PAS maalis-toukokuussa

Alkuperäinen kirjoittaja kolmisin:
[/url][color=Green3]

Mukana menossa keskiviikkona 15.4.2009:[/color]


kolmisin............ 1.ICSI 2.PAS........6.4..........pp9

wilsson...............1.IVF 2.PAS..........8.4.........pp7

jerpuska........... 2.IVF 2.PAS..........9.4..........pp6

HepaH................1.IVF 2.PAS..........9.4.........pp6

millis1981.......... 1.IVF 1.PAS.........16.4........pp--

Viinirypäle76......1.ICSI 3.PAS........15.4........pp0


[color=Green3]Plussanneet:[/color]

haltia: 1.ICSI:n 1.PAS
soleil

Myöhemmin onnistuvat:

Poloinen:...1.IVF..2.PAS:hug:
Pikku-Tintti.......... 2.PAS:hug:
Tirlittan-751.ICSI 1.PAS:hug:
Hipkukka...2.ICSI 3.PAS:hug:
Sini78....... 2.ICSI 1.PAS:hug:
Miimi78......2.ICSI 1.PAS:hug:
Sannuli-81..1.IVF 1.PAS:hug:
erminea.....1.IVF 1.PAS :hug:
Tao74........2.IVF 3.PAS :hug:
Merilintu....1. IVF 3.PAS :hug:

 
Hei! Minulla oli siis kyseessä 1. IVF:n 2. PAS. Sen voisi liittää tuohon listaan, ihan vain siksi, että vaikka eka PAS (tai tuoresiirto) ei olisikaan tärpännyt, niin toinen voi tärpätä.

Tsemppiä kaikille! :hug:
 
Joo, viinirypäleen siirto onnistu oikein hyvin. Yks alkio sulatettiin ja se selvis hyvin hengissä. Pakkaseen jäi vielä yks alkio. Nyt oon päättänyt olla aattelematta oireita, ei siitä oo mitään hyötyä, lääkkeet aiheuttaa ties mitä oireita tai ovat aiheuttamatta. Tai ainakin yritän olla ajattelematta, voipi olla ettei onnistu.

Tsemppiä Taolle, jospa se verikoe tois toivotun tuloksen. Tsemppiä myös kaikille muille piinailijoille, koittakaan kestää.

Millikselle
onnea siirtoon!
 
[/url][color=Green3]

Mukana menossa torstaina 16.4.2009:[/color]


kolmisin............ 1.ICSI 2.PAS........6.4..........pp10

wilsson...............1.IVF 2.PAS..........8.4.........pp8

jerpuska........... 2.IVF 2.PAS..........9.4..........pp7

HepaH................1.IVF 2.PAS..........9.4.........pp7

millis1981.......... 1.IVF 1.PAS.........16.4........pp--

Viinirypäle76......1.ICSI 3.PAS........15.4........pp1


[color=Green3]Plussanneet:[/color]

haltia: 1.ICSI:n 1.PAS
soleil 1.IVF:n 2.PAS
Tao74 2.IVF:n 3.PAS

Myöhemmin onnistuvat:

Poloinen:...1.IVF..2.PAS:hug:
Pikku-Tintti.......... 2.PAS:hug:
Tirlittan-751.ICSI 1.PAS:hug:
Hipkukka...2.ICSI 3.PAS:hug:
Sini78....... 2.ICSI 1.PAS:hug:
Miimi78......2.ICSI 1.PAS:hug:
Sannuli-81..1.IVF 1.PAS:hug:
erminea.....1.IVF 1.PAS :hug:
Merilintu....1. IVF 3.PAS :hug:


 
Huomenta kaikille!

viinirypäleelle onnittelut hyvin menneestä siirrosta!

).( Siirsin nyt itseni plussanneisiin, koska tein tänään uuden testin ja kyllä se plussaa näyttää. Yritän nyt pitää jalat maassa vaikka pää pilviä hipookin!

Kaikille kovasti tsemppiä ja voimia tulevaan! =)
 
Viinirypäle onnittelut hyvin menneesstä siirrosta =)

Tao74 Ihanaa. onnea plussasta :heart:

Täällä meni siirto hyvin. Yksi alkio oli otettu sulamaan ja selvisi hengissä. Oli kuulemma hyvä yksilö. :) Kahdeksan jäi vielä pakkaseen joten aika monta PASsia on vielä edessäpäin.
 
Jee, hienoa että Milliksen ja Viinirypäleen siirrot onnistui! Milliksellä onkin kunnon pakkasukkoarmeija!

Meillä on 4 alkiota pakkasessa ja ne on pakastettu pareittain, toivottavasti ei tarvitsisi sulattaa kuin yksi pari. Huomenna sitten ultra ja toivottavasti aikataulu ens viikoksi selvillä.

Paljon onnea Tao74 plussasta!!
 
Kiva kuulla, että Milliksellä ja Viinirypäleellä siirrot menivät hyvin.

Ja AIVAN MAHTAVAA Tao, että plussa pysyy!!! Onnea tuhannesti ja tarrasukkia ja vauvaliimaa ja kaikkea mahdollista, että vauva tulisi perille asti. :heart: :heart: :heart:
 
IHANAA Tao !!!!! :flower: :flower: :flower: :flower: :heart: :heart: :heart:
Pakko tulla onnittelemaan täältä sivusta, kun ollaan samoissa pinoissa oltu ja olen seurannut taivaltasi. AIVAN MAHTAVAA!!!! :attn:

Olen oikeasti niin onnellinen puolestasi, että ihan pompin onnesta. :wave:

Nyt lähetän sinulle sylikaupalla ruusuja ja vauvaliimaa ja tarrasukkia ja kaikkea mahdollista. :LOL:

Toivottavasti tulen perässä syksyllä. Nyt meillä on "luova" tauko, jonka aikana kerään itseni ja vähän rahaakin... :p

Onnea vielä kerran. :heart:
 
Voi Tao, tosi hienoa! Onnea kovasti! :heart: Mites, olitkos tänään veritestissä? Toivottavasti tuli hyvät lukemat.

Millikselle kuin myös onnea hyvin menneestä siirrosta! On siulla hieno joukko pakkasessa odottelemassa, jos nyt ei vielä satu onnistamaan.
 
Ihanaa Tao - ONNEA plussasta!!! :flower:

Millis ja Viinirypäle, piinaillaan yhdessä! :)

Mites sulla kolmisin menee piinailu, milloin ajattelit testailla...? Oon itse mietiskellyt että josko sunnuntaina kun mulla on pp10, niin testais ekan kerran... Saattaapi olla ihan yhtä tyhjän kanssa muttaku hermo ei kestä!! B) Oireita ei kyllä ole ollenkaan.
 
Ultrasta kotiuduttu, folli oli jo niin iso että annettiinkin irroituspiikki saman tein. Hyvä niin ettei tarvitse ite sen kanssa hermoilla. Keskiviikkona sitten siirto, toivottavasti kaveri(t) selviää sulatuksesta!

Hyvää viikonloppua kaikille!
 
HepaH:lle hermojen kestävyyttä!

Itelläni ei oo mitään oireita eikä piinailukaan vielä tuota ongelmia. Mut yks pikku ongelma ois. Huomenna pitäs mennä kattomaan serkun uutta taloa. Sinne on tulossa muutama muukin sukulainen. Mitäs teen, jos siellä vaikka tarjotaan kuohuviiniä? En nyt ihan haluis selittää alkionsiirrosta enkä haluis mitään raskausvihjailujakaan... Nimittäin yleensä tykkään kovasti kuohuviinistä. Onkohan puolesta lasista kauheeta haittaa alkion kiinnittymiselle, siirto oli keskiviikkona?
 
Kiitoksia tuhannesti kaikille onnitteluista!

En käynyt veritestissä ollenkaan, vaan ihan kotosalla testasin eilen ja viiva ihan selkeästi vahvistunu siitä maanataisesta. Tää oli nyt viides siirto. Kyllä tunnen olevani raskaana, koska tälläsiä oireita ei ole ennen ollu. Rinnat todella kipeät ja turvonneet, huimausta, mahan turvotus iltapäivällä (nappi siis pidetään auki) ja tänään aamupalan jälkeen meinas jo laatta lentää. Tän lisäks koko ajan nälkä ja jos ei syö heti niin tulee etova olo! Mutta pisaraakaan en valita vaan nautin täysin rinnoin! :D

Peepee Oon kans käyny seurailemassa sun kuulumisia muista pinoista! Ja aion kyllä tästä eteenpäinkin seurailla. Tsemppiä! =)

Janski Ihana kuulla susta! Minäkin olin jo asennoitunut taukoon, mutta taukohan se on tämäkin tavallaan. ;)

Mukavaa kevättä kaikille ja kyllä mä tosiaan täällä palstalla surffailen lukemassa teidän kuulumisia! Lempeitä plussatuulia toivottelen! :wave:
 
[/url][color=Green3]

Mukana menossa Perjantai 17.4.2009:[/color]


kolmisin............ 1.ICSI 2.PAS........6.4..........pp11

wilsson...............1.IVF 2.PAS..........8.4.........pp9

jerpuska........... 2.IVF 2.PAS..........9.4..........pp8

HepaH................1.IVF 2.PAS..........9.4.........pp8

millis1981.......... 1.IVF 1.PAS.........16.4........pp1

Viinirypäle76......1.ICSI 3.PAS........15.4........pp2


[color=Green3]Plussanneet:[/color]

haltia: 1.ICSI:n 1.PAS
soleil 1.IVF:n 2.PAS
Tao74 2.IVF:n 3.PAS

Myöhemmin onnistuvat:

Poloinen:...1.IVF..2.PAS:hug:
Pikku-Tintti.......... 2.PAS:hug:
Tirlittan-751.ICSI 1.PAS:hug:
Hipkukka...2.ICSI 3.PAS:hug:
Sini78....... 2.ICSI 1.PAS:hug:
Miimi78......2.ICSI 1.PAS:hug:
Sannuli-81..1.IVF 1.PAS:hug:
erminea.....1.IVF 1.PAS :hug:
Merilintu....1. IVF 3.PAS :hug:




 
Tietääkö kukaan muuten tartteeko pakastesiirron jälkeen olla jotenkin varovainen joidenkin sioiden suhteen? kuten esim liikunta..yms. En tullut kysyneeksi eikä se lääkäri kyllä sanonutkaan mitään. :)

Mulla on testipäivä vappuaatto 30.4. Tosi urpoa, siis siinä määrin, kun meidätkin on kutsuttu vappujuhliin..noh teen varmaan testin aiemmin. Niin tietää sitten. :) Väestöliitolta oli ohje, että saa käydä myös veritestissä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja millis1981:
Tietääkö kukaan muuten tartteeko pakastesiirron jälkeen olla jotenkin varovainen joidenkin sioiden suhteen? kuten esim liikunta..yms. En tullut kysyneeksi eikä se lääkäri kyllä sanonutkaan mitään. :)
Minulle on sanottu, että ihan normaalia elämää. Joka osa-alueella ;) :D Liikunnanhan voisi ajatella olevan jopa hyväksi, lisää verenkiertoa ja hapenottoa.
Ainoastaan särkylääkeiden kohdalla on sanottu, ettei saisi käyttää muuta kuin parasetamoli-valmisteita. Muut saattavat ohentaa limakalvoa, tästäkin on kyllä ristiriitaisia tietoja. Lisäksi on suositeltu käyttämään foolihappoa.
 
Onnea Tao!

(.) Tuntemuksia on vaikka mitä, mutta sitä yrittää itselleen selittää ne kaikkina muina vaivoina.. Pääsiäisenä oksensin yhtenä aamuna (olin pitkästä aikaa tehnyt yövuoron, sen syy), koko ajan väsyttää (työt ja ne 2 yövuoroa), huono olo vähän väliä (liikaa kahvia, huonoa ruokaa, en ole syönyt...), mahaa turvottaa (liikaa kahvia), rintoja "vihloo" (liikaa rehkimistä ) jne.
Ja pah, tulis jo keskiviikko niin tietäis...
 
Tulin vain pikaisesti vierailulle ja onnittelemaan Tao74:ää, ONNEA VIHDOINKIN! Oltiin yhdessä tuolla tammi-helmikuun PAS -pinossa. :hug: :hug: Mahtavaa!

Meillähän on kaikki kunnallisen puolen hoidot käytetty, mutta niin vaan päätettiin TAYSin KA:n rohkaisemana(kin) jatkaa yksityisellä (mentiin Ovumiaan) ja nyt on punktio viikon päästä! Kallista puuhaahan tämä on, mutta päätettiin nyt vielä kokeilla kunnes vararikko uhkaa, ollaanpahan sitten kaikkemme yritetty. Ja meillähän se yksi ihana onnistuminen tuhisee tuolla pinniksessään.

Mutta ihanaa kevättä ja oman navan tuijottelua sinulle ja hurrrrjasti tsemppiä kaikille muillekin!
-Junnu
 
Alkuperäinen kirjoittaja millis1981:
[/url][color=Green3]

Mukana menossa lauantaina 18.4.2009:[/color]


wilsson...............1.IVF 2.PAS..........8.4.........pp10

jerpuska........... 2.IVF 2.PAS..........9.4..........pp9

HepaH................1.IVF 2.PAS..........9.4.........pp9

millis1981.......... 1.IVF 1.PAS.........16.4........pp2

Viinirypäle76......1.ICSI 3.PAS........15.4........pp3


[color=Green3]Plussanneet:[/color]

haltia: 1.ICSI:n 1.PAS
soleil 1.IVF:n 2.PAS
Tao74 2.IVF:n 3.PAS

Myöhemmin onnistuvat:

Poloinen:...1.IVF..2.PAS:hug:
Pikku-Tintti.......... 2.PAS:hug:
Tirlittan-751.ICSI 1.PAS:hug:
Hipkukka...2.ICSI 3.PAS:hug:
Sini78....... 2.ICSI 1.PAS:hug:
Miimi78......2.ICSI 1.PAS:hug:
Sannuli-81..1.IVF 1.PAS:hug:
erminea.....1.IVF 1.PAS :hug:
Merilintu....1. IVF 3.PAS :hug:
kolmisin.....1.ICSI 2.PAS:hug:
 
testasin juuri negan pp 12. joten tää oli sit nyt tässä...se oli viimenen alkio... ja mieheni ei halua uutta yritystä. joten jätän nyt nää sivut. tuska on jotain sanoin kuvaamatonta. miten mä voin jatkaa eteenpäin tietäen et haluaa jotain mitä ei koskaan tuu saamaan. ja tiedän että tuun syyttämään miestäni että se on unelmani tiellä...jota en voi antaa anteeksi. olen ehkä itserakas mutta en voi muuta. kaikki muu on yhdentekevää. :'(
 
kolmisin Suuret pahoittelut negasta! Kuulostaa vaikealta tuo sinun ja miehesi tilanne. Jaksamisia ja voimia :hug:

Junnu Kiitos onnitteluista! Toivon kovasti teille onnea hoitoihin ja mukavaa kevään jatkoa&tulevaa kesää! B)
 

Yhteistyössä