ESIKOISESTA PITKÄÄN HAAVELLEIDEN PINO Vol.2

joo muakin kiinnostas toi KP!

Duffy en oo käyny, ku en tiiä mistä mä saisin tietää missä sellasta annetaan.. :/

voi hitto, et meni äske hermot toho ukkeliin..olin kaks yövuoroa (10hx2) ja tänää ku yritin pyytää sitä mukaan kauppaan avuks ja koirapuistoon, ni se sano, et mee sä, ku oot vaa maannu koko päivän, et hän oli sentään töissä :headwall: kyllä mullakin oli töitä tänään seittemään!!! :kieh: :kieh: :kieh: oon syöny viimeks yöllä joskus ja oon nyt niin väsyny ja nälkänen, et en jaksa ees syödä.. :headwall: ja ukkeli pelaa vaan tietokonetta :kieh:

mua ärsyttää kun typerä minä ajattelen vauva-asioita niin useasti taas, vaikka tiedän, että tässä kierrossa raskautuminen onkin täysin mahdoton ajatus miehen leikkauksen vuoksi..mielessä pyörii "mitäpä jos siellä gynellä huomataankin mun olevankin raskaana"... :|
:/ :/

Sinikka, mä kans ku kävin sillo gynellä ultrassa niin aattelin, että jos siellä näkyyki vauva! :headwall: Siis itteäki ärsyttää ku ajattelee noin, mutta minkäs teet :/

Hei asiasta toiseen! Miten saan vaihdettua profiilini tietoja? Siis tuolla ylhäällä lukee, että muokaka tietoja, mut sit ku meen sinne niin tulee se rekisteröintikohta, eli pitääkö mun kirjottaa kaikki mun tiedot siihen, nii ku oisin rekkautumassa :/ ihan torvi oon ku en tajua...

muoks. joo osasin sittenki :D mut viimeksi ku menin vaihtamaan profiilin tietoja niin tuli sellanen rekisteröitymis"kaavake" eli sama ku ensimmäisen kerran rekkautuu tänne..outoa..

JenPen
Pitäisköhän mun siirtyä tänne teidän porukkaan kun näyttää siltä että pitkä haaveilu tästä vauvaprojektista on tulossa.... Onko tästä teidän porukasta muuten plussannut kukaan? Paitsi tietty nibbler.

ei merkkiä suuntaan eikä toiseen..
En ehtinyt aamulla testata, kun oli kiire tehdä aamutoimet, että ehtii viedä miehen töihin ja mennä itse töihin.. Ja laittaa koiralle kaikki jutut valmiiksi..

JenPen tule vaan tänne..

KP

JenPen, tervetuloa joukkoon! Ensimmäisellä sivulla on tuo lista meistä haaveilijoista ja plussanneista, onhan täältä lähteny jo 7 vai 8 odotus-puolelle =) Mikäs yk sulla menossa? Laitan sut listoille.

KP ootko testannu tänään?

Sinikka ihan tuttuja juttuja mietit.. :hug: jospa se äitienpäivään mennessä olisi totta meille kaikille! :heart:

JenPen tervetuloa! :flower:

Nibbler miten oot voinu? Kiva ku kävit!:)

tänään on ollu tosi pska päivä..oon vaan itkeskellyt ja kieriny itsesäälissä, koska kuulin erään entisen kaverini saaneen lapsen pari päivää sitten..harmittaa niin hemmetin paljon, miks ne, miksei me? aika itsekkäästi ajateltu, mutta tiedän varmuudella, etteivät he sitä vauvaa oikeasti halunneet. :|

ja siksi toisekseen mulla on varmaan virtsis kun pissittää ihan jatkuvasti :|
anteeks tämä omanapaisuus.

Hitto soikoon, ku oon jo sata kertaa kirjottanu tänne jutun ja se heittää lähetyksen jälkeen mut toho etusivulle, eikä mitään kuitenkaa lähetä!!! :kieh:

Sinikka :hug: tuttuja ajatuksia.. :ashamed:

KP testaisit jo! :D

HalPe hih, tuo tekstisi meinas minun silmiin hävitä :D hetken jo mietin, että nytkö se on tyhjän viestin laittanut.. :p

plääh..harmittaa tosiaan nuo haaveiluajatukset, varsinkin kun viimeaikoina on närästänyt ihan hirveästi, mitä ei "normaalisti/yleensä" tapahdu kuin kerran vuodessa. tietenkin heti on mielessä käynyt, et mitäpäs jos olikin valemenkat ( mahdotonta, oli sen verran runsasta vuotoa) ja nyt olisin raskaana. harmittelin tänäaamuna miehellekin, että jos oisin raskaana ja ottaisin illalla kuppia, niin olisi se ihan hirveää. :snotty: :ashamed:
voi mua älytöntä, varmaan mies passittaa mut kohta jollekin kallonkutistajalle keskustelemaan näistä "oireista" :LOL: :LOL:

No niin ja sitten viestin kirjotukseen :D

Sinikka, mä oon ihan yhtä höhlä! Nyt ku on turvottanu mahaa muutamana iltana ja tissit ollu vähän kipeet niin heti oon aatellu, että jos mulla liki valemenkat ja oonki nyt raskaana! Ja ei tasan oo voinu olla mitkään valemenkat ku tuli ihan hyytymiä ja oli kipeät (sori kuvaus)
Miksi sitä täytyy olla näin torvi?! Vaikka viime kierrossa tipuin tosi korkealta ja tosi kovaa niin silti sitä elättelee toiveita :headwall:

KP, alahan jo testata :D plussatsempitykset! b=)d

Meillä menny pupuilut ihan persiilleen, mulla ollu iltavuoroa ja miehellä aamua, eli mies ei jaksa illalla, enkä minä aamulla. Alotan terot huomenna.

Duffy hyvä, että kirjoitit itse tuon kuvauksen, niin ei mun tarvitse enää rueta :p samaa täälläkin siis! :p :p

nyt taidan näin tämän vuoden viimeisen illan kunniaksi suunnata kaikkien janoisten pelastajan, Alkon, pariin. ;) ;) :snotty:

Yhteistyössä