TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 HUHTIKUUSSA

repa..kiitos ohjeesta =) !

Meillä neiti sit oksenti viime yönä :eek: ...tosi itkuinen oli illalla, mut meni nukkumaan normaalisti....joskus yhden aikaan yöllä alkoi käkäillä ja itkua tuhrata...ei huolinut tissii, tuttii...no vajaan tunnin päästä sit tuli oksu :/ ...kolmesti tuli oksut, muttei mitenkään runsaasti...aamul lämpöö 37.5...tissiä joi ja annoin puolipurkkii päärynää...äsken laitoin nukkuun...kun oli syönyt tissii, alkoi huutaa taas ihan kauheesti |O ....syliin sit nukahti....en tiedä onko joku pöpö vai mikä riivaa...täytyy vain nyt seurailla...oltiin vaan eilen repal kyläs ja nyt harmittaa, et tartutettiinko joku pöpsö :ashamed: ....missään lähipiiris ym. ei oo enää ollut mitää tautii...eikä olla oltu kummemmin liikenteeskään....no katellaan...harmittaa vaan, kun ulkoilut jää...meijän pihaan tuli eilen kiikut ja sain neitille kurahousut...olis ollut kiva ulkoilla :( ....

Naukuri...mukavaa reissuu teille =) !!
 
Päiviä..

Pikainen pyrähdys..pitäs olla suihkussa kun poika nukkuu vielä....

Matami,hmmmm... jotenkin ei sit kuiteskaan kuulosta normilta oksutaudilta,mut et joku mahaa kuitenkin kiertää..? Tosi harmin kuulosta :( Mut älä nyt sitä sure et meillä olitte,eihää sellasta voi tietää...eikä vältsist tartukkaan jos on jotain muuta =) Voi kun muuttus Edith normaaliks :hug:

Meil on nyt muutes tutti historiaa...ei oo pariin iltaan enää ollut,eikä sitä yhtään kaipaa...

Äitiä on hoettu nyt paripäivää,mut en usko et tietää mistä puhuu :D

Nyt suihkuun... :wave:
 
summer...miä mietin tuota korvatulehdusta...täytyy nyt seuraa ja jos jatkuu huuto ja oksentelu pitää viedä lääkäriin. Meillä ei oo ollu kun se yksi korvatulehduksen alku, joka meni ilman lääkettä ohi...pojalla ei ole koskaan ollut tulehdusta...joten miulle vähän vieras tauti....itselläni on ollut vauvana, pienenä ja jopa aikuisena...inhottava kipu :( !!
 
weiss
Poika: Ihana kuulla teistäkin. Olikos se pieni nyt päiväkodissa? Vai kuinka hoito järjestyi.. Mietin vain, kun meillä tuon iho on niiiiiiin herkkä, jotta normi päiväkotiin meno ei tulisi kysymykseenkään, kun reagoi tosiaan kanssa kaikkeen maholliseen ja mahottomaan ja tässä kylässä ei allergia päiväkotia ole..
Naukuri: :heart: Onnea puolivälistä!!! :heart:
Katrinainen: :heart: Onnea näin myöhäisessä ultrakuulumisista! Aivan IHQUA!!!! :heart:
LC: Tein kuulumisia mie täällä käyn aina katsastaa välistä, kun ehtii, kirjoitella ei pahemmin jaksa eikä ehdi, mutta silloin tällöin..
 
moikka taas pitkästä aikaa.

ollaan oltu reissussa ja oon ollu ite töissä, joten palstailu on jääny lukemisen asteelle.

naukurille ja katrinaiselle onnea odotukseen!! Äkkiä se aika menee kun jo naukurilla on puoliväli saavutettu!

meille ei ihmeellistä. oltiin pienessä peräänajossa tänään. onneks pojalle eikä kenellekkään muulle käynyt mitään.

pojalle on tulossa 3. hammas. ja 8kk ruuat menee jo hienosti alas. ollaan aloteltu tavallisen maidon maistelu. ja toistaseks on ainakin sopinut hyvin pojan masulle!

mukavaa lauantaita
 
Vihdoinkin sain tuon profiilikuvan vaihdettuu...eli melko tuore kuva Edithistä :heart: !!

Birdie...kiva kuulla teistä =) ....onneksi ei käynyt mitää kolaris :hug: ....säikyttää kyl aina, varsinkin kun on pieniä ihmisiä kyydis :( ...

Meillä neiti ei ole enää oksentanut....aika itkuinen/kiukkuinen on...muuten voinniltaan ok ja syönyt vähäsen..en ole tänää tuputtanut mitää...
 
Carmen:

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1385359

myytävänä Emmaljungan City Cross tuplat. Arvelin, että laitan tähän, jos et ole huomannut. :)

Tänne ei sen kummempaa... Hiljaistahan täällä on. Matami, toivottavasti neitokainen alkaa olla pian ok.
 
Heips,

carmen mä käväsin kans siel Skanssis eilen - vaikutti tosi kivalle. Monesko viikko sulla jo menossa? Joo treffata pitäs -koska tuutte reissusta? Mukavaa matkaa.

Naukuri mukavaa matkaa myös teille.

birdie onneks ei käynyt kuinkaan. Mä oon just päivittänyt ensiaputaitoja ja ollaan puhuttu vaikka mistä. Ikäviä tollaset.

ensiapu tosiaan oon ollu koulutukses ja yöllä nähnyt painajaisii et pikkunen tukehtuu :| ikävää. Ei oo ollenkaan kivaa kun harjoitellaan elvytystä myös esikoisen kokosella nukella ja sit ihan pienel vauval ...puistattaa oikein. Toivottavasti koskaan ei tapahdu mitää. osaatteko elvyttää? tai poistaa vierasesineen pienen suusta? Mietin joskus et mitä sitä osais tehdä tosi tilanteessa..

töissä on ollut mukavaa...sopii mulle. Miehellä alkaa toukokuussa isyyskuukausi ..saavat sit touhuta kolmisin mitä haluavat. Aamulla olis kyllä kiva nukkuu pitkään sitä kaipaan ja niitä hetkiä kun pikkunen herää. Vaikka nykyään hän herää niin vaativana.. maitoo ja heti, missä tisukka.

Missä mun menkat? matamilla alkoi, katrinainen on raskaana --kenellä viel oli ne kauan pois onko viel muita?? Ei ne viimeks näin kauan ollut poissa. No, en mä niitä kaipaa, mut kuitenkin mietityttää aina välillä.

Taaperoihin tosiaan sinne pian siirrytään -meidän pikku murut on kasvanu :heart:

Mut nyt saunaan. Mukavaa viikonlopun jatkoo kaikille. :wave:
 
Meil molemmat isännät unessa...mies oli yön ja aamun töissä ja nukkuu nyt et jaksaa huomenna taas aamuun :x

Birdie,onneks ei käyny kuinkaan :hug:

Naukuri,Hyvää matkaa :wave:

Merika,menkat..joo,täällä yks kellä ei oo hajuukaan moisista :D En kaipaa...mut sit taas oishan se merkki et kaikki olis ok. Meni niin sekasin kierto sillon ennen Kasperia kun oli se km,et toisaalta olis kiva saada varmuus että kroppa edelleen pelittää..mutta ei paniikkia B)

Ensiapu,oon joskus muinoin käyny jonkun kurssin ja sit oon koittanut opiskella itse just miten toimia tollasen pienen kans jos tukehtumassa yms. mut tiiän et menisin ihan shokkiin siinä kohtaa enkä varmaan osais tehä mitäään :ashamed: On mun pahin painajainen et vaan kattosin vierestä :'(


Matami,
onneks Edith ok nyt,mikä lie sit ollu... Kasperilla ainakaan nyt mitään merkkejä ollu,saapi nähä tuleeko...

Mun täytys kans huomen kokeilla päivittää kuva prohviiliin... tulin just saunasta ja korkkasin sidukan. Pyykit pitää levittää ja sit hetken oon soffalla,ennenkuin kömmin Kassun viereen. Sillä nyt joku ihmeen unikitinä menossa....

Öit :wave:
 
Iltaa! :flower:

heinuli Kiitokset vaunuvinkistä - me tosin ollaan jo ostettu kärryt ja päädyttiin Teutonian Team Aluihin!

merika Enhän mä sinne Skanssiin päässyt, kun BabyOZ:ssa tuttu myyjä pelotteli, kuinka tupaten täynnä ne on :( Hain siis vaan matkarattaat Nealle ja söin mäkkärissä lounaan - siinä tän mamman laatu-yksinolo-päivä :LOL: Me ollaan reissussa 16.-24.5. eli vielä on aikaa lähtöön.. Ehdittäiskö näkeen sitä ennen (on meinaan vähän hankintoja tehtävänä vielä)?
Elvyttää en osaa ja tiedän,että vaikka teoriassa taito olisikin takataskussa niin tosipaikan tullen musta ei ole mihinkään :ashamed: Joudun vaan niin kauheeseen paniikkiin. Pitäis kyllä mennä moisella kurssille - kenen kurssilla oot merika?

Minä kävin tänään läpi kaikki Nean pienet vaatteet ja pakkasin kokojen mukaan. Saa sitten nähdä tarvitaanko niitä vaaleanpunaisia unelmia enään vai saako laittaa myyntiin kirppikselle... Itku siinä kyllä meinas päästä, kun hypisteli 50cm nuttuja, joita pimu ei edes kunnolla täyttänyt syntyessään :'( Mamin rakas pieni, iso tyttö :heart: Onneksi on Antero tulossa niin saa taas sylitellä sellaista ihan pientä!

Nyt tutimaan, öitä! :wave:
 
Ihan kateeksi käy kun ihmisillä on niin ihania matkoja tiedossa. Olisi mukava päästä etelään.

merika olethan testannut ettet vaan sinäkin ole raskaana? ;) Mulla tosiaan oli menkat pitkään poissa, sitten tuli kerran sellaiset tuhrumenkat ja niiden jälkeen ei ole näkynyt raskauden takia.
poika ja weiss ihana kuulla teistä pitkästä aikaa, olette olleet paljon ajatuksissa. :heart:

Kuulin sitten tänään, että mun paras kaveri täällä on myös raskaana ja laskettuaika on kk ennen mua. Aivan ihanaa. Niin ja auttakaa ruokahysterijoitsijaa. Pitääkö kaali aina pestä ennen syöntiä raskaana vai riittääkö että kuorii ylimmät kerrokset pois. Entä kuoleeko pöpöt, jos kypsentää pannulla pinnan vaikka sisältö jäisi rapeaksi? Tiedän, että olen hankala näissä asioissa, mutta jäi vaivaamaan anopin kummallinen pöperö... :ashamed:
 
Eeva on nyt pari päivää syönyt samaa ruokaa kun minä. Täytettyjä tomaatteja, kasvislasagnea, munakoisovuokaa, grillattuja kesäkurpitsoita ja tänään tehtiin kiviuunissa pitsaa. Eevan omassa oli tomaattikastiketta, aurinkokuivattuja tomaatteja, parman kinkkua, tuoretta basilikaa ja mozzarellaa. Leikkasin siivuihin ja annoin haukata paloja, voi sitä ilmettä! Oppi uuden sanankin; hyvää. Tai "yvää", kun on tosiaan niin italialainen ettei lausu ko. kirjainta. Mutta ilmeisesti maittoi. :D

Ensiapu ei ole hanskassa. Tiedän perusteet mutta en enempää. Kokemuksesta voin silti sanoa, että tosipaikan edessä en mene paniikkiin enkä juokse ympäri huonetta kirkuen, niinkun kuvittelin. Ainakin Eevan isän kohdalla toimin näin jälkeenpäin ajateltuna yllättävän järkevästi ja kylmähermoisesti. Vasta jälkeenpäin petti polvet alta ja tärisin niin että hampaat kalisi, mutta itse tilanteessa oli ehkä sekunnin paniikki ja se siitä. Eevankin kohdalla osannut olla yllättävän rauhallinen vaikka se on meinannut tukehtua ruokaansa. Luulen että sama kaikilla, aivoissa menee autopilotti päälle ja hätä iskee vasta myöhemmin. Ellei sittten tosiaan ole hajuakaan mitä tehdä, mutta kyllähän järki jotain aina sanoo. Ja tullut Teho-osastot ja Greyn anatomiat katsottua. :D

Katris, mä en henkilökohtaisesti usko, että kaalin sisäosissa olis multaa tai mitään niin isoja määriä ainakaan että haittais. Varsinkin jos ne kypsentää edes jollain tavalla. Varmaan sisuskin sen verran kuumentunut että enimmät pöpöt kuolleet. Näin mä sen ajattelisin, voin olla väärässä. En kovin paljon jaksanut ruokien kanssa stressata raskauden aikana, vaikka joskus olis ehkä tehnyt ihan hyvääkin miettiä muutamaan kertaan..
Soita vaikka neuvolaan ja kysäise, ettei jää vaivaamaan mieltä.
 
Eilen hilluin koneella pariin kertaan. Olin armottoman väsynyt kun torstaina tuli käytyä keikalla ja kotia tulin vasta kolmen aikaan. Eilen tuli sitten Maijan kanssa saunottua pitkin päivää ja vedettyä päivänokosia - onneksi selvisin päivästä kunniakkaasti, vaikkakin rimaa hipoen :ashamed: Tänään oon käyny shoppailemassa Tampereella, siellä on ihana lastenvaateliike nimeltä Nanouk. Kaikki lapset sai uusia vaatteita ja tuli itellekin ostettua dkny veska tuolta Nanoukista. Mä oon aina fanittanu tota Dkny merkkiä lastenvaatteissa, jotenkin se on niin yksinkertainen ja hiukan ehkä boheemi. Ostan jotain pientä kivaa piristeeksi, ei varaa koko garderooppiin.

Meilläkin on alkanut tämä paljon puhuttu ruokalakko sormiruokaa menee, mutta muutoin aika nihkeetä. Noh kaippa tää on ohimenevää, annoin sitten potut sormiruokana ja voi hemmetti sitä sotkun määrää.

Marmotta Jumppia pidän täällä kotiseudulla muutamassa eri paikassa. Mee vaan rohkeesti mukaan, jumpat on muuttunu (ainakin toivottavasti) viime vuosien aikana. Muistan iteki muutama vuosi takaperin ton kyttäys ja anteeksi törmäilyt fiilikset, ja kyllä odotusaikana sain aika murhaavia katseita kun menin aikalailla eturiviin - olin silloin isossa kuntokeskuksessa ja paikan PRO tyypit tiiraili nenänvartta pitkin. Hih. Ylpeenä vetäsin eteen ja tyylillä vedin kaikenmaailman kuviot. Oon oppinut elämästä niin paljon etten välitä pikkusielujen sieluttomasta haahuilusta :eek: Jotenkin musta tuntuu että sä oot valmis meneen mihin tahansa - sulla on niin paljon tapahtunut että sowhat mitä muut ajattelee.

Ensiavusta Samoilla linjoilla Marmotan kans. Olen kerran joutunut tilanteeseen ja silloin en osannut elvyttää, mutta kylmähermoisesti sitä jotenkin toimi parhain päin, toisin kun vieressäni istunut lastentautien erikoislääkäri . Ajettiin motarilta ulos, ei pahasti eikä ollut mitään suurempia henkilövahinkojakaan. Kuitenkin äijä kiersi autoa ympäri eikä osannut tehdä yhtään mitään! Lapset oli pieniä ja takapenkillä vallisti hiljaisuus. Tilanne oli karmea - sanoin vain silloin että etkö aio mennä elvyttään/ottaa tilannetta haltuun....huomasin ettei se rääkyvä paskapää kyennyt tekeen mitään.
 
Carmen: ok, on varmaan mennyt ohi, jos olet kertonut päätyneesi teutonioihin. :)

Tietääkö kukaan mistä löytää pienen pyöräilykypärän? Siis sellaisen mikä menisi neidille päähän sopivasti. Kun pitäisi olla 44 cm... Ja pienimmät mitä olen nyt katsellut on 48-52 cm... Täällä on pari pyöräilyliikettä, pitää käydä ne tutkimassa. Jos ei täältä löydy, niin löytyisiköhän Hesasta sitten, siellä kait on enemmän pyöräilyyn erikoistuneita liikkeitä? Hamaxin istuimen meinasin pyörään ostaa. Nyt vain mietin, että onkohan sillä nyt niin merkitystä ottako istuimen jossa saa kallistettua nukkumisasentoon vai ihan perusistuimen? Onko kokemusta?

Mie olen käynyt hätäensiapukurssin joskus 3-4 vuotta sitten. Olin uimavalvojana vuoden verran, juuri kun ne uudet elvytysohjeet tuli ja siinähän ne valvontakopissa oli nenän edessä. Mutta nyt en enää muista kyllä kuinka monta puhallusta ja painallusta pitikään tehdä, kun kyseessä on lapsi... :ashamed: Mutta olen minäkin miettinyt, että mitä tehdä, jos/kun tulee esim. tukehtumistilanne eteen täällä kotona...... Muista varmasti kyllä selviäisin. Anoppi kertoi eilen, että joku hänen tuttu perhe, jossa molemmat vanhemmat ovat lääkäreitä, eivät osanneet tehdä mitään, kun heidän lapsi kaatui auki olevaan astianpesukoneeseen ja haarukka meni poskesta läpi! Mutta toisaalta, oma lapsi kun on kysymyksessä, kait sitä menee jollainlailla paniikkiin, vaikka kuinka olisi lääkäri tai hoitaja tmv. Kaikki eivät tietysti mene.

Tänä aamuna piti antaa viiliä ja sosetta, kun puuro ei yksinkertaisesti uponnut. Eikä leipäkään pahemmin... Oli kyllä sen verran epämääräisen näköinen tuotos aamulla vaipassa, että liekkö sitten vähän vielä ollut jotain pahoja puruja masussa, ettei ruoka maistunut. Tosin aamuisin ei oikein ole muutenkaan puuro maistunut... Taitaa olla kohta puurokiintiö täynnä! Jospa nyt kuitenkin iltapuuro menisi, niin olisi paremmat unet hälläkin.
 
Huomenia.... tai päiviä,miten vaan ;)

Yö meni taas perinteisesti,tosin vasta 2.30 sai kohtauksen,joten annoin sit hetimiten maitoo...

Heinuli,etin kans pientä kypärää,kun pojan pään ymp.44,7cm,mutta en sit löytäny ja ostin tollasen 48-52cm mitä saa säädettyy tollasen kiekon avulla tarpeeks kireelle...näyttää kyl hiukka hassulta kun on niin iso toi kypärä,mut tiukasti se pysyy päässä... pyöräkaupasta varmaan löytyis mut ajattelin sit että kun me pyöräillään vaan satunnaisesti toistaseks niin ehkei sillä olis kovin pitkää käyttöökään. Hyvin siis pelitti isompikin ja hamaxin istuin on meillä,ihan normaali...ei toi heppu suostuis pyörän selkään edes nukahtamaan ;)

Marmotta,k.tomaatti..Mulla ei oo noiden jumppien suhteen enää mitään "häpyä" :LOL: Oon kans rohkeesti mennyt häpäisemään itteni eturiviin sillon kun kävin useestikkin...Olin joskus nuorempana tosi ujo,mut nyt en enää välitä.... pitäs alottaa joku tanssijuttu syksyllä,oon kauan haaveillu =)

Nyt suihkuun,lelut kasaan ja jahka poitsu herää,niin lounas ja ulos. Ihana auringon paiste. Mennään mummoo ja vaaria moikkaamaan mökille =)
 
Pyöräilykypärä meil löytyy Metin kypärä joka on kokoa 46-54. Kun oon laittanu pipon päähän on kypärä ollu ihan sopiva. Kypärä on esikoisen vanha ja ostettu jostain pyöräliikkeestä silloin neljä vuotta sitten. Ostetiin hänelle nyt muutama viikko sitten uusi niin ei tarvi vuorotella ;) :D Istuin meil on Hamaxin perus malli joka on toiminu esikoisella ihan moitteettomasti ja toivottavasti viel täl toisellakin :)

Ensiavusta en osaa tehdä mitään ja paniikkiin menen heti kun nään jonkun toisen ihmisen verta :ashamed: Meidän esikoinen on aina ollu hieman vilkkaanlainen ja pojalle on sattunut ja tapahtunut kaikenlaista pientä haaveria. Viimeksi eilen tuli otsa auki kotiin pyöräreissulta. Hirvee kuhmu otsassa ja nirhaumia pitkin naamaa. Oli lentänyt tangon yli alamäessä ja kypärä siirtynyt lennossa takaraivoapäin niin et otsa edel oli kaatunut.

Meil oli ihan ihmeellinen eilen ilta. Joa ei suostunut nukahtamaan. Yleensä ei mene kun max. vartti niin hän on unessa. Eilen nukutin yli tunnin, vähän aikaa aina nukkui ja sit heräsi omaan itkuun. Lopulta otin hänet mukaan alakertaan kun ei niin ei. Kymmenen jälkeen hän sit söi vielä uudelleen vaik iltapala oli maittanut kasilta ihan hyvin ja sit oksensi mun syliin |O Mä painun pehkuihin ja mies jäi valvomaan. Kahdentoista aikaan oli sit kaveri viimein sammunu. Nyt on aamun ollu ihan normaali aamupuuron söi melkein kaiken ja leikkii iloisesti :eek:

Ihan auringonpaiste eiköhän mekin tästä lähdetä vähän ulkoilemaan B) Mies lähti 5 tunnin lenkille et näytettiin sit palaavan näihin vanhoihin "hyviin" aikoihin |O
 
Marmotta, jumppaan vaan rohkeesti. Mä oon käynyt noissa naisvoimistelijoiden tai työväenopiston ja rentoo porukkaa on. Laidasta laitaan; nuoria, vanhoja, lihavia, laihoja ja ihan kaikkee. Joku tekee ihan miten sattuu ja toinen oikein. Kukaan ei kyylää toisia. Sittenhän on noita kuntokeskuksia ja niihin arastelen ite mennä....
Syksyllähän noi jumpat taas alkaa..

Ensiapu, hallussa pitäis olla teoriassa, mutta enpä tiedä sitten kun tosi olisi. :/ Varsinkin jos omille lapsille jotain sattuis niin hui kamala! Ambulanssia oon joutunut soittamaan kerran ja yleensä toimin niinkun marmotta....kauheen rauhallisesti ja paniikki iskee sit myöhemmin. Sama nuo kun vauvat/lapset meinaa tukehtua.... mun isä on sellanen et menee ihan paniikkiin jos vaikka lapsi meinaa tukehtua ja mulle on tullut ehkä siitäkin sellanen yli rauhallinen toiminta. Toivottavasti ei tarvis ikinä ensiaputaitoja käyttääkään! Mulla on kuulunut koulutukseen ja työelämässä oon sitten kursseilla päivittänyt tietoja....pitäskin kaivaa kirja esiin ja kerrata.....pikkasen on unohduksissa kaikki. Kotiäiti ja aivot narikassa!
 
Heinuli Me tilattiin tytölle kypärä http://www.chainreactioncycles.com
En kyllä tiedä onko tuollakaan ihan 44cm kokoisia, mutta 46-53cm ainakin löytyy. Samasta paikasta tilattiin myös Hamaxin istuin, jonka saa kallistettua. Ei vielä löydy moitittavaa, hyvin on toiminut sen mitä ollaan ehditty tänä keväänä käyttää :). Meidän neidillä kypärä tältä sivulta, pojillekin värejä http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=32918
Käydään kesäisin paljon pyöräilemassä, joten siksi valittiin istuinkin sillä kallistusominaisuudella.
 
Kauhee tuuli ja tulee toinen päivä sisällä. Ei siellä voinut olla kun koitettiin.
Pikkasen ihanaa kun tuo neiti kiskoo kaikki laatikot ja kaapit tyhjäks :headwall: Koko ajan meet perässä ja siivoot. Enhän mä kaikista keittiönkään kaapeista voi sellasia tehdä, että ne sais levittää...mihinkäs mä sitten kaikki astiat ja muut tungen.
Meillä osataan sitten kävellä jo huoneesta toiseenkin. Hyvin jo pysyy ja enemmänkin on vaan siitä kiinni viittiikö kävellä vai meneekö nopeempaa konttaamalla.
 
marmotta: voisit tulla meillekkin tekemänä ruokaa :) sen verta hyviltä nuo sun murkinas kuulostaa...

Poika teki tänä aamuna ekan kerran kakan pottaan!!! Heräsin vaan siihen, kun mies huuteli mua vessaan kattomaan... Jeps. Yö meni hyvin, vasta aamuyöstä piti tuttia laittaaa uudemman kerran. Ja nyt päivällä poika nukkus 3 tunnin päikyt... Taitaa pikkumies siirtyä yksiin päikkyihin.

ea-taidot: unohduksissa.. joskus oon ea 1 kurssin suorittanut, mutta siitä on jo tovi aikaa....

summer: laita keittiön laatikoihin ne semmoset hakaset. niitä saa IKEAsta.. Ja kummasti jää keittiön kaapit rauhaan kun poika ei saa niitä auki. me laitettiin myös lääke- ja siivouskaappiin ko. systeemit.

kamala sisustusvimma olis päällä. IKEAn kuvasto on ihan hiiren korvilla kun oon sitä niin aktiivisesti selannu.

kauhee tuuli on täälläkin. ajateltiin miehen kanssa uskaltautua vielä juoksulenkille... saa kilot sitte kyytiä.
 
En oo päässy eilen koko päivänä enkä vielä tänä aamunakaan tänne :eek: nyt vasta!

Meillä ei syöty eilen illalla ollenkaa ilta palaa eikä aamulla aamupalaa! Maitoa kyllä meni! :headwall: Nyt päivällä ei myöskään uponnut mikään vauvan ruoka, mut sit kun annoin samaa ruokaa mitä me; perunaa ja kanaa ( maustamatonta ) kastiketta en viitsinyt antaa kun oli kasvisliemi kuutio seassa niin johan uppos neidille! Mistä ootte ostaneet niitä suolattomia liha-ja kasvisliemi kuutioita? Ja jälkkäriks otti vielä pääsynä sosetta.
En sit tiedä pitääkö tässä joka päivä alkaa tekemään neidille kunnon ruokaa, eikä enään mitään vauvan mössöjä! Perunankin annoin pieninä paloin ja uppos eikä yhtään kakonut eikä mitään! :D

summer: Mellä tyhjätään kans kaikki kaapit mihin vaan ylettyykin! Ja koko ajan saa olla perässä siivoamassa tai hakemassa jostain pois!
 

Yhteistyössä