ESIKOISESTA PITKÄÄN HAAVELLEIDEN PINO Vol.2

hitto, ajattelin vasta nyt asiaa näin: eilen siellä lääkärissä.... mistä hitosta se lääkäri voi päätellä pelkistä kohonneista valkosoluista että mulla on vatsassa joku tulehdus.? :eek: sehän voi olla ihan mitä tahansa muutakin.. kuten esim sappikivi.. koska nyt vihloo mahaa ja kovasti..... kipu on kamala.! voi kyllä toki johtua oviksestakin. ei vaan koskaan oo ollu näin paha kipu.!!!! |O

YYYPEEE :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja yöperhonen-:
hitto, ajattelin vasta nyt asiaa näin: eilen siellä lääkärissä.... mistä hitosta se lääkäri voi päätellä pelkistä kohonneista valkosoluista että mulla on vatsassa joku tulehdus.? :eek: sehän voi olla ihan mitä tahansa muutakin.. kuten esim sappikivi.. koska nyt vihloo mahaa ja kovasti..... kipu on kamala.! voi kyllä toki johtua oviksestakin. ei vaan koskaan oo ollu näin paha kipu.!!!! |O

YYYPEEE :wave:
Minä opiskelen lähihoitajaksi ja olen ymmärtänyt niin että kohonneet valkosolut eivät voi olla tietona sappikivivaivoista. Ne kertovat tulehduksesta.

Ja sitten lisää vielä tähän, että minä olen toiveillut 11 kk.

 
Helou!

Joo en tiedä mihin se täti on jääny tupeksimaan, yleensä se tulee kyllä kun tuhrua tulee. Tänään on tullu pikkunen liru vaan tuhrua, mä vähän luulen, että terot sekottaa...

yöpee, yleensähän nuo valkosolut kertoo tulehduksesta, en tiedä voiko sapessa olla korkealla. Koita päästä huomenna lääkäriin ja sano, että ottavat tulehdusarvot, sekinhän kertoo jo jotain.

Tervetuloa arianhod, laittelen sut listoille =)

Ai niin, HaLPe! Sulle pahoittelut negasta, mut jos se ovis onki ollu myöhemmin ja ei vaan näy vielä testissä =)
 
YP: Aika tympeetä toimintaa sun lääkäriltä :eek: ! Kyllähän niitten pitäs vähän tarkemmin tutkia ja perustella et mikä tulehdus sulla on jne..
Mut koitahan jaksella :hug:
(.) Kierto alkais olla kait jossain kp 28 kieppeillä, sitä sais sit alkaa tätiä vastaan sotimaan tosissaan! Mitään vatsakipuja ei oo enää ollut, vatsa kylläkin vähän turvoksissa.. Tissikipu kestäny jo pari viikkoa.. :headwall: Jos vaikka huomen tekis testin, vaiks ei kyllä pitäis ehkä viel.. Oon vaan niin malttamaton kun tiiän että kaapissa on 4 r-testii odottamassa |O
 
Kiitos =) YP En ole varma, voihan se sitten olla niissä sappikivissäkin koholla, en ole koskaan kuullut :eek: , mutta kyllä joo kuulostaa perus tk-lääkäriltä että dg on vähän sinne päääiin.. :/ Toivottavasti paranet, mikä onkin :hug: Itsellä menee hermo näihin tissikipuihin :| Koskee kun kävelee rappusetkin alas, tänään tein taas testin enkä nähnyt kuin ehkä mahdollisen viivanpaikan. Joten eiköhän taas pidä uskoa sitä negaa :( Joku hormonihärö kai. Onneks huomenna soittelee lääkäri hormonitesteistä ja torstaina sit neuvola, jos sais jotai selvyyttä =)
 
Santtuli eikös ookkin jännää, miten ne testit alkaa polttelee tuolla kaapissa? :LOL: :LOL:

mikähän hiivatti, hirveän äkäinen olen koko päivän ollut, suuttunut ihan pienistäkin asioista ja meinasi tulla itku, kun lahjoja paketoidessa paperi repes kesken paketoinnin.. :snotty: :snotty: miehen ilme oli lähemmäs epäuskoinen, kun lattialla itkua tuhersin ja manailin paketteja :D
 
Sinikka, mulla ei oo tota itkuherkkyyttä ollu, mut helkkarin kiukkunen oon kyllä ollu :D Töissäki kiukuttelin kaikille, mun työkaverit vaan nauro mulle ku olin kuulemma niin koominen.

Jos nyt yön aikana ei tuu täti, niin käyn ostamassa r-testin. Pitääpä googlata onko tää joku terojen ominaisjuttu, että tulee tuhrua aluksi pikkusen.
 
Heippa LEIDIT! :)

Tulin kattelee mitä tänne teille kuuluu. Ja halpis oli ainaki negaillu pahoittelut siitä :) ja Yp toivottavasti saa selville missä on vikaa ja parantuu pian. :) Tulin tänne teille puhurin plussaa antamaan että tulisitte joukkoomme kirjavaan odotuspuolella. :)

Tuntuu et reilu viikko on menny ihan älyttömän nopeesti. Justiinhan ihan ihmeissäni tuijotin sitä tikkuu ja itkin ja tärisin onnesta.:) Torstaina varhaisultra kun viikkoja tasan 7.

Babyb & toukka 6+4. :)
 
Tää lähtee nyt nukkuun, huomenna kampaaja ja jouluostokset edessä.

Kiva bb ku kävit moikkaamassa =) Hyviä vointeje teille ja pikkuselle, toivottavasti täältä tullaan perässä sinne jossain vaiheessa.

Hyvää yötä naiset!
 
huomenta.! :) täällä ollaan juuri heräilty öisen sairaalareissun jäljiltä :D

sinikka, ehkäpä tuo on enneuni ;) toivotaan ainakin niin b:)d

ON: eihän ne piruvie mua sinne lääkäiin sisään ottanut kun ei mulla kuulemma ole hätää kun omin jaloin kävelen... alkaa niin turhauttaa tää toiminta.! haluisin tietää mistä tässä on kyse.!!! nooh, ei auta ku koittaa tänää taas uudestaan mennä... :D

YP :wave:
 
|O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O

Nyt mä en kyllä enää kestä!!!! Jo seitsemäs mun hyvä kaveri ilmoitti olevansa raskaana. Jumankavita, kun mulla ei enää kestä kohta pää tätä hommaa. Miksi?!?! Miksi kaikki muut onnistuu raskautumaan ihan salamana? Miksi me ei nyt jumalauta voida jo onnistua. meillä vaan yk:t paukkuu ja sitä mukaan kun mulla täti vierailee, niin muut saa plussia testeihin. Miksi tämä universumi on näin perkuleen julma!?!?
 
Voimia Heinu tiedän tunteen :/ Kyllä me kaikki täältä viellä noustaan!! Tänään tuli mulle niiden testien (mitä otetaan ku lapsettomuutta aletaan selvittämään, kilpirauhas, progesteroni ym.) tulokset, ja kaikki oli ok =) Paitsi sukuvika kun suksi ei luista; kolesteroli vähän koholla :/ Mut eiköhän sekin ala tippumaan ku syömisiä katsoo.
 
arianrhod kiitos tuesta. Tää vaan tuntuu menevän vaikeemmaksi ja vaikeemmaksi...

Tosi hienoa, että sait mukavia tuloksia :) Kyllä sitä ihmisen elämään pitää edes jotain ilostakin aina tulla. Saako muuten kysyä yhden jutun? Kun teillä on yritystä takana (listan mukaan) 11 kk, niin mikä sai teidät hakeutumaan tarkempiin tutkimuksiin? Ei ole pakko vastata, ymmärrän myös sen :)
 
Heinu: Meillä on sellainen tilanne että siis 11.1.09 tulee se vuosi täyteen, se miks hakeuduttiin jo nyt hoitoihin, on se, että mulla kun ei niitä menkkoja tule ollenkaan luomuna ja tuntus olevan jotain hormonihäikkää, kun on paljon raskaudenkaltasia tuntemuksia ollu ajoittain tässä vajaan vuoden aikana, mut ikinä ei ole sitä tärppiä tullu. Nytkin mulla on ihan hirveät tissikivut, ei kävellä suurinpiirtein kärsi, nännit on ihan kosketusarat, plussaa ei vaan ole tullut silti. Tässä nyt sitten prioriteetti 1. on katsoa se syy tähän menkkahommaan ym., ja sit samalla katsoa että onko lapsen hankinnalle mitään estettä. Sillai =)
 
tervetuloa arianrhod! :flower:

Heinulle :hug: ahdistuksesta.. :/ kyllä tekin vielä!:)

Yp on se prkl, ku ei ala selviimään toi tilanne :kieh: :hug: sulle..

Sinikka ihana enneuni:heart:

Santtuli ja Duffy onnea testaukseen!;)

on:mul ei oo täti viel tullu(!) ja nyt on 28/(23-27)28...huomenna testaan iltapäivällä(herään yövuoron jäljiltä ), jos ei oo jo uus kierto alkanu siihe mennessä..
 
Heps!

Heinulle myötätunto :hug: se on tosi ärsyttävää kun muut sikiää ympäriltä, ite ei vaan tunnu saavan ikinä sitä lasta...

Täällä testattu nega clearbluella :( Mä en tajua missä se täti viipyy, tänään ei oo tullu ees tuhrua, valkovuodossa ihan haalean vaalean ruskeeta, mitä ihmettä tämä on!!
Tosta testauksesta, mulla ei kyllä ehtiny olla pissa rakossa ku 2 tuntia, että en tiedä oliko liian laimeeta, en vaan voinu pidätellä. En tajua ku koko ajan pissattaaki! Mahassa on hentosia menkka-juilintoja ja välillä vihlasuja. Onkohan mulla joku kysta tms joka näitä oireita tekee...
 

Yhteistyössä