ESIKOISESTA PITKÄÄN HAAVELLEIDEN OMA PINO

ja asty on niistä ennenki kuultu niistä valemenkoista. Yks tuttu synnytti tytön pari viikkoo sitten ja silläoli tullu menkat sitten normaalisti ja se ei ees tiennyt olevansa raskaana ennen kun synnytti sitten. :DJa tää on ihan tosi! Kaikkee voi sattuu! :) Ootkos tikuttanu ovista?
 
niih, enpä oikeen tiiä. kerran kysyin sitä lääkäris, siis noista valemenkoista. lääkäri nauro mulle. :eek:
mä testailin kun edelliset menkat oli myöhäs, ja negaa näytti.
äh, mä lähen nyt töihin (viikon sairasloman jälkeen) ja yritän olla ajattelematta koko asiaa.
hyvät päivänjatkot kaikille :)
 
Terve tytöille!

Henuliinille :hug: tädistä ja jaksamista uuteen kiertoon!

bblle :hug: negasta! mä testasin tänään kans negan/viivanpaikan..eli tätiä odotellessa

Nyt on tytöt ilmestyny Keanen uusi levy ja just kuuntelen sitä toista kertaa :heart: tää on sellasta musaa, joka auttaa jaksamaan..Tom Chaplinilla on jumalainen ääni.. :heart:
 
Huomenta!

Meikäläinen se nukku kahtenetoista :D :D no olin eilen töissäki sen 12h
Kolmeksi pitäs lähteä sinne vyöhikseen...

Oon minäki kuullu valemnekoista, onpa jännä että lääkäri nauranu sellaselle kysymykselle :eek:

HaLPelleja bblle :hug: negasta

Mikähän kp mulla on menossa...ehkä 8 :D
 
Kiitti Duffy! Mä nukuin puol yhteen ja vieläki yöpuku päällä! oli niin rankat ne yövuorot ja tänään vaan vapaapäivä tällä viikolla, ni oli pakko nukkua univelkoja pois..
Käytii eilen syömässä ystävä pariskunnan kanssa..odottavat lasta ja voi sitä hehkutusta..tällä kertaa otin oluen ja olin ihan, et "oispa tyhmää olla raskaana"-asenteella :p
 
HaLPe, mä kans välillä tahalleen otan sellasen asenteen et "no eipä kyl nyt ees huvittas olla raskaana, HYVÄ etten oo :kieh: " kai se on itsensä suojelua tms.

Nyt lähen sinne vyöhiksene, tuun kertoon kokemuksia illemmalla! Heihei! :wave:
 
Huhhuh mikä kokemus!
Kävi välillä ihan hel-ve-tin kipeää, mut niinpä vaan alko nippaileen muniksissa ja kohdussa tässä päivän mittaan!
Kuulemma ne munisten ja kohdun heijasteet on aika tukossa, lei jotain aineenvaihdunta ongelmia siellä on, mut vissiin on korjattavissa =)
 
Moi Sisaret!

Onnittelut Daadelille hyvästä plussasta! Voi kun itse pääsis perässä tuonne plussanneihin..

Kiertopäivät ovat jo aika hyvillä lukemilla normikiertolaisille, mut mulla on odotettavaa viel monen monta päivää... Ehkä mun kuitenkin pitäis testata kun olo on hiukan erikoinen. Nälkä ja heikotuskohtaukset aina samaan aikaan päivästä ja sit vessassa saa ravata alvariinsa. Mahaa nipistää vähän väliä sellai jännästi... Ehkä, ehkä ei =)
 
Mua jännittää ihan hirveesti teidän loppukiertolaisten puolesta :D
Jotenki ku tietää, ettei itellä nyt mitään kovin isoja mahdollisuuksia tulla raskaaksi niin sitten sitä "siirtää" sitä jännäilyä toisiin kuumeilijoihin :D vaikea selittää, toivottavasti tajusitte mitä tarkotan heh. Tai siis jännitän entistä kovemmin teidän muiden puolesta ku itellä niin surkee tilanne.
 
Huomenta! Heräsin jo yheksältä..näin just jotain käärmeunta! Kaheltatoista pitäs töihin kammeta..kohta koirien kanssa lenkille..

Duffy oispa siitä terapiasta apua! ja jos on, ni mä meen kans :D

asty mä en kyl ymmärrä yhtään mitä toi vois olla..

Ouska millon testaat?

on:täti prkl tulee varmaan tänään..sellanen tunne on tuolla alhaalla..testasin taas sen helvatan selvän viivanpaikan sillä onestepillä, yritin tiirailla onko siinä väriä..ei tainnu olla.. :(
 
Moikka kaikki!

Ja onnea Daadelille plussasta! Kyllä meistäkin osa edes onnistuu :hug: :flower: =)

Niin ja kaikille negan testanneille, tädin yllättämille ja muuten vaan ikävän olon kanssa painijoille iso voima-hali :hug:

Mä en oo taas kerennyt yhtään tulla piipahtamaan täällä, mutta nyt oli pakko tulla taas kertomaan kuulumiset. Testasin tossa tällä viikolla pari negaa ja tänään ne menkat sitten alko. Tää odottamisen odottaminen on ihan pirun tylsää. Miksi mitään ei tapahdu?!?!? Mutta nyt sitten täytyy ryhtyä tuumasta toimeen ja varaan ittelleni gyne-ajan mahdollisimman pian, pyydän siltä lähetteen tarkempiin tutkimuksiin. Että näillä mennään, yk 13 pyörähti justiinsa käyntiin.

nibbler voitko päivittää mun kp:t ja yk:n tonne toiseen pinoon? Mä käyn sieltä aina tarkastamassa kp:t, vaikka muuten en olekaan sen pinon aktiivinen keskustelija.

Mutta toivoeissa on lisää plussia tähän pinoon!!!! ++++++++++++++++++++ :whistle: Nyt tsemppi päälle, ehkä se on osalla jo tämä kierto ja ehkä se on osalla jo sitten heti seuraava kierto. Toivotaan, toivotaan, toivotaan.... =)
 
Hei vaan!

Heinu, :hug: tädistä, päivitän listaan sen. Kannattaa tosiaan sille gynelle varata aikaa, tehän varmaan pääsette heti tutkimuksiin, kun yrittämistä jo hyvän aikaa ollu.

asty, elähän vielä luovuta! Ootko aamulämpöä mitannu?

Meidän piti eilen illalla pupuilla, mut ei sitten jaksettukkaan ja tänä aamuna mies heräs mua aiemmin niin ei sillonkaan voitu :LOL: täytyy nyt päivällä vähän puuhastella ;)
 
Heinulle :hug: voi että..toivottavasti pääsette pian hoitoihin!

asty ei tod. voi vielä heittää kirvestä kaivoon! Koita jaksaa epätietoisuudessa :hug:

on:mä oon koko päivän juossu wc:ssä kattomassa alkoko..varmaan yöllä alkaa, ku sellaset on tuntemukset..

muoks. Kp1 ja yk10
 
on ollu joka kerron suhteen hyvät fibat..kunnes se perkeleen täti tulee..tai no nytkin sunnuntain jälkeen ei oo ollu oikee mitää tuntemuksia suuntaan eikä toiseen..joten järjen tasolla oli jo luovuttanut, mutku sitä vaan joka kierrossa niin toivoo, et jos kuitenkii..enhän mä voi tietää miltä raskaana olo tuntuu..
 
halaukset sitä tarvitseville :hug: :heart:
Tulin vaan pikasee lukee mitä teille kuuluu ennen kun menen nukkumaan ja täällä ollaan edelleen vuotamattomana kappaleena... Mun kierto on kyl TOSI sekasi jos maanantaihi mennessä ei oo tullu tätiä eikä plussaa... testaan siis sunnuntaina tai maanantaina...
 
Niin se kyl mullaki on ollu toiveet korkeella joka kierrossa, kierron alussa aina pystyn olemaan ihan cool, mut loppukiertoa kohti sitä alkaa miettimään, että jos onki tärpänny! Ja sit ihan kierron loppupäässä sitä on ihna sekasin toivosta ja epätoivosta. Mullaki muka ollu pari kertaa sellanen tunne, että ihan varmasti oon raskaana, jepjep...
 

Yhteistyössä