ESIKOISESTA PITKÄÄN HAAVELLEIDEN PINO Vol.2

kiitos tuesta teille ihanille!:)

anulle :hug: negasta.. :(

Santtulille ja Orionille :hug: siitä hemmetin tädistä :kieh:

eilen sain taas kuulla yhen tutun olevan paksuna...hohhoijjaa..mul oli vaan siitä parista sellanen olo, et ne oli kauan jo yrittäny...niistä jotenkin näki sen(tai sit mä vaan kuvittelen)

en nukkunu yöllä oikeestaa yhtään ja menin aamulla pelosta täristen töihin, ku näin pihalla sen työkaverin auton, jonka kanssa olin ottanut yhteen..olo oli töissä yhtä pelokas ja vainoharhainen, ku joskus koulussa, ku mua kiusattiin..saas nähä mitä siellä tulee viel tapahtumaan, jotenkin sellanen tyyntä ennen myrskyä tunnelma..ja kiva, just jouluna..

muoks. Duffy voisitko muuttaa mulle yk12..
 
Huomenta!

Minä en oo taas oikein ehtiny koneella olemaan. Eilen oli aivan hullu päivä. Kävin jouluostoksilla kaverin kanssa, 6 tuntia kierreltiin kauppoja! Raahasin sitten 3 kassia lahjoja kotiin :D No ne lahjapaketit oli aika isoja, niin ei niitä kauheen montaa ollu. Sitten kävin vähän lohduttelemassa kaveria, jonka poikaystävä oli jättäny sen :( Kotona olinkin joskus vähän ennen yhtätoista, kyllä maitto uni viime yönä! Tänään sitten pitäs mennä äidin luokse tekemään jouluruokia, käydä ostamassa kinkku ja varaamassa hallista kala.

HaLPe, laitoin sulle yk.n :hug: tädistä ja konfliktista työpaikalla. Ne on kyllä inhottavia, mulla kans tulee tosi paska olo, jos tappelen jonku kans. Inhoan riitoja!

Santtulille ja Orionille :hug: :hug: tädistä
 
HaLPe: :hug: minäkin inhoan riitoja, jakselemisia ja hyviä jouluja =) :xmas:

Duffy: Tiedän tuon hullun jouluostos ja joulubuumi rumban :D Yleensä itse tilaan netistä lahjat ja käyn ennen aattoa kaupassa jossain pienessä puljussa :p Jouluja :xmas:

Niin ja siis varovaisesti voin myöntää, että plussasin tänään joten se syysunelma ja joulun ihme taitaa olla tuloillaan (peukut ainakin pystyssä sille) =) Eiku vatsa pinkeenä hääpuvussa ensi kesänä, toivottavasti :D :heart:
 
Yp plaah, en jaksa uskoa etteikö se täti tuliskaan.. tuo tuhru mitä tuli, oli tosi haaleaa rusehtavaa vv:n seassa. aamulla ainoastaan. parempi kyllä olis, että vuoto alkais vasta "oikeana päivänä" jouluaaton jälkeen. muuten menee joulu pilalle kipuillessa.
 
Duffy nyt voit laittaa mut plussanneisiin, 5 enemmän tai vähemmän tummemman, 4 eri valmistajan ja viimeisimmän apteekin raskaustestin tumman plussan jälkeen minä sen jo uskon :D Kiitos kaikille onnitteluista ja plussia puhaltelen kaikkialle suomen maata teille :heart:
 
Heips!

arianrhod selvä =)

Sinikalle :hug: tuhrusta täältäkin, mutta mulla kytee sun suhtene vielä pieni toivonkipinä :D

Mulla on jouluressi! Nyt se sitten tuli! Laatikoita pitää vielä tänään tehdä, huomenna pitää käydä ostamassa kalat, juustot ja juomat. Pipareitaki pitäs leipoa, voi perse suoraan sanottuna! Ressaatteko te muut yhtään??!!
 
Täällä ei enään ressiä! Nyt vaan nautitaan ja odotellaan..:)
Kohta lähetään käymään mun porukoitten luona ja huomenna miehen porukoille...
Oon ihan poikki lumitöistä, ku tänne sato sitä enemmän, ku liikaa*huoh*..mut onneks on valkea joulu:heart:
 

Yhteistyössä