ESIKOISESTA PITKÄÄN HAAVELLEIDEN PINO Vol.2

HaLPe ja Duffy: ei oikeastaan ole mennyt hermot.. muutaman kerran joutunut kovin kieltämään, kun yrittää purra meitä.. Mutta raukka on niin pieni ja fiksu..
Tulee lenkillä luokse kun kutsuu eikä hajut ym häiritse... Univelkaa tässä on tullut, kun on yrittänyt välttää ettei tulisi hätää sisälle..
On todella reipas pieni pentu.. Tänäänkin aamulla jäi kauniisti kotiin kun me lähdimme töihin ja minun äiti tuli meille parin päästä hoitamaan koiraa..
Leikkii todella paljon.. Tulee nukkumaan sohvalle viereen.. Ja siitä voi poistua, kun on nukahtanut sikeästi, ei ole putoamis ja alas hyppäämisvaaraa.. Ei anneta hypätä ylempää alas kuin mihin itse pystyy hyppäämään.. Joten nostamme sohvalle meidän viereen ja nostamme alas.. Rauhoittuu aika hyvin, kun ottaa viereen, jos itse katsoo tv:tä ym..
Pikkuinen kävelee todella nätisti hihnassa.. Voi käyttää flexiä lenkillä.. Ja osaa kertoa milloin ei jaksa enää kävellä..

Huomenna pikkuinen saa olla miehen kanssa kahdestaan koko päivän.. mä olen töissä 12-21 ja matkat päälle.. täältä täytyy lähteä töihin vajaa tuntia aikaisemmin..

Meillä tulee hieman erilainen joulu.. Meidän täytyy varmaan ottaa pentuaitaus mukaan jouluaattona, kun mennään pariin paikkaan viettämään aikaa.. mm. minun vanhempien luokse saunomaan ja puurolle, sitten minun isovanhempien luokse viettämään aattoiltaa ja syömään.. Siinä välissä viedään miehen porukoille lahjat, jos olen ehtinyt hankkia..

-KP-
 
On vähän tyhjä olo... noin kirjaimellisestikin... kauheesti tullut tekstiä, joten ei osaa oikeen ees kommentoida. Omaa napaa siis... Eilen mä tuskailin näitten menkkakipujen kanssa, niin mies sanoi "jospa se joulupukki tois meille vauvanalun".... oli laskeskellut että ovis osuu todnäk just joululle. Vähänkö mä aloin parkua siinä vaiheessa, kun toinen heittäytyy noin suloiseksi. Mulla itsellä ei nyt ole kyllä suuria odotuksia tämän kierron suhteen, aattelin ottaa nyt ihan rennosti vaan ja alottaa jännäilyn uudestaan sitten ensi vuonna. Joulun jälkeen alkaa ns. tosissaan tuo painonpudotusprojektikin, nyt se on ollut vaan tätä että en syö karkkia ollenkaan ja herkkujakin paljon vähemmän kuin ennen.
 
Lupu Voi jessus kun myö ollaan "samiksii" :LOL: Siis ihan pakko oli käyttää tota sanaa :LOL:

Eikö oikeesti: miulakin tyhjääkin tyhjempi olo.. kauheesti kans tekstiä, eli ei oo miustakaan komeentoimaan. Tuntuu myöskin, ettei tässä kierrossa ole pienintäkään mahdollisuutta.. mutta mies on ollu niin ihana että oon myöskin parkunu :D Eli painonpudotus jatkuu nyt tosissaan.. jos ne muutamat kilot katois vuoden vaihteessa ja ens kierrossa tulis sit ovis ja sit myö alettais tammikuussa oottaa :heart:

Miehen mielestä miun olis syytä pitää etäisyyttä tänne palstaan, kun tulee pahaa olo ainakun joku plussaa.. (nibbler oli poikkeus, sillon meni haikara niin oikeaan osoitteeseen). Joten kai mie sit yritän.. älkää ihmetelkö jos miusta ei kuulu. Eikä tarvi tiputtaa listalta (epäilen, että käy niinku viimekskin et "pystyn" oleen pari pv poissa :D )

++++++++++++++++++ :whistle: kaikille :wave:
 
heippa :)

KP, kiva kuulla että teillä menee mukavasti :) muistan kun meille tuli tuo pienimmäinen, niin ei sitä malttanut oikeen mitään muuta tehdä kuin seurata sitä koiraa ja sen touhuja.. ja vaikka se vain nukkuisi, niin ihailee vaan :) oikein mukavia hetkiä teille sinne.! :)

ON: voi tätä itkun määrää... itken ja kiukuttelen. ja kiukuttelen ja itken.! voi mies parkaa :ashamed: tää vauva juttu stressaa nyt niin paljon että itkusta ei taho tulla loppua. ja nämä oireet ei paranna oloa ollenkaan.. tänään kävin aamusta moikkaamassa wc- ankkaa.. tosin saattoi johtua kovasta itkun määrästä tuo rupatteluhetki.! empä tiedä mitä tässä oikeen pitäisi tehdä..

mukavaa päivää kaikille :wave:

-itkuinen YP
 
Kiitoksia kaikille. :flower:
Tuossa oli aiemmin puhetta bmi:stä. Mulla on kanssa paino noussut teini iän jälkeen semmonen 7 kiloa. Rupeaa olemaan bmi siinä rajoilla, kun se on nyt 24. Liikuntaa tarttis enempi. Kaiken pitäs kuitenkin toimia, ainakin verikokeiden mukaan. Ainoa "vika" on endo, joka häiritsee raskautumista, mutta siihen ei paino vaikuta.
 
tiedättekös muuten neitokaiset mitä!
minäpä luulen, että mulla se ovis kolkuttelee ovia vasta nyt :eek: voiko olla? en oo tässä aiempina päivinä kunnolla edes limaillut, mutta nyt sitten sitäkin enemmän..nyt siis kp 16/26-30..
 
Mii no ollaan kyllä niin samiksia :) ihan tuttu tunne tuokin, että tulee paha mieli kun joku plussaa, tai siis vaikee olla vilpittömästi iloinen... paitsi sellaisten kohdalla jotka on yrittäneet jo kauan. tässä ketjussa pystyy iloitsemaan, tuolla muualla se on vähän vaikeeta, kun jotkut tulee ekalla yk:lla ja sit samantien lähtee odottaviin, niin kyllä v*tuttaa.

Tän pinon porukkaa on hirveen helppo symppailla ja komppailla ja kannustella, se on mukavaa :)
 
Helou!

Mii, pieni palstatauko vi tehdä ihan hyvää, tulehan takaisin kun siltä tuntuu, en poista sua listoilta =)

yöpeelle :hug: toivotaan, että saatte asiaan selvyyden. Ootko tehny raskaustestejä?

Sinikka, kyllähän se ovis voi nyt olla ihan hyvin! Eiku peitonheilutukseen :D

Onkohan HaLPe jo testaillut :whistle: harmi ku hän pääsee vasta sunnuntaina koneelle :D en minä mitenkään utelias ole :D :D

Täällä ei vielä tätiä näy, onneks ei tänään vielä tullu, ois menny aamuvuoro aika pipariksi.
 
Tulin salaa käymään koneella! joo tiedän olen palstariippuvainen :ashamed:

Mä testasin eilen aamulla aconin sillä herkällä kasetti testillä aamulla negan, sit ku tulin kotiin töistä, ni siin oli selvä plussa..joo tiedän,et sitä ei saa kattoo..mut, ku RvaB joskus sano, et siihe ei tuu sitä ilman, et olis raskaana.. :ashamed: nyt pitää vaan odottaa muutama päivä, et mitä tapahtuu..ei oo mitää hajuu millon tädin pitäs tulla, ni siks on vaikee ajottaa sitä testailua..

hirmuisesti jaksamista ja halauksia teille kaikille ihanille vahvoille naisille!! :hug: :)
 
HaLPe, mulle yks kaveri aina sanoo että testeihin ei sitä viivaa tule jos ei raskaana ole.! onnea siis, toivotaan että ihan testiajan puitteissa ja sun omilla silmillä nähtynä siihen se plussa pläjähtää :) :hug: :heart:

muoks, ainiin ON:
eilen illalla kun menin nukkumaan, niin mahassa tuntui ihan tajuttoman vahva paineen tuntu.... ihan kuin siellä olisi ollut joku pallon tapainen möykky joka ois liikkunu... nyt alan epäilee että mulla on joku kasvain :D
nyt sitten aamulla tein ovis ja raskaustestit.. ovistestissä samanlaista melkeen yhtä vahvaa viivaa kontrolli viivan kanssa kuin muinakin päivinä ja raskaustestissä viivanpaikkaa :ashamed: hitto vie ku alkaa menee hermo.!
taitaa tänään siis jäädä pikkujoulut väliin.!!!


oikeen ihanaa ja mukavaa lauantaita kaikille :)
YP
 
Terrrrve!

HaLPe, eipäs ,menetetä toivoa, vielä on moooonta hyvää päivää testata ja saada plussa :D

yöpee, kannattaa tosiaan mennä sinne veritestiin niin saat rauhan, ei tarvi miettiä enää =) Mä mietin, että eikös sulla oo ollu kuukautisetki tässä muutama viikko sitten, eli eikös sen raskauden jo pitäis näkyä testissä? En siis halua masentaa sua, mutta tuli vaan mieleen tällanen...
 
Ai niin!

Tätiä ei vieläkään näy, tänään taitaa olla kp28, että eipä sinänsä vielä ees oo myöhässä. Kp16 alotin terot niin laskeskelin, että huomenna tai maanantaina tulis täti. Jos ei oo maanantaina tullu niin voin harkita testaamist tiistaina :D :D

Ääks täytyy palata töihin :/
 
Huomenta :) Täytyy ihan kysyä, että onko kenenkään muun pää tällanen... kun mul on aina menkkojen jälkeen muutama päivä tosi vaikeeta, itsetunto tuntuu olevan ihan nollissa ja oon aivan hirveen mustasukkaisella päällä. Sit se menee ohi ihan yhtä nopsaan kun on tullutkin. Outoa. Muuten mitään uutta ei valtakunnassa....

Ja tsemppiä nyt kaikille kauheesti, että niitä plussia ropisisi edes teille :)
 

Yhteistyössä