Hakutulokset

  1. J

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Hei vaan kaikille :wave: Tervetuloa uusille ja tsemppiä hoitoihin jokaikiselle tasapuolisesti. :heart: Minä hyppään nyt pois kelkasta, kun siirrämme seuraavan ja viimeisen hoidon keväälle. Lämpimät halit vielä kaikille ja pidän peukkuja, että tästä pinosta tulee kaikkien aikojen...
  2. J

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Kiitos Taikapapu lista päivittämisestä. :flower: (.) Aloitin tänään Synarela suihkutukset ja nollaultra olis 11.8. ja näillä näkymin punktio olisi 24.8. ja siirto sitten 27.8. mutta tarkentuu sitten lähempänä, Tsemppiä kaikille ja onnea hoitoihin. d:)b
  3. J

    sumuttelun kestosta

    Mulla jatkuu kahtena aamuin ja illoin Pregnyliin asti. :|
  4. J

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Sininata, meillä esikoinen on luomupoika ja täyttää joulukuussa jo 8-v. Yritystä on siis ollut, mutta kakkosta ei ole siunaantunut. Nyt on viimeinen yritys alkamassa 28.7. Synarelalla ja siitä sitten ettiäppäin. :) Tsemppiä ja voimia hoitoihin. d:)b
  5. J

    Minkä kokoisia teidän tulevat koululaiset ovat?

    Meidän tuleva ekaluokkalainen poika on 132 cm pitkä ja 31 kg painava. Aina mennyt omilla käyrillään. :)
  6. J

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Kiitos Taikapapu listasta. Tuo on hyvä tähän vaiheeseen. Lisätään sitten tietoja, kun tarkentuvat. :) Erinomaisen ihanaa ja rentouttavaa Juhannusta kaikille. :flower: B) :laugh: :wave:
  7. J

    Huhti-toukokuun ivf/icsi/pas-hoitolaisia pinoon?

    Kurkkaan täältä sivusta.. :wave: NPG tällainen pino on perustettu kuin IVF/ICSI/PAS Tammi-Helmimassut ja tässä linkki http://kaksplus.fi/keskustelu/t1399679, jossa mun käsittääkseni on sellaisia onnellisia plussanneita, joilla on laskettuaika tammi- tai helmikuussa. Mutta ei se kovin uusi...
  8. J

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Hei vaan, Näin tehdään Tao, ensin otetaan rennosti ja sitten vielä rennommin, eiköhän se sitten onnistu :) ja sitten nähdään tuolla odotuspuolella. On niin kiva käydä sielläkin välillä kurkkimassa, kun siellä on Ellastiina ym. samoista pinoista plussaneita. Se antaa jotenkin uskoa tähän...
  9. J

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Mooooooi Tao ei ol totta, että sinäkin täällä :wave: Monessako yhteisessä pinossa ollaan jo oltu... :headwall: Olen pahoillani, että viimeksi sulle kävi niin kuin kävi, ei ole kovin reilua ei, mutta tämä viimeinen hoito on nyt meille kummallekin se ratkaiseva, eikös. :heart: Kumpikin...
  10. J

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Hei vaan, Jannika Luomuraskaus oli munatrovessa ja sain hoidoksi 2xmetotreksaattipiikit, joiden piti poistaa raskausaines torvesta. Niin kävikin, mutta aines abortoitui osittain vatsaonteloon, josta se olisi pitänyt poistaa, mutta sitä ei tehty, vaan jätettiin sinne. Vatsaontelossa raskaus...
  11. J

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Jaahans, josko minäkin sitten taas pomppaisin mukaan pienen tauon jälkeen. Hei vaan kaikille. :wave: Taustaa sen verran, että kohdun ulkoisen jälkeen (jonka hoito epäonnistui), puuttuu putket, joten luomusti ei onnistu. 2. IVF hoitoa takana ja pakastin tyhjä. Kolmas ja viimeinen hoito alkaa...
  12. J

    Huhti-toukokuun ivf/icsi/pas-hoitolaisia pinoon?

    Hei, Anteeksi, että tunkeudun pinoonne. :ashamed: Oli ihan pakko tulla kommentoimaan tuota luge-keskustelua virheellisestä plussasta. Klinikalla, jossa minä olen hoidossa käytetään lugeja aina raskausviikolle 12 asti, joten sehän tarkoittaa, että luge-plussa tulisi aina. Olen itse...
  13. J

    Sekundäärilapsettomat

    Onnittelut Tuomenmarja täältä taustalta.:flower: :heart: En muista ollenkaan lukeneeni aiemmin, että olet plussannut. Ihania uutisia. :wave: Paljon paljon liimaa ja tarrasukkia sinne sinulle ja pienokaiselle. :flower: :heart: Upeaa, että näitä onnistumisiakin tulee. :heart...
  14. J

    PAS maalis-toukokuussa

    IHANAA Tao !!!!! :flower: :flower: :flower: :flower: :heart: :heart: :heart: Pakko tulla onnittelemaan täältä sivusta, kun ollaan samoissa pinoissa oltu ja olen seurannut taivaltasi. AIVAN MAHTAVAA!!!! :attn: Olen oikeasti niin onnellinen puolestasi, että ihan pompin onnesta...
  15. J

    Synarelan aloitus -> kp ?

    Heip, Mulla on aina ollut aloitus 15 e-pilleripäivä, mulla kun on kiertoa tasaamassa nuo pillerit. Sinun sijassasi tekisin niinkuin hoitokaaviossa lukee ja nollaultrassa sitten lääkäri katsoo mikä on tilanne. Tsemppiä hoitoihin. :wave:
  16. J

    PAS tammi-helmikuussa

    No voi helekuta, että on huonoja uutisia kaikilla. :'( Lämmin lohturuttaus jokaiselle ikäviä uutisia saaneelle :hug: Eiköhän meidän aikammekin vielä tule. b:)d Voimia kaikille tulevaisuuteen. :hug:
  17. J

    PAS tammi-helmikuussa

    Heip, Paaaljon paljon onnea Ellastiina :heart: :flower: :heart: Toivon sydämestäni, että masuasukki pitää kovasti kiinni ja pysyy matkassa loppuun asti. b:)d Pahoitteluni teille Sitrus ja kainni :hug: Toivon, että teidänkin aikanne koittaa vielä :heart: Voimia piinailijoille ja...
  18. J

    PAS tammi-helmikuussa

    Heip, Onpas meidän pinossa nyt huonoja uutisia. Halit vielä Anksulle. :hug: Samoin myös pahoittelut Kipsu, PeePee ja wilsson :'( Miten voikin kaikilla olla nyt näin huono onni. :'( Yhdet onnittelutkin saa sentään laittaa. Onnea Kainni. :flower: Ja toisetkin onnittelut heti...
  19. J

    PAS tammi-helmikuussa

    Voi ei Anksu :'( Ei voi olla totta. Olen sydämestäni pahoillani puolestasi. :hug: Liian paljon saa lukea näistä keskenmenoista. Lämmin voimahalaus sinulle ja miehellesi ja voimia tulevaisuuteen. :hug:
  20. J

    PAS tammi-helmikuussa

    Voi merilintu miten ikäviä uutisia sinulla. :'( Lämpimän halauksen lähetän sulle :hug: Vähän nyt näyttää huonolta tuo meidän lista. :( Kuulkaapas nyt: pitäis saada vähän toiseen suuntaan kallelleen tuo homma. ;) Tsemppiä kaikille ja voimia neganneille. :hug:

Yhteistyössä