Hakutulokset

  1. M

    Mistä aikaa seksiin vauvaperheessä?

    Kyllä meillä on varastettu aikaa kekeltä päivääkin jos tuntuu siltä. Pitää vaan lytää hyvä piilo mihin vetäytyä toviks
  2. M

    Peräpukamat ja a.aa..s..s.

    Iltarukous? :D
  3. M

    Mitä teidän 10 v tytöt saa lahjaksi?

    Robinin levyn, vaatetta, barbie elokuvia pari. Noi on ainaki tulossa. Kai mä jotain muutaki vielä. Tosin meillä isovanhemmat on niin ahkeria lahjan ostajia, etten mä taho ite ehtiä ostamaan mitään. Noita Lego friendsejä mietin kanssa, mutta meillä ei oo niitä ennestään ja se ns. alotuspakkaus...
  4. M

    Mp-soitin 10-vuotiaalla?

    Meillä tyttö sai ekan kun oli 7 ja hyvin on osannu käyttää.
  5. M

    Polkupyöräilykypärän käyttö!

    Täällä käyttävät aika kivasti. Ja ihan sama vaikka muut ei käyttäis, meillä käytetään silti. Mutta siihen kiusaamiseen puuttusin kyllä. Antakoon se toinen äiti oman lapsensa pään kajahtaa asfalttiin, mutta ei tarvii vinoilla muille oli aihe mikä tahansa.
  6. M

    Kysymys teille joilla lapsia molempia sukupuolia

    Oho, en ollu kuullu tuommosia. Kaikki muut näemmä oli ku ketään muuta ei ihmetyttäny.
  7. M

    Kysymys teille joilla lapsia molempia sukupuolia

    Miten äidin stressitaso voi lapsen sukupuoleen vaikuttaa :O
  8. M

    yhteishuoltajuus+elatusmaksu

    Pitäis maksaa, vaan eipä oo näkyny rahoja. Eikä osallistu kyllä mihinkään muuhunkaan mitä pitää lapsille hankkia.
  9. M

    Mistä aloittaisit?

    Mä teen yleensä huone kerrallaan. Alotan siitä mikä ekana osuu käteen ja yleensä keittiöstä. Siitä sitte olkkariin. Mieluumin niin että yhteiset tilat tulee ees vähän parempaan kuntoon ja sitten jos ei jaksa niin muksujen huoneet joutaa oleen tai saavat siivota ihan ite..
  10. M

    Voiko muumimukit merkitä lainahakemukseen sijoitukseksi?

    Voi ihanaa :D Mullaki on hyvä muki kokoelma. En ollu aiemmin tajunnu että sitä vois käyttää näin hyväkseen. Eiku soittoa pankkiin kuhan se aukee. Niitähän varmaan ihan vakuutena vois käyttää.
  11. M

    Vitsi kun tekis mieli jättää väliin

    Mutta jälkeenpäin oot tyytyväinen että tuli kuitenki lähettyä =)
  12. M

    Millaiset aamurutiinit teillä on?

    Oliski jotain rutiineja.. Mulla tahtoo olla paha tapa jökittää koneella ihan liian kauan. Tai jos en oo koneella niin oon lasten kanssa olkkarissa ja kudon kun ne kattoo lastenohjelmia.
  13. M

    Miksi naiset eivät anna äitiensä "paapoa"?

    Niin harvoin äitin kanssa nähään, että saa paapoa ihan rauhassa jos ja kun haluaa :D Kyllä minä passaan sille sitten kanssa kahvit valmiiks käteen ym omalla vuorolla.
  14. M

    Onko jollain jäänyt palkka tulematta tänään (nordea)

    Mulle on nyt tullu rahat
  15. M

    Onko jollain jäänyt palkka tulematta tänään (nordea)

    Ehkä aamupäivän aikana.. Jei. Miks ne saa tehä tätä ihmisten rahoilla ilman mitään seurauksia?
  16. M

    päivärahaa enintään 500päivää?

    Nii ei se äippäloma + kht vaikuta toistekaan päin niin miks ne nollaantuis kotona ollessa. Siis kun töistä jää äippälomalle ja siitä kht:lle ja sen jälkeen ansiosidonnaiselle niin niitä kotona oltuja aikoja ei lasketa vaan saa edellisen palkan mukaan rahat.
  17. M

    Minne te niitä tukia heti aamusta tarvitsette?

    Ois kiinnostanu tietää paljonko sitä palkkaa on tulossa kun tuolla palkkalaskelma laahaa jälessä.
  18. M

    Onko jollain jäänyt palkka tulematta tänään (nordea)

    Mullakaan ei oo tullu mutta mulla on Pop. En tiiä mikä pankki palkanmaksajalla on.
  19. M

    keittiöapulaisen palkka

    Ihan normi juu
  20. M

    No huhhuh! Mä painan 110 kiloa :(

    Sää syöt tosi vähän... Tai sitten sä oot tosi lyhyt. Elimistö tarvii riittävästi polttoainetta että se jaksaa toimia ja 1000-1300kcal on liian vähän. Liian vähäinen syöminen voi kanssa hidastaa painonlaskua. Ja mitä sä höpiset ettet nää tuloksia ennen ku 70 viikkoa on menny? Sähän näät niitä jo...

Yhteistyössä