HEP täältäkin! Ahkerasti taustailen useita kertoja päivässä... Ja nyt taas intoa kirjottaakin kun jouduin yllättäen jäämään iltavuorosta vielä yövuoroon töihin.
Äitiysvaatteista on ollut puhetta. Itse on kokenut tosi hankalaksi löytää housuja, kun missään ketjuliikkeessä ei enää mammavaatteita myydä. Paitsi H&M:llä ja niiden mammahousut on aivan liian pieniä mulle, kun oon muutenkin tällänen "iso tyttö". Normi farkuilla ja yksillä Ellokselta ostetuilla huonoilla mammamallisilla oon sinnitellyt. Alkukuusta tilasin MissyMom nimisestä verkkokaupasta kahdet housut, vadelman punaset vakosamettihousut ja farkut. Mut eivät ole viel tulleet, vaikka maksoinkin ne jo heti kun tilasin... Täytyy kyllä ottaa sinne yhteyttä jos eivät tällä viikolla ilmaannu. Paidoissa ei ole vielä ainakaan mitään ongelmaa. Muutenkin käytän isoja t-paitoja, niin mahtuu vielä ihan hyvin. Ja tietty "hienonpiakin" paitoja on tullut ostettua just noista +kokojen mallistoista niin niissä on yleensä aika reilusti tilaa. Vatsa on kyllä kasvanut jo ihan kiitettävästi.
Hankinnat. Mä oon ostanu, ehkä vähän liikaakin jo, vaatteita pikkuselle. En vaan pysty oleen ostamatta. :snotty: Hyvin poikamaisia on tarttunut kaupoista mukaan, mutta sopii kyllä hyvin myös tytölle. Ja tosiaan aika poikaolo on tällähetkellä. Muuten ei olla viel hankittu mitään ihmeempää. Paljon on tarjottu sukulaislta ja tuttavilta tavaraa, mutta en ole vielä pahemmin perehtynyt. Hoitopöydän ajattelin kyllä hommata, sellasen mistä saa sitten sen tason pois niin voi käyttää lipastona. Yhden toosi kauniin hoitopöydän bongasin Ideaparkista, mutta hinta oli niin suolanen että jä kyllä ostamatta... Itkuhälyttimen haluan myös.
Isänpäivää en olekkaan tajunnut mietiä. Olishan se mukavaa lahjoa tulevaa isää jotenkin. Oon kyllä lainannut sille kirjastosta pari hauskaa vauvanhoito-opasta, jotka on tehty ihan miehiä varten.
Ärrierrilla ja Mimmukalla oli työsuhdejuttuja. Samoin täällä. Oon ollut tässä samassa työpaikassa yli 3 vuotta määräaikasilla sopimuksilla, muutamaa lyhyttä taukoa lukuunottamatta. Nyt uusin sopimus kirjotettiin 8. helmikuuta asti, koska en vielä tiedä milloin äitiysloma alkaa. Ja tosiaan sopimus tehtiin niin, että tarkoituksen mukaisesti loppuu äippälomaan... Joka on tietty aivan väärin. Liiton lakimiehen mukaan äitiysloma ei ole syy lopettaa määräaikaista työsuhdetta, vaan työsuhteen tulisi kestää niin kauan kun tarve on. Eli mun tilanteessa kesäkuun alkuun kun teen äitiyslomasijaisuutta ja tän henkilön ä.loma loppuu silloin. ELi multa jää saamatta se 3 kuukauden palkka ja jos mun äitiysloma alkaakin myöhemmin kun 8. helmikuuta niin se kait voi vaikuttaa kotihoidontukeenkin? En ole ihan varma, mutta joku mua näin valisti. Että kiva juttu. |O Muutenkin esimiehen suhtautuminen raskauteen on aika nuivaa, vaikka muuten onkin ollut todella reilu ja joustava. Mutta ei auta alkaa pullikoimaan vastaan jos mielii vielä tästä puljusta töitä tulevaisuudessa saada. Täällä kuitenkin töitä olis aina tarjolla, kun sijaistilanne on niin huono.
Keskiviikkona olis rakenneultra ja jännittää niin vietävästi! Tää on niin kauheeta tää pelko, että kaikki ei olekaan hyvin. Ja se neuvolan lääkäri on niin pyllystä! Niin epäkohtelias, hätänen, kovakouranen, epäselvä ja kaiken lisäks juoppo... Olkaa onnellisia jotka pääsette esim. sen Tekayn ultrattavaks. Siihen kyllä luottaisin 110 prosenttisesti, on niin kivat nettisivutkin tehnyt!
Ajattelin kyllä vielä jossain vaiheessa mennä yksityiselle ultraan. Varsinkin toi 4D ultra kiinnostais kovasti.
Tänään tunsin selkeesti liikkeitä, ihan säikähdin kun yhtäkkiä mahaan tömpsähti. :heart:
Että sellasta tälläkertaa. Mukavaa masunkasvattelua kaikille!!! :flower:
Riine ja Pallopää 19+0 (poks!)