TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 TOUKOKUUSSA

Tultiin just ulkoa ja neiti meni _nyt_vasta_ekoille_päikkäreille :) Tais tua ulkoilu hieman piristää. Yöllä heräs 2 kertaa ja tokalla kerralla sorruin pitkästä aikaa maitoon.

Carmen: :hug: ! Mä oon kans semmonen minä itse - tyyppi ja kaikki pitää olla just niinkun mä haluan... Ja miestä kans koko ajan olla komentamassa että tekis jotain koti askareitaki edes, mutta silti ei tunnu menevän jakeluun, mies sai perjantaina ja lauantaina mennä kavereiden kanssa suomen peliä katsomaan ja minä jäin taas kerran yksin. No jospa sekin tuosta joskus aikuistuu ja tajuaa että hänen apunsa koti töissä olis aika jees juttu!

Kurpitsa: Just mietin että sinuu ei oo tääl hetkeen näkyny, ja onneksi korvatulehdus huomattiin. :)

Mulla on pian vauvakuume, ainakin raskaus masu kuume! :D Kun tuntuu että taas tosi moni tuttu saa vauvan! :D Minun yhdellä läheisellä tutullakin on tällä viikolla laskettu aika...
 
carmen; no voi sua! :hug: Yritäpä piristyä. jos ei muulla niin hae suklaata kaupasta..

Tänne ei ihmeellistä. paitsi et mun menkat on vieläkin hukassa. Höh.

Poika on päikyillä.. Yö meni ihan mukavasti.. jotain öninää kuulu,mutta muuten rauhallista.

onpas toimeton olo, kun ei oo mitään ohjelmaa tälle päivälle. mitäköhän sitä keksis. jos menis eka vaikka syömään jotain lounasta.

kiva kuulla susta kurpitsa. Selviskö ne sun oudot oireet muuten??? Eikös sulla ollu jotain raskausoireita tässä joku aika sitten.

palataan

 
Carmen, lähdet kuule pienelle omalle lomalle vaikka kauneushoitolaan, jätät Nean sinne miehen hoiviin ja salaa kutsut kaikki sukulaiset kylään. Saa miehes sitten väsätä pullaa keittiössä ja miettiä miltä tuntuu hoitaa itse kaikki..
Mä olin joskus entiseni kanssa sellainen, että kaikki halusin hoitaa itse ja marmatin jos mies ei auttanut. Ja jos auttoi, hätistelin sen pois kun teki sit oman päänsä mukaan asioita. Siis että väärin jos ei auta mutta väärin jos auttaa. Ei ihmekään että se mies on entinen. :D Eevan isän kanssa olin jo viisaampi, meillä oli aika selkeä sanaton sopimus miten asiat hoidetaan ja mä opettelin pitämään suuni kiinni silloin kun mies teki asiat minun mielestä väärin. Parasta on vaan poistua paikalta ja antaa toisen tehdä tavallaan.
Tosin sitten jos mies ei vaan tee mitään, niin se on vähän eri juttu. Jos sun mies ei vaan uskalla auttaa eikä tiedä miten, jos oot aina ollut se rouva talossa? Auttaako sille ihan suorat käskyt, ajatuksiahan miehet ei ikävä kyllä osaa lukea. Että siivoaako tms jos pyydät/käsket? Kyllähän se varmasti tietää että tarviit apua etkä voi ja jaksa kaikkea yksin, mutta voi olla vaikeaa noin vaan alkaa auttamaan jos ei tiedä mistä alkaa eikä aikaisemmin ole niin osallistunut kodin hoitoon. Tai sitten se on vaan laiska ja tarvii potkun perseelle. :)

Meillä oli ihan painajaisyö, Eeva pakotti mutkin sänkyyn jo yhdeksältä, edes hampaita en päässyt harjaamaan kun toinen heräsi ja aloitti jumalattoman ulinan heti kun poistuin näkyvistä. Yritin noin 9 kertaa hiippailla ulos huoneesta ennen kun annoin periksi. Pyjamaan vaihdoin Eeva käsivarrella, kun en voinut laskea sitä alas ilman että se huuto alkoi. Helvetin despootti! Kyllä niin vannoin hankkivani lastenhoitajan ja lähettäväni laskun miehelle, joskus nää mun 2 pientä kätöstä vaan ei ole tarpeeksi ton hitlerin kanssa, jonka päämäärä on ihan takuulla asua loppuelämä mun sylissä ja estää multa kaikenlainen oma elämä, sisältäen siis myös hampaiden harjaamisen. No, tietty se hyvitteli asiaa nukkumalla puoli yhdeksään (ja heräsi VAAN 7 kertaa yöllä) ja olemalla tosi aurinkoinen heti aamusta, mutta syliin se on itkenyt koko ajan taas. Aamukahvitkin join Eeva sylissä. Tällaisina päivinä kaipaan kyllä apua. Phuh.

Sain ihan hullun ajatuksen, haluan kouluun. Hämeenlinnassa vois suoritta Walesin yliopiston MBA:n, mutta se on tosiaan Hämeenlinnassa ja iltaisin, ei ihan taida onnistua se. Tai oikeastaan mikään, missä pitäis fyysisesti olla koulussa. Että ehkä ostan jonkun kielen kirjekurssin vaan ja opiskelen sitä Eevan unien aikaan. :)
 
kurpitsa...kiva kuulla teistä ja hieno juttu, et neiti on lähtenyt konttaan =) !!

marmotta...meillä Edith kova itkemään ja eilen illalla oli mun sylissä kokoajan :/ ...aika rasittavaa kyllä, ei nuo pojat roikkuneet minussa ;) ...ihan on erilainen tapaus ja itkee enemmän kuin veljensä yhteensä :whistle: ...ymmärrän kun olet yksin vastuussa...et varmasti olet uupunut... :hug:
 
birdie: missäs ne sun menkkas luuraa..aiotko testata viel uudesti ??jos se kuitenkin olis plussaa..
niin ja ne mun oudot oireet johtus ovulaatiosta, en vaan tunnistanu kun mulla tuollainen kunnon ovulaatio tulee luonnostaan vaan kerran pari vuodes :ashamed: ja sit ne oireet on ihan just samat kuin olis raskautunu..oksettaa, lämmöt kohoo, nippailee ja kolotaa yms. mut mä pidän sulle vielä peukkuja jos kuitenkin olis tärpänny, eihän sitä koskaan tiedä ;) :)
 
päivää....

Kurpitsa,Kiva kuulla sinusta :flower: Onnittelut neidille konttaustaidosta,saas nähä tuleeko kävelyt heti perään...meillähän Kassu oppi monta taitoo samalla silloin kun oppi konttimisenkin =)

Syvä rispekti kaikille yksinhuoltajille :attn: Mies lähti saksaan tänäaamuna ja meillä jääkaappi aivan tyhjänä,joten lähdin sit ekaa kertaa pojan syntymän suorittamaan vähän isompia ostoksia kahteen pekkaan. Yleensä siis mies käy kaupassa yksin jos on megaostokset... ja vois sanoa et oli kauppareissu from hell |O
Arvoin ekaks meenkö pyörällä vai rattailla,molemmissa puolensa. Poika ei vaan oikein jaksa rattais istuu sielä,alkaa väsymään. Ostoskärryis viihtyy paremmin. Joten otin sit pyörän. Kauhee säätö kypärän kans heti alkuun..kaupasta ostin korin eteen missä sais sit kätevästi ostoskassin tuotua..joopajoo :kieh: Ei pysyny kunnolla paikoillaan edes.. Kasper oli maassa kun säädin sitä koria paikalleen ja kävi silläaikaa kopeloimassa toisen pyörän ketjuja ja iski sit händynsä mun vaalelle ulkoilutakille :headwall: Sit koitan tunkee poikaa istuimeen,kypärää päähän,pitää sykkeliä vaaterissa ja kauppakassia siinä korissa |O |O Samat säädöt kotipihassa... asutaan vielä rinteessä ja hätinä sain pojan ja kassin kannettua tähän ulko-ovelle. Sit käännyn avaamaan ovea,niin salamana poika jo menossa rappusiin ja rinnettä ales :eek: Juoksin kiinni onneks viime tipassa :ashamed:
Et ens kerralla suosiolla rattaiden kanssa :/

Nyt poitsu unessa,pitäis laittaa paikkoja kuntoon ja itelle jotain syötävää...sit pitänee,kun poika herää,käydä appivanhempia morjestamassa mökillä,ei kyl kiinnostais yhtään :(

Carmen,Meillä kans tapellaan noista kotihommista. On muka tekevinään,mut sen keittön siivous mm.on sitä että astiat laitetaan koneeseen ja se olikin siinä...et ei mitään pöytien pyyhkimisiä ja tavaroiden laittamisia paikoilleen,imurista puhumattakaan :headwall:Jaksuja sinne :hug:

Marmotta,Mulla on kans kyteny ajatus koulusta.... oliskohan kolmas ammatti mitään ;) Vielä saa kyl odottaa....

meni ihan hyvin sen jälkeen kun ite menin nukkumaan.... siihen asti kitis vähän väliä,eikä meinannu rauhottua. Oli eilen muutenkin vähän raukkapäivänen... en tiiä miks,jotenkin reppana. Mut söi tissiä vasta 5 maissa,sit 7 jälkeen lupsutteli kyl vähän väliä,mutta siitä hyvästä uinuttiin peräti 8.40 asti.
Toivottavasti nukkuis yhtähyvät päikyt kuin eilenkin,eli melkein 2.5h.... lienee turha toivo kuitenkin.
Yhdet päikyt taas kuten nyt useampana päivänä on ollut...jokohan uskaltais toivoa tästä tapaa :whistle:

Ainiin ja täälläkin näyttäs siltä et menkat olis nyt tosissaan alkamassa...pientä tuhruvuotoa pukkaa :x ilmankos kaikki on niin vaikeeta taas ;)
 
Katrinainen Hui mikä tauti :eek: ! Toivottavasti Ava alkaa olemaan jo kunnossa :hug:

Marmotta Eeva osaa kyllä paljon jo sanoja, tosi hienoa :) ja muutenkin vaikuttaa sinnikkäältä tytöltä. Meillä J on muutamia sanoja sanonut (anna, vauva, äiti, tyttö ) , mutta ne tulee milloin missäkin tilanteessa, ei esim. pyydettäessä. Enemmän höpöttelee "nännännää, "nönnönnöö" tyyppisiä juttuja :D . Jaksamisia kovasti sinulle :hug: , varmasti on välillä tosi raskasta.

Carmen Voimia myös sinulle :hug: ! Toivottavasti miehesi alkaisia auttaa enemmän kotihommissa.

Meillä vappu meni ihan niin kuin mikä tahansa viikonloppu. Käytiin me vapputorilla, jossa J sai vappupallomyyjältä tikun päässä olevan pigviinipallon ilmaiseksi. Ilmeisisti väläytti valloittavan hymynsä myyjälle ja setä oli heti haltioissaan :D. Ostettiin vielä nasukaasupallo J:lle. Sitä neiti on kuskannut ympäri tupaa koko vapun. Synttärijuhlat juhlittiin lauantaina. Sattui onneksi aivan ihana ilma, joten pystyttiin hyödyntämään terassiakin. Leipominen oli työlästä, mutta onneksi kaikki herkut meni hyvin kaupaksi :). Huomenna virallisena synttäripäivänä mennäänkin otattamaan J:sta 1v. kuvat valokuvaamoon ja perjantaina lähdetään Italian reissulle.
 
marmotta: täällä kans toinen pikku hitler..nyt varsinki pari päivää iha mahdoton. sylissä roikkuu. lahkeessa kitisee ja natisee..ei kelpaa ku äiti.. :ashamed:

matamimimmi: ja kohtalotoveria sulleki löytyy..meil kans toi tissi näyttelee aivan liian isoa osaa päivässä..eikä oikein muu kelpaa. vettä saattaa juoda pullosta joskus tai mukista. mut tissi on tissi...ja sillä varmaan roikkuu ihan neuroottisena mussa kiinni.
eilen olin jo niin raivona ku ei mistään tullu mitään ja huuti mennentullen mun perään..
mut toi vieroituski on vaikee nyt vaikka tietty lapset sopeutuu paremmin ku aikuiset..

mut nyt käy vaunuis kuhina..katotaan kannetaanko sälliä taas muutama tunti... :ashamed:
 
vielä lisäystä ku ei herännykään..pojalla korvatulehdus mut kuurista viimone päivä menos. kävin jo näytättämäs korvia josko kuuri ei olisi purru. mut oli se toiminut tällä kertaa..eli ei siitäkään sit narina. sit mietin masua ja sammasta (joka meil kuurin yhteydes riesana) alotin varuilta nyt daktarinin tolle.
ja varmaan tuusaa hampaita ku suuhun ei sit katsota millään keinolla. ihan raivona ton kaluston kanssa. yksikään muista muksuista ei oo noita ekoja raivonnu näin paljo ku poika. :(
ja sit selvis tässä. et ku olen pois niin poika leikkii konttaa kiipeilee jokeltelee naureskelee ku olen pois. ja kitinä alkaa ku palaan kotiin..eli henkilökohtaista protestia tämä :headwall:
ja neuvolas olivat sitä mieltä et toi tissi voi olla kaiken pahan alku ja juuri..eli mun on pakko keksiä keino millä pikku hiljaa vieroitan ton sällin tissiltä pois. ku ei tästäkään mitään tule.

sori omaa napaa multa.. :ashamed: :ashamed:

tai sit tolla sällillä on toi eroahdistuskausi nyt vaan myöhässä normi ikään verrattaen..en tiiä.. :headwall:
 
Marimintin ipanalle 1vee onnittelut nyt kun muistan :flower:

Nemika :hug: Meillä poika harvemmin kiukkuaa,mut jos on kitinää ilmassa,kohdistuu se aina muhun. Samoten syömisten kanssa tuntuu protestoivan eniten mulle,syö siis paremmin jos joku muu syöttää...yleensä. Mikä lie sitte syynä.
 
Birdie: Juu salaa toivisin minäkin olevani raskaana, mutta toinen lapsi ei nyt oikein sovi kuviointeihin, mies aloitti hetki sit uudestaan koulun ja olis tarkoituksena valmistua vasta vuoden päästä, niin sen jälkeen vasta aletaan toista yrittämään, näin ainaki alustavasti ollaan suunniteltu. :) mutta +tuulia sinne :)

Korvatulehduksia tuntuu täällä aika monella olevan tai ainakin jossain vaiheessa ollut :hug: ! Meillä ei onneksi ole vielä kertaakaan ollut. :)

Tissiltä vierottaminen: Meillähän asui kans yks tissimaakari helmikuun alkuun saakka. Vierottaminen oli tosi vaikeeta ja tissi kun oli neidille kaikki kaikessa, mutta meilä onnistui se silloin hyvin kun oltii sielä miehen siskon häissä ja neiti oli 2vrk mun äidillä eikä siis sielä saanut tissi maitoa olleskaan. Kun tultiin kotiin takas mun tissit oli vähällä räjähtää ja ette arvaakkaan kuinka vaikeaa oli olla antamatta toiselle tissiä kun toinen selvästi sitä halusi.
Toivottavasti teillä joskus kans päästään tissistä eroon! :) :hug:
 
kurpitsa: jos menkkoja ei perjantaihin mennessä kuulu, niin testaan uudestaan... Nyt siis vaan rauhassa odottelen.

Tää päivä on ollu kyllä ihan per*eestä.. Eli valittamaan alan minäkin. Poika on oikeen kiukkupussi tänään. Ruoka ei kelpaa lainkaan.. heti kun vähän kieltää niin kauhee parku. ARGH. Mulla menee niin hermo. Jos ulkona ei satais vettä, olisin jo pakannu pojan vaunuihin ja lähteny kiskalle ostamaan röökiä. JEP. Ihanaa tää kotona olo.. Villi arvaus on, että hampaat aiheuttaa nyt jotain käninään, kun ei hedelmäsosekaan kelpaa.

Repa: olipa teil kauppareissu.. Eikö sulla oo autoa käytössä????? Kuulosti aika haastavalta meinaan toi fillarin kanssa taiteilu. Ja sympatiat sulle ulkoilutakista... :hug:

Onneks mies tulee kohta kotiin ja päästään yhessä salille.. Rupee jo hiukka tympimään...

Mies + siivous:
meillä on muuten niin päin, että mies on tarkempi siivouksen suhteen.. Eilen illalla ruvettiin puoli 10 maissa peseen ikkunoita!! Ja huom, tämä siis miehen idea... vappupäivänä miehellä oli kova kiire haravoimaan.... että jee.. Varmaan äitienpäivänä herään siihen ku isäntä repii vuodevaatteita sängystä pesuun...
 
Mie tulin taustalta huutelemaan.

Kurpitsa ootteko koittanu suihkuttaa korviin ceridalia? Meillä Sylvillä on sama homma et korvat on tosi vaikkuset eikä niihin meinaa nähdä. Lääkäri käski suihkutella niihin ensin viikon joka päivä ceridalia ja jatkossa kerran viikossa. Se pehmittää sen vaikun ja se valuu sit itellään ulos.

Onnea kaikille 1-vuotiaille!!! Niin se aika vaan kuluu. Tuntuu ihan hassulta et Sylvikin on ihan kohta (13 pvä) vuoden.

Katrinaisen tytölle vielä hali ja pikaiset paranemiset. :hug:
 
En voi kun kuvitella mitä on yksinhuoltajan arki. Itse oon näiden kahden termiitin kanssa ihan loppu kun mies viimein saapuu ja todellakin kaipaan sitä apua iltatoimiin. Esikoinen kun ei ole enää pariin vuoteen nukkunu päikkäreitä niin ei voi Joan unien aikaan levätä. Usein kyl pistän DVD:n päälle edes vähäksi aikaa et saan edes oman pienen lepo hetken :ashamed:

Iso :hug: kaikille yksin taistelijoille arjen kanssa!

Onnittelut kaikille 1-vuotiaille niin täyttäneille kun täyttäville :heart: :heart:

Meil on perjantaina sisaruskuvaus ja oon miettinyt tääl miten pukisin pojat. Pitäskö olla vähän samalla tavalla vai ihan eri tavalla. Mies kyl sano et en saa pukea ihan samallaisiin vaatteisiin :LOL: Sekin kyl onnistuis vaik joskus oon sanonu etten ikinä ostais samoja vaatteita lapsille :ashamed: :whistle:

Kuinka usein vaihdatte tutit? meil on käytössä tutti vaan unien aikaan ja oon ostellu ja heittäny vanhoja pois aina silloin tällöin. Ehkä 4-6kk välein uusinu. Nyt sit oon viimeisen viikon ainana saanu heittää 3 tuttia roskiin mun ovat hajonneet venyttäessä :eek: Ja oon ihan varma et ainakin yhden niistä ostin maaliskuussa, ei ole kovin pitkä käyttöikä :/ Onneksi on monta tuttia käytössä samaan aikaan ni ei viel loppunu kesken :D
 
Birdie,ei oo ajokorttia olemassa...tähän asti oon pärjänny mainiosti ilman,oon jopa ollu hiukan ylpee kun oon liikkunut jalkasin joka paikkaan ;) Mutta nyt kun tuli toi lapsonen ja muutettiin kaupungista pois,niin on parikertaa käyny kortti mielessä. Tosin meillä ei oo varaa sellaseen just nyt,ja vaikka kortin saiskin niin toista autoa ei olis rahaa pitää joten jää hamaan tulevaisuuteen se....Kiitos takkisympatioista! laitoin heti pesuun sappisaippuaa tahroille,niin lähti lähes kokonaan...muutama musta piste jäi:/

Tutteja ei oo meillä enää ollut käytössä.Sillon kun vielä oli niin parit taisin ostaa..olisko sit 4kk välein?? Kun ei syönyt syntyessään heti ja sit lähinnä nukkumaan mennessä,6kk iässä vaan yöunille käytäessä.. eli ei mitenkään kovassa käytössä ollut.

Onks meil iso poika vai ei :saint: söi paprikajauheella,ripauksella sitruunapippuria ja timjamilla maustettua,uunissa tehtyä siikaa ja ranskalaisia ilman suolaa,pakastekasviksia ja kermaviilikastiketta itse sormineen niin et lähes kaikki meni suuhun ja joi piimää pienestä korvallisesta mukista josta niinikään lähes kaikki suuhun :heart:
 
matamimeillä tosiaan pienempi sai rokon 14pvä itämisajan jälkeen. Ja tuli rajuna. :| Isompi pääsi helpolla -laitoin vesirokkosalvaa ja zyrtec tippoja. Mut pienempi oli kuin tulessa. Onneks sulla se Atarax resepti. Meillä neiti sai sen ja oliko 2ml x 2 -tosi hyvä lääke oli, nukutti sopivasti ja yöt ja päikkärit meni jotenkuten. Vaippa-alue oli paha ja sitä rasvailin kaikella mahdollisella. Metylensini oli tosi tarpeen kun osa näpyistä tulehtu. Mut kaikille se tulee yksilöllisesti ja onpahan nyt sairastettu. Mitens teidän poika? kutiiko kovin.

tissitakiainen meillä asustaa -yötissittelystä pitäs tehdä oikeesti loppu. Taidan alkaa nukkuu toisessa huonees -josko se sillä saatais pois. Iskä kelpaa meillä ihan hyvin lohduttajaks.

birdie toivottavasti tärppää pian.

Meillä isäntä on isyyskuukaudella :) kelpaa äidin tehdä töitä.

:wave:
 
Merika...poika on ihan kauttaaltaan täynnä näppyjä :eek: ....kutiaa, mutta Atarax on lievittänyt...hiukan pelottaa, jos Edithille tulee rankkana, niin kuin teillä :( ...joo saatiin jo tuo sama määrä apteekista ohjeena, jos neiti sairastuu...ikävä tauti.

tissitakiainen...miten tuon nyt alkaa vierottaa |O ...ei tuu mitään...hankalampi juttu, kun ei juo mitään muuta...jois edes vettä...on kyllä lopettanut toisesta tissistä juomisen melkein kokonaan, kun siitä on aina tullut vähemmän ja muutenkin alkanut puree ja pelleileen syödessä :kieh: ....mut aamu ja iltatissi on ainakin vielä tärkeet...minuu vaan huolettaa, et mitähän neiti juo tissimaidon tilalla :/ ??
 
Mul ei oo nyt kertakaikkiaan muuta tekemistä kuin notkuu linjoil ;) Poika unessa ja koko päivässä ei oo ollu aikuiskontaktia...paitti te :D

tissitakiainen iskee poikaan aamuisin...päivätissi saadaan kyl pois ohjelmistosta jossain kohtaa kun nyt syö vaan kahdesti...eikä sillä oo kiirettä,mut tietty toi aamuyön syöpöttelykerta olis kiva saada pois. Ja sekään ei oo kauheen hyvä juttu et poika herää viim.seittemän aamulla,ellei saa uinuu tissi suussa...mut en nyt ota mitään paniikkia noista,aikansa kutakin täytyy ajatella näin. Matamin harmistuksen ymmärrän täysin,kun edith tissittää niin useesti vielä...en tiiä sit alkaisko se maito mukista maistumaan kun muutakaan ei sais..vaikee tilanne :/

Pitäsköhän tässä vetäytyy tellulle vaikka :wave:
 
Iltaa,

Tällä oli tasan vuosi sitten laskettu aika ja jännitti niin pirusti :D

Oltiin aamusella puistossa keinumassa, eikä toi likkanen oo niin kovin innoissaan keinusta -ainakaan vielä :)

Mä olen kaiken hyvän lisäksi kadottanut meidän neuvolakortin jota oon nyt koko päivän koittanu etsiä tuloksetta, ihan kuulkaas :'( veti ku oon ollu niin huolimaton :( Toivottavasti jostain vielä löytyy...

Käytiin nyt illlan suussa vauvauinnissa ja tiiätteks mitä... neiti ui itse kellukkeilla ja vielä hienosti meni :) oikea mamman pieni vesipeto :heart: Pikkasen sai ajatuksia pois tosta typerästä neuvolakortista...

Repa
, johan sulla on reissu ollu, huh huh... ens kerralla sitten rattailla. Me taaperretaan lähikauppaan kyllä rattaiden kanssa ja ihan hyvin on menny. Sääli sun takkias...

Hohhoijakkaa, pitäis vielä jaksaa kannustaa suomi voittoon... kanada on kivenkova vastus :/
 
Isot onnittelut kaikille 1 vee juhlijoille! :flower:

Ja paljon :hug: tarvitsijoille!

Oon nyt tainnu pudota kärryiltä, kun en melkein viikkoon ole käynyt edes lukemassa... :ashamed:

Tutteja vaihdan noin 3-4 kuukauden välein. Pitäisikin uudet tutit käydä ostamassa. Tosin kaapissa on sitä isompaa kokoa (5-20 kk ), mutta se näyttää niin valtavalta tuon tytsyn suussa, että huh huh. Joten ollaan käytetty sitä 0-7 kk - kokoa.

Hiphei hurraa Kurpitsan pienokaiselle konttaustaidosta! Meilläkin on kontattu nyt kolmisen viikkoa ja meno on aikas kova! Ja jaloilleen jo noustaa, eli aika nopeasti on meillä sitten kehitys edennyt.

Mutta joo, täytyy lähteä oikaisemaan itsensä sängyn pohjalle. Täällä on meinaan flunssa-aalto menossa. Itellä on poskiontelon- ja keuhkoputkentulehdukset sekä hieman lämpöä. Ab-kuurin kävin tänään hakemassa lääkäristä. Tytöllä puolestaan kuume suht korkealla, nyt nukkumaan mennessä oli 38,5 astetta, kuten oli päivälläkin. Alkuillasta vielä oli 37,6, mutta tuntiin nousi. Saas nähdä kuin yö menee...
 
Pikaisella iltakurkkauksella..

Kiitos kaikille sympatioista! :hug: Kyllä se tästä taas iloksi muuttuu ja koitan aina väliin muistutella, että tiesin kyllä mihin soppaan lusikkani tungin, kun tuon miehen kelkkaan lähdin ;) Mitäs passasin toisen piloille viiden vuoden ajan ja nyt sitten odotan, että hän ottaisikin ohjat käsiinsä :LOL: Ihana mies se on, mutta joskus vaan OMATOIMISUUS olisi kova sana ettei tarvitsisi ihan kaikesta sanoa.. Tulee itselle niin typerä olo, kun aikuiselle tarvii jatkuvasti jakaa ohjeita, tee sitä ja tee tätä. Tai sitten miehet eivät vaan tajua itse yhtään mitään, niin sen täytyy olla B)

Meillä oli kuin olikin korvatulehdus :( Veinkin Nean jo tänään lääkäriin, kun tajusin meidän reissun olevan jo reilun viikon kuluttua ja niinhän tuolla oli molemmat korvat kuulemma kirkuvan punaiset ja täynnä mätää :ashamed: Lääkäri vaan ihmetteli, että miten tyttö on pystynyt nukkumaan kellon ympäri heräämättä, koska tulehdus oli niin paha :'( Vaan meillähän ei tunnu mikään vaikuttavan uniin, ainoastaan neiti aurinkoisen muuttuminen kauheaksi känkkäränkäksi valveilla ollessaan kertoo jotain olevan vialla. Nyt saatiin onneksi sellainen kuuri, jota otetaan vain 1krt/pvä ja kolmen päivän ajan. Se 10 päivän Amorion kun veti Nealle sellaiset ripulit, että meinasin viedä jo tiputukseen :eek: Toivotaan, että kuuri tehoaa, koska 16.5. pitäisi lentää sinne Turkkiin....

Tissitakiaisten äideille jaksuja :hug: En voi tietää miltä teistä tuntuu, mutta jos itse koin Nean ensimmäiset 5,5kk ahdistavina, kun imetin eikä pullo kelvannut ennen kuin 2kk oli yritetty monta kertaa päivässä niin mahtaa matamillakin olla tiukat paikat :| Koittakaa jaksella! Ja edithin ja eevan mameille myös jaksuja "pikku-hitlerienne" kanssa ;)

Nyt täyttämään vakuutuskorvaushakemuksia: pitää hakea Nean koko vuoden lääkärikäyntien korvaukset kerralla ja nyt koitan metsästää kuitit jostain...
 
heinuli: :) siellä on nopeesti edennyt taidot, meil ei vielä nousta kuin polvien varaan mut en usko että enää kovin kauaa menee kun rupee yrittämään seisomista..
toivottavasti teidän yö menee sairastelusta huolimatta levollisesti

edla: meilläkään tyttö ei oikein tykkää keinumisesta mut ehkäpä hän tän kesän aikana innostuu..
 

Yhteistyössä