Voiko muumimukit merkitä lainahakemukseen sijoitukseksi?

  • Viestiketjun aloittaja "Lotta"
  • Ensimmäinen viesti
mulla onkin
mittaamattoman arvokkaat lapsieni tekemät askartelut vuosien saatolta. Tämä palsta on loistava; en ollut tajunnut, että ilman muuta pörssiin listautumaan ja rahahanat avautumaan!
 
"selma"
Just oltiin viime viikolla meidän pankissa neuvotteluissa niin näin siinä vahingossa tiedotteen seuraavasta muumimukihuutokaupasta. Joltakin raukalta oli mennyt mukit alta ja eikun vasaran alle (huih)
Lisäselvityksenä oli pari jotain partyLitenkin juttua mutta varsinaisesti mukikaupasta kyse.
Veljen vaimo on alalla eli ostaa ja myy Miikkaria just sijoitustarkoituksessa, viimekin kesänä palkitsi perheensä ja itsensä viikon Kurikanlomalla ihan vaan kun Miikkarit oli tuottanut niin hyvin.

Yritin omallekin miehelle ehdottaa ihan pienimuotoista sijoitustoimintaa just miikkareilla tai bamsella mut sen mielestä liian riskaabelia. Mä salaa koitin cirafella tai mariskoolilla. Sain käteen 7,20€ JEE!
 
  • Tykkää
Reactions: No'One
heihei mutsit
[QUOTE="Lotta";27252481]Juuri mukipiireissä juteltiin, miten kulunut sanonta tämä on muumimukeihin liitettynä.[/QUOTE]

Tähän yhteyteen kävisi myös "kaikki kupit kaapissa". Sehän on helppo modata muotoon "kaikki (muumi)mukit kaapissa".

Ehe-he.
 
"vieras"
Mahtavaa. Miten mä en oo tajunnut listata kaikkee "omaisuutta" mitä meillä on..
Kovin hauraassa on kyllä sijoitukset jos vaikka mies joku aamu pudottaakin mukin lattialle ja menee rikki - lähteeks teiltä sit asunto alta?!
 
.....
[QUOTE="Lotta";27252481]Juuri mukipiireissä juteltiin, miten kulunut sanonta tämä on muumimukeihin liitettynä.[/QUOTE]

Pidättekö te kokoontumisia ja otatteko mukaan noihin piireihin omat mukit? Vaihatteko kokemuksia eri mukeista ja kiillotatteko te niitä siellä? Entäs onko teillä siellä sellanen päivystys/kriisiapu,jos jollaki hajoaa muki?

:D :D :D
 
"alma"
Kattaako muuten ihan tavallinen kotivakuutus ne miikkarit ja mukit? Itse en ole nimittäin tajunnut erikseen vakuuttaa kumpiakaan, ja ainakin meidän vakuutuksessa kai pitäisi listata arvotavarat erikseen. Ja korvaiskohan kotivakuutus miikkareille tyypillistä kulumaa?
 

Yhteistyössä