Mitä teidän 10 v tytöt saa lahjaksi?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Meillä tänä vuonna tiukka budjetti eli n 80 e per lapsi. Tuntuu ettei sillä saa nykyään juuri mitään.
Tyttö toivonut kanteletta. huutonetissä on yksi mikä sulkeutuu tällä viikolla. Mutta jos en sitä saa niin sitte on ideat aika hukassa.
Uutta puhelinta miettiny mut on aika huithapeli tuo tyttö. Puhelin jatkuvasti äänettömällä ja hukassa..
 
"vieras"
Ai tiukka budjetti vai? Meidä 10v saa toivomansa posliininuken (lelukaupan alehyllyssä 12e) ja 2 schleich-hevosta, ja tuossa on oikein riittävästi (=26e). Joululahjaksi on kiva saada jotain millä voi sit lomalla leikkiä, tai kirja mitä lukea, myös lauta- ja palapeleille on aikaa.
 
"a p"
[QUOTE="vieras";27689385]Ai tiukka budjetti vai? Meidä 10v saa toivomansa posliininuken (lelukaupan alehyllyssä 12e) ja 2 schleich-hevosta, ja tuossa on oikein riittävästi (=26e). Joululahjaksi on kiva saada jotain millä voi sit lomalla leikkiä, tai kirja mitä lukea, myös lauta- ja palapeleille on aikaa.[/QUOTE]

No joo tiukka ja tiukka. Mutta siis yleensä ostetaan puhelimet ym käyttötavaratkin lahjaksi niin tuntuu ettei alle satasella saa juurikaan mitään.
Ubongoa on toivonu mut tuntuu hurjalle laittaa yli 30 e peliin josta on puolen vuoden päästä osat hukassa..
Nuottivihon tilasin netistä.
 
Lahjalistan mukaan
Lahjalistalla oli puhelin, rahaa, lahjakortteja, little pet shoppeja, zhu zhu petsejä, top-model kirjoja, lego friendsejä, Moxie-nukke, cd-levy, dvd-levy, kirja, vaatteita, hiuspinnejä yms. vesivärit, peli ja taisi siellä jotain muutakin vielä olla.

Puhelinta ei saa, koska hänen vanhassa puhelimessaan ei ole mitään vikaa. Rahaakaan ei saa, koska en näe järkeä antaa rahaa lahjaksi jouluna, jos keksin antaa jotakin muuta. Ja keksin kyllä, kun listan mukaan voin helposti ostaa. Peliäkään ei tule saamaan, mutta kaikki nuo muut toiveet aion toteuttaa.

Jos budjetti olisi 80€, ostaisin Lego friends-paketin (22€), zhu zhu-petsin (7€), top-model-kirjan (10€), kirjan (5€), lahjakortin H&M:ään (30€) ja loppurahalla pinnejä yms.
 
"a p"
Lahjalistalla oli puhelin, rahaa, lahjakortteja, little pet shoppeja, zhu zhu petsejä, top-model kirjoja, lego friendsejä, Moxie-nukke, cd-levy, dvd-levy, kirja, vaatteita, hiuspinnejä yms. vesivärit, peli ja taisi siellä jotain muutakin vielä olla.

Puhelinta ei saa, koska hänen vanhassa puhelimessaan ei ole mitään vikaa. Rahaakaan ei saa, koska en näe järkeä antaa rahaa lahjaksi jouluna, jos keksin antaa jotakin muuta. Ja keksin kyllä, kun listan mukaan voin helposti ostaa. Peliäkään ei tule saamaan, mutta kaikki nuo muut toiveet aion toteuttaa.

Jos budjetti olisi 80€, ostaisin Lego friends-paketin (22€), zhu zhu-petsin (7€), top-model-kirjan (10€), kirjan (5€), lahjakortin H&M:ään (30€) ja loppurahalla pinnejä yms.
Meillä ei ole oikeastaan ikinä leikkiny noilla tyttöjen leluilla. Noita legoja kyllä kinunnu aikaisemmin syksyllä et ne vois kyllä olla yks vaihtoehto. Vaatteista ei välitä, eli ei niitä lahjaksi eikä rahaa niihin. Ainoa tyttö monen pojan keskellä joten näköjään vaikuttaa noihin leikkeihin ja harrastuksiin.
Tytön puhelin tosin simahti viime yönä. Just tuli koulusta ja sano et puhelin ei lähteny aamulla päälle. Eli kaitpa se sit pitää ostaa. Mietin vaan että minkä hintaisen. Tuo kantele kuitenkin etusijalla, niin paljon siitä puhunut.
 
Robinin levyn, vaatetta, barbie elokuvia pari. Noi on ainaki tulossa. Kai mä jotain muutaki vielä. Tosin meillä isovanhemmat on niin ahkeria lahjan ostajia, etten mä taho ite ehtiä ostamaan mitään.

Noita Lego friendsejä mietin kanssa, mutta meillä ei oo niitä ennestään ja se ns. alotuspakkaus on melkosen hintava.
 
kysyvä
Robinin levyn, vaatetta, barbie elokuvia pari. Noi on ainaki tulossa. Kai mä jotain muutaki vielä. Tosin meillä isovanhemmat on niin ahkeria lahjan ostajia, etten mä taho ite ehtiä ostamaan mitään.

Noita Lego friendsejä mietin kanssa, mutta meillä ei oo niitä ennestään ja se ns. alotuspakkaus on melkosen hintava.
Ai, minä en ole mistään aloituspakkauksesta kuullutkaan? Meillä tytöt ovat saaneet muutaman niitä pieniä reilun 10 euron paketteja ja yhden reilun parinkympin paketin, ja leikki sujuu kyllä niillä. Itse ostin irto alustan niille legoille. Nyt saavat sitten joululahjaksi yhteiseksi ratsastusleirin, joka maksaa n.80 euroa.
 
Lahjalistan mukaan
Mäkään en tiedä, mistä aloituspakkauksesta nyt mahtaa olla kyse?

Meillä on ratsastusleiri, Heartlaken lentokerho, Andrean näyttämö, Miian makuuhuone, Olivian maja ja Leirintäseikkailu.

Tytön mielestä ratsastusleiri on para, mutta heti kakkosena perässä tulee leirintäseikkailu. Sen saa noin 30 eurolla, joten ei ole mielestäni hirveän kallis.

Olin itse ajatellut ostaa jouluksi Olivian talon ja jonkun pienemmän paketin siihen vielä lisäksi.
 

Yhteistyössä