Hakutulokset

  1. E

    Minkä ikäisenä ootte jättäny lapsen eka kerran yökylään?

    Meillä esikoinen oli 1v ekan kerran yöhoidossa. Aikaisemminkin olisin voinut antaa jos olis ollu kuka ottaa... muoks. ja toinen lapsi oli hmm... 7kk (?) kun päästiin kahdestaan viikonloppureissuun...
  2. E

    Aivan sairaan hyvä suklaakakku, valmista alle 10 minuutissa!!

    Uskaltaisko kokeilla niin et laittas joulun ällö-konvehteja murskattuna sekaan? :D
  3. E

    Kumpi on pahempi? Korvike vai nikotiinimaito?

    Mun mielipide on nikotiinimaito. Korvikkeessa kun en näe mitään "pahaa". =) Alkoholi/nikotiinikysymykseen vastaisin, että 1 olut vastaan 1 tupakka; tupakka pahempi.
  4. E

    Veikatkaa kuvan perusteella kiloja kun senttejä on 160

    No musta ainaki 10 kiloa pienempi eli veikkaan 52?
  5. E

    läskin sulattajat viikko 18

    62,5kg eli -1,5kg!! :D Ompa kumma ku ei tullu plussaa vaikka niin antaumuksella mässäsin joulun :) tosin tässähän on tiputus kahden viikon ajalta kun en muistanu viime viikolla, mutta KUITENKI :D happyyyyy :flower:
  6. E

    Läskin sulattajat viikko 17

    Mä en muistanut käydä aamulla vaa'alla! Siirrän ens viikkoon, plussaa takuulla tiedossa nyt kun jouluruuat vie voiton, ei kyllä ole aikomustakaan tarkkailla ruokavaliota nyt jouluna :kieh: Hyvää joulun odotusta kaikille! :flower:
  7. E

    Läskin sulattajat viikko 16

    64,0kg, eli -500g :) :)
  8. E

    Tyttö hädissään demissä, äiti kadonnut!

    toivottavasti kaikki ok :'(
  9. E

    Mielenkiinnosta kysyn, te joilla ei ole varaa laittaa edes pariakymppiä lapsen lahjaan, mikä on ajanut tähän tilanteeseen?

    Me ostettiin kummallekki lapselle tasan yhdet paketit per naama+1 yhteinen... Kaikkiin lahjoihin (kummilapset,vanhemmat jne) upposi parisen sataa ?. Tiedän että lapset tulee saamaan monta pakettia kummeilta,mummeilta ja muilta. Mitäpä turhaan törsäämään satoja euroja!
  10. E

    Läskin sulattajat viikko 15

    Ja tavoitteeksi olen ottanut sen, että paino alkaa numerolla 5... 56 olis sopiva :)
  11. E

    Läskin sulattajat viikko 15

    Moikka taas! Saanko liittyä jälleen joukkoon? :) Olin aikaisemmin mukana täällä, pidin vähän taukoa tässä ja nyt taas motivaatio palannut :) Eli lähtöpaino oli 80kg (pituus 160cm). Olen käynyt tiistaisin vaa´alla, eilen näytti 64,5kg.
  12. E

    Läskin sulattajat viikko 50

    Hei. Olemme olleet reissussa tän viikon joten ei ole tullut käytyä täällä saatika puntarilla! Mä pidän vähän paussia ja tulen tässä syksymmällä takasi ja alan taas tsemppaamaan kunnolla :)
  13. E

    Läskin sulattajat viikko 49

    Heippa. +200g, oon NIIIIIN pettyny! 68,4 siis paino. Mulla kyllä menkat just alko, että pitäiskö laittaa sen piikkiin..? :whistle:
  14. E

    Läskin sulattajat viikko 48

    Heissan! Paino oli tänä aamuna 68,2, eli -1,1kg pudotusta. :)
  15. E

    Läskin sulattajat viikko 46

    -500g eli 68.5kg!
  16. E

    Läskin sulattajat viikko 45

    Detox-kuurin alotin, slim sen jälkeen. Kokeillaan kokeillaan... :laugh:
  17. E

    Läskin sulattajat viikko 45

    -700g, eli paino nyt 69,0kg =)
  18. E

    Läskin sulattajat viikko 45

    Ilmoittelen painoni taas huomenna, jäänyt päälle tuo tiistai-aamun punnitus. Jos vain sopii? =)
  19. E

    Läskin sulattajat viikko 44

    Onks kukaan kokeillu noita kehon puhdistuskuureja..? Mä hömppä menin tilaamaan tuollasen detox-kuurin ja siihen sen toisen, slimin... saa nähä miten käy :D
  20. E

    Läskin sulattajat viikko 44

    Heissan! -300g eli 69,7kg oli paino. Mun tavote on painaa 60kg :)

Yhteistyössä