Pullunkainen
Pääsiskö mukaan? Lähtöpaino 84kg ja tiputettavaa olisi vähintäänkin 15 kiloa. Mieluiten jopa 20.
Tänks .Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:Onnea uudesta luvusta Hienolta näyttää sun pudotus :flower:Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:78 kg tasan.
Viime viikolla jäi ilmoittamatta, kun painon suhteen tapahtui ihan kummia, mutta nyt näyttäisi vakiintuneen tuohon taas.
No onhan se edes 200g alaspäin! Kova tsempitys nyt vain päälle, en viikolla sun luku alkaa 84:lla, eikös?Alkuperäinen kirjoittaja Bad Bitch:86,5kg,teidän on pakko tsemppaa mua :/
Ei,vaan se oli +800g ylöspäin :xAlkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:No onhan se edes 200g alaspäin! Kova tsempitys nyt vain päälle, en viikolla sun luku alkaa 84:lla, eikös?Alkuperäinen kirjoittaja Bad Bitch:86,5kg,teidän on pakko tsemppaa mua :/
Mites mä nyt niin väärin sen tuosta katsoin? No, ensi viikolla sit alkaa luku 85:llä! Siinä hyvä tavoite!Alkuperäinen kirjoittaja Bad Bitch:Ei,vaan se oli +800g ylöspäin :xAlkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:No onhan se edes 200g alaspäin! Kova tsempitys nyt vain päälle, en viikolla sun luku alkaa 84:lla, eikös?Alkuperäinen kirjoittaja Bad Bitch:86,5kg,teidän on pakko tsemppaa mua :/
Pisteiden laskeminen alkoi koska luulin että tänään on maanantai :headwall: . Kotiäidin aivosumu iski.Alkuperäinen kirjoittaja Olemisen riemu:Kirjoitan mun painon tähän vanhaan ketjuun koska olen sen iltapäivään mennessä kuitenkin unohtanut. Painoa on nyt 61,5kg. Liityin Painonvartijoihin ja pisteiden laskeminen alkaa tänään. Tai alkoi jo .
No ei suju täälläkään taas Mistä vatusta saisin kipinän ja nimenomaan siihen, että se paino putoisi, eikä pysyisi samana?Alkuperäinen kirjoittaja Tuhmahauva:Voi kiesus! Saa nähä mitä vaaka huomenna näyttää... aamupala oli pekonia ja pekonin rasvassa paisttua paahtoleipää Törkeen hyvää ja törkeen epäterveellistä :saint:
wau! hienoa!Alkuperäinen kirjoittaja Tuhmahauva:Onks meille uutta pinoa vai laitetaanko tänne painot? Mulla 97.7 eli miinusta 1,1 kiloa!!!
*aaltoja*
Uusi ketju Laita sinne tiedot..tätä ketjua en seuraaAlkuperäinen kirjoittaja juuei:73,7 kg eli pudotusta 0,8 kg
TUota pitikin kysymäni, että tuleeko joka viikko uusi ketju vai jatketaanko tähän samaan?