ESIKOISESTA PITKÄÄN HAAVELLEIDEN PINO Vol.2

täällä testattu herätessä nega -> menkkoja odotellessa..

Pennun kuulumisia:
Meillä karvavauva on kasvanut hurjasti.. On nykyään todella rohkea ja reipas.. Eilen isovanhempien luona oppisi rappusten tulemisen alaspäin..
Siis isovanhempien luona on 4-5 askelman rappuset, joita opeteltiin ensin lihapullan kanssa ja sen jälkeen riitti enää lelu ja tänään tuli reippaasti meidän kerrostalon portaat kolmannesta kerroksesta alas kahdesti.. On todella iloinen olo, kun sai koiran jälleen oppimaan jotain.. Sitä ennen oli oppinut istumaan käskystä.. Ei tietenkään vielä kaikissa tilanteissa.. Mutta usein istuu käskystä.. Myös jollain tasolla on oppinut noutamaan palloa ym..

OIKEEN HAUSKAA JOULUA KAIKILLE TÄÄLTÄKIN!!!

KP

Helou!

KP, :hug: negasta :( toivotaan, että se muuttuu plussaksi :)

No niin naiset, mitä saitte joulupukilta :D??

Mä sain kauan kaivatun vissykoneen, jee!! Oon kitannu vissyä nyt toista päivää hehe
:D Lisäksi sain mp3:sen, 3 yöpukua peräti :D, sit saatiin yhteisiä lahjoja miehen kanssa. Oon syöny kaks päivää ihan hulluna, saa nähdä tuleeko kiloja hih.
Mä oon ihn sekasin kiertopäivistä, vissiin nyt kp7 menossa. En haluais laskea, mut terojen takia pakko!

KP :hug: negasta!

G:
Mä sain flanellipyjaman, unisukat, tossut, otsalampun metsälenkkiä varten, ku on kaks koiraa:), sit sellaset tosi mageet nastat gorekenkien pohjiin:D, kerroskattilan, yhen live dvd:n, isoja teeman lautasia, kakkulapion, lakanat parisänkyyn yms..:D sain kaikkea mitä pyysinkin..kaikkea tarpeellista!:)

iiik mä sain elämäni ensimmäisen ovisplussan äsken testiin!!! onneks mies on tänään kotona:D mä meen kyl yöks töihi.. :headwall:

Sinikka :hug: ,vaihdan uuden yk.n

KP:llekki :hug: negasta, ei heitetä vielä toivoa hukkaan...

HaLPe, onnea ensimmäisestä o-plussasta, nyt peitot heilumaan urakalla! Hyvin ehtii ennen yövuoroa :D

Mä en sit alkanu tikuttaan tässä kierrossa, ei mulla oo ees mitään ovisoireita. Oon luovuttanu tän kierron suhteen jo aikoja sitten.

HalPe enpä taida sen kummempia suunnitelmia tehdä..

paskinta kaikista, että mies menee 8.1 lekurille poistattamaan muutaman ylimääräisen kiinnikkeen värkistään ja siitä seuraa 3vk täysi seksikielto. :| :| onpas kiva kun sekin gyne on mulla 12.1, niin jos se määrää siihen spermatutkimukseen, sekin menee sitten varmaan helmikuulle. HAJOTTAA! :/ :/

Siniviuhka ainii, ku siin oli semonen "pikku" mutta matkassa.. :headwall: varmasti hajottaa..*huoh* :hug:

Duffy millos se miehes vie ne simpat tutkittavaks? Mul on tuolla purkki oottamassa, mut mies ei tiiä sitä..gyne sillo viimeks sano, et vuoden alussa tutkittas..en haluu viel ryhtyy sellaseen..mies on niin herkkäkin..joskus se sano, et käviskö se näytteen otto sillee, et mä ottasin poskeen ja sylkäsisin siihe purkkiin.. :eek: :x :p
gyne sano, et sen voi kotona run**ta purkkiin ja tuoda sinne..

HaLPe, meillä ois myös tarkotus tammikuun aikana mennä käymään väestöliitossa ja sit viedä se näyte sinne joskus, mut tuota miestä tuntuu kovasti ahdistavan koko ajatus :/ Mut kyl se vissiin tajuaa että pakko se on tehdä, jos meinaan ne clomit alotta jossain vaiheessa.

Heipähei kaikille :wave:
Täälläkin ollaan selvitty joulun tohinoista, ja kyllähän on kiirettä pitänytki! Ja suklaata on tullut syötyä niin että tulee korvista jo kohta :x vielä olis n. 3 kiloo suklaata kaapissa.. :D
Lisäks pukki toi kaikkea tarpeellista kuten lakanat, tehosekottimen, sukkia, paidan, suihkusaippua'setin' jne.
Sinikalle :hug:
KP :lle myös pahoittelut negasta :hug: Jospa se vielä muuttuis plussaks!

tervehdys.!
täällä tänään kp1 ja yk 12 lähtee käyntiin.. huoh |O tuo tädin tulo oli toki tiedossa, koska siellä verikokeissa ei mitään näkynyt.. kiukuttaa vaan niin paljon taas.! tällänen turha kierto oli tää.! nooh, ehkä tämä uusi vuosi toisi uudet kujeet tullessaan :)

YP :wave:

YP :hug: :hug: tädistä...on se prkl, ku ei tajuu pysyä poissa.. :/

on: mulla vielä yks yövuoro ja sit kolme päivää vapaata! B)

muoks. eilen sain siis tasavahvat viivat ovistestiin, ni tänään siihen tuli ihan kauhian tumma ja paksu viiva! sit kontrolliviiva oli ihan onneton sen rinnalla...eli plussa tänään.. :)

Heips.

YP:lle :hug:, korjaan uuden yk:n.

Mulle on nyt jotenki iskeny täysillä ajatus, että me ei sitä lasta saada koskaan. Muutenki oon niin tyytymätön elämään tällä hetkellä niin sitten ku vielä tämäkin asia tökkii niin alkaa tuntumaan, että onko tässä enää järkeä. Mä oon päättäny etten töissä enää ihastele pikkulapsia/vauvoja. Tuntu niin pahalta jouluna olla mun vanhempien luona ku veljen tyttis on raskaana ja koko ajan vaan höpötettiin sen raskaudesta ja tulevasta synnytyksestä :(
Mä en tiedä miten kestän ton kevään ku niitä vauvoja alkaa syntymään...

YP: :hug:

Minäki sain joululahjaksi kerroskattilan. :D Tai no oikeesti sain sen kyllä jo ennen joulua, käytiin yhdessä hakemassa. Kuin myös ompelukone. Mieheltä sain sit karaokevehkeet, siitäki kyllä on puhuttu aiemmin että hommattais. Sit tuli lakanoita, konvehteja, rahaa, joku kaitaliinan tapainen kangasliru, pari tuikkukuppia.

Duffy :hug: minä uskon, että te saatte vielä sen pienen ihanan ja rakkaan nyytin..(lue mun profiilista se runo) :heart: voimia teille! :)
Ja niille muille syntyy ihan tyhmiä ja rumia vauvoja:p, mut teille tulee se maailman sulosin
:D tietysti, ku se on oma:)

G: Uuden vuoden lupaus

HaLPe, kiitos tsempeistä =) Kyllä se taas tästä. Hei ootko muuten käyny siellä vyöhiksessä?

Mulla oli tänään vyöhis pitkästä aikaa ja oli aika kipeenä paikat ku en oo käyny muutamaan viikkoon.
Hmm terot pitäs alottaa, mut oviksesta ei oo mitään havaintoa. Taidan alottaa ne taas kp16, mulla sellanen tunne, etten ovuloi tässä kierrosss ollenkaan. Ei oo tullu limoja, vähän nippailuja kyllä ollu, mut ku pco:ssa ne kait aika normaaleja kun munarakkuloita syntyy niin paljon.

Mites Kp:lla, onko täti edelleen poissa? Ootko testannu uudestaan?

Yhteistyössä