Hakutulokset

  1. H

    Ostatko kummilapsillesi

    Minulla viisi kummilasta. Kyllä laitan korttia, kyselen kuulumisia ja laitan joskus ns. ylimääräistä tasapuolisesti ja silloin kun siltä tuntuu.
  2. H

    ja entä mikä miehessä ei ole seksikästä?

    Epäsiisti, sellainen törsäke yleisilme ei ole seksikästä. Karvoitus selässä, pömppö maha tai epämiellyttävän hajuinen hengitys ei myöskään miellytä :x
  3. H

    Kuin moni on ottanut influenssa rokotteen?? Itelleen ja/tai lapsille??

    Molemmat lapset saivat alkuviikosta sen. Nuorempaan (1,5v.) ei reagoinut rokote mitenkään mutta vanhemmalle (2,5v.) tuli känkkäränkkää ja huonoa oloa parina päivänä. Oksensikin kerran rokotuksen jälkeisenä päivänä :| Nukkui sitten 15 tunnin yöunet niin jo helpotti :D
  4. H

    Apuva! Shoppailuapua!

    Molemmille tytöilleni olen ostanut Nickistä Fredriksonin Easytecin toppalakit. Minusta ne suojaa hyvin, mut eivät kylläkään ole villaisia lakkeja.
  5. H

    G: Joulukuusi

    Meillä ehdottomasti muovikuusi. Kahdesta syystä, ensiksi ne varisevat havuneulaset ja toiseksi se väkevä tuoksahdus aidosta kuusesta, jonka takia mies tukehtuu (astma).
  6. H

    Koska noi lapset hoksaa nukkua peiton ALLA!?

    Meidän 1,5v. neiti ei siedä peittoa päällään myöskään. Yöt nukkuu ilman peittoa. Sisarensa, joka on 2,5v. käyttää nykyään jo peittoa. Oisko ollut kahden vuoden tienoilla, kun siitä tulikin tosi tärkeä hänelle.
  7. H

    saako lapsenne tuoda letut omasta huoneestaan esim. olkkariin?

    Joo saa tuoda ja leikkiä muissakin huoneissa kunhan auttaa siivoamisessakin. Sellaista lelujen heittelymeininkiä en sulata että niitä varsin heiteltäisiin olkkarin puolelle.
  8. H

    Mistä näen infoa, että mitä kannattaa huomioda lastentarvikkeita ostaessa?

    Katoppa Liberon sivuilta, löytyisikö sieltä vinkkejä lastentarvikkeiden ostoon. http://www.liberovaipat.fi/Pages/MarketActivities/Campaigns/ParentGuide/Default.aspx?id=26344 Tänne saa vanhemmat laittaa mielipiteitä lastentarvikkeista..
  9. H

    gallub... kuinka usein käytte lasten kanssa uimassa? ja missä??

    2,5 -vuotiaan tyttäreni kanssa käymme ehkä joka toinen viikko Kempeleen uimahallissa uimassa. Se on ihan ok paikka, lastenallas on sopivan pieni ja vesi lämmintä. Monitoimialtaassa poreallas, joka on tytön suosikki. Kylpylöissä emme ole käyneet.
  10. H

    Kihlajaispäivänne?

    1.9.2000 :heart:
  11. H

    mitä harrastatte?

    Maalaan joskus tauluja joutessani, teen sanaristikoita, käyn jumpassa, lenkillä, askartelen, katson leffoja, kirjoittelen kavereille kirjeitä ulkomaille ym.
  12. H

    Kun maksat ostoksesi kaupassa kortilla, näytät jtn bonus korttia jos

    Käteen ojennan kortit. Joskus olen laittanut pöydälle eikä kassaneiti ole huomannut kortteja. Siksi ojennan käteen.
  13. H

    Soitin 7 päivää-lehteen

    Ai, niilläkö on joku kampanja menossa. Minä onnessaan jo kolmatta viikkoa luen ilmaista lehteä, lahjalehti nimellä tulee. Luulin, että joku on tilannu mulle sen. Heh heh!
  14. H

    Muovinen kuusi????

    Se on kyllä hieno keksintö! Allerginen ukko ja inhoan varisevia neulasia. Ja se pistävä haju oikeasta kuusesta (pieni huusholli) ei nappaa.
  15. H

    voiko tätä lämpöä katsoa kuumeeksi 37.10

    Minulla on sama homma. Lämpö on seikkaillut pian kuukauden 37-37,5 välillä. Normaalilämpö minulla on alle 37. Kuukausi sitten sairastin flunssan, jonka jälkeen jäi tämä lömpöily. Poskia kuumottaa, yöllä on olotila, että ois kylmä ja kuuma yhtäaikaa, päivällä tulee yhtäkkiä kuuma ja sitten...
  16. H

    Selällään nukkumisesta raskaana

    Minen pystynyt nukkumaan yhtään seljällään enkä edes istumaan soffalla jos en ollut aivan pystyasennossa. Tuli nopeaa tosi paha olo, siinä olisi ennen pitkää pyörtynyt, kun hapensaanti huononi. Ultrassa oli tuskaa maata varttitunti, hiki valui ja tuli niiiin paha olo. Kyselin tähän syytä...
  17. H

    Mikä oli lempiaineenne koulussa?

    Liikunta ehdottomasti.
  18. H

    Joulukalenterin pussukoihin mitä? Ideoita!

    Tytöilleni aijon laittaa puiseen lokerokalenteriin pinnejä, hoispompuloita, karkkia, kiiltokuvia, leikkikoruja ym..
  19. H

    Onko sinulla "isäntä" vai mies?

    Mulla on mies, ei isäntä. Enkä minäkään ole emäntä. Tulee siitä sanasta mieleen rouva joka puurokauha kädessä odottelee "isäntää" kotiin. Äh, ei hyvä.
  20. H

    Sitte kaivattas vapaaehtosta parittajaa...

    Meillä pyykkikone vissiin syö sukat, kun yleensä pyykinpesun jälkeen parittomia sukkia lojuu sukkakoreissa. On se epeli tuo kone :/

Yhteistyössä