ESIKOISESTA PITKÄÄN HAAVELLEIDEN PINO Vol.2

Eiköhän se mee niin, että soitat ja varaat ajan sairaanhoitajalta (tällaisessa tapauksessa tuskin antavat lääkäriaikaa) ja sitten se laittaa lähetteet labroihin. Luulis että pääsee ihan odottelemalla samantien. Ja mä uskon kyllä että tk:n virtsatestikin antaa luotettavan tuloksen.

muoks... kokemusta ei siis ole, mutta tälleen ainakin täällä meilläpäin menisi, uskoisin.
 
Lupu, täytyy sitten ensiviikosta soitella sinne :) kaveri kävi tk:ssa tekemässä virtsasta tehtävän raskaustestin eikä ollut positiivinen, sen jälkeen muutama tunti teki itse testin ja oli selvääkin selvempi positiivinen... en sitten tiedä kuinka luotettavia nuo ovat. siis virtsatestit.
 
Huomenia!!!

Kiitos kaikille noista teidän kokemuksista liittyen miesten houkuttelemiseen hoitoihin. Meillä on sen suhteen tilanne edelleen vähän jäässä, ei keskustelu oikein toimi. Mutta kyllä se tästä, varasin itelleni ajan tammikuulle ja siihen mennessä ollaan varmasti saatu asia jo selvitettyä. Positiivinen kun pitää olla :)

Lupulle isoisoiso :hug: tädin vierailusta.

Komppaan Lupua noissa painoasioissa. Laskin itekkin oman painoindeksin ja se on nyt siellä 27 pinnassa ja kymppi olis matkaa omaan tavoitepainoon. Ja jumpassa oon yrittänyt käydä suhteellisen aktiivisesti, joten toivoa on. Mäkin oon vaan sellanen tunnesyöppö, että vaikea vastustaa välillä herkkuja :p

Mä täällä kuumeisesti odotan tädin saapumista...Hirveät enteilykivut ollut jo monta päivää, mutta ainakaan aamulla ei näkynyt vielä mitään. Alkaa varmaan perinteiseen tapaan illalla.
 
Lupu :hug:


Mulla tää kroppa on niin herkkä, että vaikka olen normaalipainossa, niin ne muutamat ylimääräiset kilot vaikuttaa. Ja näenhän mä ne iteki tuossa vyötäröllä ja joka puolella. Enimmillään mulla on BMI ollu sielä 25, eli rajalla, ja sillon ei kyllä toiminu ollenkaan (ei ovulaatiota). Nyt on 23,8, sentään toimii jo vähäsen. Kun menis alle 22 niin toimis jo hyvin. Mulle joku lääkärikin sanoi silloin ku oli BMI tuon 25, että ei tarvi laihduttaa, mutta ite olen nähnyt että se todellaki vaikuttaa. Taitaa olla hyvin yksilöllistä miten nää jutut menee.
 
Lupulle voimakas halaus tädistä :hug: :hug: :hug:

voi kun mulle tulee paha mieli näistä läskikeskusteluista :| tiiän, ettei omat lihat lähde liikkeelle vaikka mitä tekisin, oon kyllä koittanut vaikka ja mitä..*pyöräyttää silmiään*
 
voi JUMALAUTA!!!!!!!!!!!!!!
TAAS mua kusetetaan!! nyt se mun gyneaika siirtyi TAAS kuukaudella eteenpäin! että mä vihaan tota julkistapuolta. pakko kai se on mennä sinne yksityiselle, vaikka ei kyllä oikein rahatilanne ole suotuisa. :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: oikeasti nyt menee hermot ja järki!
 
Heippa! Mahtuisiko uusi kuumeilija mukaan? Täällä ollaan esikoista yritetty kohta 10 kuukautta. Kivuliaiden kuukautisten vuoksi on hakeuduttu yksityiselle ja endometrioosi diagnoosin sain. Odottelen tässä nyt pääsyä tähystykseen, menee varmaan keväälle ennen kun sinne pääsee. Ei nyt ihan täysin olla toivoa menetetty, jos raskaus vaikka alkaisikin ennen tähystykseen menoa. Miestä ei ole vielä tutkittu, mutta se pitää tehdä tuossa keväällä, muuten ei kuulemma pääse tähystykseen.
 
Joo, se bmi on hyvä laskea, mutta pelkkä orjallinen pmi:n tuijottaminen ei ole hyvästä. Kyllä suomalaisia vartaloita on niin monenlaisia että...Oon fyssäri niin on nähty jos jonkunmoista :LOL: Mutta se on hyvä tieto tietää ja seurata kroppaa..

TaikapapuTervetuloa remmiin :flower:

Siniviuhka Voi herrantähren, miksi sun aikaa siirrettiin? Kai niillä joku perustelu oli? Jos meet yksityiselle niin kannattaa ottaa selvää paikkakunnan lääkäreistä, että onko joku joskus kenties työskennellyt sairaalalääkärinä ja ollut tekemisissä lapsettomuushommien parissa. Niillä neuvot on aina mielestäni teräviä ja selkeitä. Ite kävin yksityisellä ensin lääkärillä joka oli aina teheny töitä vaan yksityisellä, niin se tiesi lähinnä vaan perusteet ja sitten vanhojen naisten vaihdevuosista kun ei nuorilla oo varmaa ollu akuheesti varaa käyttää sen palveluja lisääntymistarkoituksessa...Tulipa pitkä selitys..
 
Heips!

Tervetuloa Taikapapu,:flower: lisään sut listaan =)

Onpa tosi ärsyttävää Sinikka :kieh: kannattaa hakeutua melkeen yksityiselle, onhan se tietty kalliimpaa, mut ainaki saat hyvää palvelua. Siellä ei maksavalle asiakkaalle v*ttuilla painosta tms.

Ei näy tätiä vielä, tänään ei ollu juilimisiakaan, mutta näin mulla aina menee kuukautiset, todennäkösesti vknloppuna hanat aukeaa. Pelolla oottelen tuleeko terojen ansiost hirvet kuukautiset, onneksi mulla on noita pronaxineja, ne on aika tehokkaita =)
 
Simpson joo, arvaapa vaan mikä oli perustelu sille, että se gynaika peruuntu... :'( se gyne on sairaslomalla ensiks 2vk ja sitten jää äitiyslomalle :'( :'( :'( ainakin niin se hoitsu joka soitti niin sanoi... voi v*ttu, että sillon kirpaisi sisimmästä. hyvähän sen lääkärin on äippälomalle jäädä, kun on lääkäri ja lapsettomuudessakin apu olis koko ajan läsnä.. :kieh:
 
Tervetuloa taikapapu *ojentaa kukkasia* :flower:
Siniviuhka mä meinasin kans menettää hermoni kun lähemmäs 4 kk meni ennen kun pääsin sinne tutkimuksiin |O ! Ja se odotus tosiaan raastaa hermoja :kieh: Varmaan meen kanssa yksityiselle seuraavan kerran, jos tarvis tulee..
(.) Siitä parin pvän takaisesta 'kipukohtauksesta' lähtien ollut alavatsa jotenki turvoksissa ja ajoittain kipeä, ja tissit niin pirun kipeet :| Tulis nyt sitten täti jos on tullakseen, taaaai mieluummin tietty 2 viivaa r-testiin :D
 
Sinikka, just. Ei taida kovin helposti kunta saada äitiysloman sijaista kunnalliselle puolelle. Esim Oulussahan ei oo enää kaupungilla omaa gynea, ku ei kukaan sitä ala tekemään "paskalla" palkalla. Sit jos on jotain niin suoraan vaan naistentautien polille lähetettä kinuamaan.
 
Siniviuhka: Meillä maksoi spermatestin teko mehiläisessä 120egee.
Täälä on kuvioihin tullu pyrstöyskä. Kiva, tuntee olonsa tosi hedelmälliseksi, kun takapuoli laulaa ja ovis on ihan näillä näppäimillä :LOL:
 
Yp ollakko vai eikö olla..siinäpä vasta kysymys :hug:

tervetuloa taikapapu! :flower:

Lupulle pahoittelut tädistä :hug:

"siellä" tuntuu, et täti tulee, mut alavatsaa polttelee ja nippailee..huomenna varmaan tulee..no aamulla mä meinasin kuitenki testata, ku illalla on menoja ;)
 
Simpson mullakin oli tollasia samanlaisia oireita tossa viikonloppuna :LOL: :LOL: :LOL:

HalPe yv vastattu! :)

vielä vähän omaa napaa, anteeks :ashamed: :ashamed:
mistähän nyt oikeasti on kyse.. mulle on tullut pupuilukipujakin :eek: :eek: jos mene "tarpeeks syvälle" niin vihlaisee ihan hirveästi..
aamulla sai mies kunnon järkytyksen kun keskenkaiken pomppaan sängystä kuin jänis huutaen "aijjaijjaaii!!" :LOL:
 
HalPe pitääkö sitä kystan toteamista varten ultrata?
se saakelin hapankorppu siellä puhelimen toisessa päässä tänään sanoi, että "kyllä se gyne tutkiessa havaitsee kaikki! MITÄÄN ylimääräisiä ultrauksia ei tehdä!"... whoot, aika ilkeä havukka kun noin tylysti töksäytti..
 
Siniviuhka uskomaton akka!! mulla tuli noi oireet ja menin yksityiselle ja se ultras..ei kai sitä muuten voi todetakkaan..en tiiä..:/

Duffy sehän se on..en pääse palstalle, ku ehkä sunnuntaina..tuskin aikasemmin.. :p mut täti prkl pilaa kuitenki mun viikonlopun suunnitelmat :kieh:
 

Yhteistyössä