Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset VOL 4

Voi Unico :hug: Mäkin epätoivoisesti odotan sitä päivää, kun osais olla odottamatta mitään. :/

Täällä on kuulkaas tytöt kai päässyt käymään niin, että ovis on lipsahtanut ohi. En tiedä onko mun alottamalla foolihappo ja kalanmaksaöljykuureilla ollut vaikutusta, mutta lämmöt on jo koholla! Kesälomilla, en paljoa mittaillut, kun elämä oli niin epäsäännöllistä ja heräili miten sattuu... Viime viikolla oli kyllä kovin halukas olo :heart: ja tulikin jumppailtua ahkeraan.

Perjantaina ja sunnuntaina ovishaamut ja eilen ihan nega... Luulin siis, että ovis on tuloillaan vasta tällä viikolla ja siks aloitin testailunki vasta perjantaina. Lämpöjen perusteella ovis onkin ollut jo. Piinaviikot on siis menossa, mutta ei mitään hajua, koska pitäis menkkojen alkaa. Veikkaisin, et ovis ois sit voinut olla to (kp 17), joten nyt olis sitten dpo 5. :p Melko hienoa, jos kierto oikeesti lyhenis! :wave:

Plussapuuuuhh +++++ :whistle:
 
Cladoceran se olikin hyvä juttu,jos kierto lyhenis, tai tällä kertaa taitaa kuule käydä niin, että kierto piteneekin vallan 9kk =) Se oliskin ihana juttu!! Plussia pinoon!!

Mä jäin nyt sit kissojen kans kotiin, ukko lähti reissuun poikien kanssa :( Mutta, sainpas sen jopa kaks kertaa kellistettyä, viimeks eilen illalla, ovisliman näköstä ällöö kananmunajutskaa tuli tänään, että... jospa se ovis olis tässä ihan lähipäivinä,niin vois olla mahkuja simppojen säilyä iskuasemissa :kieh: Nyt vaan koitan unohtaa koko piinaviikot, ja nauttia lomasta.. olishan se niiiin ihanaa palata kesälomilta pieni kesälomatuliainen vatsassaan..

Nyt siivoon koko kämpän, kun on kerta monta päivää,ettei sitä kukaan muu oo sekottamassa kuin minä itte!! Kavereitten kans on sovittuna jos jonkinmoista menoo ja meininkiä tietysti näille päiville..että ei mun tarkotus täällä kotosalla ole vaan märehtiä yksikseen :saint:

+++++++++++++++++ :whistle: :whistle:
 
Tiistai 28.7.





Unico..................29.......kp 5/29...................yk 01/07
vadelmaunelma..30.......kp 11/.........................yk 21
Murmelin............ 29.......kp 14/28-38................yk 6 (km 1/2009)
Cladoceran.........29.......kp 22/37-42(-51)......yk 6
päpsy78.............30.......kp 22/29-33.............yk 4
Toivo79..............30........kp 28/27-32.............yk 4
Kaapo80.............29.......kp 28/30..................yk 3
Hallama80..........28.......kp 34/31-34..............yk 6
Gilmore...............29.......kp 57/30-35.............yk 20









Taustalla:

maikkis123.........29
teetee................29
Sharona.............28
Sun Rise.............28
Lupu...................29
Piglet..................30
Janis...................30
Hammy...............28
Kevätesikko........29
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30
Mirna..................28
Myrtle.................27






Plussanneet:

Hannie (yk 2) 11/2008
Pilvilinna (09/07) 11/2008
Maaemo (yk 2) 11/2008
Talviyö (yk 4) 11/2008
Mandy81 (yk 1) 11/2008
Iloinen (yk 1) 12/2008
Rosehip (yk 1) 01/2009
Citrus (yk 9) 01/2009
Nasuli (yk5) 02/2009
piki80 (yk 4 km) 02/2009
La Mer (yk 3) 03/2009
delfis (yk 7) 03/2009
JoJo79 (yk 6) 03/2009
Ada (5/07, km 2/09) 4/2009
salome (yk 4, km 12/08) 4/2009
Piip. 30 6/2009
Hille79 (yk 9) 7/2009
Minna77.31 7/2009


Plussa tuulia kaikille ! ++++++++++++++ !






TARKISTAKAA JA ILMOITTAKAA VIRHEISTÄ

[/quote]

 
kaapo, toivottavasti huijais, peukkuja sinne!

cladoceran, toivottavasti nyt sitten on osunut juuri nappiin kun ollut ressitöntä menoa ;)

murmelin, toivottavasti riittää ja osuis kans nappiin ;) sitten on paljon jänskättävää :)

Nauttikaa nyt sitten urakalla :D

täällä yleisketutus päällä mut ei enää niin pahat menkkaketutukset. No se on koko ajan lähempänä sitä että aletaan tutkimaan, mut siitä huolimatta ovistestit saavat luvan kastua ja näyttää jotain :D et kyllä se aurinko sieltä tulee, sen on pakko :)
 
Huoh.

Menkkamaisia kipuja on ollut tämän aamun, mitään ei näy. Pääkin on taas vähän kipee, onneksi ei pahasti. Ei vaan jaksa odottaa. Tämähän on koko ajan jokin odottamista. Nyt odotetaan menkkoja, sitten ovista, sitten taas menkkoja tai että milloin voi testata jne... mitä se on sitten oikeana ODOTUSaikana???

Nyt ravaan vähän väliä vessassakurkkimassa housuihin, että joko on täti tullut vierailulle :ashamed:
 
kaapo toivottavasti sua huijataan ja siellä onkin joku pikkuinen ketä kipuiluttaa sua :) peukkuja paljon. Kyl Heinäkuuhun nyt vielä plussia mahtus :D

Täällä jälleen kerran tullut tiensä päähän ja suunnitellut alkavansa säännöllisen elämän (niin säännöllisen kun mun työajoilla on mahdollista) saa nähdä kuis menee. Siis väsymyksestä huolimatta liikkeelle, nälättömyydestä huolimatta säännöllinen syöminen (joo joo aamupalaksi meni banaani) mut kattellaan kuis käy. Sais jotain muuta ajateltavaa ja nyt vois jopa onnistua kun ei oo traviania pitämässä koneella, tätä ei tari ihan niin tiuhaan kurkkia :)

Plussa tuulia kaikille!
 
Keskivikko 29.7.






Kaapo80.............29.......kp 1/30..................yk 4
Unico..................29.......kp 6/29...................yk 01/07
vadelmaunelma..30.......kp 12/.....................yk 21
Murmelin............ 29.......kp 15/28-38...........yk 6 (km 1/2009)
Cladoceran.........29.......kp 23/37-42(-51)....yk 6
päpsy78.............30.......kp 23/29-33.............yk 4
Toivo79..............30........kp 29/27-32.............yk 4
Hallama80..........29.......kp 35/31-34..............yk 6
Gilmore...............29.......kp 58/30-35.............yk 20









Taustalla:

maikkis123.........29
teetee................29
Sharona.............28
Sun Rise.............28
Lupu...................29
Piglet..................30
Janis...................30
Hammy...............28
Kevätesikko........29
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30
Mirna..................28
Myrtle.................27






Plussanneet:

Hannie (yk 2) 11/2008
Pilvilinna (09/07) 11/2008
Maaemo (yk 2) 11/2008
Talviyö (yk 4) 11/2008
Mandy81 (yk 1) 11/2008
Iloinen (yk 1) 12/2008
Rosehip (yk 1) 01/2009
Citrus (yk 9) 01/2009
Nasuli (yk5) 02/2009
piki80 (yk 4 km) 02/2009
La Mer (yk 3) 03/2009
delfis (yk 7) 03/2009
JoJo79 (yk 6) 03/2009
Ada (5/07, km 2/09) 4/2009
salome (yk 4, km 12/08) 4/2009
Piip. 30 6/2009
Hille79 (yk 9) 7/2009
Minna77.31 7/2009


Plussa tuulia kaikille ! ++++++++++++++ !






TARKISTAKAA JA ILMOITTAKAA VIRHEISTÄ


 
Moi vaan kaikille pitkästä aikaa ja pahoittelut palstan laiminlyönnistä. Olen kyllä käynyt lukemassa teidän kuulumisia, mutta jostain syystä en ole itse osannut mitään kirjoittaa tänne. On alkanut tuntua kaikki saman toistolta ja vähän on jo meinannut ahdistaa tämä yrittäminen, että miten tässä nyt voi mennä näin kauan. Mulla ei ole kauhean kärsivällinen luonne ja olen aika haka maalailemaan piruja seinille. Kävin gynellä viime viikolla ja pyysin ultraamaan kohdun, koska sitä ei ole koskaan mulle tehty. Kaikki siltä osin normaalia ja kohdunseinämäkin oli 13mm eli otollinen kiinnittymiselle. Sitä että ovuloinko ei voitu katsoa kun oli kierto jo loppu vaiheessa mutta munasarjoissa näkyi kyllä pylpyröitä. Nyt on sen osalta ainakin mielenrauha että kohtu näyttäis olevan kunnossa.
Tässä nyt menkkoja odottelen, perjantaista (kp30) asti tuntunut kevyttä menkka juilintaa ajoittain, mutta minkäänlaista vuotoa ei ole näkynyt. Nyt sormet ristissä ja pää pilvissä panikoin ja ravaan vessassa tarkistamassa tilannetta. Perjantai aamuna testaan jos ei mitään kuulu ennen sitä.
Tsemppiä kaikille ja plussa tuulia!!
ps. vuosi tuli ikää lisää eli 29.
 
Paljon onnea Hallama synttäreiden johdosta!!

Itselläni taisi olla kierto tässä. Hyvin pientä tuhruilua näkyi viime vessä käynnillä. :'( :'( :'(

Hemmetin hemmetti... ottaa kyllä päähän niin paljon. Saako lähteä jo kotiin...
 
Torstai 30.7.






Kaapo80.............29.......kp 2/30..................yk 4
Unico..................29.......kp 7/29...................yk 01/07
vadelmaunelma..30.......kp 13/.....................yk 21
Murmelin............ 29.......kp 16/28-38...........yk 6 (km 1/2009)
Cladoceran.........29.......kp 24/37-42(-51)....yk 6
päpsy78.............30.......kp 24/29-33.............yk 4
Toivo79..............30........kp 30/27-32.............yk 4
Gilmore...............29.......kp 59/30-35.............yk 20









Taustalla:

maikkis123.........29
teetee................29
Sharona.............28
Sun Rise.............28
Lupu...................29
Piglet..................30
Janis...................30
Hammy...............28
Kevätesikko........29
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30
Mirna..................28
Myrtle.................27






Plussanneet:

Hannie (yk 2) 11/2008
Pilvilinna (09/07) 11/2008
Maaemo (yk 2) 11/2008
Talviyö (yk 4) 11/2008
Mandy81 (yk 1) 11/2008
Iloinen (yk 1) 12/2008
Rosehip (yk 1) 01/2009
Citrus (yk 9) 01/2009
Nasuli (yk5) 02/2009
piki80 (yk 4 km) 02/2009
La Mer (yk 3) 03/2009
delfis (yk 7) 03/2009
JoJo79 (yk 6) 03/2009
Ada (5/07, km 2/09) 4/2009
salome (yk 4, km 12/08) 4/2009
Piip. 30 6/2009
Hille79 (yk 9) 7/2009
Minna77.31 7/2009
Hallama80 (yk 6) 7/2009

Plussa tuulia kaikille ! ++++++++++++++ !






TARKISTAKAA JA ILMOITTAKAA VIRHEISTÄ
 
hallama, jänskää siellä peukut pystyssä ihan tosissaan jännittää, siis huomenna testaat jo ;)

Kuis moni teistä on naimisissa? Miten tuli häät hoidettua? Onko kukaan tehnyt niin että mennyt tiettynä päivänä naimisiin ja sitten pitänyt juhlat toisena? vaikka noin puolenvuoden päästä? Tuli meinaan asia eilen ajankohtaiseksi :saint: :LOL: kun mua kosittiin (ja sanathan onnistuin unohtamaan välittömästi)
 
Oih Unico!! Onnea hirmuisesti!!! :heart: :heart: :flower: :flower:
Me ei olla naimisissa, eikä edes kihloissa... Vaikka ennen lomaa mulle vähän lomanaikaisista sormuskaupoista vihjailtiinkin. :/ Odottelen siis kärsivällisesti (?) vielä.

Mä haluaisin olla naimisissa kun lapsi syntyy, mutta se taitaa olla myöhäistä, ellei tämä vauvantekohomma nyt sitten veny... Miehelle asia ei oo kovin tärkeä. Ehkä sitten ristiäisten yhteydessä? Kunnon bileet olis kyllä hirmukivat, mutta ne kinkerit ei oikein sovellu raskausaikaiseen naimisiinmenoon, eikä liioin ristiäisten yhteyteen... Tosi vaikeeta. Paitsi ettei oo, jos a) kosintaa ei kuulu tai b) vauvaa ei kuulu.

Mites Myrtle?? Mikä tilanne siellä? Onko teidän kriisi saanut jotain ratkaisua?
 
Unico Paljon onnea kosinnasta!!!

Ei olla naimisissa, mutta syksymällä mennään. Ihan vaan perinteiset häät tulossa, vaikka aluksi mietittiinkin siviilivihkimistä ja bileitä.

Hallama miten sä pystyt olee noin rauhallisena, etkä ole vielä testannut??? Testiä kehiin äkkiä, niin päästään me muut jo jännityksestä! ;)

Mä nyt sitten tilasin niitä ovistestejä, vaikka niin toitotin, etten niitä tilaa. Meilllä on muutenkin niin huonot mahdollisuudet ajoittaa peiton heilutteluita, niin haluan tietää milloin se mahdollinen ovulaatio on. toisaalta jos olen reissussa ovulaation aikana, niin turha tietohan se on, mutta jos olen kotona, niin osataan sitten käyttää se tilaisuus hyödyksi... Ehkä myös voisi alkaa yrittää ottaa vapaita/kotireissuja sopivaan aikaan kuusta :whistle:
 
Cladoceran, tuota mäkin mietin et jos ei kuulu niin ei kuulu, mut mut mä kyllä annoinkin tiukat rajat jonka puitteissa tulee esittää jos esittää :LOL: + sen et lapsi saa äitinsä sukunimen :D jos sellanen aikaan saadaan. Mut ei kai sun loma oo vielä loppu? meillä mietti pitkäänkin...

kaapo, sitten selostusta tänne :) Onnea ovis bongailuun, mitä tilasit? Voipi helpottaa homaa jos muuten näkee harvoin, toivottavasti auttaa.

Ja kiitos teille mua hymyilyttää ja on olo et tän jälkeen on kaikki helppoa ja onnistuu (sen kun näkis kyl kai ne menkat kuminkin alkaa yhtä aikaa sekä optimisti et pessimisti). Ja vähän söpöä mietittiin et mennään ettiin sormusta sit kun rahaa tulee, noo ukko soitteli et kai me tänään mennään :) se innostu ihan kovin näköjään... Kyllä täälläkin mieli myllertää mutta :):):) Juu meillä on yks päivä minkä haluaisin hääpäiväksi, no mutta se on viikolla ja sellaseen aikaan ettei kukaan tuu jos juhlat pitää. Niin mietityttää et oliskohan paha jos kävis maistraatissa sillon ja pitäs sitten pippalot kesällä parempaan aikaan. Vai hämääkö se porukkaa kun yleensä noi kai taitaa olla samaan aikaan :)
 
Unico kyllä vain loma loppui... Tään viikon oon ollut takas töissä. Arjen alkamisen seurauksena (lämpöjen mittailu alkoi taas) tiedän, että ovis oli ja meni, enkä ehtinyt edes testailee, kun piti olla vasta tällä viikolla. Ja tosiaan loma loppui, ilman kosintaa. Mutta enpä tuosta stressiä ota. Paras, että tuo miettiin rauhassa mitä tekee...

Olispa ihanaa päästä sormuskaupoille... Oon netistä salaa ihaillut kalevala-korun sonetti ja elegia-sormuksia ja visioinut jo, että sellaisen haluaisin... :ashamed:

Kaapo ovistestit on kyllä mullakin helpottaneet elämää. Oon jotenkin niin kontrollifriikki, että haluan tietää koko ajan mikä on tilanne. Siks mittaan lämpöjä n. kp10 alkaen ja sitten oon tikutellut ovista, joskin se on vähän vaikeaa ollut, kun kierron pituus on ollut mitä sattuu. Ja tässä kierrossa ovis yllättikin viikon verran etuajassa (kaiketi) ja tikutus meni hukkaan... Tilasitko mammaksilta vai mistä? Raportteja siis odotellessa. B)
 
Cladoceran sulla sit sama maku ;) muistaakseni eilen näytin just sitä elegiaa (ja toinen ehkä se trio mut saa nähdä mitä vastaan tulee) :LOL: No joskos se miehes yllättäs sut kun sitä vähiten odotat. Mä jotenkin ajattelin et kai tuo sit kosii kun on plussa testissä tai jotain :) Ja meillä oli kans et mies kosii (tosin uhkailin että seuraavana karkauspäivänä sit kosin :LOL: )
 
Tilasin kotitesti.fi:stä. En oikein tienny mistä olis pitäny tilata ja mitä. Tilaisin sellasen setin, jossa on 21 ovulaatiotestiä ja 3 raskaustestiä. (huom. oon aika pessimisti tärpin suhteen). Ne taitaa kaikki olla sellasia liuskatestejä. Olen kylläkin liuskoja vältellyt, kun niistä viivanpaikoista niin paljon puhutaan... mutta nyt raha ratkas. Puikot oli niin paljon kalliimpia, etten edese harkinnnut niitä. Huomennahan se saattais jos tulla, mutta en oo reissukodissa niitä vastaanottamassa, joten ensi viikolla sitten saan ne. milloin niitä pitäis alkaa käyttää, kun kierrot on ollu 30-50-28?? No kaipa niissä ohjeet on mukana.
 
mä ajattelin alka aovista testaamaan siinä kp 10 vaiks kierrot on nyt heitelleet (no tasoittumaan päin enää parillapäivllä heitelly) nyt en muista olikohan 13 vai 14 kun tuli plussa, kun vaan tarpeeksi ajoissa tetsaa ;) et saa ensin sen negankin niin tietää millon se eka plussa siihen tulee. Ja ainakin mulla oli hyvät ohjeet mukana :) tsemppiä testailuun!
 

Yhteistyössä