ESIKOISESTA PITKÄÄN HAAVELLEIDEN PINO Vol.2

Heip!

Lupu, mulla on! :wave: Oon pari päivää menkkojen jälkeen ihan down ja saatan olla ahdistunutkin. Se kai johtuu siitä kun siinä kierron alkupäivinä hormonitaso on tosi matala, muistuttaa synnytyksen jälkeistä aikaa. Muistaakseni jostakin joskus lukenut ton tai kuullut jostaki hehe :D

Ei juma mikä turvotus mulla on! Tulis jo se täti, nii pääsis näistä ihanista pms-oireista. Eilen oli pääki ihan helkkarin kipeä :(
 
heissan.! :)

Lupu mull aihan sama fiilis aina kun täti tulee.. olo on kurjaakin kurjempi, kiukuttelen ja saan mustasukkaisuuskohtauksia.! ei oo ihan normaalia(kai) :D ja tosiaan, menee ohi yhtä nopeasti kun on tullutkin..

ON: täällä elellään taas pohjamudissa, tuntuu että ei meille koskaan sitä pientä ihmettä suoda:ashamed: kaikki oireet ovat kuitenkin samanlaisia kuin ennen..
kummityttö oli yökylässä ja oli kyllä sellanen yö että huhhuh.. neiti kehittää itselleen hampaita ja valvottaa siksi... silti vauvakuume kasvaa ja kasvaa :heart:

mukavat sunnuntait kaikille.! :)

YP :wave:
 
:hug: :hug: :hug: ja voimia kaikille tasapuolisesti!

Mä oon niiiiiiiiiin ahdistunu ja masikessa, ku täti tulee..paitsi tässä kierrossa masis tuli vasta oviksen kohdalla..mitähän sekin lie.. :/ Mä todella toivon, että kaikki tässä pinossa sais plussan ja saatas jatkaa tuolla odotus puolella...

Viime yönä meni kahteen ennenku pääsin nukkumaan, ku olin kuskina..käytii yhellä keikalla..noh..tänä aamuna musta tuntu, et mä oon eniten krapulassa vaik en mitää juonu..oksetti, kahvi ei uponnu ja maha oli sekasi..ajattelin, et mitenköhän pystyn ajaa kotiin ja mennä tänään töihin..no nyt on hyvä olo ja oon kotona lähössä töihin..:)

Huomen aamulla mä taas testaan, jos ei oo täti viel tullu..

Hyvää sunnuntain jatkoa kaikille! Koittakaa pärjätä.. :hug:
 
jipiiiiiiiii.! ovistesti näytti vahvaakin vahvempaa plussaa just :p nyt alkaa isku tätiä vastaan, kunnon peitonheilutus talkoot.!! ;) otettiin eilen jo varaslähtö :whistle: jos en vielä oo raskaana niin kohta ainakin olen :D asenteella ainakin mennään nyt.!!

YP :wave:
 
nyt tulee omaa napaa anteeks.!!!!! :ashamed:
kävin siis päivystyksessä.. ihan ensinnäkin voi helv. mitä porukkaa.!! lääkäri oli niin m.ulkku ku olla ja voi.. määräs tietty kaiken maailman veritestit ja menin sitten uudelleen sen luokse kun testit valmistui... "et ole raskaana, sori vaan. vatsassa on tulehdus, joku virus. pitäis mennä parissa päivässä ohi. heihei" koitin sanoa että oireita on ollu vaikka kuinka pitkään.. sanoi vaan että ei voida tehdä mitään..! ja itkusta ei tule loppua nyt.! :'( :'( :'( mikä ihme mulla on, inhottaa kun ei voi edes tutkia kunnolla..?!! :ashamed:
 
yöpee :hug: sinne. Enpäs ole moisesta kuullutkaan että virus ois emättimessä ja itsestään menee pois.

Täällä tekee täti sitten tuloaan, tuhrua tullu nyt illalla ja todennäkösesti yöllä aukeaa hanat, viimestään huomenna päivällä. Hmm ihmeen kivuton olo vielä ainaki tällä hetkellä.
 
yöpee, ahaa, okei...jännä, sekö voi sitten aiheuttaa oireita alavatsassaki...kannattaa mennä omalle lääkärille ja kysyä siltä. Mullaki luultiin päivystyksessä kystaa kohtutulehdukseksi :headwall:
 
Yp:

(.) Mulla rasvottuu tukka mieletöntä vauhtia! Normaalisti menee kevyesti pari päivää ettei tarvi pestä. Nyt eilen illalla pesin, ja tänään jo on aivan rasvainen. Melkeinpä jo aamulla näky olevan. Jospa tää ois merkki raskaudesta ;) (voiskohan tämmönen olla joku oire?). Viikon päästä ollaan taas viisaampia. :)
 
kazille oviksenbongailuonnea!

Mä mietin tossa että tilaisinko ton clearbluen digitaalisen ovistestin...mut toisaalta jos en ovuloi tän pco:n takia niin menee sit rahat hukkkaan...täytyy pohtia miten tekee :)
 
YP:lle :hug: :hug: :hug: ja muillekin. Mä hoen nyt itselleni "tässä kierrossa en mieti koko asiaa"... katotaan vaan niin sit oon loppiaisen jälkeen täällä kumminkin itkemässä kun täti tuli...
 
Huomenta kaikille ja mukavaa viikon alkua!

Onpas täällä ollut kovasti erilaisia tuntemuksia. Voimia kaikille tasapuolisesti ja nyt tsempataan kaikki ittemme tonne plussanneiden puolelle! Jos vuosi 2008 jää historiaan vuotena, jolloin me ei onnistuttu raskautumaan, niin vuosi 2009 jää historiaan tämän pinon lopettamisena eli kaikki plussataan :hug:

Mulla on nyt sellanen juttu, että menkat oli pari päivää myöhässä. En uskaltanut testata, koska arvasin tässä käyvän näin. Nautin muutaman päivän ajan siitä mukavasta epätietoisuudesta ja mahdollisuuden tunnusta. Entäs jos se nyt oliskin onnistunut... Mutta nyt on tullut eilisestä lähtien perus tuhrua, mitä mulla tulee aina ennen kuin menkat alkaa kunnolla, joten se siitä taas tällä kertaa. Mulle voi merkata jo sen yk 15 :|
 
Heinulle pahoittelut tuhrusta :hug:

ja HaLPelle pahoittelut negasta :hug: toivotaan että se siitä vielä vahvistuisi muhevaksi plussaksi :heart:

ON: koitin soittaa lääkäriin heti aamusta, mutta eihän sinne edes pääse läpi... ja sitten kun pääsee niin kaikki ajat ovat menneet omalta lääkäriltä.!! huoh |O
eilen illalla siis itkin itseni uneen, on taas niin sellainen fiilis, että ei meille koskaan sitä ihanaa pientä ihmettä tule...
silti elättelen toiveita, josko ehkä olisinkin raskaana, kun se pirun testi oli lievästi koholla... inhottavaa kun ei voi millään uskoa, vaan täytyy turhaan elätellä toiveita :headwall:

nyt lähden tekemään joulutorttuja ja pesemään pyykkiä, niin saan muuta ajateltavaa :)

mukavat maanantait teille leidit.!! :wave:

YP
 
Päivää!

Heinu, täällä vähän sama homma, että tuhrua pukkaa :/ :hug: sinne. Laitan sulle uuden yk.n.

Hmm laittasinko itelle uuden yk.n kans vai huijaisinko itteeni ajatuksella, että jos oiski valemenkat :whistle: :D No käynpäs vessassa kohta ja katotaan sitten mitä laitetaan ja mihin.
Töissä yritän taas jaksaa pysyä hereillä, klo10 aamulla oon heränny hirveseen vessahätään, siis käsittämätöntä, ennen kuutta aamulla kävin vessassa ja kymmeneltä uudestaan, rasittavaa :kieh:
 
Duffy, hyvältä kuulostaa ainakin tuo vessassa käyminen... josko.? ;)

siis mitä.? :eek: mä luulin et eilen ovis testissä oli vahvaakin vahvempi plussa, mut nyt se on entistä selkeempi... paaaaaljon selkeempi ku kontrolliviiva.! perhana, nyt en enää surkuttele tätä tilannetta, vaan otan uuden mahdollisuuden käyttöön :) mut voiko tää vatsa juttu vaikuttaa raskautumiseen.? :eek: :ashamed:
 

Yhteistyössä