Hakutulokset

  1. H

    ESIKOISESTA PITKÄÄN HAAVELLEIDEN PINO Vol.2

    Lupu voidaan tsempata yhdessä. Ollaan toistemme tukiryhmä tässäkin asiassa :)
  2. H

    ESIKOISESTA PITKÄÄN HAAVELLEIDEN PINO Vol.2

    ai niin mun pitikin kertoa teille kaikille. Ei olla aikasemmin kerrottu kummankaan vanhemmille tästä meidän projektista. Mutta nyt tämän viikoisen raskaus-uutisen jälkeen olin niin huonona, että oli pakko soittaa äitille ja kertoa koko juttu. Äiti oli maailman ihanin :heart: Juteltiin siitä...
  3. H

    ESIKOISESTA PITKÄÄN HAAVELLEIDEN PINO Vol.2

    Huomenia! HaLPe, Duffy ja Santtuli :hug: negoista ja tädistä. Lupu Mä en juurikaan vahtaa mitään tiettyä syömistä, mutta käytössä on painonvartijoiden piste-systeemi. Tuottaa tulosta ihan kivasti ja sitten vaikka ei kauheen aktiivinen laskija oliskaan, niin ei tule mulle niin tyypillisiä...
  4. H

    ESIKOISESTA PITKÄÄN HAAVELLEIDEN PINO Vol.2

    arianrhod kiitos tuesta. Tää vaan tuntuu menevän vaikeemmaksi ja vaikeemmaksi... Tosi hienoa, että sait mukavia tuloksia :) Kyllä sitä ihmisen elämään pitää edes jotain ilostakin aina tulla. Saako muuten kysyä yhden jutun? Kun teillä on yritystä takana (listan mukaan) 11 kk, niin mikä sai...
  5. H

    ESIKOISESTA PITKÄÄN HAAVELLEIDEN PINO Vol.2

    |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O Nyt mä en kyllä enää kestä!!!! Jo seitsemäs mun hyvä kaveri ilmoitti olevansa raskaana. Jumankavita, kun mulla ei enää kestä kohta pää tätä hommaa. Miksi?!?! Miksi kaikki muut onnistuu raskautumaan ihan salamana? Miksi me ei nyt...
  6. H

    ESIKOISESTA PITKÄÄN HAAVELLEIDEN PINO Vol.2

    Huomenta kaikille ja mukavaa viikon alkua! Onpas täällä ollut kovasti erilaisia tuntemuksia. Voimia kaikille tasapuolisesti ja nyt tsempataan kaikki ittemme tonne plussanneiden puolelle! Jos vuosi 2008 jää historiaan vuotena, jolloin me ei onnistuttu raskautumaan, niin vuosi 2009 jää...
  7. H

    ESIKOISESTA PITKÄÄN HAAVELLEIDEN PINO Vol.2

    Huomenia!!! Kiitos kaikille noista teidän kokemuksista liittyen miesten houkuttelemiseen hoitoihin. Meillä on sen suhteen tilanne edelleen vähän jäässä, ei keskustelu oikein toimi. Mutta kyllä se tästä, varasin itelleni ajan tammikuulle ja siihen mennessä ollaan varmasti saatu asia jo...
  8. H

    ESIKOISESTA PITKÄÄN HAAVELLEIDEN PINO Vol.2

    Huomenta kaikille! Sinikka ja Duffy En oo lähdössä yhtään mihinkään :) Toi äitienpäivä vois vaikuttaa aika hyvältä aikataululta. Siihen mennessä ollaan tyhjätty sitten tämä pino tonne plussanneiden puolelle!! Mulla on tänään ihan tyhmä aamu. Riideltiin eilen miehen kanssa kotona ja tuli...
  9. H

    ESIKOISESTA PITKÄÄN HAAVELLEIDEN PINO Vol.2

    Moikka kaikille! Onnittelut Hempukalle :flower: =) Kiva, että tässä pinossa tasaisesti joku plussaa, luo ainakin uskoa omaan urakkaan. Sinikka tosta ylipainosta. Kävin kesällä gynellä ja olin silloin noin 7,5 kiloa lihavampi kuin nyt ja painoindeksin mukaan olin silloin lievästi...
  10. H

    ESIKOISESTA PITKÄÄN HAAVELLEIDEN PINO Vol.2

    Heippa kaikille piiiiitkästä aikaa! Olen ollut lomalla ja vaihtanut työpaikkaa ja vaikka mitä, enkä ole päässyt kuin välillä lukemaan teidän kuulumisia. Mutta heti alkuun Rosetalle kauheasti onnitteluja, että asiat rupeavat selviämään. Ja selkeästi postiivisia uutisia =) Meillä on nyt...
  11. H

    ESIKOISESTA PITKÄÄN HAAVELLEIDEN OMA PINO

    Ouska tietysti ymmärretään ja vuodata vaan. Mä kyllä ainakin jaksan lukea ja jotenkin kun tietää itekin ton tunteen, niin ei voi jättää toista ilman tukea. Se on vaan suoraan sanottuna niiiiiiin perse-tunne :headwall: |O Anteeksi kiroiluni... :ashamed: Duffy ja ei kun tuumasta toimeen...
  12. H

    ESIKOISESTA PITKÄÄN HAAVELLEIDEN OMA PINO

    Voi Ouska :hug: Siniviuhka No tota samaa mä itekkin mietin, että eikö meille kannattais vaan määrätä sellasia lääkkeitä mitkä ei ainakaan millään muotoa voi sabotoida tota yrittämistä!!! :o Duffy Mun täytyy siis etsiä itelleni tollanen vyöhyketerapeutti. Hittolainen, kyllä tollaset...
  13. H

    *The Esikoisesta Haaveilevat*

    papaijaa81 mä en ole mikään luovuttaja-tyyppi, mutta nyt on kyllä sen verran annettu ikävä vuosi, että mä oikeesti olen jo luopunut suurimmasta toiveikkuudesta. Pelkkää pettymystä koko ajan
  14. H

    ESIKOISESTA PITKÄÄN HAAVELLEIDEN OMA PINO

    Niin ja kovasti taas kiitos kaikille myötäelämisestä kp 1 aikoihin :heart: . Mihinkä sitä ihminen joutuisi jos teitä ei olisi. Mä kyllä kostin taas omalle keholleni viikonloppuna sen tädin kyläilyn. Olin pe työpaikan kekkereissä ja sitten vielä la yksissä toisissa bileissä. Ja kyllä! Nautin...
  15. H

    ESIKOISESTA PITKÄÄN HAAVELLEIDEN OMA PINO

    papaijaa81 voi surku! Kyllä tää on kummalista, tämä elämä siis. Kovasti lähetän sinne päin :hug: :hug: :hug: Niin ja tietysti kaikille muillekin :heart: :hug: Viisas ystäväni kertoi mietelauseen, jonka turvin oon jaksanut tätäkin kiertoa ihmetellä. Eli menee jotakuinkin näin (en muista...
  16. H

    *The Esikoisesta Haaveilevat*

    Ei tässä muuta kuin epätoivon komeat syöverit... nibbler päivittäisitkö mulle yk 13 ja kp 5. Tästä ei tule näköjään meidän kohdalla yhtään mitään. Pitäskö vaan lopettaa koko homma... Mä toivon kaikille muille tännekin pinoon parempaa onnea ja tietysti ++++++++++ :whistle: Anteeksi...
  17. H

    ESIKOISESTA PITKÄÄN HAAVELLEIDEN OMA PINO

    Moikka kaikki! Ja onnea Daadelille plussasta! Kyllä meistäkin osa edes onnistuu :hug: :flower: =) Niin ja kaikille negan testanneille, tädin yllättämille ja muuten vaan ikävän olon kanssa painijoille iso voima-hali :hug: Mä en oo taas kerennyt yhtään tulla piipahtamaan täällä...
  18. H

    ESIKOISESTA PITKÄÄN HAAVELLEIDEN OMA PINO

    HaLPe se puhaltaminen onkin haasteellisin paikka... Meni meinaan viimeksi joku tunti ennen kuin pallo oli täynnä. Sillä ei tietenkään ollut vaikutusta asiaan, että yritin pumpata siitä korkin läpi sitä palloa...Olin hieman pettynyt itseeni se episodin jälkeen... :ashamed: Rosetta Mikä on...
  19. H

    ESIKOISESTA PITKÄÄN HAAVELLEIDEN OMA PINO

    Niin ja anteeksi hiljaiseloni. On töissä ollut taas ihan julmettu kiire ja vapaa-ajalla vielä sitäkin kiireempi. Mutta koko ajan olette ajatuksissani ja seurannassa :heart: :hug:
  20. H

    ESIKOISESTA PITKÄÄN HAAVELLEIDEN OMA PINO

    Heippa kaikille! Mullakin on jumppapallo kotona, mutta mies tyhjensi sen noin puoli vuotta sitten kun se oli käyttämättömänä koko ajan vaan tiellä...Että niin aktiivinen pallojumppaaja mä olen ollut :laugh: Mulla on myös kierto nyt samoissa vaiheissa kun Ouskalla. Eli pelkkää jännitystä...

Yhteistyössä