ESIKOISESTA PITKÄÄN HAAVELLEIDEN PINO Vol.2

Täytyypäs vielä vähän avautua tosta testauksesta. Siis mua niin vi*uttaa tuo testaus, ku tietää jo valmiiksi, että nega tulee! Tekis mieli olla testaamatta, sillon voi ainaki kuvitella/toivoa että jos oiski raskaana, mut ku sitä tikkua alkaa kaivamaan sieltä pussista niin mulla katoaa toivo samantien. Ja vaikka arvasin ettei siinä mitään näy niin kyllähän se maihin veti silti :/
Kiitos! :D

Nyt meen ottaamaan pikku torkut.

muoks. HaLPe, huomain ihan saman :D
 
Duffy mulle toimi toi tosi hyvin etten oikeesti laskenut kiertopäivii ollenkaan! Ja me pidettii jopa viikon selibaatti ennen ovista. Sit mä pääsit että antaa olla! Ei sieltä tuu yhtää mitää ja en testaa turhaan. Sitte sillon kp 38 tienoilla ajattelin että "ohhoh missäs mun menkat viipyy" ja testasin ihan vaan HUVIKSENI! Ei tullut pieneen MIELEENKÄÄ että olis tullu plussa ja siihen se 5 sekunnissa pärähti selvempänä kuin koskaan! :) JA ennen tätä en uskonut TIPPAAKAAN että mun kohdalla se onnistuis et vähiten kun odottaa. Tungin koko vauva aiheen takaraivon perälle ja sit kun oli ovistuntemuksia niin sitten paukuteltii sen viikon selibaatin jälkeen. JA se tais sit ollaki ainoo :D:D
Aiemmissa kierroissa me oikeesti harrasteltii vähintää joka toinen päivä, mutta nyt 5x vähemmä ku normaalisti ja tulosta mennää torstaina tiiruilee varhaisultraan. :) JA ehkä osaksi auttoi ne LADYVITA+:sat mitä aloin syömää just siinä kierrossa. :)

Heinu Mulla oli kans noin. Että otti päähän kun 8 kaverii oli paksuna. Mutta sitten kun itte plussaat niin on ihan eri mieli ja kaikki tää unohtuu. :)

NAUTTIKAA VIELÄ että saatte syödä ja tehdä ihan mitä haluutte! Maistelkaa siidereitä ja käykää viihteellä munkin puolesta :) Nauttikaa nyt tosta ajasta ja sitten nautitte täysillä raskausajasta. :) Toivottavasti mun sanat piristi päiväänne.

pahoinvoiva babyb & toukka 6+5
 
Herätty! :D Mulla on huono olo :eek: joo mulle on tullu nyt jotain valeraskausoireita :headwall:

bb, kiitti rohkasevista sanoista, mulla vaan ku noita teroja syön vielä kaks kiertoa niin vaikea olla ajattelematta kiertopäiviä :D
 
heipä hei.!!

Heinulle paljon voimia :hug: tiedän tasan tarkkaan miltä tuntuu.! tulee niin paha mieli ja maahan poljettu olo.... kyllä se teillekin oma pikkunen suodaan.!!!<3 kaikki aikanaan :)

Duffy ja HaLPe, ompas teillä jännät paikat. paljon onnea testauksiin, toivon niin kovasti sitä plussaa teille b:)d

ON: täältä tulee nyt vähän viisaampi YP :wave:
nyt kerron teille koko tarinan tän päiväisestä lääkärikäynnistä :) varautukaa mukavalla asennolla jos meinaatte lukea :D
menin siis lääkäriin ja sanoin ilmoittautumisessa näin: "oon nyt kolmatta päivää täällä putkeen vatsakipujen takia, haluan nyt tutkimuksiin, että tiedän missä vika"
no johan rupes tapahtuu :D
lääkäri kutsu heti melkeen sisään ja teki ensimmäiseksi gynekologisen tutkimuksen kuultuaan oireeni. määräsi virtsa- ja veritesteihin ja kutsui sitten uudestaan sisään.
sanoi että hänen diagnoosinsa on nyt se että joko se on kysta tai sitten se on paksusuolen tulehdus... ja on luojan lykky, etten ole raskautunut.
huomenna käyn varaamassa hänelle perjantaiksi kaksi aikaa... torstaina käyn taas uudestaan verikokeissa ennen perjantaista vastaanottoa.
lisäksi minun täytyy saada lähete naistenklinikalle jatkotutkimuksiin.!! ja sen jälkeen lääkärin sanojen mukaan: "onnea raskautumiseen". :)
joten nyt saa vauvapuuhat edetä ihan omalla painollaan, tärkeintä on nyt saada oma terveys kuntoon, jotta vauva voi sitten turvallisesti masussa kasvaa :)

tiedoista huojentunut YP :)
 
Hyvä juttu yp!! Onneksi ei ollu mitään vakavaa, vaikka nuokin ikäviä juttuja. Onneksi kuitenkin hoidettavissa :) Nyt vaan parantelet itsesi kuntoon ja sitten uusin voimi vauva-juttujen kimppuun :D Kiitos tsempityksistä. Mäki usklatauduin sillai pikkusen toivomaan, että tää ois SITÄ, mut kuitenki oon varullani, etten sitten kovin pahasti pety.
 
Duffy, terve järki on aina hyvästä, mutta toivon silti parasta teille :) niinkuin meille kaikille tietysti :)
nyt en ainakaan stressaa tätä vauva juttua ja ihan varmasti heti raskaudun :D on se vaan kummallista..

nii piti sanoa vielä se että se toissapäiväinen lääkäri oli joku ihan huuhaa ukko... ei mulla mitään tulehdusta ole ja arvot on ihan normaalit... ainakin ne arvot mitä se ukko testasi. tää tänpäivänen nainen oli kunnon lääkäri ja pätevä ammatissaan :)
 
Mä paketoin viime vuonna ihan tohkeissaan, mut nyt jotenki tökkii. Veto on pois ja mulla on koko ajan ihan hiton paha olo. Kuuluu pms-oireisiin, että eipä nyt heti kuvitella siellä mitään raskaus-juttuja :D
 
Yp onpa hienoa kuulla, että kaikki on hyvin! :) pitäisi itsekin viitsiä mennä sinne lääkärille, enpä tiedä tohtiiko, kun kuitenkin on nuo kipuilut oikeastaan hellittäneet. silloin tällöin juilii ikävästi..

Duffy mä voisin paketoida sunkin lahjat! eilisen itkutuhrauksen jälkeen tulikin parempi fiilis koko paketointia kohtaan ja tänään harmitti kun ei oo enää ketään kelle paketoida lahjaa.. :p :p
 
Duffy :LOL: :LOL: ois siin kyllä erikoinen tapaus, lähtisin huvikseen paketoimaan toisen lahjoja toispuolsuomea..

ainiin, lämmöt on ihan tavalliset ja normaalit. ei yhtään oo semmoinen mieli edes, että jaksaisin uskoa koko raskautumiseen. tiedän, että täti tulee joulupäivänä ja pilaa koko joulun omalla v-mäisyydellään.
 
Sinikka, äläs nyt, jos se plussa tuliskin kun sitä vähiten odotat =)

Joo mun luova tauko kesti sit tunnin melkeen :LOL: nyt meen paketoimaan vielä pari lahjaa ja sit nukkumaan. Mies saa paketoida huomenna loput.
Hyvät yöt!
 
Heinu: :hug: Se on niin ärsyttävää ku ympärillä ihmiset sikiää ku kanit. :/ Mua pisti vähä suututtaan siinä vaiheessa, ku miehen siskolla oli kohdunulkoinen (raskaus alkoi melko pian 3. lapsen syntymän jälkeen), menetti toisen johtimen, ja silti tuli parissa kk:ssa sen jälkeen paksuksi uudestaan. Sukujuhlat tekee myös pahaa, mun suku on enimmäkseen vanh.lestadiolaisia, nehän ei ehkäsyä käytä, ja alle vuosi ku naimisiin on astellu, ni syntyy eka laps, ja sen jälkeen tasaisin välein, hyvä jos edes 2 vuoden ikäerolla. :kieh: Se on niin ilkeää, ku toiset saa 2 tai useammanki lapsen siinä ajassa, ku ite ei oo saanu yhtään edes alkuun!

Tuossa miehen siskon kohalla ärsytti jälkeenpäin myös seki, ku viime tammikuussa itkin sille tätä meijän tilannetta, ja se iteki sitä omaansa, että kun se johdin meni ja huonommat mahdollisuudet raskautua, ja se oli jo sillon paksuna. Sain jälkeenpäin tietää...

BB: Mä taas odotan raskausaikaa myös siksi, että SAIS syödä ilman kontrollia. Ei tarttis miettiä jokaista suklaapalaa, että noni, menikö tämän myötä nyt toiveet tästäki kierrosta. :/


Mä ajattelin värkätä kankaisia joulupaketteja, kääreitä siis. Ajattelin että vois kutoaki semmosen pussin mihi laittaa, mutta mä oon niin etana kutomaan etten taida enää ehtiä, ku on paljo muitaki hommia. Kattoo nyt sitte pitääkö kuitenki ihan tavalliseen paperiin kääriä. Teijän pakettipuheista tuli mieleen. :)

Jouluplussia pukinkontista! Toivottavasti jokaiselle. :)
 
Miten paljon tuo ruokapuoli nyt niinkuin ikäänkuin voisi vaikuttaa raskautumiseen? Ja arianrhod mainitsit ton kolesteroli-asian... kun mulla on siis perinnöllisesti aivan järkyttävän korkea kolesteroli, ja lääkitys siihen. Mutta en oo nyt puoleentoista vuoteen syöny niitä lääkkeitä, kun mulle sanottiin että jos lopetan ehkäisypillerit, niin on lopetettava nekin, koska ne on niin vahingollisia sikiölle. Ja nyt on sitten painoo tullu lisää, eli arvot on varmaan ihan huimat... en oo tullut ajatelleeksikaan että sekin voisi vaikuttaa?

No, vuodenvaihteen jälkeen alkaa sen päiväinen elämäntapamuutos, että oksat pois. Mun pitää mahtua hääpukuunkin elokuussa, nyt ei oo toivookaan...
 
Heinu: :hug:

Kurkkimassa kuulumiset =)

Ovuloin sitten kuitenkin tässä kierrossa jotenkin kp28 sain ovistestiin plussan( kp18 ei ultrassa vielä follia näkynyt). Ei kyllä sitä kovinkaan hyvin hyödynnetty, kun en jaksa uskoa että sieltä kovinkaan kummoista munista on irronnut, mutta tietääpähän nyt milloin odotella menkkoja. Pääsenkin sitten heti vuoden alusta aloittamaan ekaa clomi kiertoa ja pupuillaan sitten oikeina päivinä oikein lääkärin määräyksestä =) .
 
Pikaisesti työn lomassa tulin kertomaan, että täti päätti saapua NYT paikalle ja mulla ei ole särkylääkkeitä töissä mukana, kiva! Joku saa nakata buranan tms. Päivitän itelle uuden yk.n ku ehdin. Paskapaskapaska!!!!!
 
BB: Mä taas odotan raskausaikaa myös siksi, että SAIS syödä ilman kontrollia. Ei tarttis miettiä jokaista suklaapalaa, että noni, menikö tämän myötä nyt toiveet tästäki kierrosta. :/
samaa ajattelin..

Rosetta toivottavasti clomien avulla saatte toivotunlaisen tuloksen.. :heart:

Duffy :hug: :hug: aaaaaaaarrrrrggggg :kieh: mä tipuin eilen just ennen ku alko yövuoro..ja aamulla yks työkaveri ymmärsi mut ihan väärin ja tuli riitaa ja kauheitten kipujen kanssa kävelin itkien aamulla kotiin...jos jotain positiivista pitää löytää, ni eipähän oo La sorsanmetästyksen alotuksen kans samaan aikaan..
 

Yhteistyössä