Läskin sulattajat viikko 46

AnniHelena71........162 cm...LP 76 kg.....NYT 62,5kg..+-0g

Barbapapa..................173 cm...LP 70 kg................................UUSI

Bad Virgin........164cm......LP 92kg.......NYT 85,7kg...+700g

Black Dahlia.....162cm......LP 88,2kg.....NYT 78,5kg..-1,8kg

chrissy.....................162cm......LP 104,5kg..NYT 97,6kg..-1kg

Cruella DeVille....178cm......LP 86kg..NYT 80,3kg...-900g

elisanni.............160cm....LP 80kg....NYT 68,5kg...-500g

Endless Sacrifice.....158 cm...LP 71,6 kg.....NYT 72,0 kg.... -200 g

Harmaa idiootti...158cm...LP 76.3kg.NYT 69,5kg..-900g

Hellga......................178cm....LP 90,7kg.........NYT 84,3kg..-700g

HeviäPRKLE.....170cm....LP...............NYT 74,1kg..-600g

Huvitutti.......................170 cm...LP 70,0 kg...........................UUSI

keijukainen......175cm...LP 87kg......NYT 75,8kg..-300g

Kenguru ja ruu..160cm LP91.2kg...NYT 90,3kg..-400g

kinuski..........................162cm..LP 80kg(-15kg)NYT 72,5kg..-1,1kg

kisumisu83................170cm..LP100kg........NYT 98,1kg....-2,9kg

Kuuden Äiti...............166cm..LP 82Kg.........NYT 70Kg....UUSI

laihduttelija...............158cm..LP 63,5kg.....NYT 61,5kg..UUSI

LisaMarie..................162cm...LP 77,4kg.....NYT 75,9kg.....-500g

Longchamp...182 cm...LP 124 kg...NYT 105,5kg....-1kg

Mahakas......................152 cm...LP 56,1 kg... NYT 55,6 kg...+300 g

mammamammutti.......160cm..LP 90kg...........................UUSI

Manta76...........180 cm...LP103,3 kg..NYT 89,9kg.+100g

mapsus.......................169,5cm....LP 80,4kg....NYT 79,4kg...-1kg

merileijona..................161cm...LP 73,8kg........NYT 76,4kg..+200g

Meritähti......................173 cm...LP 79,3... NYT 80,2 kg... -100 g

mia.............................160cm..LP 67,2kg(50-55)NYT66,2kg..-1kg

Minde..............161cm....LP78kg-tv55kg.NYT61,8kg..-200g

Musupulla........166cm..LP 86,7kg.......................NYT 85,6 kg......-1,1kg

Muurarin Vaimo.............168 cm...LP 69,7 kg ..NYT 65,5kg...-1,1kg

Nanna06......................164 cm...LP 58 kg...............................UUSI

nanna81........................169cm..LP 75kg...NYT 69,9kg......-1,1kg

Nepsutin.........................173cm...LP 84kg....NYT 84kg...-500g

Nimra...............................156cm..................LP n.99kg..........UUSI

nti hulina.............162cm..LP84kg(68)....NYT 78,1kg..-900g

nuusa..................174cm..LP108,9kg(80).......NYT 107,8.......-1,1kg

nöppönen..............................................NYT -10kg.....+-0

paula-a........................162cm....LP 89kg............................. .UUSI

Pepsukka81.................170kg.....LP 86kg...NYT 80,3kg....-2,8kg

Piipi Pöppiäinen..................-20-30kg.NYT-11,9 kg..+-0

piita-75.............163cm.....LP 76kg...NYT 66,6kg....-800g

Pinki..................168cm.....LP 96,8kg....NYT 80,5kg...UUSI

PipariSuu.....................173 cm...........................................UUSI

Putkiradio.........158cm.....................NYT 56,2kg....-200g

poikien äitivm80...162cm.LP 66 kg..TV -7kg.NYT65kg..-500g

pojat03ja08.................175cm....LP 87 kg... NYT 85,1 kg.... -400 g

Raidakas defliini....168cm....LP 95,2kg..NYT 83,8kg...-600g

samperi......................170 cm.....LP 78kg...NYT 75,5kg... +-0kg

Scarlett O Harava.168 cm...LP 100 kg... NYT 95kg... +500g

Sörhis................165 cm.. LP 96,0kg...NYT 80,5kg...-500g

T-bird..............................LP60,4kg..............................U USI

terapian tarpeessa......alk. 1.10....NYT-6,8kg...+400g

Tinderella81....................160 cm...LP 84,0 kg.....NYT 73kg

Tuhmahauva......................LP 102,2kg..NYT 102,2kg..+2,2kg

turilas ja jäärä................160cm....LP106kg....NYT104,8kg...-1,2kg

Turkilmas............175 cm...LP 110kg...NYT 98,3kg ..-1,1kg

TursKatti.....................................NYT 88,2kg.......-400g

tyttö-nen...................161cm.....LP 75kg tv-10kg.NYT 75kg.....+-0

ultima thule..............155cm....LP 63kgT-8kg.....NYT 61,5kg..-1,5kg

vaimo-82........................................................... NYT 76kg.....UUSI

Venefica..................163cm.......LP 82kg................................UUSI.

Olemisen riemu.154cm....LP 59,4kg...NYT 60,5kg..+1,2kg

Viivi-85.........................165 cm.....LP 76,6 kg...NYT 68,4 kg... +/- 0 g

Vinku-iita..........................................................-15kg.. ...............UUSI

Åboriginal...168 cm...LP 74 kg.....NYT 68,3 kg.... -700g

Öökkänä.........170 cm....LP 95,4 kg..NYT 78,4kg... +-0g
 
nainen
en kuulu näille listoille,mut harmittaa ku on kuntoiluinnostus hävinnyt kokonaan.Kuukausi mennyt melkein ilman liikuntaa ja ysön mitä sattuu...
Pitäis saada innostus takaisin.
 
:'( :ashamed: :snotty: |O

Aamulla vaaka näytti 102,2 eli sen mistä kuukausi sitten lähdettiin!!!! Miten voi viikossa tulla noin paljon!!!! Mä en ala... Nyt loppu. Mä lopetan syömisen. Ainakin hiilareitten. Juon vaan kahvia ja hengitänkin vaan toisella keuhkolla...
Nyt oikeesti on semmonen ranteet auki olotila että ei pahempi vois olla. Ja kun en ole mielestäni edes herkutellu, mansikoita poimittiin eilen ja niitä sit syötiin mutta ei kai sen takia paino nouse yli 2 kiloa!?!?!?
 
Mä jätän itseni tänään punnitsematta,koska edellinen viikko meni niiiiiiiiiin perseelleen kuin olla ja voi :saint:
Painoa ei liiemmin ole tullut,mutta ei sitä kyllä sillä mässäilyllä lähtenytkään :headwall:
Paprican ristiäiset on 2vk päästä ja mun On saatava pudotettua pari kiloa siihen mennessä :kieh:
Pitää vissiin ostaa se nuttriletin 5päivän tehokuuri alkuun ja siitä sitten keventää ruokavaliota muuten :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tuhmahauva:
:'( :ashamed: :snotty: |O

Aamulla vaaka näytti 102,2 eli sen mistä kuukausi sitten lähdettiin!!!! Miten voi viikossa tulla noin paljon!!!! Mä en ala... Nyt loppu. Mä lopetan syömisen. Ainakin hiilareitten. Juon vaan kahvia ja hengitänkin vaan toisella keuhkolla...
Nyt oikeesti on semmonen ranteet auki olotila että ei pahempi vois olla. Ja kun en ole mielestäni edes herkutellu, mansikoita poimittiin eilen ja niitä sit syötiin mutta ei kai sen takia paino nouse yli 2 kiloa!?!?!?
Minkälaista muuta sapuskaa olet menneellä viikolla napostellut?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja Tuhmahauva:
:'( :ashamed: :snotty: |O

Aamulla vaaka näytti 102,2 eli sen mistä kuukausi sitten lähdettiin!!!! Miten voi viikossa tulla noin paljon!!!! Mä en ala... Nyt loppu. Mä lopetan syömisen. Ainakin hiilareitten. Juon vaan kahvia ja hengitänkin vaan toisella keuhkolla...
Nyt oikeesti on semmonen ranteet auki olotila että ei pahempi vois olla. Ja kun en ole mielestäni edes herkutellu, mansikoita poimittiin eilen ja niitä sit syötiin mutta ei kai sen takia paino nouse yli 2 kiloa!?!?!?
Minkälaista muuta sapuskaa olet menneellä viikolla napostellut?
Ihan samaa perusruokaa mitä tähänkin asti. Aamulla puuroa, töissä salaatti/joku valmiskeitto tai puuroa taas ja illalla ihan peruskotiruokaa... Jossain taas kusee, varmaan yöllä käyn unissani syömässä... EI auta kun taas kiristää vaan itsekuria! Tiedätte varmaan vitutuksen määrän miltä nyt tuntuu...
 
*ilmoittautuu*

Paino näytti aamulla *rummutusta*

88.2 kg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mahtavaa, upeeta!!! |O |O

Tuhmahauva, mulla paino sahas edestakasin vähän aikaa ja sit lähti laskuun..

Nytkin on lähteny vähän ja vaan sen takia kun oon päässy lenkille parina päivänä, isännän työvuorojen takia..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tuhmahauva:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja Tuhmahauva:
:'( :ashamed: :snotty: |O

Aamulla vaaka näytti 102,2 eli sen mistä kuukausi sitten lähdettiin!!!! Miten voi viikossa tulla noin paljon!!!! Mä en ala... Nyt loppu. Mä lopetan syömisen. Ainakin hiilareitten. Juon vaan kahvia ja hengitänkin vaan toisella keuhkolla...
Nyt oikeesti on semmonen ranteet auki olotila että ei pahempi vois olla. Ja kun en ole mielestäni edes herkutellu, mansikoita poimittiin eilen ja niitä sit syötiin mutta ei kai sen takia paino nouse yli 2 kiloa!?!?!?
Minkälaista muuta sapuskaa olet menneellä viikolla napostellut?
Ihan samaa perusruokaa mitä tähänkin asti. Aamulla puuroa, töissä salaatti/joku valmiskeitto tai puuroa taas ja illalla ihan peruskotiruokaa... Jossain taas kusee, varmaan yöllä käyn unissani syömässä... EI auta kun taas kiristää vaan itsekuria! Tiedätte varmaan vitutuksen määrän miltä nyt tuntuu...
Ensi viikolla on sullakin parempi lukema puntarilla,punnitsetko sä ittesi heti herättyäsi?
Ja muista välttää turhaa suolaa =)
 
No joo, lähes heti. Vessassa käytävä että edes ne vähäiset tippuu :whistle:

Joo, tää on nyt kunnon tsemppi viikko ja suolan jätän kans pois. Manasin jo aamulla että syön pelkkää puuroa 3 kertaa päivässä ihan kuiviltaan mutta en varmaan ihan siihen pysty... HIilarit pannaan, kokeilen kevyesti karppaamista. Tää on vaan niiiiiiiiin vittumaista puuhaa tää painon pudotus, mutta kyllähän työ sen tiiätte. Pitempää lenkkiä kai alettava tekemään, hölkkään lähes joka ilta(viime viikolla oli lepopäiviä kun poskiontelotulehdus vähän väsähdytti) 45min-1 tunti...
 
Kyy
Heips, ilmoittaudun mutta en punnitse tänään. Viikonloppuna oli ne kaverin häät ja siellä tuli sit juhlittua kunnolla ja syötyäkin. Tosin ei mitenkään älyttömästi kun ruuat loppuivat kesken, mutta kuitenkin söin ja sehän näkyy kun en moneen viikkoon ole muuta kuin niillä pusseilla mennyt. Että ensi viikolla sitten taas puntariin!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tuhmahauva:
:'( :ashamed: :snotty: |O

Aamulla vaaka näytti 102,2 eli sen mistä kuukausi sitten lähdettiin!!!! Miten voi viikossa tulla noin paljon!!!! Mä en ala... Nyt loppu. Mä lopetan syömisen. Ainakin hiilareitten. Juon vaan kahvia ja hengitänkin vaan toisella keuhkolla...
Nyt oikeesti on semmonen ranteet auki olotila että ei pahempi vois olla. Ja kun en ole mielestäni edes herkutellu, mansikoita poimittiin eilen ja niitä sit syötiin mutta ei kai sen takia paino nouse yli 2 kiloa!?!?!?
Mä kävin viikonlopun rilluttelee ni tuloksena oli 4 kiloo nestettä,jotka lähti sit viikon ruokavaliolla
 
Koostetta viimeviikolta:

Liikuntaa 7 liikuntakertaa
Liikuntaa tunteina 4h 35min
Liikunnalla kulutetut kalorit 2300 Kcal

Muita kaloreita en jaksanu laskea loppuviikosta, joten taidan jättää taas vähäksi aikaa muut kalorit laskematta, paitsi liikuntakalorit.

Tsemppiä kaikille tulevaan viikkoon!
 
Liikuntaa tänään:

Kävelylenkki 35 minuuttia (kaloreita paloi noin 200
Zumbaa 33 minuuttia ( kaloreita paloi noin 300) tosin sykemittarin mukaan 40 :LOL:
Kuntopyörää 13,5 minuuttia, kaloreita paloi 200

Kyllä tuo zumba pistää hien virtaamaan tosissaan, eikä tuo kuntopyöräsessiokaan mikään kevyt ollut...

Mua sitten risoo välillä tuo kiloklubin käyttäminen, kun pitää säätää ja säätää ja stressata ne syömiset sinne, punnita ja laskea :kieh:

Ajattelinkin, että josko paino jumittaa sen takia, kun otan niin tosissaan sen merkkaamisen? Eli kaikki on oltava just eikä melkein siellä...kait sillä voi olla osasyy painon jumittamiseen, jos se on välillä NIIN vastenmielistä ja pakonomaista?

Ajattelin taas vaihteeksi sanoa näkemmiin kiloklubille ja koittaa ilman sitä=ilman stressiä :D
 
Kun nyt vihdoin ja viimein olisin saanut tulla kertomaan, että paino on pudonnut ja että on kova tsemppi päällä, niin kuinkas sitten kävikään...tein plussatestin.

Pudotan kyllä vielä painoa mutta varmaan sitten ihan hissuksiin, joten mut saa poistaa listalta.

Tsemppiä teille muille!
 
Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Kun nyt vihdoin ja viimein olisin saanut tulla kertomaan, että paino on pudonnut ja että on kova tsemppi päällä, niin kuinkas sitten kävikään...tein plussatestin.

Pudotan kyllä vielä painoa mutta varmaan sitten ihan hissuksiin, joten mut saa poistaa listalta.

Tsemppiä teille muille!
Onnea plussasta :flower: , poistin sut listalta ja tervetuloa sitten noin vuoden kuluttua uudelleen :D
 
Kyy
Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Kun nyt vihdoin ja viimein olisin saanut tulla kertomaan, että paino on pudonnut ja että on kova tsemppi päällä, niin kuinkas sitten kävikään...tein plussatestin.

Pudotan kyllä vielä painoa mutta varmaan sitten ihan hissuksiin, joten mut saa poistaa listalta.

Tsemppiä teille muille!
Tsemppiä sullekin! Ja voithan nyt raskaudenkin aikana tarkailla sitä painoa, ettei kauheesti nousisi. :D

Ja BV:lle tsempit myös tuohon nutraukseen!
 

Yhteistyössä