Läskin sulattajat viikko 50

Luoja että nää menkka viikot on rasittavia!!! Alkuviikosta paino humpsahti melkein 2 kiloa ylöspäin |O ja nyt se sitten tietty on melkein laskenu sen verran... En ymmärrä, mistä tuo heittely johtuu?!?!? Saa nähä miltä maanantaina vaaka näyttää jos vaikka ois jotain oikeesti tippunutkin...
 
Kyy
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Bitch:
Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Bitch:
86,5kg,teidän on pakko tsemppaa mua :/
No onhan se edes 200g alaspäin! Kova tsempitys nyt vain päälle, en viikolla sun luku alkaa 84:lla, eikös? :D
Ei,vaan se oli +800g ylöspäin :x
Mites mä nyt niin väärin sen tuosta katsoin? No, ensi viikolla sit alkaa luku 85:llä! :D Siinä hyvä tavoite!
 
AnniHelena71harmaana
Tää on ollut aika hyvä viikko, varmaan noin -1kg tuloksen voin ilmoittaa seuraavana maanantaina ellei PMS-turvotus iske ennen sitä. Olen tehnyt arkiruokaa perheelle keventäen reseptejä oikein reilusti kasviksilla- esim. bolognese kastikkeeseen vain vähän jauhelihaa ja enimmäkseen kesäkurpitsaa, samoin chili con carneen- ei muuten ole mitään eroa maussa :)

Semmoista gallupin tynkää esitän tässä, että te jotka olette olleet mukana alusta asti (kohta vuosi kun vko 50 menossa?), niin paljonko paino on pudonnut 50 viikon aikana kokonaisuudessaan? Itse aloittlein tässä tammikuussa.
 
Olemisen riemu
Kirjoitan mun painon tähän vanhaan ketjuun koska olen sen iltapäivään mennessä kuitenkin unohtanut. Painoa on nyt 61,5kg. Liityin Painonvartijoihin ja pisteiden laskeminen alkaa tänään. Tai alkoi jo :D.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Olemisen riemu:
Kirjoitan mun painon tähän vanhaan ketjuun koska olen sen iltapäivään mennessä kuitenkin unohtanut. Painoa on nyt 61,5kg. Liityin Painonvartijoihin ja pisteiden laskeminen alkaa tänään. Tai alkoi jo :D.
Pisteiden laskeminen alkoi koska luulin että tänään on maanantai :headwall: . Kotiäidin aivosumu iski.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tuhmahauva:
Voi kiesus! Saa nähä mitä vaaka huomenna näyttää... aamupala oli pekonia ja pekonin rasvassa paisttua paahtoleipää :p Törkeen hyvää ja törkeen epäterveellistä :saint:
No ei suju täälläkään taas :) Mistä vatusta saisin kipinän ja nimenomaan siihen, että se paino putoisi, eikä pysyisi samana?
 
En löytänyt viikko 51:lle pinoa joten jatkan tähän.

Vaaka näytti 62,8kg joten miinusta -900g. Ihan hyvä tulos, olisi voinut olla hieman enemmänkin mutta la-iltana retkahdin hieman ja herkuttelin esikoisen kanssa Suffeli-puffeilla- ja vasta jälkeen päin katsoi pussin kylkeä, miten niissä voi olla niin tautisesti kaloreita (koko pussi on melkein 700 !), nehän on puoliksi ilmaa... B)
 
Kiitos! Kyllhän teillä muillakin näkyy lähes kilon pudotuksia, hienoa!! Mulla on näköjään aineenvaihdunta vilkastunu kun en muuta tee kun juoksen ja vähän katon syömisiä (siis oikeesti vähän, viikonloppunakin meni herkkuja kun oli pojalla juhlat, ja ens viikonloppuna uudelleen)

Missäköhän Terapian Tarpeessa ja meidän tuore pino?!?!?
 

Yhteistyössä