Paljon makso?Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Mä ostin tänään nutriletin 5 päivän tehostartin,sain halvalla
Saas nähdä,mitä vaaka ens maanantaina näyttää :snotty:
Paljon makso?Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Mä ostin tänään nutriletin 5 päivän tehostartin,sain halvalla
Karhulan Robin Hoodissa maksoi 15?,oli puoleen hintaan kun päiväys menee tässä kuussa.Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:Paljon makso?Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Mä ostin tänään nutriletin 5 päivän tehostartin,sain halvalla
Onnea! Hyvin tippuu! Pysyt nyt vaan tiukasti siinä, etkä ota mitään ylimääräistä suuhun!Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Karhulan Robin Hoodissa maksoi 15?,oli puoleen hintaan kun päiväys menee tässä kuussa.Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:Paljon makso?Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Mä ostin tänään nutriletin 5 päivän tehostartin,sain halvalla
Päivitä tt mulle paino 85,7kg +700g,se oli eilen kun kävin vaa´alla.
Näkee siitten maanantaina paljon on paino tippunut.
Tänään aamulla paino näytti 84,9kg eli -800g päivässä
En ota Ilta on vaikein,mutta aamulla on kiva nousta puntarille =)Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:Onnea! Hyvin tippuu! Pysyt nyt vaan tiukasti siinä, etkä ota mitään ylimääräistä suuhun!Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Karhulan Robin Hoodissa maksoi 15?,oli puoleen hintaan kun päiväys menee tässä kuussa.Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:Paljon makso?Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Mä ostin tänään nutriletin 5 päivän tehostartin,sain halvalla
Päivitä tt mulle paino 85,7kg +700g,se oli eilen kun kävin vaa´alla.
Näkee siitten maanantaina paljon on paino tippunut.
Tänään aamulla paino näytti 84,9kg eli -800g päivässä
Mä jäin raskausaikana "kiinni" siitä keskimmäisestä arvosta, ja kumma kyllä kotona mittailtuani ei ollut häikkää missään =)Alkuperäinen kirjoittaja Tuhmahauva:BV siis meinaatko raskausajan diabeetikon vai ootko kans 1 tyyppiläinen? Mä olen nyt alkanu kevyesti karppaileen eli jätin leivät, pulalt ynnä muut viljat poies.... Maanantaita odotellessa :xmas: Meinasin että oisin lauantaina lähteny viihteelle mutta en taida ettei paino nouse... juoksen vaan terassien ohi pinkeissä trikoissani
Hyvä hyväAlkuperäinen kirjoittaja nöppönen:-12kg on tulos nyt ei meenaa muistaa tula päivitteleen tietoja kun pukaa noin muuten pitämään kiirettä. mut suunta on edelleen oikea