Hakutulokset

  1. H

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 ELOKUUSSA 2009

    Matami: niinhän mie kaksivuorotöissä olen. Onneksi mies tekee päivävuoroa ja hällä on viikonloput vapaat, joten ei tarvita vuoropäivähoitoa. Kyllähän se tyttö oli hieman ihmeissään kun aloitin työt. Ensimmäiset kaksi viikkoa meni ihan ok:sti, mutta nyt on ruvennut olemaan aikamoista itkua, kun...
  2. H

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 ELOKUUSSA 2009

    Ai niin, minäkin olen miettinyt hellansuojuksia, mutta vielä ei niitä ole tarvittu. Nyt kiinnostaa laatikoiden availut ja keittiövälinelaatikot on pitänyt laittaa yhteen sidontaliinalla. Roskiskaappi kiinnostaa kovasti ja siihen pitäisi ostaa se lukko, kun siellä on hyllyllä myös...
  3. H

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 ELOKUUSSA 2009

    Heissulivei kaikille! Mulla on jääny kirjoittelu tooosi vähällä viime kuukausien aikana. Ei jotenkaan ole aikaakaan ollut ylimääräistä. Meillä A kasvaa ja kehittyy huimasti. Kuukausi takaperin lähti kävelemään, mutta sitten totesi kävelyn olevan tylsää, niin palasi konttaamaan pariksi...
  4. H

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 TOUKOKUUSSA

    Viikko on taas hupsahtanut sellaista vauhtia, että perässä ei meinaa kestää!!! Onnittelut kaikille 1 vee täyttäneille tasapuolisesti! :flower: Meillä oli ihan katasrofiyö kyllä viime yö.... Huh huh! Typy ei onneksi kovin kipeä enää ole, tosin käytin lauantaina lääkärissä, kun yskä oli...
  5. H

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 TOUKOKUUSSA

    Isot onnittelut kaikille 1 vee juhlijoille! :flower: Ja paljon :hug: tarvitsijoille! Oon nyt tainnu pudota kärryiltä, kun en melkein viikkoon ole käynyt edes lukemassa... :ashamed: Tutteja vaihdan noin 3-4 kuukauden välein. Pitäisikin uudet tutit käydä ostamassa. Tosin kaapissa on sitä...
  6. H

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 HUHTIKUUSSA

    Ite teen voileipäkakkuja tällaisella ohjeella: leipä: paahtoleipää (graham/monivilja tms.) ja ruisvuokaleipää eri täytteitä: 2 dl kermaviiliä, 1 pss kinkkusuikaletta + mausteita 2 dl kermaviiliä, 2 prk tonnikalaa/250 g savulohta, tilliä/ruohosipulia, sitruunapippuria päällysteenä...
  7. H

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 HUHTIKUUSSA

    LC: Kiitos jo etukäteen! :) Mut meillä on syndet vasta ens kuun 29. pv. Isoja halauksia kaikille ongelmien keskellä painiville! :hug: Kyllä aurinko risukasaankin paistaa ja muistakaan ottaa päivä kerrallaan!
  8. H

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 HUHTIKUUSSA

    Nemikan poitsulle paljon paljon onnea! :flower: Moni on saanut myös uusia taitoja, jippii heille! :) Kurpitsa: äläpäs poistu takavasemmalle! Taustalla miekin olen, ja kirjoittelen kun jaksan/kerkeän. Pysy vain mukana, täältä saa kuitenkin niiiiiin paljon vertaistukea! :) Meillä ei lelut...
  9. H

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 HUHTIKUUSSA

    Carmen: ok, on varmaan mennyt ohi, jos olet kertonut päätyneesi teutonioihin. :) Tietääkö kukaan mistä löytää pienen pyöräilykypärän? Siis sellaisen mikä menisi neidille päähän sopivasti. Kun pitäisi olla 44 cm... Ja pienimmät mitä olen nyt katsellut on 48-52 cm... Täällä on pari...
  10. H

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 HUHTIKUUSSA

    Carmen: http://kaksplus.fi/keskustelu/t1385359 myytävänä Emmaljungan City Cross tuplat. Arvelin, että laitan tähän, jos et ole huomannut. :) Tänne ei sen kummempaa... Hiljaistahan täällä on. Matami, toivottavasti neitokainen alkaa olla pian ok.
  11. H

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 HUHTIKUUSSA

    Onpas nyt ollut hiljaista... Kaikkiko säikähti Naukurin kommenttia Taaperoihin siirtymisestä? :D Ehkä ei kuiteskaan. Mutta joo, järkyttävän nopeaan menee tämä aika, ja varmasti on outoa, kun pitääkin sitten painaa Taaperot - nappia, että pääsee palstalle....! Iloisia uutisia: meillä opittiin...
  12. H

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 HUHTIKUUSSA

    Kiitos Edla ohjeesta! Ja täytyykin käydä tsekkaamssa tuo linkki. Vielä mie täällä heilun.... :ashamed:
  13. H

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 HUHTIKUUSSA

    No nyt en enää muista mitä oli gallupeissa... Höh! Hyvinhän teillä Weiss on allergioista huolimatta kasvettu. Ja kova meno teillä kyllä on menossa! :) Ultrat oli kyllä niitä jännittävimpiä hetkiä odotuksessa (jos ei nyt synnytystä lasketa mukaan). Aina niitä jännitti ja ultran jälkeen sai...
  14. H

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 HUHTIKUUSSA

    Naukuri: myös Plaston kärryssä on säätöruuvi eli senkin saa menemään "hitaasti".
  15. H

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 HUHTIKUUSSA

    Niin, ja taaperokärry on meillä Plaston. Mummilassa on Brion, ja miusta se ei ole niin hyvä kuin tuo Plasto. Mutta makuasioista ei voi kiistellä!
  16. H

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 HUHTIKUUSSA

    Kurpitsa: meillä tyttö istuu välillä selkä kumarassa. Yleensä kyllä istuu selkä suorana. Kaippa ne lihakset sitten väsyy ja asento menee automaattisesti vähän kumaraan. Mutta soita ihmeessa neuvolaan, jos askarruttaa! Miekin todennäköisesti joudun soittamaan kuun lopussa neuvolaan, että varaa...
  17. H

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 HUHTIKUUSSA

    Jaahas, se olisi toinen pääsiäispäivä sitten ja melkein kaikki suklaamunat syöty! Hyvä niin, niin ei niitä tarvitse enää himoita! :D :p Tais painokin nousta yhden viisi kiloa nyt pääsiäisen aikaan. No ei ehkä niin paljoa, mutta kuitenkin. Huomisesta alkaen taas normiruotuun! Äiti ja pikkuveli...
  18. H

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 MAALISKUUSSA

    Ja joo, kyllä mies on ollut kiitettävän hyvin apuna. On jopa yöllä noussut laittamaan tuttia, mitä ei ole aikaisemmin tehnyt! :o Mutta pikkuhiljaa tästä onneksi itsekin pääsee normaaliin elämään. :) Ilman kipuja toivottavasti. Ai niin, LC sitä piti vielä kommentoida: hyvä jos sulla on auttanu...
  19. H

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 MAALISKUUSSA

    LC, Matami: mulla ei ollu vaivana se rannekanavan ahtauma, vaan ahtautunut jännetuppi. Mutta joo, sama periaate eli puudutus ja töhnät pois. Mulle laitettiin iv (?) - puudutus tai siis laskimoon se puuduteaine. Ei siis paikallispuudutus. Siksi tuo laskimopuudutus, kun radialishermo meni/menee...
  20. H

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 MAALISKUUSSA

    Matami: Joo, voi tehdä vaik on pikkuinen kotosalla. Mulle lääkäri sanoi jo leikkaussalissa, että ei tarvii kättä varoa paljoa eli heti käyttöön. :) Mutta paljon riippuu, että mitä tehdään. Mulla puhdistettiin tuota ranteen jännettä, en tiiä leikattiinko siitä jotain myös pois. Aika paljon oli...

Yhteistyössä