f
Tätä mäkin mietinAlkuperäinen kirjoittaja nti hulina:äiti on voinut liukastua kaatua joutunut sairalaan ja kun ei puhelin ole mukana niin ei pysty ilmoittaa
Tätä mäkin mietinAlkuperäinen kirjoittaja nti hulina:äiti on voinut liukastua kaatua joutunut sairalaan ja kun ei puhelin ole mukana niin ei pysty ilmoittaa
sillähän oli se koira mukana? ei kai se nyt sitä olis mukaan baariin ottanu...Alkuperäinen kirjoittaja +:voihan olla että meni paikalliseen yhteen oluselle...
no tuskin poliisi ainakaan mitään tekis jos pari tuntia ollu vasta kadoksissa.Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina:tytön pitäs kyllä soitella jo poliisille tai sairaalat läpi
jos kerta on alaikäsiä kotona kyllä poliisit alkaa etsiä ottaa tuntomerkit jneAlkuperäinen kirjoittaja vieras:no tuskin poliisi ainakaan mitään tekis jos pari tuntia ollu vasta kadoksissa.Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina:tytön pitäs kyllä soitella jo poliisille tai sairaalat läpi
kurja tilanne
(mut minkäikäsille tuo demi on suunnattu? mammatkin siellä palstailee vai? )
monesti siellä paikallisessa on koira kanssa mukana ihmisillä...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:toivotaan että olis törmännyt vaikka tuttavaan ja mennyt kahville..ajattelematonta ilmottaa.
oma äitikin katosi aina välillä,mutta se löyty aina baarista
Ei ala etsiä muutaman tunnin kadoksissaolon jälkeen poliisi ketään...Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina:jos kerta on alaikäsiä kotona kyllä poliisit alkaa etsiä ottaa tuntomerkit jneAlkuperäinen kirjoittaja vieras:no tuskin poliisi ainakaan mitään tekis jos pari tuntia ollu vasta kadoksissa.Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina:tytön pitäs kyllä soitella jo poliisille tai sairaalat läpi
kurja tilanne
nimenomaan koiran ulkoilutusreissuilla se meidän mutsi katos. koira odotteli siellä ulkopuolella tietenkin.Alkuperäinen kirjoittaja +:monesti siellä paikallisessa on koira kanssa mukana ihmisillä...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:toivotaan että olis törmännyt vaikka tuttavaan ja mennyt kahville..ajattelematonta ilmottaa.
oma äitikin katosi aina välillä,mutta se löyty aina baarista
No tästä oli kyllä jokunen aika sitten tv:ssa että katoamisista tulisi ilmoittaa heti kun omaisella on syytä huolestua.Ei ole olemassa mitään sääntöä että aletaan etsiä vasta vuorokauden kuluttua katoamisesta.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei ala etsiä muutaman tunnin kadoksissaolon jälkeen poliisi ketään...Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina:jos kerta on alaikäsiä kotona kyllä poliisit alkaa etsiä ottaa tuntomerkit jneAlkuperäinen kirjoittaja vieras:no tuskin poliisi ainakaan mitään tekis jos pari tuntia ollu vasta kadoksissa.Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina:tytön pitäs kyllä soitella jo poliisille tai sairaalat läpi
kurja tilanne
mistä sä ton keksit?Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:Ap:n mukaan äiti tullut kotiin koiran kanssa hätääntyneen oloisena, verta tullut nenästä ja verinen naarmu poskella Oli ollut niin sekaisin ettei ollut edes ymmärtänyt kysyä mitä oli tapahtunut ja nyt molemmat nukkumassa.
Voihan olla että tuokin oli ihan vain trolli, mutta mitä nyt vähän salapoliisia leikin, niin ihan täyspäisen oloinen nuori tyttö tuo oli.
Hassua sinäällään, muistan kun itse olin 14 en jaksanut oikein hätäillä mistään, vaikka en koko viikonloppuna olisi tiennyt missä vanhemmat olivat. Lieneekö sitten kuopuksen osa, vai vapaan kasvatuksen tulos, tiedä häntä, itsekin luuhasin toisaalta siideripullon kanssa ties missä pitkin öitä.. mitähän meikäläisetkin on oikein ajatellut. Itse joutunut itseni kasvattamaan.
Luin tuonne tehdystä VOL 2 - ketjusta...Alkuperäinen kirjoittaja .:mistä sä ton keksit?Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:Ap:n mukaan äiti tullut kotiin koiran kanssa hätääntyneen oloisena, verta tullut nenästä ja verinen naarmu poskella Oli ollut niin sekaisin ettei ollut edes ymmärtänyt kysyä mitä oli tapahtunut ja nyt molemmat nukkumassa.
Voihan olla että tuokin oli ihan vain trolli, mutta mitä nyt vähän salapoliisia leikin, niin ihan täyspäisen oloinen nuori tyttö tuo oli.
Hassua sinäällään, muistan kun itse olin 14 en jaksanut oikein hätäillä mistään, vaikka en koko viikonloppuna olisi tiennyt missä vanhemmat olivat. Lieneekö sitten kuopuksen osa, vai vapaan kasvatuksen tulos, tiedä häntä, itsekin luuhasin toisaalta siideripullon kanssa ties missä pitkin öitä.. mitähän meikäläisetkin on oikein ajatellut. Itse joutunut itseni kasvattamaan.
Laitatko linkin?Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:Luin tuonne tehdystä VOL 2 - ketjusta...Alkuperäinen kirjoittaja .:mistä sä ton keksit?Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:Ap:n mukaan äiti tullut kotiin koiran kanssa hätääntyneen oloisena, verta tullut nenästä ja verinen naarmu poskella Oli ollut niin sekaisin ettei ollut edes ymmärtänyt kysyä mitä oli tapahtunut ja nyt molemmat nukkumassa.