ja entä mikä miehessä ei ole seksikästä?

  • Viestiketjun aloittaja Kipinäsääri
  • Ensimmäinen viesti
Kipinäsääri
Ja ei mitään yli ampuvia vastauksia..:D

Musta sellaset..tötterötissit, miehellä pitää olla vaan ne nännit, ja littanat, vähänkin tötteröllä niin voi yrjö
 
joanna
sille asialle harvemmin vaan voi mitään vaikka laihduttais normaalipainoon.
mun mielestä mies on epäseksikäs jos se on yhtään naismainen. ja noi miestissit ei tee kestään naismaista mun mielestä. paitsi jos ne on oikeesti isot!
 
Kipinäsääri
Alkuperäinen kirjoittaja joanna:
sille asialle harvemmin vaan voi mitään vaikka laihduttais normaalipainoon.
mun mielestä mies on epäseksikäs jos se on yhtään naismainen. ja noi miestissit ei tee kestään naismaista mun mielestä. paitsi jos ne on oikeesti isot!
No mutta mä en vaan kestä:D yks mun ex, oltiin 4kk yhdessä ja kertaakaan ei riisunut paitaansa, jälkikäteen ajateltuna, hyvä niin

En mä varpaistakaan tykkää
 
joanna
Alkuperäinen kirjoittaja Kipinäsääri:
Alkuperäinen kirjoittaja joanna:
sille asialle harvemmin vaan voi mitään vaikka laihduttais normaalipainoon.
mun mielestä mies on epäseksikäs jos se on yhtään naismainen. ja noi miestissit ei tee kestään naismaista mun mielestä. paitsi jos ne on oikeesti isot!
No mutta mä en vaan kestä:D yks mun ex, oltiin 4kk yhdessä ja kertaakaan ei riisunut paitaansa, jälkikäteen ajateltuna, hyvä niin

En mä varpaistakaan tykkää
kait se syö miestä. ja muistan ny yhen epäseksikkyyden..sellanen kuoppa rintakehässä! hyi! mun exällä oli sellanen ja syvä,se piti joskus siinä kaljapulloo ja mua oksetti...hyi!!
 

Yhteistyössä