin halvemmilla ja sitten kun se alkaa näyttämään et jotain vois tapahtua niin vaihtaa noihin :D. Mä funtsin ekaks sitä digitaalista mitä täälläkin on kehuttu mut siinä kyllä hinta kirpasi liikaa vielä toistaiseksi ja sit tulikin iloinen ylläri ku nuo toimi mulla kumminkin paremmin kun edelliset.
 
unico, just seuraava kyssärini olisikin ollut et mistä niit siel prismasta löytyy, mut sainkin jo vastauksen ennen ku älysin kysyy, kiitti! Eikä toi hinta nyt paha oo, ku ne one stepin maksaa 3kk paketti yli 20 ?. Viimeksin niin tikutin ja kun mielestäni näytti plussaa varmistin sen kalliimmalla testillä ;) Juu kerrohhan sit kokemuksia ja tuu hihkumaan kun ovisplussan noilla saat. Mäkin oon miettinyt sitä digitaalista, mut kyl se hinta kirpasee, vaik varmasti onkin tosi hyvä testi. Mut kun munkin kierrot vähän heittelee, niin sais aika monta digitaalista testii ostaa et sais kierrosta oviksen tikutettuu ;)
 
Kuulkaas tytöt... Tietääkö kukaan siitä, miten ovistestit näyttää mahdollista raskautta. Jostain lueskelin joskus, että ovistestikin voisi raskauden näyttää, koska LH-hormoni (ovistesti) ja HCG-hormoni muistuttavat rakenteellisesti toisiaan.

Tätä kyselen siis koska ajattelin tänään (dpo 11-13) olla vain vähän malttamaton (tosi loogista joo, tiedän) ja testata ovistestillä, josko mitään näkyis. Ja sieltä pukkas haaleehaalee haamu. :eek: En siis käyttänyt raskaustestiä, koska en raaskinut ja koska oon päättänyt testaa vasta pe, kun on dpo 15. Tääkö on tätä naisen logiikkaa? En edes tiedä mitä tää nyt sit tarkottaa! hittolainen, että pitikin...
:LOL:
 
Ovisplussa :D Onneksi on reenaukset kunnossa ja jos vielämuutaman päivän jatkaa säännöllisesti niin saa sitte jännäillä ihan tosissaan... Tää ajattelin huomenna kattoa mitä näyttää ihan huvikseen :) vaiks se voi olla et meen enemmän sekaisin mut kerta kumminkin :D Tällä kertaa mä oon säästänyt ne vois testit täytynee vilkuilla mitä ne näyttää onko tulokset muuttuneet kun odotusaikaa on tullut.

Cladoceran, ootko koskaantestannu koko kiertoa ovis testeillä :D et mihin asti sulla näkyy haamut kun ovis on ohi? Ja hei perjantai on jo ylihuomenna :) toivottavasti silloin saa päivitellä sut tonne plussanneihin :D Tsemppiä, ja hermoja =) Ja sähän voit huijata itteäs et ei ne kierron päivät vielä oo täynnä (vaiks kuis olis oviksen mukaan mut ei päivien) :) Saa hiukka hermoja venytettyä. (Tää tekee niin jos näyttää menevän yli niin vaihdan sen yhden pisimmän kieron päivät ja avot taas jaksaa odottaa tuleeko menkat vai se päivä, viimekierto tosin tais olla poikkeus et en olis jaksanut odotella)

danuli, toivottavasti löytyy sellaset hyvät testit :) millä saa tuloksen mitä ei tarvi arvailla ja sen myötä myös sen kunnon plussan mikä jatkuu sinne 9kk päähän :D
 

Yhteistyössä