TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 TOUKOKUUSSA

Onnea uusille yksivuotiaille! :heart:

Äitienpäivä alkoi aamiaisella vuoteeseen. Ei tullut kaurapuuroa vaan teetä, leipää ja tuoreita mansikoita. Aivan ihan saattue tuli herättämään ensin käveli Joa sen jälkeen isoveikka ja mies lopuksi tarjottimen kanssa. Kuulin jo portaissa kun he lähetyivät :D Ihana aamunalku :heart:

Joa ja esikoinen antoivat parhaan äitenpäivälahjat, Joa nukkui 21-8.30 ilman herätyksiä ja esikoinen oli tehnyt omasta valokuvastan kortin sekä kirjoittanut ihan itse glad morsdag önskar XXX. :heart: :heart: :heart:

Edla me saatiin kans vaippaihottumaa ilmeisesti noist Active fiteistä. Neuvolassa silloin heti käskivät vaippamerkin vaihtoon enkä sit enää kokoillut uudelleen...

PegPeregonin matkikset löytyvät ja ovat ihan huiput! Ainoa miinus on noi fillarit jotka on muovipimpulat eivätkä liiku sohjossa, irtohiekassa tai vastaavassa mut kauppakeskus kärryiksi, rantabulevardeilla ja muulla tasamaalla kärräämiseen ihan loistavat :D

Nyt alkoi huuto yläkerrasta... :wave:
 
Viikko on taas hupsahtanut sellaista vauhtia, että perässä ei meinaa kestää!!!

Onnittelut kaikille 1 vee täyttäneille tasapuolisesti! :flower:

Meillä oli ihan katasrofiyö kyllä viime yö.... Huh huh! Typy ei onneksi kovin kipeä enää ole, tosin käytin lauantaina lääkärissä, kun yskä oli tooosi pahan kuuloinen (on kyllä välillä vieläkin), mutta mitään ab-kuuria vaativaa ei ollut. Vasen korva hieman punoitti ja keuhkot rahisivat, mutta kun kuumetta ei ollut, niin virusperäinen flunssahan se on. Se viikon takainen kuume johtui yläetuhampaiden puhkeamisesta eli nyt on kasassa 4 hammasta! Kulmat kuultavat valkoisina eli ne varmasti tulevat seuraavaksi. Ja ne taisivat yskän kanssa vaivata viime yönä. Puoli kuuden aikaan otin viereen, kun olisi neiti halunnut silloin nousta ylös. Nukuttiin sit seiskaan asti. Nyt mietin tässä, että josko sitä lähtisi hiekkikselle vähän ulkoilemaan.

Sain eilen äitienpäivälahjaksi aivan ihanan mandariiniruusun, jonka voi istuttaa kukkapenkkiin. Tyttö päätti nousta 5.45, ja isäntä totesi, että voin jäädä nukkumaan, hän antaa aamupalaa yms. Nousinkin sitten kasilta ylös. Oli aika outoa nousta vasta siihen aikaan!

Jaahans, jos sitä vaikka yrittäisi ruveta pukemistouhuihin ja kävisi siellä leikkiksellä.
 
Huomenta kaikki! :flower: Ja paljon onnea synttärisankareille!! :flower:

Kiitokset kaikille huolenpidosta. Kyllähän se itsenkin pysäytti, että nyt tosiaan on pakko ottaa rauhallisemin, ettei pikkuiselle käy mitään :ashamed: Vaan kun koitin miettiä, että miten sitä relaisi niin enpä minä nyt yht'äkkiä keksi mistä hommista karsisi tai miten sitä unta saisi enemmän :/ Mies lupasi auttaa enemmän, mutta eihän se mitään pyytämättä tee joten jos minä en ala jatkuvasti mankumaan, että tee sitä-tee tätä niin samalla lailla homma jatkuu. Eilen tosin oli todella huomaavainen ja osallistui Nean hoitoon kiitettävästi - mahtoiko vaan olla äitienpäivän kunniaksi B) No, mutta ainakaan ei tarvinnut tehdä kuin NEalle ruoka, kun oltiin koko porukka ulkona päivällisellä!

Pyörtyminen on melko tuttua mulle, mutta ei ihan vähään aikaan ole tarvinnut sitäkään kokea. Tiedän kyllä milloin se on edessä eli alkaa sumenemaan silmissä ja korvissa humisee- sitten tiedän mennä makoilemaan ettei sentään suorilta jaloilta kaadu! :eek: Kai se on tää mun pituuteni yhdistettynä ihan tosi matalaan verenpaineeseen (joka raskaana vielä omituisesti LASKEE entisestään :( ) ja nyt on taatusti hemppakin matalalla. On niin outo olo koko ajan ja mitään en muista, tavarat tippuilevat käsistä, puhun mitä sattuu jne. 5 päivää on rautaa napsittu, mutta kuulemma kestää parikin viikkoa,että alkaa arvoihin vaikuttamaan..

Edla Meidänkin "apinamme" on alkanut kenkkuilemaan uniensa kanssa, siis päivällä :kieh: Eilen alkoi kitinät vaunuissa jo tunnin jälkeen aamupäikyillä ja iltapäivällä sitten piti herättää 17:30, ettei sentään iltaan asti nuku! Äsken taasen sain 20min. kävellä ennen kuin nukahti eli vaikka aamu olikin kitinää ja kiukuttelua niin ei väsyä tainnutkaan olla :| Yölläkin oli oudon levoton ja nyt pelottaa, että eikö ne korvat olekaan parantuneet :ashamed: Vaikka kai sitä pitäisi alkaa kokeilemaan taas niitä yksiä päiväunia -ootteko te jo kokeilleet?

Mutta nyt syömään aamupala vol.2 ja laittamaan värkkiä kuntoon! Me lähdetään Nean lounaan jälkeen ostoksille :whistle:
 
Ai mutta se piti kysyä: onko teillä muilla havaittavissa selvää tylsistymistä kotona? Musta kun tuntuu, että Nea ei jaksa olla aina vaan tuossa samassa olkkarissa,samojen lelujen kanssa vaan että on ihan tosi pitkästynyt välillä :/ MEillähän ei harrastukia ole kuin kerho 2xvko ja mitä nyt kaupungilla käydään. Tosin muita lapsikavereita ei kerhon lisäksi olla paljoa nähty, kun kaikkien kavereiden lapset alkaa olla kaikki hoidossa jo. Mietin, että pitäisikö sitä etsiä joku uusi harrastus lisäksi vai alkaa ihan säännöllisesti joka päivä käymään jossakin puistossa keinumassa ja hiekkaa syömässä B)
 
carmen...miulla noita pyörtymisiä oli nuorena paljon...ja raskausaikan useaan otteeseen makasin esim. wc:n lattialla...eli ehdin ennakoida...mulla liittyy noihin kylmähiki ja sydän hakkaa rajusti :/ ...mulla kans alhainen RR sekä HB...inhottava vaiva :(

tylsistyminen...en ole huomannut vielä...ollaan kyllä joka päivä ulkoilemassa tuossa pihalla ja sitten kerran viikossa muskarissa...me ei edes nähdä ketään kavereita paljoa...mut en ole huomannut, et neiti mitenkään kaipailisikaan lisää aktiviteettia...ihan on tyytyväinen näin...mielestäni kaveri seuraa lapset alkaa kaivata vasta lähempänä 3 vuotta....tykkäävät varmaan aikaisemmin nähdä muita lapsia, mut en usko et kaipaisivat....
 
Äippäpäivänä sain aamiaista,ruusuja ja kortin...olin kyl joutunu vihjaamaan noista kahdesta edellisestä,et tiiä olisko tullu muuten. Mutta kiva silti =)

Tylsistyminen,joskus iskee sellanen narinari et ei oikein huvita mikään,ilmeisesti...siihen auttaa rattailla pieni lenkki =) Tykkää kyl et esim. mennään yläkertaan pyykkejä laittamaan kun sielä harvemmin ollaan muuta kuin nukkumassa. On vähän uutta tutkittavaa.... Mut noin yleisesti ottaen viihtyy hyvin kun kuitenkin itse reissaa eteisestä keittiöön ja sieltä olohuoneeseen. Pitää kyl lapsiseurasta ja siitä et tulee vieraita,mut en usko kans et erityisemmin kaipais. Meillä ei oo mitään harrastuksia. Päivittäin ulkoillaan sään salliessa,käydään kaupungilla ja leikkikentällä,useesti mummulla ja mummolla ja vaarilla. Sit harvemmin nähään kavereita.

Mites matami vesirokko tilanne teillä,ei oo vissiin Edithiin iskeny?

Meillä meni taas viimeyö hienosti-meidän mittapuun mukaan ;) Heräilee kyl tunnin välein siihen asti kunnes ite meen nukkumaan...ja auta armias jos iskä koittaa mennä peittelemään uudestaan |O Huutaa kuin hyeena :ashamed: Mut jos miä normisti meen,niin pelkkä kallistus takas makuulle riittää ja peitto korviin...ehkä hetken oon vieressä ja sit käy nukkumaan uudestaan.
Ja sit kun meen ite nukkumaan,niin viimeyönäkin en muista et olis herätty ennen 4.30,jolloin annoin sit maidon ja niine hyvine uinu 7.30 asti =)
En tiiä onko nyt syynä se et ollaan siirrytty yksiin uniin,syödään ruokaa hyvin vaiko ihan vaan kasvettu isoks pojaks ;) Voipi olla myös yhdistelmä...

Ruoka on tosiaan mennyt nyt hienosti kun saa syödä itse...tosin haluis sit aamu ja iltapuurollakin osallistua ja siinä taas on se mutta ettei vielä osaa lusikalla syödä...kokeilee kyllä :D Oon sit antanut leivänpalasen tai maissinaksun käteen =)

Sain ompeluinspiksen B) Haluun tehä sellasen retrohaalarin pojalle...ostin kankaatkin..ruskeeta ja ruskea-valkoraidallista velouria... jos saan siitä ihkun,niin haluun sen 1vee kuvaan pojalle =)
 
Kiitos onnitteluista! Paivansankari oli oikeen elementissaan vieraiden kans ja ulkona oltiin koko paiva kun ilmasta tuli aurinkoinen ja hieno :flower: . Myohastyneet onnittelut Birdien pienellekkin!

testi naytti hailakkaa plussa ja pahaolo on saapunut vahvistamaan asiaa. Meen huomenna aamulla laakarille kun pitaa rukata verenpaine laakitysta, paineet ei oo lahteneet laskeen viela joten oon viela varovaisella mielella koko jutun kans.

Nyt taytyy menna sanoon isalle heiheit kun lahtee kohti lentokenttaa ja kotia!
 
LC...onnea plussasta :hug: :heart: !!

repa...ei oo viel Edithillä rokkoo...viime yönä ajattelin, et varmaan tulee, kun neiti itki vähän välii...ja 4.30 piti antaa tissii...muu ei auttanut :eek: ...nyt aamupäivän ollut taas ihan ok. Itämisaika on 2-3 viikkoo...eli varmaan loppuviikosta pamahtaa :/ ...

Miä tääl odottelen menkkoja :/ ...ei näy eikä kuulu...ei mitää oirettakaan...yhdet nyt on vasta ollut....kiva, jos on näin epäsäännölliset...pitää alkaa funtsaa sitä hormoonikierukkaa Edla...eikös sulle laitettu?...onko ollut ok?
 
Lc,Onnea plussasta :heart: :heart:

Ja onnittelut 1vee johdosta!!

Munkin menkat tais sit olla se muutama päivä onnetosta tuhrua,koska nyt sit loppu sekin :/

Matami,ollaan annettu tissiä samaan aikaan :D
 
Lc Onnea! :flower: :heart:

Carmen pistin sulle yv:nä pienen utelun... :whistle:

Sain just tekstarin et valokuvien koevedokset olis valmiina. Mies meni viel fillarilla duuniin ni ei niit pääse hakemaan. Tekis niin mieli pistää pojat autoon ja lähtee hakemaan niitä mut pakko kai täs on odotella keskiviikkoon kun silloin olen muutekin menossa sinnepäin... Ei jaksain millään odottaa! |O

Pk-treffit/ Edla & Naukuri & Hemuli Koska nähdään? :wave:
 
LC, toivotaan että kohta vietät aamuja pää vessanpöntössä. :D

Tylsistyminen vaivaa enemmän mammaa kun vauvaa.. Eihän Eeva kyllä leluilla jaksa enää oikein leikkiä, ollaankin nyt paljon ulkona mylläämässä. Eeva tykkää "järjestellä", eli kaivella laatikoista tavarat pihalle. Laitan sille kauppakoriin tyhjiä pahvipakkauksia, niiden kanssa se jaksaa touhuta kun vaihtelen niitä usein. Samalla tavalla viihdyttää kori, missä on sen pipoja, lapasia yms. Silti musta tuntuu että sillä on joskus tylsää, vaikka mitä tekis. Se vaan ei narise asiasta yhtä paljon kun minä. :D

Verenpaine on aika pohjalukemissa täälläkin, samoin hemppa. Tiedä miksi se on niin alhainen nykyään, kun aina ollut tosi hyvä. Joskus niinkin korkea etten päässyt luovuttamaan verta sen vuoksi. Ja nyt se on ihan onnettoman alhainen, ei anemiarajoilla vielä kuitenkaan. Tohon verenpainehuimaukseen auttaa hiukan, jos puristaa kädet nyrkkiin kun alkaa päässä heittää. Ja aamulla pääsen sängystä ylös pyörtymättä kun juon ensin pari lasia vettä ja odottelen hetken. Muilla vinkkejä?

Repa, onnea paremmista öistä. :) Ihan samaa täälläkin, heräilyä koko ajan kunnes mä menen nukkumaan. Sitten nukkuu muutaman tunnin pätkiä. Mulla on nyt vaan itsellä uniongelmia, en saa nukuttua edes silloin kun sais. Väsyttää enempi kun silloin kun Eeva hillui yöt ihan tosissaan.
 
LC Onnea plussasta!! :flower: Ihanaa, kun tärppejä satelee niitä toivoville :heart:

Tylsistyminen on meillä ollut riesana jo monta kuukautta, kun Nea on vaan NIIN aktiivinen ja sosiaalinen tapaus. Koko ajan pitäisi nähdä ja kokea uutta! Koskaan ei oo ehtinyt edes vierastamaan, kun kinkeää tuntemattomienkin syliin kaupungilla :LOL: Ihan isänsä tyttö: sellainen sosiaalinen elukka, että oksat pois.

Vilma Vastasin ;)
 
Heipparallaa!

Oltiin aamusta mun mamma kaverin luona käymässä ja juliahan sielä sit komensi leikkikaveriaan minkä touhuiltaan kerkesi! Sain myös kivat rakot jalkoihin kun käveltiin takasin.

Me saatiin taaperokärry mun sisko lainaan, neiti tykkää kovaa ja osaa jopa kävelle sen avulla eteenpäin. :) Välille kiipee istumaan sinne ja sit komentaa jonkun lykkimään häntä! No arvatkaa vaan mitä äskettäin kävi! :( Neiti seisoi sen päällä, siis "sisällä" ja nojas siihen mistä pidetään kiinni ja eiköhän koko kärry kipannut neiti naama edella lattiaan! :'( Taas aukes yläien ja verta tuli kiitettävästi, onneksi ei ole pitkävihainen. :ashamed:

Yöt: Levottomuutta ilmassa myös täällä! Tosin öisin. Mutta edelleen pistän hampaiden piikkiin mitkä eivät ole vieläkään puhjenneet.

LC: Onnea plussasta!

tylsyys: En ole vielä ainakaan huomannut että olisi tylsistynyt, tietysti joskus saa viihdyttää tavallista enemmän.

Nallen 4-viljan velli: Ostin ihan tavallisesta ruokakaupasta ja ajattelin kokeilla illalla tai yöllä. Löytyi puurohyllyltä. Onko jollain kokemuksia? :)
 
Kiitos kaikille onnitteluista! Viikonloppu menikin ihan juhlahumuissa, kun vieraita kävi lauantaina. Juhlat meni kivasti ja Elian käyttäytyi hienosti :) Eiliseksi ei sitten tarvinut leipoa erikseen mitään kakkuja, kun syötiin rääppeitä koko päivä. Namskis.

LC: Onnea plussasta!! Taas meni kylmät väreet kun kuulee tuollaisia uutisia :heart: Tarrasukkia kovasti!! Ja myöhästyneet onnittelut pikkuisellekin :)

carmen: Hö, koitahan sinäkin levätä. MÄkin huomasin, kun perjantain ja la-aamun hösäsin kakkuja ja piirakoita et selkä meinas illalla prakata ihan kokonaan. Ei sitä samalla lailla jaksa kuin esikon raskausaikana... Rautaa oon mäkin nyt syönyt 5 päivää, kun oli hemppa 114. Viime raskaudessa en syönyt lainkaan lisärautaa ja huomaan kyllä et väsyttää enemmän. Meillä on matkiksina Quinnyn Buzzit ja on tosi hyvät. Tosin ei kovinkaan pienet, mutta aivan loistavat pelit. Eikä edes kolhiintuneet matkalla.

Meillä tylsistytään ja käydään kiukkuamaan, jos koko päivän yrittäis olla tuossa olkkarissa leikkimässä. Välillä ollaan sitten pojan omassa huoneessa ja ulkoilu tietty auttaa kans ja kaupoissa käynti. Ei poika varsinaisesti toisten lasten seuraa kaipaa, mutta ympäristön vaihdosta kylläkin. Nythän on vielä kesän ajan tauolla kaikki muskarit sun muut, niin ollaan varmaan tuossa pihan hiekkalaatikolla / keinuilla aika paljon, kun siinä on muitakin pieniä.

MÄ HALUUN PYÖRÄN! Mulla on vaan Jopo ja nyt kävi ilmi, et siihen ei saa kunnolla lasten istuinta :( Olis niin ihana tuolla keväisessä luonnossa pyöräillä pojan kanssa. Onks kellään tarpeettomana jotain vaihteetonta mummopyörää? :)

Meillä oli tänään 1v neuvola ja pojalla oli mittaa 78,5cm ja painoa 9800g. Rokotus meni hienosti eikä ainakaan vielä ole oireillut. Käytiin myös tarkastuskäynnillä fyssarilla ja saatiin oikein hienot kehut, kun poika oli kehittynyt edellisestä käynnistä ihan hurjasti! Hyvä fiilis jäi. Tosin meidän pitäs pitää kenkiä nyt sit sisälläkin (sandaaleja ), et pojan jalan asento sais lisätukea. No, pitäs kesäksi ne kuitenkin hankkia, joten ostetaan ne nyt sit jo etukäteen ja pidetään sisällä.

Täällä masuasukki riehuu ihan hurjasti päivittäin. Ihan eri menoa kuin esikolla! Vähän väliä tulee potkua ties minne päin masua :D
 
Pk-treffit, juu meillekin sopii ens viikko paremmin ku hyvin. Koska tää valmistautuminen lauantain bileisiin ei oo mitään nopeeta touhua likan kanssa kaksin. Ootan innolla ku torstaina ja perjantaina pitäis tarjottavat vääntää. Tilasin mun 7-vuotiaan kummitytön leikkimään likan kanssa perjantaina jotta saan rauhan tehä niitä tarjottavia:)

Marmotta
, teiksä sen vaahtiskuorrutuksen?

Naukuri,
siinä sun mansikkajogurttitäytteessä, ni siinä vissiin se kerma pitää vatkata ennen seoksen tekoa? Tuleeks yhdestä annoksesta ihan riittävästi? vai pitäiskö tehdä tuplat ku melkein pellillisen kakkua meinaan tehä?

Majj, me ollaan syöty sitä neljän viljan velliä. Mäkin tykkään siitä :p

Carmen, me ollaan nukuttu vaan yhdet päikyt jo tammikuusta alkaen ja nyt nekin vaan lyhenee ja lyhenee.

Matami, joo mulla on se kierukka. Ihan ok on. Oon vaan miettiny et finnejä se on mulle tuonu, mut ei kuulemma kannata kolmeen kuukauteen välittää, saattaa kuulua asiaan. Joten 3kk kuluttua en meinaa enää olla teini! :kieh:

Lc, ihanaa :heart: Onnea :)

Hohhoh, jokohan ton kitisijän sais nukkumaan ja vois jatkaa siivoomista... |O |O |O
 
Moro piiiiiitkästä aikaa!
Kurkkailin nopeesti vaan tätä sivua ja täällä sitä vaan tulee plussakerholaisia lisää :heart: onnea yhteisesti kaikille!
TylsistyminenJoo havaittavissa sitäkin-tai ei se oikeestaan ole tylsistymistä vaan sitä että lapsonenpienoinen on vaativampi kun liikkumatila on kasvanut ja taidot kehittyvät huimasti jokainen päivä. Mun mielestä tämä vaihe on työlästä kaitsemista ja varjelemista.
Hoitovinkki Kuulin juuri ystävältä tälläisestä mainiosta hoitoratkaisusta kun "lapsen tilapäisen hoidon tarve" - kunnallisen hoitopaikan saa menettämättä kodinhoidontukea jos lapsi on kunnallisessa hoidossa alle 5pv/kk - hoitoajalla ei väliä voi olla 5h/pvä tai kokopäivän. En ole tiennyt tuollaisesta mitään, mutta pitäisi olla kaikissa kunnissa ihan lakisääteinen. Äidin ei tarvi olla töissä vaan voi vaikka huilia tai mennä asioille. Alotan tälläsen hoitosysteemin asap. Enään ei onnistu lastenhoidon & työnteon yhdistäminen. Kaipaan ihan omaa rauhaa. Meillä ollut parikin hoitajaa aika ajoin täällä kotona, mutta ei siitäkään oikein mitään tuu...työrauhaa ei ole, kun kuulee lasten turinoita. Elokuussa olisi tarkoitus laittaa osapäiväiseen hoitoon sitten kokonaan. Meillä iskä on mieli haikeena ja minä pistän asioita eteenpäin. Tuumailin juuri, että jos itsellä on näin vahva tunne niin silloin on aika kypsä. Toivottavasti systeemi lähtee hyvin käyntiin, näinkin pienen lapsen on varmasti vaikea tottua noin harvoihin hoitopäiviin - katsellaan. Kaikille ajatukset & halit!
 
edla-mamma: Annoin neidille velliä nyt illalla ja hyvin näytti uppoavan! :)

Kirsikkatomaatti: Mietinkin tänään että mitä sinne kuuluu! :)

Jännitän täällä yksikseni kun hyvä ystävä lähetti just viestin että ovat synnyttämään lähdössä! :p
 
Vaahtokarkkifondantti jäi tekemättä. Pussia availlessa huomasin, että niissähän on liivatetta. Osa tässä perheessä ei koske siihen pitkällä tikullakaan. Muakin sen verran ällöttää, että en käytä sellaisenaan leivonnassa, mutta en kyllä voi karkkia jättää syömättä sen vuoksi kun parhaissa sitä on.. Harmi sinänsä kun Eevan kakun Hello Kitty tarvii kyllä pohjan, kai se on marsipaanista tai mantelimassasta tehtävä.

Eeva nukkui tänään hurjat puolen tunnin päiväunet, kahdessa pätkässä. Mulla meinas olla pinna hiukan kireällä kun halusin olla yksin edes hetken. Eevalla on ollut tosi vaativa päivä muutenkin, mikään ei ole hyvin. Ja sit kiukkusi jo viidestä asti väsymystäänkin. Se hyvä puoli siinä kyllä on, että simahti kun saunalyhty vähän aikaa sitten.
 
Edla: Joo se kerma vatkataan vaahdoksi ensin. Musta toi täyte riittää sellaiseen noin 24cm halkaisijaltaan olevaan irtopohjavuokaan, et onkos tuo pellillinen sit kuin paljo isompi...? Meinaatko et yks pellillinen on alaosa ja toinen yläosa vai yhdestä pellillisestä molemmat kerrokset? HÄ?!?! Menipä sekavaks :D Mut siis ekassa tapauksessa tekisin tuplamäärän ja jälkimmäisessä saattaa riittää tuo sama määrä. Mansikkakakku teki kyllä taas kauppansa meillä ainakin. On se vaan niin mehevä. Laitoin mansikoina viipaloituja pakastemansikoita 0,5l rasiallisen siihen täytteeseen ja päälle ostin vielä koristeeksi espanjalaisia mansikoita. Laitoin ekaa kertaa täytteeseen myös pakkasessa ollutta valmista sosetta 1,5dl (ku tein pojalle niin monta pussia viime kesänä ). Ihan hyvä lisä, mutta ei nyt paljon makuun vaikuttanut.

Meillä on nyt menossa tavismaitoon siirtyminen ja ihan hyvin on mennyt. Nyt ollaan vaiheessa 50-50 ja vähitellen saa tavismaito voiton viikon loppua kohden. Poika ei ole huomannut mitään eroa maidossaan ja juo tavismaitoakin (rasvatonta siis ) ihan mielellään sellaisenaankin, kun annoin jonkin verran. Maha kans vielä ok.

Ja jottei poika liian helpolla pääsis niin myös tutista koitetaan päästä eroon tän viikon aikana. Nukahti yöunille hyvin, mutta jo tunnin päästä möykkäs tuolla ja isin piti rauhoitella sylissä uneen. Katsotaan mitä yöstä tulee. Mut ne on olleet ihme säätämistä ja sekoilua muutaman päivän, joten samassa kriisissä menee (joo, meillä on säätämistä, jos kaveri heräilee parin tunnin välein... :ashamed: ). Ollaan kai totuttu liian hyvään.

kirsikkatomsku: Mukava kuulla kuulumisia!
 
Joo, menkat sit alkoi kun laksin baby clinicille F:n punnaukseen. Olihan se viiva nii halee et osasikin vahan uumoilla kun kivut alkoi, vuoto ei oo kauheaa viela, mut mulla samanmoinen vuoto kun tuli km parivuotta sitten. No uudelleen vaan yrittaan sit ens kierroksesta... oishan se ollut hieno talli jos ois onnistunut heti eka yrittamalla :( .

F painoi hurjat 8220g eli toivottu 8kg rikkoutui kun vuos tuli tayteen, otti tytto pikku kirin nain suuren juhlan kunniaksi :D . Mittaus ei onnistunut kun oli nii vasynyr eika halunnut menna toisille paikkareille ja simahti sit younille seiskalta. huomenna on sit heratys 5:lta :ashamed:

Marmotta
Oletkos huomannut henkkamaukalla oli hellokitty pinneja, puseroo ym tavaraa?

Sori omanapaisuus tanaan.
 

Yhteistyössä