ESIKOISESTA PITKÄÄN HAAVELLEIDEN PINO Vol.2

KP, mikä tilanne?

anu, öö minä en oikein älynny kysymystä. Eli siis jos ei tuu täti niin onko mahdollista että tulis ovis vielä vai mitenkä? Jos on epäsäännöllinen kierto, niin se ovishan voi olla melkeen millon vaan. Mullaki oli ekassa kierrossa pillereiden jälkeen joskus kp45 paikkeilla.

anulle ja KPlle :hug: toivottavasti pian tulis ratkaisu suuntaan tai toiseen..

kysyin jo aiemmin, mut kysyn nyt uudelleen!
G:Uuden vuoden lupaus?

Mä yritän elää vieläkin terveellisemmin! Kohta tulee vuos, ku lopetin tupakan polton ja aijon pitäytyä siinä päätöksessä! :D

Ai niin, mun pitiki vastata HaLPen galluppiin, mut unohdin :D

G, uuden vuoden lupaus on, että plussaan tänä vuonna :LOL: Toinen lupaus, joka on helpompi pitää on, että alan syömään hedelmiä ja kasviksia enemmän.

Mun kasviksien syönti on niin onnetonta ettei tosikaan :/ Ohitan suvereenisti kasvis-hyllyt, mutta lihahyllylle osaisin varmaan silmät sidottuinakin :D :D

anu, jos kierrot on pitkiä niin se voi just olla, että ovuloi, tai sitten ei. Kannattaa selvittää se, että ovuloiko ylipäänsä ollenkaan, jos koko ajan kierrot mitä sattuu. Jollekki palstalaiselle oli lääkäri sanonu (en muista kuka se oli ja oliko vauvakuume vai lapsettomuus-puoli) että pitkässä kierrossa, jos ovis on oisko olluk p20 jälkeen niin se munasolu ei oo enää kovin hyvälaatunen, eikä välttämättä hedelmöity. Tai sit oli joku km:n vaara tms. Mulla oli se ovis eka kierrossa pillereidne jälkeen kp44 tienoilla ja plussa-testin tein kp59, menkat alko samana päivänä, että vissiin oli kemiallinen. En tiedä sit johtuko tosiaan siitä että ku niin myöhään oli toi ovis.

Moi pitkästä aikaa...

Mä en nyt jaksa alkaa edes tähän hätään lukea ketjua, tulin vaan valittamaan kun ottaa niin pattiin yks joululahja. Siis ostin miehelle tuommoisen halppis sykemittarin, ja varmasti vielä katsoin että siinä pitäisi olla kalorikulutukset yms, mutta paskanmarjat on. Johtivat mua harhaan. No, tää harmittaa just nyt niin pajon että melkein itkettää varmaan ihan hormonaalisista syistä, täti kolkuttelee ovella, oottelen saapuvaksi maanantaina. Ovista ei saatu jouluna hyödynnettyä oikeastaan ollenkaan, joten jännättävää ei sinänsä ole. Menkkakipuja sen sijaan on paljon enemmän kuin moneen kiertoon, tissit kipeenä jne. Mies näki joulun aikaan unen, että mulla oli menkat 3 pv myöhässä, et olin raskaana. No, eipä tuo ole enneunia tavannut ennenkään nähdä.

Mutta oikein hyvää ja positiivista uutta vuotta kaikille!

KPlle iiiiso :hug: tyhmästä tädistä ja vielä ku piti jännityksessä :/

Lupulle myötätunto :hug: , välillä se elämä potkii rankasti päähän.

Täällä on baareiltu eilen, mut yllättävää kyllä, ei oo ees hullun huono olo!

KP :hug: tädistä vielä tännekkin! Ootteko menossa tutkimuksiin?Vai ootteko jo käyny?
Mites hauvavauva jaksaa?

Lupu tänne saa käydä purkautumassa :) jospa se täti ei kuitenkaa tulis! ;)

Duffy oliko kivaa käydä tuulettumassa? :p täällä päin ei oo käymisen arvoisia paikkoja

on:mulla viikko ovisplussasta ja perustuntemukset päällä(tissikipu, alavatsanippailu, finnejä, turvottaa, väsyttää )

HaLPe, oli tosi kiva! Paitsi aluksi meinas mennä hemrot ku menin baariin ja siellä oli kaks pariskuntaa, meidän kaveripariskunta ja niiden kaveri pariskunta, keitä mä en tuntenu niin sit ne saikkas jotain neljästään! Ja se toisen pariskunnan mies ja nainen alko tappeleen ja voi hohhoi. Onneks mun mies tuli baariin kans ja me aina sit kahdestaan istuskeltiin ku ne neljä jankutti jotain :D Sit se toinen pariskunta lähtiki pois ja loppuilta oliki sit oikein mukavaa kaveri pariskunnan kans :D Ja kun ajotti tän baareilun uuden vuoden jälkeen niin eipä tarvinu taksiakaan pahemmin ootella :D

mä taas eilen sain kuulla, ku kaveri hehkutti mun toisen kaverin raskautta, et toukokuusta olivat olleet ilman ehkäsyä ja vasta marraskuussa oli tärpänny :eek: :headwall: tuli taas niin latistunu mieli, et ei meillä varmaan taaskaan tärpänny... :/

Yhteistyössä