Läskin sulattajat viikko 46

Eikös se oo 30 pintaan se viiden päivän nutrilett? Mä en pystyny syömään ku sitä suklaa pirtelöä ja sit niitä kirkkaita keittoja :ashamed: Muut meinas tulla ylös...

Noh, tohon alkuviikon shokki painooni, vaikka ei keskellä viikkoa punnita niin tänä aamuna oli 100.2 eli joku kumma nestekertymä tais maanantaina vaivata... Katotaan mitä tuleva maanantai näytää, jos ois jo alle 100 kiloa, vois sitten karibian ja muumilaakson reissulle ostaa bikinit mukaan :LOL:

Miks mutuen tässä pinossa ei käy harmaat vittuilemassa meille meidän läskeistä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Mä ostin tänään nutriletin 5 päivän tehostartin,sain halvalla :whistle:
Saas nähdä,mitä vaaka ens maanantaina näyttää :snotty:
Paljon makso?
Karhulan Robin Hoodissa maksoi 15?,oli puoleen hintaan kun päiväys menee tässä kuussa.

Päivitä tt mulle paino 85,7kg +700g,se oli eilen kun kävin vaa´alla.
Näkee siitten maanantaina paljon on paino tippunut.

Tänään aamulla paino näytti 84,9kg eli -800g päivässä :D
 
Kyy
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Mä ostin tänään nutriletin 5 päivän tehostartin,sain halvalla :whistle:
Saas nähdä,mitä vaaka ens maanantaina näyttää :snotty:
Paljon makso?
Karhulan Robin Hoodissa maksoi 15?,oli puoleen hintaan kun päiväys menee tässä kuussa.

Päivitä tt mulle paino 85,7kg +700g,se oli eilen kun kävin vaa´alla.
Näkee siitten maanantaina paljon on paino tippunut.

Tänään aamulla paino näytti 84,9kg eli -800g päivässä :D
Onnea! Hyvin tippuu! Pysyt nyt vaan tiukasti siinä, etkä ota mitään ylimääräistä suuhun! :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Mä ostin tänään nutriletin 5 päivän tehostartin,sain halvalla :whistle:
Saas nähdä,mitä vaaka ens maanantaina näyttää :snotty:
Paljon makso?
Karhulan Robin Hoodissa maksoi 15?,oli puoleen hintaan kun päiväys menee tässä kuussa.

Päivitä tt mulle paino 85,7kg +700g,se oli eilen kun kävin vaa´alla.
Näkee siitten maanantaina paljon on paino tippunut.

Tänään aamulla paino näytti 84,9kg eli -800g päivässä :D
Onnea! Hyvin tippuu! Pysyt nyt vaan tiukasti siinä, etkä ota mitään ylimääräistä suuhun! :D
En ota :D Ilta on vaikein,mutta aamulla on kiva nousta puntarille =)
 
BV siis meinaatko raskausajan diabeetikon vai ootko kans 1 tyyppiläinen? Mä olen nyt alkanu kevyesti karppaileen eli jätin leivät, pulalt ynnä muut viljat poies.... Maanantaita odotellessa :xmas: Meinasin että oisin lauantaina lähteny viihteelle mutta en taida ettei paino nouse... juoksen vaan terassien ohi pinkeissä trikoissani :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tuhmahauva:
BV siis meinaatko raskausajan diabeetikon vai ootko kans 1 tyyppiläinen? Mä olen nyt alkanu kevyesti karppaileen eli jätin leivät, pulalt ynnä muut viljat poies.... Maanantaita odotellessa :xmas: Meinasin että oisin lauantaina lähteny viihteelle mutta en taida ettei paino nouse... juoksen vaan terassien ohi pinkeissä trikoissani :LOL:
Mä jäin raskausaikana "kiinni" siitä keskimmäisestä arvosta, ja kumma kyllä kotona mittailtuani ei ollut häikkää missään =)
Eli mulla ei ole diabetestä,onneksi,mutta muutaman kk päästä käyn vielä sokruarvoja mittaamassa.
Ja tuo ruokavaliohan on passeli ihan kaikille,sen avulla on hyvä tiputtaa painoa =)
 

Yhteistyössä