ESIKOISESTA PITKÄÄN HAAVELLEIDEN PINO Vol.2

Duffy kiitti :) , mut ei tarvii pelätä, et mä täältä ihan äkkiä odotuspuolelle siirtyisin..:headwall:

Siniviuhka toivottavasti gyne sanoo, että olet pieniin päin :heart:
jaksamista selibaattiin..eiku ootas..voihan se miehes hoidella sut muutenki ;) :p :D

Lupu hyvä, ku saitte asioihin selvyyttä :)

mua riivaa kauheat isot ja kipeät finnit naamassa.. :kieh:

Siis ei juma, mulla viime yönä kipeyty tissit ihan hullun kipeiksi ja nää on turvonnukki. No siis, perus-pms:ssää, mutta mulla vasta kp24 muistaakseni menossa ja jos täti tulee kp32 niin ku viime kierrosa niin sinne on reilu viikko vielä. no katsellaan, saattaahan se täti kolkutella aiemminkin, mikä ei kyllä haittaa =)

Entinen Henuliini täällä... Minut voi poistaa listasta! Meidän vauvahaaveet siirtyy nyt tuonnemmaksi, kun elämäntilanne on nyt sellainen ettei oo mahollista vauvaa nyt yrittää... Ei asiasta sen enempää! Tsemppiä teille kaikille, toivottavasti raskaudutte kaikki pian! =)

tänään se sitten alkoi, kolmen viikon piina :|
kaikenkaikkiaan leikkaus oli sujunut hyvin, eikä siis ollut mitenkään erikoinen juttu. olivat humauksessa nukuttaneet, eli mies tuli itse kotiin muutaman tunnin torkkumisen jälkeen :) ei ole kipeä eikä muuta.. :)

Duffy pidetään peukkuja, ettei se täti tuliskaan! :)

kaz
Duffy sun oireet vaikuttaa tosi lupaavilta :heart: Toivottavasti et ole siellä yksin vaan vuokralainen on vihdoin saapunut :D

Täällä punainen paholainen keräsi kamansa ja ovista odotellessa.. Viimeiset tikut käyttöön ja uusia en tilaa :headwall:

Haylina, toivottavasti palaat kuumeilemaan ja yrittämään vielä. Hyvää jatkoa =)

HaLPe, Sinikka ja kaz, höpön löpön mitään asukkia tuolla oo :D!! Mulla kuuluu pms-oireisiin tää tissien kutina ja turpoamminen.

HaLPelle vielä että en varsinaisesti bongannu ovista, oli kyllä nippailuja ja halutti enemmän kp14-18 paikkeilla ja joten kuten onnistuttiinki heiluttelemaan peittoja, mut en tiedä...ens kierrossa ajattelin tikuttaa ovista, etenkin jos tämä kierto on lyhempi ku viime kierto niin ens kierrossa voiski olla mahiksia ovikseen =)!

Sinikallekki vielä, hyvä että miehes leikkaus meni hyvin =) sitten vaan uudella innolla yrittämään vauvelia ku mies on toipunu leikkauksesta ;) ;) mahtaa hormonitki hyrrätä muutaman viikon puutteen jälkeen :whistle:

Tänään sitten facebookissa huomasin yhden entisen koulukaverin odottavan vauvaa, jepjep...

Hyvää jatkoa kaikille! Kyllä mää täällä pyörin kuitenki ja käyn aina kurkkimassa mitä teille kuuluu.. :) Ei meidän yritys varmaan siirry ku ehkä vuodella eteen päin, kun saa miehen työasiat selville(voi olla et muuttaa eri paikkakunnalle ku minä ) ja mää meen sitten perässä sinne ku opiskelut antaa myöten... :)

Kääks, mulla nuo terot aihettaa ihan hirveitä vatsakipuja :( viime kierrossaki oli suurinpiirtein viikkoa ennen tädin tuloa. Tänään sit töissä vatsa turpos ihan hulluna ja alko pistelemään, mietin jo, että lähenkö kotiin. Se meniki sitten ohi, ärsyttävä sivuoire tullu noista :/

HayLina, laitoin sut taustailijoihin, sieltä on kätevä palata takas aktiiveihin sitten =)

HaLPelle kiitoskset haleista. tänään en oo ainakaan vielä maha ollu kipeä =) Elähän sinäkään siellä vaivu epätoivoon, tästä :hug: takas

Minä kävin tänään vyöhiksessä ja oikea jalka oli ihan ok, mut vasemmassa jalassa ihan hirmusen kipeitä kohtia, en tiedä johtuko sit lähestyvästä tädistä. Näin viime yönä TAAS unta, että tein positiivisen raskaustestin. Näköjään säännöllisin väliajoin oon alkanu näkemään moisia unia.

:hug: HaLPelle... mulla ei mitään raportoitavaa suuntaan eikä toiseen... koitan olla ajattelematta liikaa, tosin se on vähän vaikeeta kun isäntä aina viittaa petipuuhiin "vauvantekona"... et sillee meillä...

yk 10 alkoi eilen.. |O Näyttää etten kerkee kirjotella tänne ennen kuin maaliskuussa, mut päivittelen kuitenkin pikaiseen tietojani, koska yritykset on koko ajan käynnissä =)

Tsemppiä kaikille! :heart:

Yhteistyössä