ESIKOISESTA PITKÄÄN HAAVELLEIDEN PINO Vol.2

heippa.!

Hempukalle suurensuuret onnentoivotukset.!:flower: :)

rosetta, mukavaa että olette nyt ajantasalla asioissa, on sitten kivempi jatkaa eteenpäin :)

Heinu, meillä samat suunnitelmat että alku vuodesta tutkimuksiin että mikä mättää :D mutta kyllä se vauva sieltä ensi vuonna vielä tulee :)

kaz, tuo anoppi homma on kyllä niin keljua... :kieh: miksi ei vain voisi hyväksyä, kun heidän oma poikansakin on niin tehnyt :D olisi onnellisia hänen puolestaan.. onneksi meillä ei ole tuota anoppi ongelmaa puolin eikä toisin :)

Simpson, teretulemast mukaan.! :flower:

ON: mulla kans tänää lähti palanen tuolta paikasta... ja nyt siellä on hirvee kolo eikä voi oikee ees syödä mitään... ja siinä takana on vielä viivaudenhammaskin... perhana.! mulla on kaikki 4puhjennu jo, pitäis vaan uskaltaa mennä poistattaa. ei mulla koskaan oo mitään hammaslääkäri fobiaa ollu, mut ei se silti mitään kivaa oo :D
kerroin tänään töissä yhdelle työkaverille tästä meidän vauvaprojektista.. se oli vaan "oivoivoi, ihanaa" ja kyseli hirveesti kaikkea ja sanoi että on mun olkapäänä jos tulee sellasia hetkiä :) tosia ihana...
 
Ihanaa Hempukka!!, onnea! :flower: Laitan sut plussanneisiin =)

Jospa vaikka lähtis nukkumaan, saa nähdä nukuttaako ku nukuin päikkärit alkuillasta :/
Hyvää yötä tytöt!

muoks. sellasta vielä kysysin että Hempukka, tuliko ihan luomusti, vai oliko sulla teroja, clomeja tms käytössä?
 
Duffy tuli ihan luomusti, toissaviikolla lääkäri, jossa puhuttiin hoitojen alotuksesta ja tarkotus oli tutkia mies kun mulla itellä kierto säännöllinen ja ovis tulee ajallaan. sillaa jännä kun pupuiltiin vaan kahdesti alkukierrosta ja olin ihan satavarma ettei tärpännyt, mut näin vaan kävi. pelottaa vaan niin hirveesti joka hetki et verta alkaa tulla.
Tsemppiä teille kaikille ja toivon ettei teidän tarvi näin kauaa odottaa, olitte hoidossa tai luomuilette :heart:
 
Hempukka, ihana kuulla! =) Valaa toivoa meihin muihin. Kyllä varmasti aluksi huolettaa ja mietityttää, että jos alkaaki kuukautiset, mutta koita ajatella positiivisesti ja ennen kaikkea nauttia raskaudesta :)
 
hah :D nii piti kertoo että näin viimeyönä ihan ihmeellistä unta.. sain kaksoset..:) en muista kyllä sukupuolia, mutta kuitenkin... ne oli ihan ruttusia pieniä ihania :heart: ja se tuli viel yllätyksenä, luulin että ootan yhtä ja sit tuliki kaks :D ja sit tuli paniikki ku ei ollu ku yks pinnasänky sun muuta kaikkee... voi jestas se uni oli ihana :heart: ja vaikka heräsin välillä ni se vaan jatku, kun yleensähän unet ei jatku jos herää välissä.! kaveri on monesti nähny unta että saan kaksoset :D kyllä mulle ihan yksikin pieni ihme riittäisi :heart: :heart:
 
yöpee, hihi, kiva uni =) mä oon joskus aatellu et ei ikinä kaksosia, en kestäs niitä! Mut nyt mulla on kelkka kääntyny ihan kokonaan, oon alkanu aatteleen että ei se ois kaan niin kauheeta :D Siis toki olis tuplasti töitä, eka vuosi varmaan ois ihan hirvee jne jne, mut ois niistä sit tuplasti iloakin ja toisilleen seuraa.

Siis apua, mun piti mennä nukkuun ja istun edelleen täällä :D :D
 
yöpee, pakko vielä vastata, että mä oon joskus ollu perhepäivähoitajana ja mulla oli sellaset pikkusen päälle 1vee kaksoset, oli joo hauskaa ku esim ulkona ne päätti karata yhtäaikaa, toinen juoksi toiseen suuntaan ja toinen toiseen :D :D Ja nyt sinne nukkumaan :wave:
 
Onpa jännä että hempukalle pärähti plussa, jos vaan pari kertaa alkukierrossa pupuilivat! Niin joo, kierto oli näköjään säännöllinen :) Se muuttaakin kaiken.. Samperin samperi kun pitää olla näin seko kierto!

Oma napa (vaihteeks): alavatsaa vihloo :( nyt jo toista päivää, tosin aina vaan makuuasennossa!? Jos tää johtuu jotenkin siitä vatsalihasten tekemisestä :eek: Onkohan liikunta sittenkään hyväks :D Kipeenä ollaan edelleen mutta lämmöt tippui tänään 36,8 -> 35,8!!! Mielettömän alas, ainakin miun mielestä! Huh, mittasin 3 krt, kai se on pakko uskoa.. Ei tommonen taida mihinkään kierron vaiheeseen kuulua? Ja sitä paitsi kp 10! Pian alkaa tikuttelu.. toisaalta sitä odottaa innolla (jos sais jotain selvyyttä ) toisaalta taas..aagh!

Mitäs muille?
 
Ihan pakko kirjottaa: mies oli käyny jossain työpaikan terveystarkastuksessa ja oli siellä sit tiedustellu vähän tätä vauva-asiaa.. Se lääkäri (ihan yleislääk.) oli sanonut, et miun olis hyvä tiputtaa pari-kolme kiloa painoa!!! kyl mie tiesin ettei ne kilot ainakaan edesauta, mutta miun kohalla kun on se epäsäännöllinen kierto, joka ilmeisesti on kaiken pahan alku ja juuri! Muutaman kilon pudotus saattaisi kuulemma tasata ne kierrot :) Voi kun ne vaan lähtis! Pelkään kyl pahoin, etten saa niitä pois.. :ashamed:

Niin ja e-pilsuista se oli sanonut ettei niiden pitkään syöminen ole haitaks, milteinpä päin vastoin: saattaa edesauttaa!!!???

Eli mie pääsen alottaan nollapisteestä sitten kun oon laihtunu! Taidan roikkua täällä sitten ainakin seuraavat viisi vuotta :headwall:

kysymys muistaako kukaan, onko epäsäännöllisen kierron omaavia luomu-plussanneita ollut?
 
huomentapäivää.! :)

Duffy, joo voin vaan kuvitella :D mulla on kaksos serkut ja ne keksi kaiken maailman tuhmuuksia pienempänä ja toki se oli helpompaa ku oli kaks päätä keksimässä kaikkea :D:D

ON: teinpä äsken ovis testin.. ja aika vahvat viivat siihen piirtyi :) nyt jo.? :eek: eikai nyt vielä.?
 
huomeniapäiviä!

meitsi se vasta nyt heräilee :LOL: fantsua kun saa nukkua koko päivän kipeänä! tosin, että kävi mä hereillä tossa 7 aikaan aamulla kun mies lähti duuniin ja itse mittailin lämmöt.. hiphei, 35.7, eli luulisi, että tässä kierrossa olisi ovulaatio..

YP voihan se ovulaatio heitellä rankastikin ajankohtaa.. :) äkkiä vaan puskat heilumaan!
 
tuosta paino-asiasta piti vielä sanoa..
mun paino on ollut mulle aina todella herkkäpaikka. johtuen varmaan siitä, että ala-asteella minua kiusattiin, koska olin pyöreä.. tottahan se on, että vähäinen laihtuminen edesauttaa raskaaksi tulemista, en vaan haluaisi kuulla kenenkään mainitsevan ylipainostani. siks vähän pelottaakin ajatus esim. sinne gynelle menosta ja siitä, uskallanko ottaa puheeksi koko vauva-asiaa. pelkään, että se ihminen on joku hirveä puoskari, joka alkaa huutamaan. :p
 
Heippa!

Joo mulla on ihan hirveet pms-oireet taas menossa, luulen, että johtuu teroista, vaikkakin tossa paketissa luki, että hoitaa pms-oireita, no eipä näytä hoitavan ainakaan mulla. Tiuskin äsken miehelle kadonneista laskuista :kieh: alavatsassa menkkajuilintoja, joten ei kyllä mulla ainakaan tärpänny tässä(kään) kierrossa.

yöpee, epäsäännöllisessä kierrossa se ovis vi hyvinkin joskus tulla varhasessa vaiheessa =), nyt vaan peitto heilumaan :D

Sinikka, emmä nyt usko, että se gyne huutamaan alkaa :D aika hienovarasesti ne painonpudotuksesta sanoo ja voithan sä ite sanoa, että tiedän että pari kiloa kannattas varmaan pudottaa =)

Mii, mä oon kuullu kans, että pillerit hoitais myös noita elimiä, se on varmaan aika yksilöllistä miten elimistö reagoi niihin. Mulla meni niiden seurauksesta kierto ihan sekasin, mut näin jälkeenpäin ajatellen, tais olla pco:hon väärät pillerit.
 
Moikka kaikille!

Onnittelut Hempukalle :flower: =) Kiva, että tässä pinossa tasaisesti joku plussaa, luo ainakin uskoa omaan urakkaan.

Sinikka tosta ylipainosta. Kävin kesällä gynellä ja olin silloin noin 7,5 kiloa lihavampi kuin nyt ja painoindeksin mukaan olin silloin lievästi ylipainoinen. Nyt en olekaan tarkastanut, mutta silloin gyne kirjasi mulle ainakin "normaalipainoinen", eikä se myöskään puuttunut siihen mitenkään. Se huomautti ainoastaan alkoholin käytöstä ja puolison tupakoinnista. Että mene vain hyvillä mielin ja muistakin kysyä kaikki mahdolliset asiat, mitä nyt mietit :)

Duffylle tsemppiä PMS-oireiden kanssa. Kyllä se siitä taas helpottaa ja huomenna on taas paljon parempi päivä :hug:

ON: Mä täällä taas kuullostelen omaa kehoani ja sitä alkaako jo tänään menkka-kivut vai vasta huomenna. Ei jaksa enää olla ihan äärimmäisen toiveikas... :ashamed: Aloitan uudet tosi-toiveilut ensi vuonna.
 
Miille piti vastata, että kyllä mä muistaakseni oon lukenu luomu-plussaajista joilla pitkä kierto. Itseasiassa mun serkku kuuluu niihin. Yrittivät esikoista puoli vuotta ja ei hällä ollu mitään hajua millon on ovis ja kierrot oli pitkiä. Mutta niin vain vauvan saivat ja toista odottavat nyt =)
 
Duffy mullepa kerran alkoi yksi gyne huutamaan :p rupesi inttämään, että "kaupasta ei sitten joka kerran pidä ostaa sipsiä ja muita herkkuja!" ..olin et :eek: :eek: joo en kyllä oo ostanutkaan, niin eikun vaan väitti vastaan, että "ei pidä ostaa herkkuja!" :kieh: :kieh: nyt jo huvittaa koko tilanne, mutta sillon raivostutti! :LOL:

Heinu höpshöps, toiveilet mun kanssa täällä! :) en oo itse karkaamassa tästä pinosta vielä aikoihin mihinkään. ja otetaan sellainen uusi pitkänlinjan tavoite, että äitienpäiväksi plussa molemmille!
 
Sinikka, siis voi juma mikä eukko! :eek:

Heinu, joo ei mihinkään karkailla :D

Minäki ilmottaudun tohon äitienpäivä-plussajiin, hmm vai oonkohan joskus jo ilmottautunu :D

Joo palo käämi sit totaalisesti. Olin maksanu Hobby Hallin osamaksua yhen maksun liikaa ja sain pankista sellasen lapun, että saan sen takas, niin se lappu on nyt hukassa |O
 

Yhteistyössä