K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Nyt olet katsonut eri kuvaa. Kuvassa Klla on keltainen kesäpaita. Istuvat rinnakkain hymyillen.
Niin varmaan katsotaan. Itse katson kuvaa jossa K valkoinen tavallinen t-paita ja K ei hymyile vaan on luultavasti sanomassa jotain ja vieressä olevalla voisi kuvailla olevan ehkä todella pieni vieno hymy. Vierekkäisillä paikoilla kyllä istuvat. Mutta linkin voisit tietty heittää tuohon keltakesäpaitakuvaan.
t. eri
 
vierailija
Tämä on väärä paikka kysyä, mutta eikö ig tiliä saa poistettua mitenkään muuten kuin vasta puhelinta vaihtamalla, K ja B seuraamiseen loin, mutta livejä on niin harvoin ja ei ole minun juttu ollutkin vasta pari kuukautta minulla, mutta kun olen yrittänyt poistaa en pääsee ig:hen enää anonyymistikään nettisivujen kautta ja lukee kestää 1kk poistua se tili niin olen sen väkisin joutunut säilyttämään, mutta se ahdistaa minua, ei ole facekaan ym. ikinä ollut?
 
vierailija
Nykyään saa samat edut jo avoliitossa, tää on muuttunut
Höpshöps
Avoliiton jälkeen ei edelleenkään tehdä ositusta eli toinen ei saa 50 % toisen omaisuudesrä.

Avoliiton kestettyä yli 5 vuotta tai jos on ollut yhteinen lapsi ja liitto päättyy, on toinen oikeutettu kuitenkin esim kohtuulliseen hyvitykseen, jos on esim hoitanut lasta ja omaisuus hankittu toisdn nimiin.

Puoliksi ei kuitenkaan laiteta.
 
vierailija
K sattuu olemaan melkoisan kuuluisa. Porukoita kiinnostaa, minkälaisen valinnan K on tehnyt naisensa suhteen. Varsinkin uteliaisuus lisääntyy, mitä enemmän salataan. Ihmisen luonne nyt vaan on tällainen.
Mokoma petturi. Ensiks showhomoillaan anteliaasti ja kerätään fyfffeä. Sitten muutetaan johonkin Sipooseen siipan kanssa ja vetäydytään.

Talovalmistajaahan se jo seurasi
 
vierailija
Niin varmaan katsotaan. Itse katson kuvaa jossa K valkoinen tavallinen t-paita ja K ei hymyile vaan on luultavasti sanomassa jotain ja vieressä olevalla voisi kuvailla olevan ehkä todella pieni vieno hymy. Vierekkäisillä paikoilla kyllä istuvat. Mutta linkin voisit tietty heittää tuohon keltakesäpaitakuvaan.
t. eri
En voi heittää linkkiä kuvaan. Kuva oli Kn kaverin julkisessa instassa hetken, ennenkuin meni yksityiseksi. Kuvaahan ei käsittääkseni saa linkittää.
 
vierailija
Aika takapajuista. Ei se avioliitto ole muuta kuin paperi, jolla saa joitain etuja verrattuna avopareihin, ei se kerro sitoutumisesta mitään.
Avioliiton aikana syntyneen lapsen isä on automaattisesti aviopuoliso. Avoliitossa lapsi on lähtökohtaisesti isätön ja isyys pitää erikseen tunnustaa.

Aviopuoliso-isä voi ainoastaan isyyskanteella yrittää kumota isyysolettaman ja näyttenottoon täytyy olla kaikkien suostumus
 
vierailija
Mitä väliä, kun on todettu jo että se ei edes ollut sama huppari niillä on omat?
 
vierailija
Sinkin porukka kaikki veljekset tydeineen ja myös Rose on olleet Rollareiden keikalla eilen. Luulisi Sadien olleen kanssa, koska Rosehan on juuri hänen bestis ja jospa Bkin on uuden perheensä mukana ollut? Aitiossa ovat olleet ja hyvin harkitusti kuvaavat ettei ketään vain näy. Ehkä joku fani on bongannut ehkä ei. T. Ulla Taalasmaa
 

Yhteistyössä