Hakutulokset

1. G

**Maalismasut 2009** maaliskuussa

Moro, kaikille :) Meille syntyi sunnuntaina 1.3.2009 kello 11.06 pieni, kaunis neitokainen. Hän syntyi kiireellisellä sektiolla. Kaikki lähti epäilyistäni. Perjantaina ja lauantaina en ollut tuntenut vauvan liikkeitä tai ne olivat todella hiljaisia. Mies onneksi kannusti soittamaan synnärille...
  2. G

**Maalismasut 2009** tammikuussa

ONNEA JA ILOA rutkasti BiaBialle sekä perheelle!!! Onneksi kaikki mennyt hyvin!!Jaksamista pienokaisten elämän alkuun kaikille :heart: omaa napaa: kaikki hyvin ja viimeinen työviikko menossa!!Tuntuu ihanalta ja hurjalta, että enää kolme päivää ja olen äippälomalla...niin se aika vain menee...
  3. G

**Maalismasut 2009** tammikuussa

Taas on tullut pitkään hiljaiseloa vietettyä, kun en koneeseen ole koskenut nimeksikään moneen viikkoon. Joulu vietettiin Keski-Suomessa mun kotonani ja lomaa on jäljellä vielä viikon verran. Aurinko paistelee aivan ihanasti pihalla ja lupailee pakkasta lähipäiviksi. Suunnittelen tässä...
  4. G

**Maalismasut 2009** joulukuussa 2008 *ensimmäinen vauva syntynyt!*

Heippa pitkästä aikaa!Tämä joulunalusaika on vienyt naista mennessään, ettei ole ehtinyt edes täällä käydä lukemassa varmaan kuukauteen tekstejänne!Yhtäkkiä vain huomasin, että täällähän ollaan jo joulukuun pinoon....nopeaan, nopeaan aika menee :) Omaa napaa: kaikki menee edelleen hyvin. Arvot...
  5. G

**Maalismasut 2009* lokakuussa

HEPHEPHEPHEP :) Kävin tänään ensimmäistä kertaa lastentarvike-liikkeessä katsomassa miehen kanssa kärryjä ja turvakaukaloita. Nyt on vähän enemmän tietoa itse laitteista ja hinnoista. Kyllä ne vain maksaa....päädyttiin siihen, että kärryt ostetaan ainakin käytettyinä. Tässä on hyvää aikaa...
  6. G

**Maalismasut 2009* lokakuussa

Heippa kaikille!! Enpä ole aikoihin täällä ehtinyt käymään. Jossain vaiheessa ehdin vilkaisun lukea, mutta siihen on kyllä jäänyt. Ehkä mä tuun tähän kirjoitteluun enemmän mukaan sitten, ku joskus oikeesti on mammalomalla :) omaa napaa: perjantaina oli rakenneultra ja kaikki oli hyvin :heart...
  7. G

**Maalismasut 2009** syyskuussa

Huomenta kaikille! Hemboista oli keskustelua täällä. Mulla oli heinäkuussa rv 8 lukema 118, mikä oli jo vähän alhainen. Nyt kävin toissapäivänä neuvolassa lääkärikäynnillä ja lukema oli noussut jostain ihme syystä 136:teen!!Neuvolatätikin ihmetteli, että mitä ihmettä olet tehnyt? Mä sanoin...
  8. G

**Maalismasut 2009** syyskuussa

Enpä ole viikkoihin täällä käynyt kuin pikaiseen lukemassa kuulumisianne. Mulla oli ja meni np-ultra ja oli niiiin ihana nähdä pikkuinen ihmisenalku....on se niin käsittämätön tunne nähdä eka kertaa jotain sellaista!olo senkun vain paranee, vaikka normaali unirytmistä ei voi hirveesti poiketa...
  9. G

**Maalismasut 2009** elokuussa

Heissa kaikille :wave: Kävin eilen NT-ultrassa ja vihdoinkin näin pienen ihmisen!Raskaus oli pitemmällä kuin luultiin ja laskettu aika siirtyi viikolla. Se on nyt sitten 11.3. Että jos Kätilö ei saanut vielä niskaturvotusta katsottua, kun sikiö oli vielä niin pieni ja niin suojassa tuolla...
  10. G

sori tuli sitten koko teksti vahingossa tummennetulla.... :ashamed:
  11. G

[b]Liikuntagallup Olen aina liikkunut todella paljon ja kilpatasolla asti eri lajeissa. Nyttemmin pelaan salibandya divarissa harrastemielessä. Tämä kolme kuukautta on mennyt ainoastaan kävely ja pyöräilylinjalla väsymyksen ja muutaman viikon huonon olon/etomisen takia. Nyt olon parannuttua...
  12. G

oletteko menossa niskapoimu-ultran yhteydessä verikokeisiin(eli siis downin syndrooman seulontaan)?Mulla on huomenna ja unohdin kysyä tarvitseeko jotenkin paastota tietty tuntimäärä tai olla käymättä vessassa ennen ultraa?Missään ei mitään ole mainittu, joten oletan, että menen näine hyvineni ja...
  13. G

Minä rupean myös yhä neuroottisemmaksi mitä lähemmäksi np-ultra tulee!! Se on ensi viikon tiistaina ja välillä tulee tunne,että ei siellä mitään elämää ole ja toisena hetkenä uskon vahvasti, että on.....oireet ovat vähentyneet väsymystä lukuunottamatta. Tänään tuli täyteen 11.viikkoa, joten...
  14. G

Eeeva Kivoja runoja sulla!Noista voisin poimia uutisenkertomistavaksi, kun sen aika tulee. Toivottavasti pian, koska NP-ULTRAAN ON ENÄÄ REILU VIIKKKO!!! Tekis mieli huutaa se ääneen, kun niin odotan B) Itseasiassa, jos oikein muistan, niin Cadillacin kanssa samana päivänä. Toivottavasti...
  15. G

Niinu86 Samoja mietteitä täälläkin :laugh: Ollakko vaiko eikö olla? Onko sinulle jo varattu np-ultra-aika? Mulle tuli kutsu ja se on 19.8. Pari viikkoa pitäisi odottaa vielä. Vatsa alkaa kyllä olemaan tosiaan muulloinkin ku illalla pömpöllään ja en ihan todensanoakseni tiedä kuinka pitkään...
  16. G

*** MAALISMASUT 2009! ***

Viimeinkin uusi läppäri tuli kotiin ja voin lukea rauhassa näitä viestejä. Töissä se on vähä mitä on, ku pelkää koko ajan jonkun tulevan selän taakse. Hirveesti on taas tullut juttua. Netskulille paljon onnea!!Itse menin naimisiin toukokuussa ja häät ovat vielä tuoreessa muistissa:)...
  17. G

Nyt pitää tulla avautumaan, koska olin eilen ekalla neuvolakäynnillä. Myös minä sain nipun papereita ja infoa mukaani. Lähete np-ultraan tulee viikon sisällä/päästä ja se oikeasti on sitten parin viikon päästä. Siihen asti aateltiin miehen kanssa odotella, että kenellekään kerrotaan. Jotenkin...
  18. G

Eihän tässä pysy enää perässä näissä uusissa maalismasuissa!Hienoa, että meitä riittää :) Meillä on tietokone roskis tavaraa, joten on harvakseltaan tullut täällä käytyä. Uusi kone tulee tällä viikolla, joten minäkin pääsen useammin katsomaan kuulumisianne. Tilanteestani sen verran, että...
  19. G

Heippa kaikille uusille tulokkaille!Onpa mukava lukea "kanssasisarien" juttuja :) Itsellä ei ole vieläkään mitään kummempia oireita. Tuhrutteluvuoto jatkuu, mutta on ehkä vähentynyt kuitenkin. Sen huomaan, että kun tulee nälkä, niin sitä ruokaa pitää saada HETI tai tulen pahalle päälle!Eilen...
  20. G

Ai niin, ikää on minulla 25 ja kahden viikon päästä se 26. Mulla ei tuon tiputtelun ja satunnaisen nippailun lisäksi ole (ainakaan vielä) mitään oireita ja siksi tämä koko asia hieman epätodellisesta tuntuukin. Sovitaanko ekalla neuvolakäynnillä eka ultra-aika vai miten se...

Yhteistyössä