ESIKOISESTA PITKÄÄN HAAVELLEIDEN OMA PINO

bb ok :) ompa tylsä juttu, et mies oliki kusipää.. :/ mulla tuli itku, ku se sano heti, ku näki sen lapsen, et: "IHANA"! :heart:
Mulla kans maha turvoksissa, huomasin sen(ja monta muuta asiaa) varsin hyvin, ku olin ne bikinit päällä :p
 
papaijaa mul on se kirja, joku "pallolla piukaksi" tai jotain ja pari julistetta mut monesti mä vaan sovellan omia..siinä saa kyl tosi kokonaisvaltasesti ja kivuttomasti +hauskasti tehtyä ihan laidasta laitaan..monesti venyttelen sillä työpäivän jälkeen..niin ja se kirja ei maksa paljoo mitää oisko jotain kympin..:) halvempi, ku salilla tai jumpassa käyminen
 
halpe me ollaa varmaa karkilla ja herkuilla kasvatettu meille omat vauva mahat! :D
Koska sä testaat?

masuhaVarmaa ihan älyttömän uskomatonta et vihdoi ja viimei testas sen plussan kun on nii mont kertaa tullu nega ja tätiki. :) Mites mies otti?

Öitä papaijaa! Mitäs sulle muute kuuluu?
 
Mie kans hankin tällä viikolla Jumppa pallon =). Tänään tulee telkkarista joku pallojumppaohjelma, aion katsoa siitä vinkkejä :).

Ekat täti merkit bongattu taas eli yk 14 pyörähtää lähipäinä käyntiin :(
 
Huomenta tänne kaikille tasapuolisesti!!

Niin on päivät kuluneet että kierto menee taas jännittämisen puolelle, josko ois tärpännyt, vaikka sitä en uskokaan. Väsynyt olen koko ajan, viime yönäkin nukuin kahdentoista tunnin unet. Nyt tuntuu pirteältä mutta viimeistään töissä on taas ihan väsynyt olo. Työt stressaa minkä kerkiää eikä helpota oloa yhtään.

Anteeksi vuodatukseni!
 
Heippa kaikille!

Mullakin on jumppapallo kotona, mutta mies tyhjensi sen noin puoli vuotta sitten kun se oli käyttämättömänä koko ajan vaan tiellä...Että niin aktiivinen pallojumppaaja mä olen ollut :LOL:

Mulla on myös kierto nyt samoissa vaiheissa kun Ouskalla. Eli pelkkää jännitystä ensi viikon lauantaihin asti ainakin. Ajattelin nyt kerrankin poiketa mun normaaleista tavaoista ja testata ensi viikolla varmaan ti tai ke ekan kerran. Toivottavasti olisin raskaana, kun tämä kierto mulla on ollut taas sellanen, että olen elätellyt toiveita enemmän kuin pitkään aikaan. Ja sitten olen tyhmänä käynyt kattomassa noita vauvamasuja ja miettinyt nimiä ja vaunuja ja kaikkea mitä tekisin kun olisin vauvan kanssa kotona ja kuinka nopeasti ruvettaisiin yrittämään seuraavaa ja kaikkea. Ja niin paljon olen ajatellut, että epätoivoisena haaveilen koko ajan. Kyllä tää on välillä raskasta...

Anteeksi rakkaat omanapaisuuteni...
 
Huomentapäivää!

Rosetta :hug: mitä merkkejä?

Ouska mulla kans kauhee väsymys ja ärsyttää ku en kerkee tehä mitää, ku nukun vaa..pitäsköhän käydä uudestaan niissä kilpirauhaskokeissa..hmm..mut mul on kans kyl niin rankka työ ja noi yövuorot sekottaa kyl koko kropan..

Heinu nyt puhallat sen pallon taas käyttöön! se on tosi kivaa :D mä alan pitää teille pallo piiriä..:D
:p
 
HaLPe se puhaltaminen onkin haasteellisin paikka... Meni meinaan viimeksi joku tunti ennen kuin pallo oli täynnä. Sillä ei tietenkään ollut vaikutusta asiaan, että yritin pumpata siitä korkin läpi sitä palloa...Olin hieman pettynyt itseeni se episodin jälkeen... :ashamed:

Rosetta Mikä on tilanne? Täällä jännityneenä kyselen. Ja kiitos muuten, että kerroit teidän hoitojen etenemisestä :hug:
 
Heinu :LOL: tunnen erään toisenkin, joka teki samoin..:p


Alkuperäinen kirjoittaja baby butterfly:
halpe me ollaa varmaa karkilla ja herkuilla kasvatettu meille omat vauva mahat! :D
Koska sä testaat?
Niinpä! Mulle ei oo ees maistunu makee vastaku lopetin tupakan polton sillo, ku lopetin pillerit...oon kyl kova liikkumaan ja jumppaamaan, mut tohon mahalle alkaa vaa kerääntyy jotain..sais tulla se oikee vauvamasu eikä mitää tollasta ällöä löllöä.. :kieh: kyl oma ulkonäkö vaikuttaa aika paljon omaan mieleen..

testailen vast viikon päästä:)
:hug: negasta
 
Kiitti HaLPe kutsusta porukkaan! Jos vaan muillekki sopii et lyöttäydyn teijän matkaan!?

Täytyy tunnustaa et oon mie käyny täällä kurkkimassa teijän tilanteita ja jutusteluja, mut samalla miettiny et huolittaiskohan minnuu tänne. No onhan tässä tätä tjottailua tai mitä lieneekään takana jo se reippaat puol vuotta ja sitte nyt varmaan pärähtääpi taas piakkoin yk 4:ki käyntiin, ku eilen nega testiin pamahti. Et jospa mie joukkoon soluttautuisin. =)

Mulla siis nyt menossa kp 34/29-34 ja yk 3.

Miepäs nyt meen lueskeleen vähä tarkemmin taakse päin teijän juttuja jos vaikka pääsisin kärryille mukaan. =)

Ja bb:lle :hug: negasta! Mulla sama tilanne... :ashamed:
 
Heipähei :wave:
Se on sitten perjantai ja vapaa viikonloppu edessä, ihanaa :D B) Justiinsa sain pihan haravoitua, täytyy välillä pitää luova tauko =)

bb:lle pahoittelut negasta :hug:

Vielä vähän omaa napaa.. sain vihdoin kutsun naistetautien polille, ens kuussa olis aika.. hui ku alko jännittää..! Jos vaikka vihdoin sais selvyyden mikä mua vaivaa ku kierrot vaa venyy, muutenki sano lääkäri et ku yli vuoden ollut jo llman ehkäsyy ni on siinäki on jo riittävästi syytä alottaa lisätutkimukset..
 
Moron!
Paska työkone sulki yhtäkkiä koko sivun ja mun kirjotus katos |O no otetaas uusiksi :D

bbllepahoittelut negasta

Tervetuloa Henuliini, lisään sut listoille =)

Olipa taas niin ihanat kivut, hyvä ettei taju lähteny, onneksi mulla on nuo hyvät särkylääkkeet menkkakipuihin.
Jee, mulla on vknloppu vapaa!!!! Mitähän mä tekisin sillon! Miehen sisko on tulossa perheensä kanssa käymään lauantaina, ihan jees nähdä niitä, paitsi ne kakarat on aika kurittomia :D :kieh: Taidanpa kietasta pari kaljaa illalla, kun en sitten tiineenä ollutkaan :LOL:
Mun mies sanoo mua tiineeksi sammakoksi ku iltasin hillun pelissä alkkareissa ympäri kämppää maha pystyssä :D :LOL:
 
bb halauksia sulle!!
ihan hyväähän mulle kuuluu.. ovis oli sunnuntaina, eli nyt vaan odotellaan kovasti miten kävi.. oon ollut tän kuluneen viikon niiiiiiin väsynyt jatkuvasti, etten itekään ymmärrä mistä tätä unta riittää.. nyt just heräsin unilta, ja siirryin vaan peiton kanssa sohvalle.. oikeinkin reipasta meininkiä mulla.. huomenna vietetään kummilapsen synttäreitä, ja sinne pitäis ehtiä menee, ja illalla lähdetään tyttöjen kanssa hiukan ulkoilemaan :p toivottavasti jäis viimeiseks kerraks pitkään pitkään aikaan :saint:

hyvä hyvä HalPe, meille kunnon pallopiiri vaan pystyyn!!
 
Huomenta!
Mites tyttöjen lauantai on lähteny käyntiin? Minä nukuin pitkään ja mies toi aamiaisen sänkyyn, ihanaa!
Hei auttakaas mua, mitä ruokaa mä tekisin sille miehen siskon perheelle?? Meitä ois siis 4 aikuista ja 3 lasta, apuaaa....

papaijaa, voisko nuo olla raskausoireita?? Voi oispa! :)
 
tein hätäpäissäni testin ja tottahan sen negatiivinen oli.. miten malttamaton ihminen voikaan olla.. :| ja jos kerran ovis on ollut sunnuntaina, niin millä ihmeellä mulla nyt oireilis jo, tai saatika näkyis testissä mitään :headwall: :headwall: tyhmä minä!!mä inhon tota yhtä Helv punaista viivaa!! :headwall: :headwall: nyt kauppaan hukuttamaan murheet ostoksiin!paha olo on siltikin, vissiin oksutauti tulossa.
 
Päivää!
Duffy huonosti lähteny, ku piti olla taloyhtiön pihatalkoissa jo kymmeneltä ja mies ei taaskaan kotona, et ois voinu olla apuna..kohta lähen töihin ja oon ihan jäässä..koiratkin käytin jo lenkillä.. Tee lasagnea! siitä tykkää yleensä lapsetkin:)

papaijaa toivottavasti oot pieniin päin!! sehän on paljon korkeempi veressä se HCg, ku virtsassa..meinasitko tänään kuitenki juhlia? Voihan sitä viettää ihan normmalia elämää niin kauan, ku se toinenki viiva piirtyy testiin..:)
 

Yhteistyössä