ESIKOISESTA PITKÄÄN HAAVELLEIDEN PINO Vol.2

Alkuperäinen kirjoittaja Lupu:
Alkuperäinen kirjoittaja HaLPe:
BB: Mä taas odotan raskausaikaa myös siksi, että SAIS syödä ilman kontrollia. Ei tarttis miettiä jokaista suklaapalaa, että noni, menikö tämän myötä nyt toiveet tästäki kierrosta. :/
samaa ajattelin..

Valaiskaa nyt mua hölmöä, että miten paljon (ja minkä ruuan suhteen) oikein tarkkailette itseänne... itse en oo tullut edes ajatelleeksi tuollaista asiaa.
mä ainakin syön mahdollisimman paljo kaikkee vihanneksia ja paljon terveellistä ruokaa eikä alkoa-->auttaa ovuloimaan ja lyhentää kiertoa
Ei siis makeaa eikä rasvasta eikä kahvia paljoa
Joskus kyl pakko vähän relata ja ottaa alkoa(niinku eilen pari lasia punkkua)

Orion ihana maha:) voi kun pian saisit sinne asukkaan :heart:
 
Elikkä tänään käytiin molemmat neuvolassa, mies pääsee heti huomenna simppatutkimuksiin ja vastauksen saa jo samana päivänä! =) Itselle sanottiin, että kaikki näyttää olevan kunnossa, ei mitään endometrioosiin viittavaa mutta munasarjat on pco:maiset, ihan niinkuin arvelin! Ne ottivat verikokeita joilla varmistetaan tuo. Meinasin alkaa itkemään kun sanoi, että kaikki muuten kunnossa kun tiedän että pco ei ole niin hirveä vaikea hoitaa kuin joku muu, ja pco-naiset saavat lapsia =)

Mutta niin, ei hyvää ilman pahaa. Mies joutui ulosajoon tänään työmatkallaan :( Onneksi ei pahemmin käynyt! Selkä ja niska venähti, mutta ei muuta. Autosta takapuskuri, rengas ja ehkä akselisto hajalla, mutta kaiken korvaa onneksi vakuutus. Tämmöstä tänään.
 
arianrhod :hug: hyvä, kun saitte asioihin selvyyttä ja uutta toivoa!
hui kauheeta! onneks ei käyny pahemmin! :hug:

"Luulin ennen, että jossain mitataan tarkalleen, milloin on annettu liikaa jollekkin kantaakseen. Se on pelkkä harha, perätön luulo, toiset hölmöt uskoo niin. Jäävät hartiat väkevän, suuren, pieneksi, kuin heikonkin" PMMP -Tässä elämä on
 
arianrhod, mukavaa että saatte tietoa tilanteesta ja varmuuden siihen että ei sitten itsessä ole vikaa :) antaa lapsen siis tulla :heart:
kurjaa kuitenkin kuulla miehesi ulosajosta :/ onneksi ei kuitenkaan pahemmin käynyt ja suurimmat vahingot kävi autolle.! ja niitähän saa uusia :)

YP
 
Niin autoja saa aina uusia ja raha on vaan rahaa =) Hyvä kun kuulin ja menin hädissäni sinne polille ja ryntäsin sinne tarkkailuhuoneeseen, heti ekana aloin huutamaan ku säikähdin niin että "etkö sinä s*atana voinut uskoa mitä aina oon sulle siitä ajamisesta sanonu!!" ja sit siihen pillittää :D Anoppi oli siinä kanssa, ja sanoi että varmaan vähän katsoi se verhon toisella puolella ollut vanha nainen ku muija kiroaa kuin turkkilainen ;) Mikäs siinä :D
 
Heippa tytöt!

Mulla taas piapyrähdys työn lomassa. Jumaleissön nää iltavuorot on syvältä :kieh: mitään ehi tehä...
Aika tehokkaita nuo terot, nyt on samanlaiset kuukautiset ku ennen pillereiden syöntiä, suht runsaat ja kivuliaat, sais nyt tässä kierrossa vielä oviskenki aikaseksi niin ois aika jees.

aranhod, hyvä ettei miehellesi käynyt pahemmin. Tosiaanki autoja saa uusia, mut ihmishenkiä ei...Niin kuin itsekkin sanoit, pco-laiset saa lapsia, eli ei tosiaan oo mikään lapsettomuus-tuomio :) Minäki kyllä uskon omalla kohdalla, että me saadaan joskus lapsi. Puhuttiinko sulle niistä clomeista mitään?

G: 1. Minä oon hauska ihminen ,saan hmiset nauramaan. 2. Osaan kuitenki kuunnella ja kuuntelenki toisten huolia. 3. Ulospäinsuuntautunut, tutustun helposti uusiin ihmisiin. 4. Ääks en meinaa keksiä..Sympaattinen, pystyn helposti samastumaan toisen ihmisen tunnetiloihin. 5. apua en keksi just nyt, kirjotan ton myöhemmin.
Huono puoli on se, että sanon asiat suoraan ja se ei todellakaan aina oo hyvä juttu :/

Nyt takas töihin!
 
Oli pakko tulla ilmoittaan ultrakuulumiset tänään kun siellä varhaisultrassa oltiin: kohdun sisällä näkyi mato ja sikiöpussi niinkun pitikin ja sitten kun tajuttiin jotai muuta niin itku pääs mieheltäkin: SYDÄN Siellä SYKKI! La muuttui parilla päivällä ja nyt sitten meillä on Nibblerin kanssa sama LA :)
 
( . ) kamalaa kun oon koko päivän ollut hirveen kiukkuinen ja itkuinen ilman mitään syytä. mies yritti houkutella tekemään rakkaudentekoja niin minäpä rupesin itkemään :LOL: :LOL: sit toinen itkun aihe oli hammaslääkärilasku kun tajusin kuinka paljon se oikeasti olikaan..
voi ukko parka mitä mielipuolta se joutuu katselemaan... :saint: :saint: :snotty: :snotty:

BB onnea hienoista neukkiskuulumisista!
 
Moi taas pitkästä aikaa.. olen pitänyt viime aikoina taukoa tänne kirjoittamisessa, kun elämässä ei ole tapahtunut mitään muutosta.. en ole viitsinyt kirjotella samoja asioita toistamiseen.. mutta olen kyllä välillä käynyt vilkaisemassa teidän kuulumisia..

mutta tosiaan tonne ekalle sivulle vois muuttaa taas kierron määrää eli täti tuli tänään kylään.. puhuin tänään miehelle, että ehkä vuonna 2010 saamme sen lapsen, jos mie pääsen siihen tutkimukseen ensi vuoden aikana ja sitten niihin hoitoihin.. aikaisemmin en uskalla ajatella lasta, etten sitten taas pety..
 
Peppi suuren suuri lohtu :hug: tädistä.. :/ voimia ja jaksamista teille!:)

Siniviuhka mä oon itkeny koko päivän..käytin koirat pitkällä lenkillä eikä itku loppunut sielläkään..harmittaa niin pirusti vielä se töissä sattunut väärinkäsitys ja se, ku kuulin sen naapurin olevan paksuna...ärsyttää, ku mä tällä säälittävällä itsesäälissä pyöriskelyllä varmaan estän koko raskautumisen mahdollisuuden...paska päivä, paska elämä..voimat on taas hetkellisesti ihan loppu..
 
Ja nega tänään raskaustestiin... Mä en halua vieläkään menettää toivoa tästä kierrosta.. Tai sitte tulin yhteenpäätökseen tänään.. Kun täältä jostain luin että on myös ihmisiä joilla ei näy koko raskauden aikana plussa testis niin mä oon varmaa yks niistä... yhtäkkiä oon turvonnu ku jalkapallo!!! tai sit johtuu hiukan turhasta syömisestä viikonaikana!!!! :D
 
Miehen simpat (alustavasti sanoivat, lääkärin varma lausunto tulee sit viimeistään joulun jälkeen) ovat suoraviivaisesti liikkuvia ja ihan normaalin nopeita =) Jes!! Autokin saatiin jo tänään takas, koska suurin vika mikä siihen tuli, olikin vain takapuskurissa oleva reikä. Tuntuu et kaikki on tänään niin hyvin että voisin vaikka jopa sanoa että paremmin kuin varmaan vuoteen ;P

Mites, kun se sanoi se gyne et nämä munasarjat eivät Poissulje Pco:ta, entäs jos sitä ei ole, niin mikä muu voi aiheuttaa sen että ne menkat ei tuu? Ku perus homonitoiminta on ok, ei ali eikä ylipainoa ja muutenkin mun pitäs olla aika terve...

HaLPe yritähän jaksaa :hug:

anu84 toivottavasti sieltä vaikka viiva tupsahtais =) On kuitenkin ihmisiä jotka ovat plussanneet vasta jossai rv 9.. Toivo elää =)
 
HaLPe ja Anu: :hug:

Kyllä tää tästä.. jotenkin olen jo turtunut näihin tädin vierailuihin.. joskus tulee olo, että onkohan jossain määrätty ettei me tulla saamaan lapsia.. miehen puolesta lähinnä harmittaa tää homma.. joskus aikoinaan mietin, että onko minulla jokin synnynnäinen vika tai jotain, kun en tuu raskaaksi.. mutta sitten luin tai kuulin jostain,että vatsakalvontulehdus voi aiheuttaa lapsettomuutta ja minulla on ollut sellainen 5-vuotiaana umpparileikkauksen jälkeen.. olisihan se aikamoinen huono tuuri, jos tommoinen lapsena sairastettu juttu vaikuttais vieläkin.. no, sen näkee sitten, kun pääsen sinne aukiolotutkimukseen..

plussatuulia.. :)
 
Helou!

En ole ehtinyt tänään juurikaan koneelle. Onneksi iltavuoro-putki on nyt ainakin viikoksi ohi! Vknloppu vapaa, pari päivää töitä ja 4pvn joululoma, jee!

:hug: :hug: neganneille, tädin saaneille tai muuten elämän koulineille.

Pepille päivitin uuden yk:n. Minäki oon harmitellu miehen puolesta tätä hommaa, se kun on halunnut lasta kauemmin entä minä. Eiköhän ne nyytitkin meille tule vielä =)

arianhord, mietin sellasta, että vaikka ei ois sitä pco:ta niin voisko olla että sulla on ovuloinnissa häiriötä? Sillonhan kierto on pitkä ja epäsäännöllinen.

Minä julistin tänään töissä että nyt loppu vauvahommelit :D En kato enää yhtään synnytys-juttuja telkkarista, enlä ihastele vauvoja töissä, mun pää ei tälä hetkellä kestä sellasta just nyt. Tuntuu, että ei jaksa yrittää kun ei sitä vauvaa oo tulossa. Tyhmä minä kun ees aattelin, että voisin olla raskaana...
 
Duffy: niin en tiedä :/ Mitähän se sanoi... Tais sanoa että munasarjoissa on paljon pieniä rakkuloita, ku en ite oikeen niistä ymmärrä niin en muista. Toivottavasti vaan joku pikkuvika, mut onneks kaikki näyttää siellä hyvältä ja munasarjat on paikoillaan! Joten ennuste hyvä =)
 
Huomenta (tai oikeastaan päivää =) ) kaikille :wave:
Nyt sitten täti tulla tupsahti oikeen rytinällä. Aamulla heräsin kuuden aikaan ihan järkkyyn vatsakipuun, piti ihan ottaa särkylääkettä. kiireesti vaan vessaan ja tuntu et vuotoa tuli ihan lorisemalla (sori, vähän ällöä). Mut oikeastaan ihan tyytyväinen nyt kun tää kierto oli sit 33 pvää, eli taas vähän lyhyempi kun viimekierto :D ! Kiva tietää että alkaa kroppa jo toimimaan normaalisti, menihän siihen 'vaan' 1,5 vuotta =)
Mut nyt täytyy lähteä sukuloimaan, mukavaa päivää kaikille :wave:
 

Yhteistyössä