Birdie, hääetiketti sanoo että ei kokomustaa tai -valkoista, mutta minusta se alkaa olla aikansa elänyt 'sääntö'. Varsinkin jos on yhtään rennommat bileet tiedossa.. tuskin on väliä. Varsinkin jos on värikkäät asusteet.
Mulla taas on
häälahjaongelma. Mitä veisin Italiaan häälahjaksi? Se on kuskattava matkalaukussa tai ostettava kentältä. Morsian rakastaa design-esineitä ja Aalto-maljakko olis hyvä, mutta.. kun mä annoin sellaisen niille joululahjaksi. Ovat asuneet yhdessä jo 10 vuotta että kaikki tarpeellinen varmaan löytyy, siinä meni mun idea Arabian viinilaseista. Mulla ei edes ole hajuakaan siitä, minkä hintainen on sopiva häälahjaksi ystäville..
Mun vatsaosasto on hiukan parempi tänään, ilmeisesti lääkitys siis kohdallaan ja säästyn tähystykseltä. Pitää vaan syödä ihan mautonta ruokaa, Eevakin voi käyttää enemmän mausteita! Ja kahvipäänsärky kolkuttelee myös, kun kahvi on ihan pannassa ja jos en sitä saa niin särkyhän siitä tulee. Liikkuminen on aika varovaista myös ja nukkua pitää melkein istuvassa asennossa. Tätä nyt sitten ainakin pari viikkoa. Pläh.
Eeva muuten kutsuu itseään Aavaksi. Se oliskin nätti nimi.
Eeva on Aava ja vauva on vaava. Muitakin uusia sanoja on taas, esmes käpy, vettä ja muumi. Ja tosi kohtelias se on, koko ajan kiittämässä kaikesta.
Onnea 1-vuotiaille! :flower:
Ai niin,
LC.. onhan noita kiertoja, seuraavista sit.
Tullaan muuten Eevuskan kanssa Lontooseen elokuussa. Tai Billericayssa me sit majaillaan varsinaisesti, kun miehen paras ystävä asuu siellä ja vaatii vaimonsa kanssa meidät vieraaksi. Hotelli Lontoossa olis kyllä kätevämpi ettei tarvis junailla edestakaisin, mutta olkoon.. en ala skotlantilaisen kanssa väittelemään mistään.