Sitte kaivattas vapaaehtosta parittajaa...

Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
mä en käsitä miten joka ikinen sukka voi olla vailla paria :xmas:
Mä luulin keksineeni hyvän idean kun ostin itselleni ja Sällille kasan mustia sukkia, eipähän huku parit..hah :kieh: nyt meillä on kymmeniä eri pituisia ja hieman eri sävyisiä mustia sukkia, jotka ei näytä ollenkaan parillisilta sukilta :headwall:

 
Hei osta niitä Supi-sukkapidikkeitä. Mää epäilin niitä, mutta meillä se sukkahässäkkä loppu noiden pidikkeiden ansiosta. Kun vaan kukin niputtaa sukkansa pyykkikoriin laittaessa. Pussukka pidikkeitä pyykkikaapin ovenkahvaan, niin sen muistaa ja siitä tulee tapa.
 
Valaja toi kuullostaa ihanalta toi "kun vaan kukin niputtaa sukkansa pyykkikoriin laittaessa" . Meillä kerätään sukat olkkarin sohvan takaa, sängyn alta , jopa lehtikorista.... jos saan kiinni itse teossa ja vaadin viemään pyykkikoriin on vakiovastaus : Joo kohta mä katon /teen tän jutun loppuun. =) :) |O :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Huvikummun iltavuoro:
Valaja toi kuullostaa ihanalta toi "kun vaan kukin niputtaa sukkansa pyykkikoriin laittaessa" . Meillä kerätään sukat olkkarin sohvan takaa, sängyn alta , jopa lehtikorista.... jos saan kiinni itse teossa ja vaadin viemään pyykkikoriin on vakiovastaus : Joo kohta mä katon /teen tän jutun loppuun. =) :) |O :LOL:
Meillä sama ongelma..voiskohan ne pidikkeet pitää kiinni kokoajan ku sukkia käyttää, sit se vois onnistua :LOL: :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Huvikummun iltavuoro:
Valaja toi kuullostaa ihanalta toi "kun vaan kukin niputtaa sukkansa pyykkikoriin laittaessa" . Meillä kerätään sukat olkkarin sohvan takaa, sängyn alta , jopa lehtikorista.... jos saan kiinni itse teossa ja vaadin viemään pyykkikoriin on vakiovastaus : Joo kohta mä katon /teen tän jutun loppuun. =) :) |O :LOL:
Ton takia mää nauroin koko pidikkeet kuuseen, kunnes aloin rätkyttämään perheelleni asiasta ja päätin, että tää sukkahelv... loppuu nyt. :xmas: Kummasti nuo oppi. Kuopus ei vielä tajua asiaa, eikä tarvikaan. Mää oon oikeesti aika yllättyny, kuinka nämä puupäät kiltisti niputtaa paskaset sukkansa. :eek:
 

Yhteistyössä