Läskin sulattajat viikko 44

Kyy
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Mulla on paino 95kg eli noussut 500g. :snotty: :kieh: Mutta mä puolustaudun sillä, että juhlin lauantaina synttäreitäni ja tuli nautittua "vähän" alkoholia. :whistle: :xmas:
Ihan hyvä puolustus! :D Kyllähän synttäreitä pitää juhlia! Ja pienihän toi nousu siihen nähden on!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Mulla on paino 95kg eli noussut 500g. :snotty: :kieh: Mutta mä puolustaudun sillä, että juhlin lauantaina synttäreitäni ja tuli nautittua "vähän" alkoholia. :whistle: :xmas:
Ihan hyvä puolustus! :D Kyllähän synttäreitä pitää juhlia! Ja pienihän toi nousu siihen nähden on!
joo pieni nousu - ja se bileturvotus kyllä häviää pian. mullahan nousi polttareiden jälkeen paino kaksi kiloa mutta lähti ne kilotkin sitten viikossa, onneksi. mutta tulipahan huomattua miten hallaa tekee mässytys, alkoholi ja krapulamässytys :whistle:
 
Minäkin voisin liittyä mukaan jos vaan vielä mahtuu?Olen koko ikäni taistellut painon kanssa ja nyt tuli viimeinen piste eli läskit lähtee nyt! Pituutta siis 174 cm ja painoa 108,9 kg tänä aamuna. Olisin erittäin tyytyväinen jos pääsisin edes sinne 80 kg :)
 
Lista taas päivitelty,sanokaa jos jotain jäi välistä :wave:

Mä meinasin,että jos tt suostuu niin voisi hän ensi viikosta lähtien päivitellä läskin sulattajia toistaiseksi =)
Mulla kun on tässä jossain vaiheessa se muutto ja nettikin pimenee hetkeksi,ennenkuin saan sen auki sitten sinne uuteen asuntoon,niin ei ole mahiksia nyt päivitellä ja tekemistäkin riittää :snotty:
Mutta sitten kun kaikki on ok,niin haluan palata takaisin päivittäjän rooliin,mulla on palava halu tiputtaa paino normaaliin ennen ensi kesää ja tarvitsen siihen teidän tukeanne :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Lista taas päivitelty,sanokaa jos jotain jäi välistä :wave:

Mä meinasin,että jos tt suostuu niin voisi hän ensi viikosta lähtien päivitellä läskin sulattajia toistaiseksi =)
Mulla kun on tässä jossain vaiheessa se muutto ja nettikin pimenee hetkeksi,ennenkuin saan sen auki sitten sinne uuteen asuntoon,niin ei ole mahiksia nyt päivitellä ja tekemistäkin riittää :snotty:
Mutta sitten kun kaikki on ok,niin haluan palata takaisin päivittäjän rooliin,mulla on palava halu tiputtaa paino normaaliin ennen ensi kesää ja tarvitsen siihen teidän tukeanne :hug:
Suostun tietty :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Lista taas päivitelty,sanokaa jos jotain jäi välistä :wave:

Mä meinasin,että jos tt suostuu niin voisi hän ensi viikosta lähtien päivitellä läskin sulattajia toistaiseksi =)
Mulla kun on tässä jossain vaiheessa se muutto ja nettikin pimenee hetkeksi,ennenkuin saan sen auki sitten sinne uuteen asuntoon,niin ei ole mahiksia nyt päivitellä ja tekemistäkin riittää :snotty:
Mutta sitten kun kaikki on ok,niin haluan palata takaisin päivittäjän rooliin,mulla on palava halu tiputtaa paino normaaliin ennen ensi kesää ja tarvitsen siihen teidän tukeanne :hug:
Suostun tietty :)
Hyvä juttu :D
Mä palaan sitten joskus kehiin,mutta eiköhän me olla sitä ennen yhteyksissä =)
 
Kooste maanantailta

Kuidut yhteensä 4 grammaa (jopas on paljon :D)
Kasvikset ja marjat -
Liikuntaa 1h 9 minuuttia
Liikuntasuorituksia 2
Liikunnalla kulutetut kalorit 600

Hiilarit 95, proteiinit 109, rasva 55 gr

Vajetta yhteensä 622 (ruoka)+600(liikunta) =1222 Kcal

Kooste tiistailta

Kuidut yhteensä 29,5 grammaa
Kasvikset ja marjat 152
Liikuntaa 1h 1 minuuttia
Liikuntasuorituksia 2
Liikunnalla kulutetut kalorit 311

Hiilarit 131, proteiinit 120, rasva 61 gr

Vajetta yhteensä 1053 (ruoka)+311(liikunta) =1364 Kcal
 
vieras
onko täällä muita jotka on kilo klubissa? ootteko laittanu tietoja sinne tavote-kohtiin? mistä mittaatte sen vyötärönympäryksen siihen? kapeimmalta kohdalta,vai siitä mistä eniten haluaa tulosta? :D *sori ku tungen tähän*
 
Kyy
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:
paino on pysyny samassa,ja mulla asustelee tuola mahassa vuokralainen,ja jos kaikki menee hyvin hän siellä asuu vielä tovin :D niin multa tuskin on tuloksia odottettavissa,yritän vaan että ylimääräistä ei paljoa tule...
Onnea! :flower: Sähän voit nyt keskittyä siihen ettei kauheesti ylimääräistä kertyis raskauden aikana. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:
paino on pysyny samassa,ja mulla asustelee tuola mahassa vuokralainen,ja jos kaikki menee hyvin hän siellä asuu vielä tovin :D niin multa tuskin on tuloksia odottettavissa,yritän vaan että ylimääräistä ei paljoa tule...
Onnea! :flower: Sähän voit nyt keskittyä siihen ettei kauheesti ylimääräistä kertyis raskauden aikana. :D
kiitos.joo tähän mä aattelin keskittyäkin,voin tehä väli infoja miten oon onnistunu :D
 

Yhteistyössä