ESIKOISESTA PITKÄÄN HAAVELLEIDEN PINO Vol.2

Halit halpelle ja Duffylle ja muillekin tasavertasesti :hug:

Orion Kun sanoit et saa syödä mitä vaan ootas vaan kuule kun ei suositella syömään, raakaa tai puolikypsää lihaa, tuorejuustoja,homejuustoja, suojakaasuun pakattuja leikkeleitä, sinisiä karkkeja, jne jne jne.... ja lista on loputon. :D Mutta ei niitä iha kirjaimellisesti tarttee noudattaa vaikka itte jätinki kaikki karkit ja salmiakit pois raskausajan diabeteksen pelossa. :D

babyb & toukka 6+6 :)
 
HaLPe ja Duffy iso halaus molemmille :hug: :hug:

Pitikin mennä eilen testaamaan, negahan sieltä tuli niinku arvasin :( |O Mul on ihan samanlaiset fiilikset Duffy:n kans ton testaamisen suhteen, että masentaa jo ennen testausta ku tuloksen 'tietää' jo kuitenki että nega tulee, pakko kuiteski testata jos sattuu testi oleen kaapissa :headwall:
Mukamas jotain pieniä menkkakipujakin ollu parina päivänä et saas nähä koska se täti tulla tupsahtaa sitten kylään..
 
Kiitos kaikille haleista ja sympatioista =)

HaLPe, ois nyt teille ainakin tullu se plussa ku meille ei tullu :hug: sinne.

Santtuli, toivotaan ettei oo lopullinen se nega vaan muuttuski plussaksi :)

On tässä jotain hyvää, jouluna saa syödä mitä vaan ja taidan juodakkin muutaman joulu-oluen ;) Kyllä täältä noustaan...sellasta mietin, että otanko ovistestit käyttöön tähän kiertoon...
 
Santtuli:hug: negasta, mut toivoa on vielä jos ei tätiä näy!

Kiitos haleista:) tuntuu mukavalta..

Mä tilasin kauheen kasan ovistestejä..en ookkaan tikuttanu, ku yhen kierron aiemmin..
Mulla vieläkin kauheen paha mieli siitä riidasta työkaverin kanssa..pitäs vaa olla aina hiljaa, ni ei tulis ongelmia..aina saa olla pelko perseessä, ku on "vain" määräaikainen..
 
G 1. osaan puhua asioista :eek: 2. osaan kuunnella ja tarpeen olla myös olkapäänä, 3. mulla on hyvä mielikuvitus, 4. oon sanavalmis ja keksin äkkiä sutkautuksia ( IRL ), 5. oon taiteellinen.
huono puoli vois olla vaikkapa äkkipikaisuus/temperamenttisuus
 
G: hmmm. vaikeaa.. 1. olen empaattinen 2. osaan kuunnella ja tukea 3. helposti leppyvä (voisi toki olla myös huono puoli:D) 4. ahkera 5. sanavalmis myöskin kuten sinikka :) huono puoli on varmaankin kun äitinikin aina sanoo minulle " ajattele välillä itseäsi, älä aina muita", varmistan siis aina ensin että muilla on hyvä olla, vaikka itse jäisin siinä sivussa vähemmälle... antaisin varmasti jopa paidan päältäni..
mietin oikeesti tätä tosi kauan :D oli vaikee.....! mut tosi hyvä :)
 
G: 1. Mä yritän ainakin olla ystävällinen kaikille ja välittää kaikista, olen suvaitsevainen, en (juurikaan) tuomitse. 2. olen luotettava. 3. yleensä myönteinen asenne elämään. 4. yritän toimia ekologisesti. 5. olen uskollinen ystävä (jos minusta vaan saa ystävän). Huono puoli: Aika saamaton ja laiska monessakin suhteessa. Myös väsyneenä/alakuloisena menetän hermoni aika helposti, tosin myös lepyn tosi nopeasti.
 
G:1. ystävänä yritän olla huomaavainen ja kuunnella tarpeen vaatiessa 2. olen empaattinen 3. ystävällinen 4. ajattelen toisia esim. töissä voin kysyä voinko auttaa muita jollain pienellä asialla, joka kuitenkin saattaa auttaa toista ryhmää loppujen lopuksi paljon 5. Ahkera, kun sille päälle satun.. Huonoja puolia olisi vaikka mitä... nykyään muistamaton, arka uusien ihmisten seurassa, vähän samaa kuin yöperhonen; ajattelee aina ensin muita, nykyään hermostun aika helposti, vaadin itseltäni liikaa.. Siis vaadin itseltäni täydellisyyttä ja kun en pysty jossain asiassa pysty siihen; petyn itseeni pahasti.. tuli huonoja puolia enemmän kuin pyydettiin.. Mutta lisääkin itseni mielestä olisi..
 
Alkuperäinen kirjoittaja HaLPe:
BB: Mä taas odotan raskausaikaa myös siksi, että SAIS syödä ilman kontrollia. Ei tarttis miettiä jokaista suklaapalaa, että noni, menikö tämän myötä nyt toiveet tästäki kierrosta. :/
samaa ajattelin..

Valaiskaa nyt mua hölmöä, että miten paljon (ja minkä ruuan suhteen) oikein tarkkailette itseänne... itse en oo tullut edes ajatelleeksi tuollaista asiaa.

Ja tuohon kysymykseen... mä olen YP:n ja Orionin yhdistelmä aika lailla...

Eilen oltiin pikkujätkän koulun joulujuhlassa. (muoks: siis mun miehellä on 9vee, joka ei asu meillä ) Oi että, ne pikku eskarilaiset ja ekaluokkalaiset sulatti mun sydämen ihan täysin :) Mulla ei enää oo sellaista varsinaista vauvakuumetta, että vauvat jotenkin saisi mut sekaisin, vaan se on enemmän sellainen "äitiyskuume" tai "lapsikuume". Öh.
 
Huomenia!

HaLPe, Duffy ja Santtuli :hug: negoista ja tädistä.

Lupu Mä en juurikaan vahtaa mitään tiettyä syömistä, mutta käytössä on painonvartijoiden piste-systeemi. Tuottaa tulosta ihan kivasti ja sitten vaikka ei kauheen aktiivinen laskija oliskaan, niin ei tule mulle niin tyypillisiä ylilyöntejääkään. Niin ja mullakin tämä vauvakuume on kääntynyt jo aikaa sitten lapsi/äitiyskuumeeksi.

G. 1. Postiviivinen elämän asenne, asioilla on tapana järjestyä. (Vaikka välillä tuleekin pahoja päiviäkin) 2. Olen nopea oppimaan, tästä on ollut hyötyä monessakin tilanteessa 3. Olen puhelias ja helposti lähestyttävä 4. Hyvä lohduttaja 5. Olen avoin. Huono puoli voisi olla laiskuus, mitään ei kyllä tapahdu ennen kuin on pakko... :ashamed:

ISO KIITOS KAIKILLE TUESTA, TE OOTTE SITTEN IHAN SUPER-IHANIA :heart: =)
 
Kiitos Heinu... mä varmaan aloitan pisteiden laskiskelun taas vuoden alussa... joskus aikanaan sillä lähti toistakymmentä kiloa ja helposti. Toivon mukaan saisin tsempattua itseni pitämään siitä kiinni, pari viime kertaa innostus on lopahtanut parin viikon jälkeen... :ashamed:
 
ai niin mun pitikin kertoa teille kaikille.

Ei olla aikasemmin kerrottu kummankaan vanhemmille tästä meidän projektista. Mutta nyt tämän viikoisen raskaus-uutisen jälkeen olin niin huonona, että oli pakko soittaa äitille ja kertoa koko juttu. Äiti oli maailman ihanin :heart: Juteltiin siitä, että niiläkin on aikanaan kestänyt noin kaksi vuotta ennen kuin mun isosisko on ilmoittanut tulostaan ja mun äiti on siis syönyt jotain lääkettä mikä edesauttaa munasolun kypsymistä. Ei muistanut nimeä, koska siitä on vierähtänyt aikaa jo lähemmäs 30 vuotta. Mutta eniten äiti oli pahoillaan siitä, että isin ja äitin tuska tästä asiasta ei riittänyt meidän perheelle vaan meidänkin pitää kärsiä siitä. No äiti vielä viimeiseksi sanoi, että toivosta ei kannata luopua ja pitää vaan jaksaa olla positiivinen asian suhteen. Ja asian "unohtamisella" voi olla vaikutusta. Eli tässä täytyy nyt vaan yrittää unohtaa kiertopäivät ja kaikki mitä tähän liittyy.
 
Heinu ihana äiti sinulla! :) :heart: voi kunpa minäkin voisin puhua oman äidin kanssa noin näistä asioista. koskaan en ole puhunut mistään "intiimiasioista", niin tuntuisi typerälle yhtäkkiä puhuakkaan..

heh, viimeyönä oli aika huvittavaa, kun mies tuli mun peiton alle ja lähti säpsähtäen pois: "sä oot ihan tulikuuma!" :LOL: :LOL: se sitten kävi hakee kuumemittarin ja eipä ollut kuumettakaan. iho vaan oikein huokui kuumuutta :LOL: :LOL:
mitähän lie...
 
Heinu: Miekin kerroin ekan poli käynnin äitille tästä lapsettomuus ongelmasta. Tuli ihan pakottava tarve puhua jollekin. Äiti oli jo vähän arvannutkin että jotain tämmöistä voi olla tulossa, mutta oli fiksusti ajatellut että kerron itse sitten kun olen siihen valmis =). Mun mielestä Clomifeenia oli jo tuolloin saatavissa, joten oisko ollut niitä äidilläsikin käytössä. Kenellekään muulle en ole tästä vielä puhunut ja itkuksi meni äidillekin kertoessa, mutta helpotti omaa oloa.
 
Heinu: Se on niin ihana asia, ku yks tärkeimmistä ihmisistä ottaa nämä asiat niin kivasti, ymmärtäen ja tuomitsematta. Minä kerroin äitille joskus vuosi sitten, hän myös otti tosi ihanasti asian. Vaikkei heillä itellään menny esikoisen tärppäämiseen ku "vaan" 7 tai 9kk. Jälkeenpäinki välillä kyselly että miten jaksetaan ja muuta, mutta ei yhtään liikaa oo udellu. Anoppi oli sanonu että älkää vielä heittäkö kirvestä kaivoon. Siitä on reilu puoli vuotta ku mies kerto sille (ite en ollu paikalla), eikä oo mitään kuultu siitä asiasta hänen suusta. Mut ei se kyllä muutenkaan mulle mitään puhu, enkä minä sille. :/ Ehkä ne aattelee, että mä kerron jos on kerrottavaa, mutta ku enhän mä kerro. Kun asia on kerrottu, minusta ois ihan kiva jos sillon tällön kyselis kuulumisia.
 
Päivää!

Mä en oikee viiti kertoo äitille, vaik varmaa ihan hyvää tekis, ku se on meidät saanu sillee "hupsista"lapsi tuli.."oho" ja toinen..kolmannessa menikin sit aika kauan..mut..sama, ku siniviuhkalla, et ei olla noista "intiimi"-asioista kauheesti juteltu..

G:1.sopivan kiireen/paineen alaisena olen kaikista tehokkaimmillani(kätevä töissä )2.olen eloisa3.nauravainen4.empaattinen kuuntelija5.mul on tunneälyä tilanteissa..
huono puoli on just temperamenttisuus, sanon ensin ja sit vasta ajattelen..
lisäisin viel et, luonne mul on vähän outo; tavallaan oon tosi sosiaalinen esim. töissä, mut sit kotona oon erakko ja halusin vaa kyyhöttää omassa pesässä melankolisella mielellä, kuunnellen melankolista musaa..

Voi vi**u! just kesken tän kirjotuksen naapuri kävi ovella ja sano, et toi meidän yks ruma naapuri on paksuna ja jo puolessavälissä.. :kieh: voi jumala miks ne?miks ei me?
 
Meilläkin äiti on saanut meidät kaikki neljä helposti ilman kummempia yrittämisiä, mutta osasi silti ihan hyvin suhtautua. SE on kyllä inhottavaa kun monet ajattelee että lapsia tuosta noin vaan pyöräytellään silloin kun itse halutaan :ashamed:. Ja sitten jos ei onnistu niin pitää vaan lakata yrittämästä ja tyytyä kohtaloonsa. Onneksi on netti mistä saa aivan mahtavaa vertaistukea=)
 
Pitäsköhän jouluna vähä huijata sukua..?
Tuli eilen taas "vähä" mässättyä, ja tuloksena keskivartalo, joka erehdyttävästi muistuttaa hivenen jotain muuta kuin se tosiasiassa oli...
http://www.aijaa.com/v.php?i=3251193.jpg

Jos mässäis ennen vierailua kovasti, ja vetäis niitä vähä nenästä. :snotty: :xmas:


No ei sentään, itellehän siinä vaan paha mieli tulis...
 

Yhteistyössä