Läskin sulattajat viikko 44

Mä en ole edes uskaltautunu vaakalle tällä viikolla. Oon vähän pitäny oikeestaan semmosta tasannevaihetta kun sain ton ekan merkkipaalun täyteen ensiviikolla aloitan tiukan karppiruokavalion ja pyrin ketoosiin joten Longchamp ei punnitse itseään tällä viikolla |O
 
KaisaPeikko
Alkuperäinen kirjoittaja Raidakas defliini:
meillä ois nyt viikonloppuna ehkä lapsivapaata. mitähän sitä keksisi? kun yleensä mennään terassille ja syömään oikein kasa herkkuja :whistle:
Mäkin olen menossa festareille ja ne ruokakojut ja olutalueet :/ Onko kellään vinkkejä miten selvitä mahd. vähällä painonnousulla? :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja KaisaPeikko:
Alkuperäinen kirjoittaja Raidakas defliini:
meillä ois nyt viikonloppuna ehkä lapsivapaata. mitähän sitä keksisi? kun yleensä mennään terassille ja syömään oikein kasa herkkuja :whistle:
Mäkin olen menossa festareille ja ne ruokakojut ja olutalueet :/ Onko kellään vinkkejä miten selvitä mahd. vähällä painonnousulla? :)
joo ei me saada lapsia hoitoon, että ärsyttää |O

ota festareille omia eväitä mukaan? siis omenaa jne? mun on ainakin helpompi väistää sudenkuopat kylläisenä. jos käyn uimassa, otan ompun ja vettä mukaan koska muuten helposti kävelen kauppaan ostamaan suklaapatukan tai kaksi :ashamed:

mutta nautit festareista, niitä on sen verran harvoin :D
 
Auttakaa laihuttajat
Mulla on jäänyt herkkujen syönti täysin päälle juhannuksesta. Joten tarvisin motivaatiota taas jatkaa uurastusta. Lähden usein lenkin sijasta jäätelökioskille tms. kun pitäisi LIIKKUA! Syön ja syön syön ja syön. Mitenkä aloittaa taas laihis? Jättää kerralla herkut pois vai mitenkä te olette onnistuneet?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Ja jos tt voisi päivitellä päivittämättömät jutut tästä ketjusta ens viikon ketjuun niin olis hyvä juttu :snotty:
Mä en tästä ketjusta enää päivitä uuteen ketjuun tämän viikon maanantain pudotuksia, koska ei ole mitään järkeä, menee sekaisin sitten taas koko homma...

Laitan illalla tai huomenna uuden ketjun ja punnituspäivänä maanantai ja ihmiset saavat ilmoittaa pudoneen painonsa tämän viikon maanantain tuloksista, vaikka siis kaikkien ihmisten painoja ei ole tähän ketjuun merkitty?

Ymmärsitköhän :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Ja jos tt voisi päivitellä päivittämättömät jutut tästä ketjusta ens viikon ketjuun niin olis hyvä juttu :snotty:
Mä en tästä ketjusta enää päivitä uuteen ketjuun tämän viikon maanantain pudotuksia, koska ei ole mitään järkeä, menee sekaisin sitten taas koko homma...

Laitan illalla tai huomenna uuden ketjun ja punnituspäivänä maanantai ja ihmiset saavat ilmoittaa pudoneen painonsa tämän viikon maanantain tuloksista, vaikka siis kaikkien ihmisten painoja ei ole tähän ketjuun merkitty?

Ymmärsitköhän :D
Sopii =)
 

Yhteistyössä